Ah, ik vergis me in de persoon. Het was deze.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke partijen en mensen wil ik verbieden dan?
Ik heb alleen zware kritiek op de politieke keuzes die FvD maakt in Brabant.
Excuus. Maar laten we eerlijk zijn, je bent het met hem eens, niet?quote:Op maandag 11 mei 2020 05:29 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Een politieke partij die de huidige wetenschap, cultuur en journalistiek wil afbreken is een nazi-beweging die rechteloos en ondemocratisch is. Zij mag wat mij betreft totaal verboden worden.
Nee, ander had ik wel een topic geopend dat ze verboden moesten worden.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:21 schreef T-zooi het volgende:
Excuus. Maar laten we eerlijk zijn, je bent het met hem eens, niet?
Gewoon je bedrijf naar de kloten zien gaan door die hippies. Wat ze vaak in generaties hebben opgebouwd. Een boer leeft arm maar sterft rijk, maken meer uren in de week dan veel mensen in twee weken, hebben allerlei investeringen gedaan en daar geld voor geleend.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:22 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Maarvwacht eens even. zonder aantreden van FvD waren die varkensbedrijven daar ook. En al heel lang neem ik aan.
We hadden een bestuur die daar eindelijk eens wat aan wilde doen ondanks het CDA dat altijd de zaakwaarnemer van varkensfabrieken isquote:Op maandag 11 mei 2020 13:22 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Maarvwacht eens even. zonder aantreden van FvD waren die varkensbedrijven daar ook. En al heel lang neem ik aan.
En wat ik mij nu afvraag is wie waren daar eerder. Die varkensbedrijven of dat dorpje links ervan. Als die bedrijven later kwamen is het nogal asociaal inderdaad. Maar ik ken de context ook niet. Mischien zijn die bedrijven van mensen uit dat dorp.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:25 schreef RTR het volgende:
[..]
Gewoon je bedrijf naar de kloten zien gaan door die hippies. Wat ze vaak in generaties hebben opgebouwd. Een boer leeft arm maar sterft rijk, maken meer uren in de week dan veel mensen in twee weken, hebben allerlei investeringen gedaan en daar geld voor geleend.
Hoe is dat bestuur daar dan weggestemd met een meerderheid als mensen echt zoveel last hebben van al die landbouw?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
We hadden een bestuur die daar eindelijk eens wat aan wilde doen ondanks het CDA dat altijd de zaakwaarnemer van varkensfabrieken is
Helaas vind de FvD het harstikke goed om nu weer met het CDA Brabant de varkensfabrieken geen strobreed in de weg te leggen.
Omdat er een partij in Brabant is die geen programma heeft en na de verkiezingen ineens opportunistisch boeren naar de mond gaat praten.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:32 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Hoe is dat bestuur daar dan weggestemd met een meerderheid als mensen echt zoveel last hebben van al die landbouw?
Die bedrijven zijn de laatste decennia enorm gegroeid.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:28 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
En wat ik mij nu afvraag is wie waren daar eerder. Die varkensbedrijven of dat dorpje links ervan. Als die bedrijven later kwamen is het nogal asociaal inderdaad. Maar ik ken de context ook niet. Mischien zijn die bedrijven van mensen uit dat dorp.
Waarom je nieuwbouw plant naast zulke bedrijven is mij dan weer een raadsel. Of was dit juist de opzet?quote:Brouwers vraagt zich daarom af waarom er vooraf geen 'omgevingsdialoog' is gevoerd, waarbij gemeente en ondernemer met de buurt in gesprek gaan. Het bedrijf van Donkers ligt vlakbij het nieuwe uitbreidingsplan Nieuwenhof, dat nu volop gebouwd wordt. In plan Vogelenzang komen daar in de toekomst nog eens veertig woningen bij.
Typisch weer mensen woorden in de mond willen leggen.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:21 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Ah, ik vergis me in de persoon. Het was deze.
[..]
Excuus. Maar laten we eerlijk zijn, je bent het met hem eens, niet?
Het klinkt wel logisch eigenlijk. Binnen het hoefijzermodel zitten ze in de hoek waar er ook weer allerlei 'linkse' zaken in de standpunten terecht komen. Zoals het nationaliseren van bedrijven of het verkopen van devalueren als verstandig economisch beleid.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeeeh, laat het FvD'erts maar niet horen.
Het gaat bij jullie alleen om (negatieve) beeldvorming en emoties. Het framen van anderen die jou niet bevallen, gewoon zomaar.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Typisch weer mensen woorden in de mond willen leggen.![]()
Ben jij het dan ook met elk woord van nog radicalere geroyeerde fvd leden eens?
Tja, men stemt daar ook massaal op partijen als SP en PVV. Je krijgt uiteindelijk ook wel waar je voor kiest.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:30 schreef -XOR- het volgende:
Lijkt me wel kut om Brabander te zijn; word je eerst gestraft met COVID-19 en daarbovenop ook nog eens met FvD. God moet wel een protestant zijn.
Bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja, men stemt daar ook massaal op partijen als SP en PVV. Je krijgt uiteindelijk ook wel waar je voor kiest.
Dat is niet waar. En zeker wanneer je op dat partijkartel stemt. Je stemt dan op buitenlandse VS en EU beleid en belangen. Niet op groen of christen of rechts.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja, men stemt daar ook massaal op partijen als SP en PVV. Je krijgt uiteindelijk ook wel waar je voor kiest.
Ze krijgen nu toch hun gewenste coalitie met flink wat populistische elementen?quote:Op maandag 11 mei 2020 14:00 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Dat is niet waar. En zeker wanneer je op dat partijkartel stemt. Je stemt dan op buitenlandse VS en EU beleid en belangen. Niet op groen of christen of rechts.
Wacht even wie begint hier nu weer met mensen woorden in de mond te willen leggen en daarna anderen beschuldigen van framen.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:57 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Het gaat bij jullie alleen om (negatieve) beeldvorming en emoties. Het framen van anderen die jou niet bevallen, gewoon zomaar.
Tja, als dat soort partijen de voorkeur krijgen, dan weet je eigenlijk al waar je mee te maken hebt.quote:
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op maandag 11 mei 2020 14:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja, als dat soort partijen de voorkeur krijgen, dan weet je eigenlijk al waar je mee te maken hebt.
FvD is zeker niet alleen maar een rechtse partij natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het klinkt wel logisch eigenlijk. Binnen het hoefijzermodel zitten ze in de hoek waar er ook weer allerlei 'linkse' zaken in de standpunten terecht komen. Zoals het nationaliseren van bedrijven of het verkopen van devalueren als verstandig economisch beleid.
Je kunt het ook zo bekijken. De mensen die nu op pvv en fvd stemmen. Dat zijn diezelfde mensen die daarvoor op de cda pvda vvd d66 hebben gestemd. Dus toen waren ze nog normaal zeg maar. Maar nu zijn het opeens tokkies. Alleen omdat ze niet hebben gestemd zoals jij dat wilt?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 14:00 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Dat is niet waar. En zeker wanneer je op dat partijkartel stemt. Je stemt dan op buitenlandse VS en EU beleid en belangen. Niet op groen of christen of rechts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |