Spellingnazi's zijn ook vaak onzekerquote:
Ik zei alleen dat er mensen bestaan waarbij keuzes voor hen gemaakt moeten worden, dat is toch niet zo gekquote:Op zondag 10 mei 2020 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voorlopig zijn het jouw posts die verwijderd worden
Je staat natuurlijk bekend als een trollquote:Op zondag 10 mei 2020 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat er mensen bestaan waarbij keuzes voor hen gemaakt moeten worden, dat is toch niet zo gek
Begrijp jij dat nou?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je staat natuurlijk bekend als een troll
Is dit echt van jou?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Damn. Voor 400 euro heb ik al een 1080 TI. Kan ik straks mooi een triple monitor setup opzetten voor sim racen@:kiid @:dimachaerus
[ afbeelding ]
Nee maar ben wel van plan om zoiets te gaan bouwen.quote:
Lijkt me echt zwaar kut typen zo. Is toch puur om te gamenquote:Op zondag 10 mei 2020 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar ben wel van plan om zoiets te gaan bouwen.
Ja, komt gewoon naast m’n bureautje.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt zwaar kut typen zo. Is toch puur om te gamen
Prima, neutrale keuze.quote:
Waar heb je 3 schermen voor nodig though?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, komt gewoon naast m’n bureautje.
Is beter voor racen natuurlijk. Met 1 scherm zie je veel minder.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar heb je 3 schermen voor nodig though?
Gewoon alleen vooruit kijken toch.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is beter voor racen natuurlijk. Met 1 scherm zie je veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |