"Je gaat nu de mensen uit groep 1 bellen. Bevestig met je Apple ID de eenmalige uitgave van 9,99 euro"quote:
Zielig verhaalquote:Op zondag 10 mei 2020 22:17 schreef Crohnjurist het volgende:
Hoe is dit in de uitzending gekomen? Zou toch zeggen dat dit sneuvelt in de voorselectie...
2 awards he.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:17 schreef Crohnjurist het volgende:
Hoe is dit in de uitzending gekomen? Zou toch zeggen dat dit sneuvelt in de voorselectie...
Extra veiligheidquote:Op zondag 10 mei 2020 22:18 schreef matthijst het volgende:
Premium app, wat is dan premium?
Wil je niet dood, betaal dan extra.
Nepbellen kan toch ook prima lolquote:Op zondag 10 mei 2020 22:18 schreef JanCees het volgende:
Business model niet uitgewerkt en wel hier pitchen lol
quote:Op zondag 10 mei 2020 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zou miljoen in investeren.
in de gratis app moet je eerst een reclame kijkenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:18 schreef matthijst het volgende:
Premium app, wat is dan premium?
Wil je niet dood, betaal dan extra.
Je bedoelt Marokkaanse mannenquote:Op zondag 10 mei 2020 22:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja door mannen met hun seksgerichte blikken. Als gieren om vrouwen heen zwermen.
quote:Op maandag 11 mei 2020 16:32 schreef potjecreme het volgende:
De deal met de loopfiets is niet doorgegaan.
https://webcache.googleus(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Ik had al een beetje mijn twijfels, ik vermoed dat het programma niet altijd even echt is.quote:TOCH NIET | De oorspronkelijke kop van dit nieuwsbericht was ‘Lopifit haalt ¤ 250.000,- op bij Dragon’s Den.’ Achteraf blijkt er van die investering niets terecht te zijn gekomen. Naar aanleiding van deze publicatie zijn op de redactie van NieuwsFiets.nu diverse reacties binnengekomen, waaruit blijkt dat het toch niet doorgegaan is. Daarop namen we contact op met Herman Zoetendal en die bevestigde aan NieuwsFiets.nu dat deze reacties wel kloppen, maar hij mag er inhoudelijk niet op ingaan, omdat dat contractueel verboden is.
Een modelijn opgezet met het geld van d'r man en het ontwerpen uitbesteed aan kledingontwerpers. Oftewel, alleen haar naam erop laten zetten.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:17 schreef matthijst het volgende:
Hahaha Nikkie, wat heb je zelf gedaan dan.
Beetje mensen afzeiken nu met je rijke vriendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |