Spellingnazi's zijn ook vaak onzekerquote:
Ik zei alleen dat er mensen bestaan waarbij keuzes voor hen gemaakt moeten worden, dat is toch niet zo gekquote:Op zondag 10 mei 2020 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voorlopig zijn het jouw posts die verwijderd worden
Je staat natuurlijk bekend als een trollquote:Op zondag 10 mei 2020 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat er mensen bestaan waarbij keuzes voor hen gemaakt moeten worden, dat is toch niet zo gek
Begrijp jij dat nou?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je staat natuurlijk bekend als een troll
Is dit echt van jou?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damn. Voor 400 euro heb ik al een 1080 TI. Kan ik straks mooi een triple monitor setup opzetten voor sim racen@:kiid @:dimachaerus
[ afbeelding ]
Nee maar ben wel van plan om zoiets te gaan bouwen.quote:
Lijkt me echt zwaar kut typen zo. Is toch puur om te gamenquote:Op zondag 10 mei 2020 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar ben wel van plan om zoiets te gaan bouwen.
Ja, komt gewoon naast m’n bureautje.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt zwaar kut typen zo. Is toch puur om te gamen
Prima, neutrale keuze.quote:
Waar heb je 3 schermen voor nodig though?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, komt gewoon naast m’n bureautje.
Is beter voor racen natuurlijk. Met 1 scherm zie je veel minder.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb je 3 schermen voor nodig though?
Gewoon alleen vooruit kijken toch.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is beter voor racen natuurlijk. Met 1 scherm zie je veel minder.
Nee man. Altijd verder in de bocht kijken zodat je weet waar je de auto moet plaatsenquote:
ik heb geen idee vriend, met mijn ogen kan ik een botsautootje nog niet goed plaatsenquote:Op zondag 10 mei 2020 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heeft allemaal te maken met immersion vriend
Wat is er met je ogen danquote:Op zondag 10 mei 2020 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb geen idee vriend, met mijn ogen kan ik een botsautootje nog niet goed plaatsen
Geeft niet meid, kan gebeuren.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Kwam voor de onzsc maar ik zit verkeerd srry
Kan geen diepte zienquote:
Duidelijk Ashquote:Op zondag 10 mei 2020 14:14 schreef Mortaxx het volgende:
Lol heb een note voor deze post
R&P / Huwelijksaanbod nichtje
Kleuterquote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damn. Voor 400 euro heb ik al een 1080 TI. Kan ik straks mooi een triple monitor setup opzetten voor sim racen@:kiid @:dimachaerus
[ afbeelding ]
Yes. Laatst nog getest. Kan prima kleur herkennenquote:
Was meer een politieke vraag als een grapje.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes. Laatst nog getest. Kan prima kleur herkennen
quote:Op zondag 10 mei 2020 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was meer een politieke vraag als een grapje.
Leuke politieke vraag zeg!quote:Op zondag 10 mei 2020 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was meer een politieke vraag als een grapje.
Politieke vraag om te jankenquote:
Nou nou, niet zo gelijk zo serieusquote:
Ach diepte hoef je alleen maar te voelenquote:
Liever dood dan rood.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Politieke kleur is wel lastiger te herkennen bij mij
Sim racing is gewoon een volwassenensport vriend.quote:
De problemen die ik ermee ervaar zijn meer cognitief dan visueel.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach diepte hoef je alleen maar te voelen![]()
Maar vervelend maat.
Auto in de stad is alleen maar nadeel.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De problemen die ik ermee ervaar zijn meer cognitief dan visueel.
Behalve dat ik geen auto heb, maar goed. Heb daar nooit zo'n last van gehad.
Neequote:Op zondag 10 mei 2020 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sim racing is gewoon een volwassenensport vriend.
Alleen maar hoop ergernis jaquote:Op zondag 10 mei 2020 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Auto in de stad is alleen maar nadeel.
Is wel lekker als je in de provincie woont.
Wat voor problemen ervaar je dan?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De problemen die ik ermee ervaar zijn meer cognitief dan visueel.
@Roadtripquote:Op zondag 10 mei 2020 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Had het alleen leuk gevonden om beetje te roadtrippen met een auto
is dit jouw rig?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Goed argument.quote:
Concentratie, leervermogen. Bij de geboorte gewoon een en ander mis gegaanquote:
Nee zoiets wil ik.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is dit jouw rig?
wtf @ die stuur
zo'n rig en dan zo een skirre wheel
Ach bij wie niet hier. (lol)quote:Op zondag 10 mei 2020 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Concentratie, leervermogen. Bij de geboorte gewoon een en ander mis gegaan
Welke wil je precies hebben? Ken wel iemand die een tweedehandsje kan regelenquote:Op zondag 10 mei 2020 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee zoiets wil ik.
En ja ik ga gewoon m'n Thrustmaster T150 behouden, daar is niks mis mee. Wel andere pedalen nodig, maar die schermen zijn het belangrijkst.
is zo'n liggend stoeltje niet veel comfortabeler?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee zoiets wil ik.
En ja ik ga gewoon m'n Thrustmaster T150 behouden, daar is niks mis mee. Wel andere pedalen nodig, maar die schermen zijn het belangrijkst.
t3paquote:Op zondag 10 mei 2020 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke wil je precies hebben? Ken wel iemand die een tweedehandsje kan regelen
Ik heb een liggende (playseat Challenge)quote:Op zondag 10 mei 2020 15:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is zo'n liggend stoeltje niet veel comfortabeler?
nicequote:Op zondag 10 mei 2020 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb een liggende (playseat Challenge)
Kijk je ook scheel?quote:
Keek wel. Maar is verholpen met paar oog-operaties. Loens alleen soms beetje als ik erg moe benquote:
McDrive?quote:
Nee gewoon een hele mcdonaldsquote:
Hier kan je het ook binnen afhalen smartypantsquote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier kan je het ook binnen afhalen smartypants
Kan Pierre geen croissants brengen of ben je gedumpt?quote:Op zondag 10 mei 2020 16:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jammer dat kaasbroodjes die je zelf moet afbakken nooit zo lekker zijn als die van de bakker
Vet varkenquote:
Beetje lastig nu even heen en weer rijden vanuit Frankrijk voor een croissantquote:Op zondag 10 mei 2020 16:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kan Pierre geen croissants brengen of ben je gedumpt?
Komt hij je een baguette brengen. Hon hon hon.quote:Op zondag 10 mei 2020 16:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje lastig nu even heen en weer rijden vanuit Frankrijk voor een croissant
Hij wil vast wel iets anders zoets in zijn mond nemen of zit er al schimmel aanquote:Op zondag 10 mei 2020 16:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 10 mei 2020 16:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij wil vast wel iets anders zoets in zijn mond nemen of zit er al schimmel aan
Denk je niet dat hij ondertussen een Amélie neukt daar in Parijsquote:Op zondag 10 mei 2020 16:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou kunnenquote:Op zondag 10 mei 2020 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij ondertussen een Amélie neukt daar in Parijs
Ja goed idee haha dat zal hem lerenquote:Op zondag 10 mei 2020 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kun je voor de zekerheid zelf ook vreemdgaan
Amal.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij ondertussen een Amélie neukt daar in Parijs
Dat is de droom van iedere manquote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kloons heeft die Ash manquote:Op zondag 10 mei 2020 18:36 schreef Ashley1234 het volgende:
[..]
Is alweer aantal jaar terug dat je dit hebt geplaatst. Maar ik zit op dit moment een beetje in hetzelfde dilemma. Zou je graag wat willen vragen!
Zou je zogenaamde verloving wel op scherp stellen.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja goed idee haha dat zal hem leren
Hele rare kwibus inderdaad. Toch mag ik 'm ergens welquote:Op zondag 10 mei 2020 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die gozer is echt niet goed snik. Ook niet dat je niet doorhebt dat het zijn kloons zijn
Heel vetquote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jullie snappen het levenquote:
Ohja want als het iemand goed gaat is het verzonnenquote:Op zondag 10 mei 2020 18:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zou je zogenaamde verloving wel op scherp stellen.
Ik date een droomvrouwquote:Op zondag 10 mei 2020 19:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ohja want als het iemand goed gaat is het verzonnen
Projecteer je halfslachtige depressie niet op mij aub
Zeg dat maar tegen Remqoquote:Op zondag 10 mei 2020 19:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik date een droomvrouw![]()
Een verloofde die in een ander land woont vind ik wat merkwaardig.
Dat Tinder meisje?quote:Op zondag 10 mei 2020 19:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik date een droomvrouw![]()
Een verloofde die in een ander land woont vind ik wat merkwaardig.
Van tinder ja, maar een andere dan die waar we het toen over hadden.quote:
Wtf die woont toch hier?quote:
Leukquote:Op zondag 10 mei 2020 19:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Van tinder ja, maar een andere dan die waar we het toen over hadden.
Geen idee hou me zo min mogelijk met hem bezigquote:
Ben jij nog aan het datenquote:
Dank je, ik had het ook niet verwacht maar het klikte in een keer enorm goed.quote:
Wat heb je tegen die jongen? Aardige vent is het.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Geen idee hou me zo min mogelijk met hem bezig
Vond hem voorheen ook een aardige jongen tot hij rare opmerkingen tegen me begon te maken over kleine kinderen neuken in open ruggetjesquote:Op zondag 10 mei 2020 19:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat heb je tegen die jongen? Aardige vent is het.
Ach hebben allemaal onze eigenaardighedenquote:Op zondag 10 mei 2020 19:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vond hem voorheen ook een aardige jongen tot hij rare opmerkingen tegen me begon te maken over kleine kinderen neuken in open ruggetjes
Iedereen zegt weleens wat raarsquote:Op zondag 10 mei 2020 19:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vond hem voorheen ook een aardige jongen tot hij rare opmerkingen tegen me begon te maken over kleine kinderen neuken in open ruggetjes
Ja was toen in de tijd met WCH zo’n aaneenschakeling van rare pedofielenopmerkingen, beetje sneu allemaalquote:
Heb je de castinglijst gezien van de nieuwe Lord of the Rings serie?quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 10 mei 2020 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je de castinglijst gezien van de nieuwe Lord of the Rings serie?
Veel allemaal mensen van kleur, lol. Nouja, weer iets dat ik niet hoef te kijken.
Neequote:Op zondag 10 mei 2020 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel allemaal mensen van kleur, lol. Nouja, weer iets dat ik niet hoef te kijken.
Zo'n dikke neger als elf zeker. Manmanman.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is soms een beetje awkward maar het slaat nergens op om iemand een slecht grapje van 4 jaar geleden nu nog na te dragen. Je hebt zelf wel sneuere dingen gedaan.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja was toen in de tijd met WCH zo’n aaneenschakeling van rare pedofielenopmerkingen, beetje sneu allemaal
quote:Op zondag 10 mei 2020 19:43 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zo'n dikke neger als elf zeker. Manmanman.
Sowieso wordt dat een financieel gat waar je u tegen zegt.
heeft wel een goeie orkenkopquote:
Heb geen pedofielen verheerlijkt tho. vind het een rare kerel en jij vroeg waaromquote:Op zondag 10 mei 2020 19:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hij is soms een beetje awkward maar het slaat nergens op om iemand een slecht grapje van 4 jaar geleden nu nog na te dragen. Je hebt zelf wel sneuere dingen gedaan.
Maar wel pizza gebeld op Braddie's adres.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb geen pedofielen verheerlijkt tho. vind het een rare kerel en jij vroeg waarom
Nee, dat was Crip. Check eens voordat je mij loopt te beschuldigenquote:
Echt? Dat valt me van haar tegen.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee, dat was Crip. Check eens voordat je mij loopt te beschuldigen
Die jongen krijgt nooit meer een normaal leven.quote:
Ik zat in een discord waar hij op een gegeven moment ook in kwam. Wat loop je te zoeken naar shit johquote:Op zondag 10 mei 2020 19:50 schreef TTSS het volgende:
Sowieso zat Simone in zo'n discord om Braddie te pesten
Heeft hij ook nooit gehad natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2020 19:50 schreef TTSS het volgende:
[..]
Die jongen krijgt nooit meer een normaal leven.
Ik mocht haar wel. Duets op smulequote:Op zondag 10 mei 2020 19:51 schreef Fok-it het volgende:
Ken die Crip eigenlijk alleen als een aandachtshoer met 300 kilo make-up op die elke dag haar selfies moest droppen in US
Inmiddels getrouwd lolquote:Op zondag 10 mei 2020 19:51 schreef Fok-it het volgende:
Ken die Crip eigenlijk alleen als een aandachtshoer met 300 kilo make-up op die elke dag haar selfies moest droppen in US
Hoe weet jij dit nu weer, ouwe gossip girl?quote:
Ben best goed in social media stalkingquote:Op zondag 10 mei 2020 19:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit nu weer, ouwe gossip girl?
Heb je mij al gevonden?quote:
Is ook niet veel bijzonders te vinden. Ik heb wel linkedin, facebook en instagram maar echt veel interessants zal je niet ontdekken.quote:
Same. Ook al jaar of drie niets opgezetquote:Op zondag 10 mei 2020 19:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
Is ook niet veel bijzonders te vinden. Ik heb wel linkedin, facebook en instagram maar echt veel interessants zal je niet ontdekken.
Je zou het degenen hier die mijn insta weten moeten vragen, maar volgens mij ben ik redelijk zoals je zou verwachten.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Same. Ook al jaar of drie niets opgezet
Ja gewoon dertien in dozijn mannetjequote:Op zondag 10 mei 2020 19:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je zou het degenen hier die mijn insta weten moeten vragen, maar volgens mij ben ik redelijk zoals je zou verwachten.
Begin er dan ook niet over, flapkut.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Geen idee hou me zo min mogelijk met hem bezig
Wel een stuk intelligenter dan het gemiddelde mannetje.quote:
En kijk waar het je heeft gebrachtquote:Op zondag 10 mei 2020 20:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wel een stuk intelligenter dan het gemiddelde mannetje.
Mijn leven gaat prima.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En kijk waar het je heeft gebracht
Wij zijn gewoon niet intelligent genoeg om dat te begrijpenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:05 schreef Fok-it het volgende:
Die compensatiedrang hier is wel echt uncanny
Vooral jij nietquote:Op zondag 10 mei 2020 20:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon niet intelligent genoeg om dat te begrijpen
Doorzichtige poging om een gemeenschappelijk punt van aanval te zoeken en proberen mensen aan je kant te krijgen.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon niet intelligent genoeg om dat te begrijpen
Waarvoor precies zou ik mensen aan mijn kant nodig hebben?quote:Op zondag 10 mei 2020 20:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Doorzichtige poging om een gemeenschappelijk punt van aanval te zoeken en proberen mensen aan je kant te krijgen.
Geen idee maar je moet gewoon dimmen met je gejank over Remco want als er een user in deze SC is die geen vlieg kwaad doet is hij het.quote:
Hahaha gozer je vroeg er zelf naar, wat doe je raar johquote:Op zondag 10 mei 2020 20:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geen idee maar je moet gewoon dimmen met je gejank over Remco want als er een user in deze SC is die geen vlieg kwaad doet is hij het.
En het antwoord bevalt me van geen kant.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hahaha gozer je vroeg er zelf naar, wat doe je raar joh
Hou niet zo van appeltaart man. Heb je niks anders?quote:Op zondag 10 mei 2020 20:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
Neemt allen een stuk appeltaart, ik trakteer
Nee, de tompoucen en mokkagebak zijn op.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou niet zo van appeltaart man. Heb je niks anders?
Nicequote:Op zondag 10 mei 2020 20:23 schreef FernandoMartinez het volgende:
Neemt allen een stuk appeltaart, ik trakteer
Nice. Volg me ff op insta alvast bedankt.quote:
Dit doe je erg handig vriend, erg sociaal van jequote:Op zondag 10 mei 2020 20:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geen idee maar je moet gewoon dimmen met je gejank over Remco want als er een user in deze SC is die geen vlieg kwaad doet is hij het.
Op het oog wel, maar hij heeft wel een bepaalde air over zich heen...quote:Op zondag 10 mei 2020 20:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
ik vergeet steeds dat jij ook op die meet wasquote:Op zondag 10 mei 2020 20:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op het oog wel, maar hij heeft wel een bepaalde air over zich heen...
Ik niet en zal het ook nooit vergetenquote:Op zondag 10 mei 2020 20:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
ik vergeet steeds dat jij ook op die meet was
Ja, gewoon op en neer.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:56 schreef Kiid het volgende:
Ik ga denk ik ff fappen. Iemand goede suggesties?
Judy Minx MMVquote:Op zondag 10 mei 2020 20:56 schreef Kiid het volgende:
Ik ga denk ik ff fappen. Iemand goede suggesties?
Gebruik de termen chips, wiet, Wajong of Star Warsquote:
Dat van die wajong vind ik denigrerend mevrouwtje.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gebruik de termen chips, wiet, Wajong of Star Wars
Dat mevrouwtje vind ik denigrerend jongetjequote:Op zondag 10 mei 2020 21:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat van die wajong vind ik denigrerend mevrouwtje.
Lets kiss and makeup.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat mevrouwtje vind ik denigrerend jongetje
quote:Op zondag 10 mei 2020 21:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik heb soms wel een beetje een vermoeden dat jij een lichtelijke obsessie hebt voor Amaquote:Op zondag 10 mei 2020 21:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
zo zwaar was ze nou ook weer nietquote:Op zondag 10 mei 2020 19:51 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, de make-up had je in ieder geval met een bladblazer eraf kunnen vegenquote:
Sinds wanneer kunnen bladblazers vegen?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, de make-up had je in ieder geval met een bladblazer eraf kunnen vegen
Is Simone een kloon van Etto?quote:Op zondag 10 mei 2020 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb soms wel een beetje een vermoeden dat jij een lichtelijke obsessie hebt voor Ama
gewoon schuurmachinequote:Op zondag 10 mei 2020 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, de make-up had je in ieder geval met een bladblazer eraf kunnen vegen
Nou ja blazen danquote:Op zondag 10 mei 2020 21:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen bladblazers vegen?
Als je dm’t ben je er het snelst vriendquote:
Paarden hebben een kopquote:
Een paard is een edel dier en heeft dus een hoofdquote:
Dat ken ik wel. Heb ik weleens doorheen gefietst toen ik nog in Woerden woondequote:
Papekop, niet apekopquote:
Mensen die denken dat dieren geen emoties hebben LOLquote:Op zondag 10 mei 2020 22:55 schreef Fok-it het volgende:
Deze even speciaal voor @:Naatje_1 die beweerde dat dieren nauwelijks dezelfde emoties vertonen als mensen
Bij olifanten zie je het ook echt gewoon aan hun ogen enzo. Lijken wel te huilen danquote:Op zondag 10 mei 2020 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is toch algemeen bekend dat bijvoorbeeld olifanten ook rouwen.
Dat was mijn goedkope aftershavequote:Op zondag 10 mei 2020 20:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op het oog wel, maar hij heeft wel een bepaalde air over zich heen...
Olifanten zijn zeer intelligente en sociale dieren en herkennen zichzelf in de spiegel.quote:Op zondag 10 mei 2020 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is toch algemeen bekend dat bijvoorbeeld olifanten ook rouwen.
Ja en treurige geluiden die ze maken.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij olifanten zie je het ook echt gewoon aan hun ogen enzo. Lijken wel te huilen dan
Ja en sowieso ook hoe dieren hun groepen allemaal organiseren vind ik altijd wel bijzonder.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Olifanten zijn zeer intelligente en sociale dieren en herkennen zichzelf in de spiegel.
En ze kennen blijkbaar het concept dat ze sterven, daarom rouwen ze.
Intrigerend.
Naast olifanten, vind ik kraaiachtigen ook bijzonder.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en treurige geluiden die ze maken.
[..]
Ja en sowieso ook hoe dieren hun groepen allemaal organiseren vind ik altijd wel bijzonder.
Vind ik helemaal bijzonder bij vogels eigenlijk, want de meesten daarvan komen uiterst dom over.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Naast olifanten, vind ik kraaiachtigen ook bijzonder.
Uiterst pienter, kunnen puzzels oplossen, letten op de omgeving en gebruiken takjes als gereedschap
Er gaat wat om in die kleine kopjes.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik helemaal bijzonder bij vogels eigenlijk, want de meesten daarvan komen uiterst dom over.
Mieren bouwen steden, bijen bouwen korven, bevers hun dammen.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben altijd benieuwd of sommige dieren nu ook echt in een evolutieproces zitten (of zaten) om ook de intelligentie van mensen te bereiken. Waarschijnlijk wel, maar de mensheid zal er wel mee gaan knoeien.
Ja maar vooral dat ze abstracte ideeën kunnen begrijpen waardoor je je op grote schaal kan organiseren.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mieren bouwen steden, bijen bouwen korven, bevers hun dammen.
Maar intelligente of bouwvaardigheid is geen vereiste om te overleven, kakkerlakken liepen met de dinosaurussen maar ook over 200 miljoen jaar verder.
Daarom bijen en mieren, hoe georganiseerd het in elkaar zit.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar vooral dat ze abstracte ideeën kunnen begrijpen waardoor je je op grote schaal kan organiseren.
InstinctGenotquote:Op zondag 10 mei 2020 23:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daarom bijen en mieren, hoe georganiseerd het in elkaar zit.
Je komt er niet bij, snap je...
Oerang Oetans gaan revanche nemen omdat de mensheid hun jungle heeft gesloopt.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Oh en dit klinkt ook verontrustend
NWS / Chinezen geven apen menselijk DNA voor hersenontwikkeling
Planet of the Apes
Gaat niets veranderen, er lopen hier al genoeg apen rondquote:Op zondag 10 mei 2020 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Planet of the Apes
Oerang Oetans leven meer solitair, zou eerder bang zijn voor Chimpansees en Gorilla's.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oerang Oetans gaan revanche nemen omdat de mensheid hun jungle heeft gesloopt.
The War of the Species
Kan veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oerang Oetans leven meer solitair, zou eerder bang zijn voor Chimpansees en Gorilla's.
Bonobo's zijn eerder op sex belust om sociale problemen op te lossen en de oudere vrouwen leiden de groep, ipv chimpansees waar de alfamannetjes de leiding hebben en oorlogzuchtiger zijn.
Dit begint wel heel erg op Planet of the apes te lijken jaquote:Op zondag 10 mei 2020 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Planet of the Apes
De natuur neemt de nodige tijd om shit te fixenquote:
En de Denisovamens, die in Azië zat, wel in dezelfde tijdspannequote:Op zondag 10 mei 2020 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn interesse ligt vooral bij de neanderthaler, dichterbij de mens kun je het niet krijgen
Eens, uitermate fascinerendquote:Op zondag 10 mei 2020 23:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
En de Denisovamens, die in Azië zat, wel in dezelfde tijdspanne
Ja ik kijk nu zo'n filmpje over de vorming van de Aarde, blijft bijzonder.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De natuur neemt de nodige tijd om shit te fixen
Waarom denk jij dat de Neanderthaler uitgestorven is.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn interesse ligt vooral bij de neanderthaler, dichterbij de mens kun je het niet krijgen
Ja precies, ik ben daar ook nog niet over uit, vandaar ook de grote fascinatiequote:Op zondag 10 mei 2020 23:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat de Neanderthaler uitgestorven is.
Het grappige is dat de Neanderthaler een grotere hersenpan had.
Men beschrijft de toekomst met de kennis die we nu hebben, het zou er best anders uit kunnen zien.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kijk nu zo'n filmpje over de vorming van de Aarde, blijft bijzonder.
Ook hoe gemakkelijk er over honderden biljoenen jaren wordt gesprokenEn allemaal toeval waardoor alles zo ontstaan is, want anders was er nooit leven om uberhaupt te merken dat er iets was
Je zou religieuze mensen bijna begrijpen, bijna.
Hoe bedoel je dit? Dat de mensheid nieuwe ontdekkingen gaat doen? Dat lijkt me evident ja als we zien hoe relatief kort mensen de beschikking hebben over goed onderwijs.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Men beschrijft de toekomst met de kennis die we nu hebben, het zou er best anders uit kunnen zien.
Nog geen 30 jaar geleden was videobellen reinste sciencefiction
Hoe moeten we dit voorspellen? Waarschijnlijk heel veel zaken waar we nu geen beeld bij hebben.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Hoe denken jullie dat de wereld er over 30 jaar uitziet? Technologisch gezien
Ja je kan er toch een idee bij hebbenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe moeten we dit voorspellen? Waarschijnlijk heel veel zaken waar we nu geen beeld bij hebben.
Zoals (normale) mensen begin vorige eeuw toch geen idee hadden wat een computer zou kunnen zijn.
Ik verwacht een dikke hamer op de smartphone en laptop.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Back to the Future 2quote:Op zondag 10 mei 2020 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je kan er toch een idee bij hebben
30 jaar geleden hadden mensen toch ook vast wel voorspellingen over de wereld anno 2020
Niet bijzonder veel verder dan nuquote:Op zondag 10 mei 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Denk het ook wel ja. Al zal het nog niet 100 procent zelf-rijdend zijn denk ik. Ik denk dat over 30 jaar fysieke klassen zoals nu wel klaar zijn en veel meer via VR er onderwijs wordt genotenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Back to the Future 2Misschien dan eindelijk vliegende auto's? Zelfrijdend kan wel dan.
Dat denk ik wel hoor, er zijn zoveel mensen bezig met onderzoeken en testen dat er genoeg nieuwe ontdekkingen gedaan zullen worden.quote:
In Friesland niet neequote:
Ja dat wel maar verwacht weinig grote veranderingenquote:Op zondag 10 mei 2020 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor, er zijn zoveel mensen bezig met onderzoeken en testen dat er genoeg nieuwe ontdekkingen gedaan zullen worden.
Ja maar ook het onderwijs-systeem zal dan wel anders in elkaar zitten, sowieso meer individualistisch ja. Iedereen zijn eigen digitale account waar die al testen kan doen en verder groeien.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Al zal het nog niet 100 procent zelf-rijdend zijn denk ik. Ik denk dat over 30 jaar fysieke klassen zoals nu wel klaar zijn en veel meer via VR er onderwijs wordt genoten
Over 30 jaar kunnen we hier elektrisch rijden!quote:
Oh ik wel als je kijkt naar hoe de wereld is veranderd in de afgelopen 30 jaar.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar verwacht weinig grote veranderingen
HITLEREDquote:Op maandag 11 mei 2020 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik vorig jaar het museum van de 20e eeuw heb bezocht in Hoorn.
In de jaren 10 tot 30 was het best flauw,maar na de oorlogsjaren was het een stroomversnelling in tech en daarmee ook de maatschappij.
De jaren daarvoor was een langzame sluimering.
Geeft geen garantie voor de toekomtquote:Op maandag 11 mei 2020 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik wel als je kijkt naar hoe de wereld is veranderd in de afgelopen 30 jaar.
Dat zegt alleen niks want dat is geen lineaire lijn. Je moet nog steeds Feitenkennis lezenquote:Op maandag 11 mei 2020 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op maandag 11 mei 2020 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel want nog meer technologie om op voort te borduren en nog meer mensen die gaan studeren dus een grotere kans dat er goede ideeën tussen zitten.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt alleen niks want dat is geen lineaire lijn. Je moet nog steeds Feitenkennis lezen
Ik wou geen Godwin plaatsen, ook de eerste wereldoorlog bracht iets voort.quote:
We gaan het zien, zou in sommige opzichten wel mooi zijnquote:Op maandag 11 mei 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jawel want nog meer technologie om op voort te borduren en nog meer mensen die gaan studeren dus een grotere kans dat er goede ideeën tussen zitten.
Wereldoorlog weet ik niet, het vallen van de EU zoals het nu is zeker welquote:Op maandag 11 mei 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt er deze eeuw nog een nieuwe wereldoorlog?
Dat omdat de technologie de afgelopen 30 jaar flinke stappen heeft gemaakt dat niks zegt over de komende 30 jaar. Net als dat het geen uitgemaakte zaak is dat de wereldbevolking de komende 30 jaar in een stijgende lijn zal groeienquote:Op maandag 11 mei 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel want nog meer technologie om op voort te borduren en nog meer mensen die gaan studeren dus een grotere kans dat er goede ideeën tussen zitten.
[..]
China de oorlog verklaren.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wereldoorlog weet ik niet, het vallen van de EU zoals het nu is zeker wel
Ja dat, na een tijd van groei dut het even in of zou terug kunnen vallen.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat omdat de technologie de afgelopen 30 jaar flinke stappen heeft gemaakt dat niks zegt over de komende 30 jaar. Net als dat het geen uitgemaakte zaak is dat de wereldbevolking de komende 30 jaar in een stijgende lijn zal groeien
Zolang we er zo afhankelijk van zijn zal dat niet gebeuren.quote:
En in sommige opzichten zal het wel weer flink wat problemen opleveren.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We gaan het zien, zou in sommige opzichten wel mooi zijn
Nee natuurlijk is het niet lineair, maar ik heb al argumenten gegeven waarom ik denk dat het nog verder zal groeien zo. Hoe meer mensen er zijn met kennis tot studies, hoe groter de kans op nog meer ontdekkingen. Zo gek is dat allemaal niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat omdat de technologie de afgelopen 30 jaar flinke stappen heeft gemaakt dat niks zegt over de komende 30 jaar. Net als dat het geen uitgemaakte zaak is dat de wereldbevolking de komende 30 jaar in een stijgende lijn zal groeien
Gek is het zeker niet. Maar er is ook altijd een hoop weerstand geweest tegenover een te snelle groei van technologie.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En in sommige opzichten zal het wel weer flink wat problemen opleveren.
[..]
Nee natuurlijk is het niet lineair, maar ik heb al argumenten gegeven waarom ik denk dat het nog verder zal groeien zo. Hoe meer mensen er zijn met kennis tot studies, hoe groter de kans op nog meer ontdekkingen. Zo gek is dat allemaal niet.
Tenzij je de intellectuele uitmoordt, zoals de grote stap voorwaarts.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En in sommige opzichten zal het wel weer flink wat problemen opleveren.
[..]
Nee natuurlijk is het niet lineair, maar ik heb al argumenten gegeven waarom ik denk dat het nog verder zal groeien zo. Hoe meer mensen er zijn met kennis tot studies, hoe groter de kans op nog meer ontdekkingen. Zo gek is dat allemaal niet.
Ja vooral als een groot deel van de mensen nutteloos wordt zo.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gek is het zeker niet. Maar er is ook altijd een hoop weerstand geweest tegenover een te snelle groei van technologie.
Je hebt een kudde schapen met mondkapjes, de zwarte schaapjes hebben aluhoedjesquote:Op maandag 11 mei 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gek is het zeker niet. Maar er is ook altijd een hoop weerstand geweest tegenover een te snelle groei van technologie.
Die begrijpt het allemaal wel ja. Ben benieuwd of hij op dit moment aan een nieuw boek bezig isquote:Op maandag 11 mei 2020 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vooral als een groot deel van de mensen nutteloos wordt zo.
HarariGod
Misschien dat corona hem nog nieuwe inspiratie heeft gegeven.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die begrijpt het allemaal wel ja. Ben benieuwd of hij op dit moment aan een nieuw boek bezig is
https://www.ft.com/content/19d90308-6858-11ea-a3c9-1fe6fedcca75quote:Op maandag 11 mei 2020 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat corona hem nog nieuwe inspiratie heeft gegeven.
Wat valt er niet aan te geloven? De een kan het wel, de ander nietquote:
Dat er zoiets bestaat als snellezen en de informatie net zo goed beseffen, tot je nemen en onthouden als lezen.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te geloven? De een kan het wel, de ander niet
Ja, ligt aan je cognitieve vermogens. Ik kan het niet in ieder geval. Wel jammer. Zou ik nog meer boekjes per jaar kunnen lezenquote:Op maandag 11 mei 2020 00:28 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Dat er zoiets bestaat als snellezen en de informatie net zo goed beseffen, tot je nemen en onthouden als lezen.
Interessant stuk wel ja, had hij het sowieso ook veel over in zijn boek over de 21e eeuw.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ft.com/content/19d90308-6858-11ea-a3c9-1fe6fedcca75
Overschatte engnek is dat, loopt lekker in de pas van het neoliberale vooruitgangsgeloof dat na 2001 volkomen irrelevant is.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die begrijpt het allemaal wel ja. Ben benieuwd of hij op dit moment aan een nieuw boek bezig is
Ik denk dat hij daar globale solidariteit mee bedoeld, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:48 schreef TTSS het volgende:
Flikker op joh, met je "global solidarity", wtf does that even mean?
hahaatjesquote:Op maandag 11 mei 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar globale solidariteit mee bedoeld, maar ik kan het mis hebben.
Och och. De zelfbenoemde intellectueel is meteen weer woest hoor.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:50 schreef TTSS het volgende:
[..]
hahaatjes
Komt natuurlijk ook geen zinnig woord uit die lui hier dus laat maar.
Nja ik heb van genoeg debielen les gekregen dus dat zou niet zoveel opvallen.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Je zou van zo'n omhooggevallen debiel leskrijgen
Op middelbare of mbo? Bij mij viel het op middelbare wel mee, dat waren allemaal best capabele lui op een paar na. Op mbo zitten wel echt heel slechte leraren soms jaquote:Op maandag 11 mei 2020 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik heb van genoeg debielen les gekregen dus dat zou niet zoveel opvallen.
Basisschool, middelbare en mbo. Allemaal.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op middelbare of mbo? Bij mij viel het op middelbare wel mee, dat waren allemaal best capabele lui op een paar na. Op mbo zitten wel echt heel slechte leraren soms ja
quote:Op maandag 11 mei 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Basisschool, middelbare en mbo. Allemaal.
Op het mbo had ik met bijna elke leraar wel een keer een conflict jaen dat lag natuurlijk niet aan mij!
Oh zeker.quote:Op maandag 11 mei 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kan je je op de basisschool echt al ergeren aan het niveau van de leraren?
Ik wist toen al meer van aardrijkskunde dan onze lerares.quote:Op maandag 11 mei 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kan je je op de basisschool echt al ergeren aan het niveau van de leraren?
Ze wist de hoofdstad van Kiribati zeker niet. Dom kutwijfquote:Op maandag 11 mei 2020 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist toen al meer van aardrijkskunde dan onze lerares.
De dag erna nam ik zelfs een atlas mee om te laten zien dat ze er naast zat. Baas als ik was.
Nee, het aantal continenten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze wist de hoofdstad van Kiribati zeker niet. Dom kutwijf
Jezusquote:Op maandag 11 mei 2020 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, het aantal continenten bijvoorbeeld.
Op de middelbare school wist ik bij geschiedenis en aardrijkskunde wel veel feitjes en plaatsjes die anderen niet kenden, maar de docenten wisten dat wel.quote:
Hoezo per se Michel Kreek? Random voetballer lolquote:Op maandag 11 mei 2020 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de middelbare school wist ik bij geschiedenis en aardrijkskunde wel veel feitjes en plaatsjes die anderen niet kenden, maar de docenten wisten dat wel.
Waren dan steden die ik kende omdat Michel Kreek er had gespeeld, dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |