Ja, zo blijf je aan de gangquote:Op zondag 10 mei 2020 08:58 schreef incel het volgende:
Als ze vragen of je wilt stoppen omdat ze het met de hand of mond willen afmaken is eigenlijk altijd het mooiste wat er is.
En nee niet omdat je zo waardeloos bent in bed maar meer omdat ze al een keer of meerdere zijn gekomen en het pijn doet. Helaas lukt dit niet bij alle vrouwen bij sommigen komt er echt geen einde aan.
Ik heb dat ook vaak gehoord. Ik denk dat ze dat tegen iedere man zeiden. :-)quote:Op zondag 31 mei 2020 01:06 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Tsja God wil niet op m'n eigen toeter blazen maar diverse vrouwen in m'n leven hebben me gezegd dat ik erg goed ben in bed en dat ze meerdere orgasmes kregen, en ook wel dat ze pas sinds ze mij leerden kennen daadwerkelijk orgasmes kregen.
Da's waar, het is niet dat vrouwen niet liegen idd.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:41 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak gehoord. Ik denk dat ze dat tegen iedere man zeiden. :-)
En ik ben ook een 'gever'.
Andy vd Meydequote:Op zondag 10 mei 2020 05:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu wil ik wel weten wie de bekende Nederlander is, TS
Een nat uur talent .quote:Op zondag 31 mei 2020 19:33 schreef happylife070 het volgende:
"Toe maar jongen" toen ik mijn pik tegen haar anus drukte.
Ze was een meisje van een nogal strenge kerk die een paar weken daarvoor door mij ontmaagd was.
De eerste keer pijpen slikte ze alles tot aan de allerlaatste druppel door.
Ze was zeg maar een Goddelijk natuurtalent.
Nouuuu dat is niet helemaal waar. Als iemand er echt geen snars van kan, ga ik ook niet expres zeggen oh wat ben je goed.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:41 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak gehoord. Ik denk dat ze dat tegen iedere man zeiden. :-)
En ik ben ook een 'gever'.
Tell me lies, tell me sweet little lies.quote:Op zondag 31 mei 2020 02:06 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Da's waar, het is niet dat vrouwen niet liegen idd.
Heh- liever niet!quote:Op maandag 1 juni 2020 01:26 schreef Pimpeltje het volgende:
[..]
Tell me lies, tell me sweet little lies.
Fleetwood Mac.
Hee, hoe is het nou?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nouuuu dat is niet helemaal waar. Als iemand er echt geen snars van kan, ga ik ook niet expres zeggen oh wat ben je goed.
Als iemand dan wel goed is, valt dat extra op, dus ja dan zeg ik er wat van.
Mannen die gevers zijn
quote:Op zondag 31 mei 2020 02:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
"Nee hoor, je hebt helemaal geen kleine piemel."
"Mondje dicht tegen mijn zus!"quote:Op zondag 10 mei 2020 02:12 schreef phoenyx het volgende:
Wat zijn jouw mooiste woorden geweest die je ontvangen hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet al te best, met jou?quote:Op maandag 1 juni 2020 01:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Heh- liever niet!
[..]
Hee, hoe is het nou?
Geil gleufdier.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Geil kutwijf.
Eerlijk, mooiste wat ooit tegen me gezegd is.
Geil piemelwijf was raar geweest.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Geil kutwijf.
Eerlijk, mooiste wat ooit tegen me gezegd is.
Er zal vast iets zijn gegroeid, maar hoe is dat eerste iets wat als een compliment opgevat kan worden?quote:Op maandag 1 juni 2020 20:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Buurman wat doet u nu.
Zo toen groeide mijn ego wel iets bij me.
Gold dat vanuit jou ook?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
10 jaar later.
Ben je nooit vergeten, niemand was zoals jij.
En na de seks, damn hoe ga ik hier overheen komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |