Spellingnazi's zijn ook vaak onzekerquote:
Ik zei alleen dat er mensen bestaan waarbij keuzes voor hen gemaakt moeten worden, dat is toch niet zo gekquote:Op zondag 10 mei 2020 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voorlopig zijn het jouw posts die verwijderd worden
Je staat natuurlijk bekend als een trollquote:Op zondag 10 mei 2020 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat er mensen bestaan waarbij keuzes voor hen gemaakt moeten worden, dat is toch niet zo gek
Begrijp jij dat nou?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je staat natuurlijk bekend als een troll
Is dit echt van jou?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damn. Voor 400 euro heb ik al een 1080 TI. Kan ik straks mooi een triple monitor setup opzetten voor sim racen@:kiid @:dimachaerus
[ afbeelding ]
Nee maar ben wel van plan om zoiets te gaan bouwen.quote:
Lijkt me echt zwaar kut typen zo. Is toch puur om te gamenquote:Op zondag 10 mei 2020 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar ben wel van plan om zoiets te gaan bouwen.
Ja, komt gewoon naast m’n bureautje.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt zwaar kut typen zo. Is toch puur om te gamen
Prima, neutrale keuze.quote:
Waar heb je 3 schermen voor nodig though?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, komt gewoon naast m’n bureautje.
Is beter voor racen natuurlijk. Met 1 scherm zie je veel minder.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb je 3 schermen voor nodig though?
Gewoon alleen vooruit kijken toch.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is beter voor racen natuurlijk. Met 1 scherm zie je veel minder.
Nee man. Altijd verder in de bocht kijken zodat je weet waar je de auto moet plaatsenquote:
ik heb geen idee vriend, met mijn ogen kan ik een botsautootje nog niet goed plaatsenquote:Op zondag 10 mei 2020 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heeft allemaal te maken met immersion vriend
Wat is er met je ogen danquote:Op zondag 10 mei 2020 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb geen idee vriend, met mijn ogen kan ik een botsautootje nog niet goed plaatsen
Geeft niet meid, kan gebeuren.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Kwam voor de onzsc maar ik zit verkeerd srry
Kan geen diepte zienquote:
Duidelijk Ashquote:Op zondag 10 mei 2020 14:14 schreef Mortaxx het volgende:
Lol heb een note voor deze post
R&P / Huwelijksaanbod nichtje
Kleuterquote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damn. Voor 400 euro heb ik al een 1080 TI. Kan ik straks mooi een triple monitor setup opzetten voor sim racen@:kiid @:dimachaerus
[ afbeelding ]
Yes. Laatst nog getest. Kan prima kleur herkennenquote:
Was meer een politieke vraag als een grapje.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes. Laatst nog getest. Kan prima kleur herkennen
quote:Op zondag 10 mei 2020 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was meer een politieke vraag als een grapje.
Leuke politieke vraag zeg!quote:Op zondag 10 mei 2020 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was meer een politieke vraag als een grapje.
Politieke vraag om te jankenquote:
Nou nou, niet zo gelijk zo serieusquote:
Ach diepte hoef je alleen maar te voelenquote:
Liever dood dan rood.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Politieke kleur is wel lastiger te herkennen bij mij
Sim racing is gewoon een volwassenensport vriend.quote:
De problemen die ik ermee ervaar zijn meer cognitief dan visueel.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach diepte hoef je alleen maar te voelen![]()
Maar vervelend maat.
Auto in de stad is alleen maar nadeel.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De problemen die ik ermee ervaar zijn meer cognitief dan visueel.
Behalve dat ik geen auto heb, maar goed. Heb daar nooit zo'n last van gehad.
Neequote:Op zondag 10 mei 2020 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sim racing is gewoon een volwassenensport vriend.
Alleen maar hoop ergernis jaquote:Op zondag 10 mei 2020 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Auto in de stad is alleen maar nadeel.
Is wel lekker als je in de provincie woont.
Wat voor problemen ervaar je dan?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De problemen die ik ermee ervaar zijn meer cognitief dan visueel.
@Roadtripquote:Op zondag 10 mei 2020 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Had het alleen leuk gevonden om beetje te roadtrippen met een auto
is dit jouw rig?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Goed argument.quote:
Concentratie, leervermogen. Bij de geboorte gewoon een en ander mis gegaanquote:
Nee zoiets wil ik.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is dit jouw rig?
wtf @ die stuur
zo'n rig en dan zo een skirre wheel
Ach bij wie niet hier. (lol)quote:Op zondag 10 mei 2020 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Concentratie, leervermogen. Bij de geboorte gewoon een en ander mis gegaan
Welke wil je precies hebben? Ken wel iemand die een tweedehandsje kan regelenquote:Op zondag 10 mei 2020 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee zoiets wil ik.
En ja ik ga gewoon m'n Thrustmaster T150 behouden, daar is niks mis mee. Wel andere pedalen nodig, maar die schermen zijn het belangrijkst.
is zo'n liggend stoeltje niet veel comfortabeler?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee zoiets wil ik.
En ja ik ga gewoon m'n Thrustmaster T150 behouden, daar is niks mis mee. Wel andere pedalen nodig, maar die schermen zijn het belangrijkst.
t3paquote:Op zondag 10 mei 2020 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke wil je precies hebben? Ken wel iemand die een tweedehandsje kan regelen
Ik heb een liggende (playseat Challenge)quote:Op zondag 10 mei 2020 15:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is zo'n liggend stoeltje niet veel comfortabeler?
nicequote:Op zondag 10 mei 2020 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb een liggende (playseat Challenge)
Kijk je ook scheel?quote:
Keek wel. Maar is verholpen met paar oog-operaties. Loens alleen soms beetje als ik erg moe benquote:
McDrive?quote:
Nee gewoon een hele mcdonaldsquote:
Hier kan je het ook binnen afhalen smartypantsquote:
quote:Op zondag 10 mei 2020 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier kan je het ook binnen afhalen smartypants
Kan Pierre geen croissants brengen of ben je gedumpt?quote:Op zondag 10 mei 2020 16:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jammer dat kaasbroodjes die je zelf moet afbakken nooit zo lekker zijn als die van de bakker
Vet varkenquote:
Beetje lastig nu even heen en weer rijden vanuit Frankrijk voor een croissantquote:Op zondag 10 mei 2020 16:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Kan Pierre geen croissants brengen of ben je gedumpt?
Komt hij je een baguette brengen. Hon hon hon.quote:Op zondag 10 mei 2020 16:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje lastig nu even heen en weer rijden vanuit Frankrijk voor een croissant
Hij wil vast wel iets anders zoets in zijn mond nemen of zit er al schimmel aanquote:Op zondag 10 mei 2020 16:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 10 mei 2020 16:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij wil vast wel iets anders zoets in zijn mond nemen of zit er al schimmel aan
Denk je niet dat hij ondertussen een Amélie neukt daar in Parijsquote:Op zondag 10 mei 2020 16:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou kunnenquote:Op zondag 10 mei 2020 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij ondertussen een Amélie neukt daar in Parijs
Ja goed idee haha dat zal hem lerenquote:Op zondag 10 mei 2020 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kun je voor de zekerheid zelf ook vreemdgaan
Amal.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij ondertussen een Amélie neukt daar in Parijs
Dat is de droom van iedere manquote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kloons heeft die Ash manquote:Op zondag 10 mei 2020 18:36 schreef Ashley1234 het volgende:
[..]
Is alweer aantal jaar terug dat je dit hebt geplaatst. Maar ik zit op dit moment een beetje in hetzelfde dilemma. Zou je graag wat willen vragen!
Zou je zogenaamde verloving wel op scherp stellen.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja goed idee haha dat zal hem leren
Hele rare kwibus inderdaad. Toch mag ik 'm ergens welquote:Op zondag 10 mei 2020 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die gozer is echt niet goed snik. Ook niet dat je niet doorhebt dat het zijn kloons zijn
Heel vetquote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jullie snappen het levenquote:
Ohja want als het iemand goed gaat is het verzonnenquote:Op zondag 10 mei 2020 18:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zou je zogenaamde verloving wel op scherp stellen.
Ik date een droomvrouwquote:Op zondag 10 mei 2020 19:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ohja want als het iemand goed gaat is het verzonnen
Projecteer je halfslachtige depressie niet op mij aub
Zeg dat maar tegen Remqoquote:Op zondag 10 mei 2020 19:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik date een droomvrouw![]()
Een verloofde die in een ander land woont vind ik wat merkwaardig.
Dat Tinder meisje?quote:Op zondag 10 mei 2020 19:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik date een droomvrouw![]()
Een verloofde die in een ander land woont vind ik wat merkwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |