Geloof ik wel hoor. Volgens mij kom jij uit best prima milieu toch?quote:
mag niet klagenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof ik wel hoor. Volgens mij kom jij uit best prima milieu toch?
quote:
Ja ik vind het sowieso veel. Is het ook natuurlijkquote:
Zijn wel leuke dingen hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb zelf deze voor dagelijks gebruik
[ afbeelding ]
classy af am i right
Ja geen idee vriendquote:
vrij goedkoop ja en zit heel fijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja ik vind het sowieso veel. Is het ook natuurlijk
[..]
Zijn wel leuke dingen hoor.
[..]
Ja geen idee vriend
Ja had zelf als werk horloge een G-shock. Lekker patserig uitziendquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vrij goedkoop ja en zit heel fijn
en kan goed tegen een stootje
ja g-shock horloges zijn ook erg degelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja had zelf als werk horloge een G-shock. Lekker patserig uitziendVoor magazijnwerk wel leuk.
pff waarom heeft die franse mongool nog viewsquote:
Is een coole guyquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pff waarom heeft die franse mongool nog views
Ik mis Anthony Bourdaingodquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pff waarom heeft die franse mongool nog views
weet niet ik draag bijna geen merkkledingquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:25 schreef Fok-it het volgende:
Oh wp ik heb Tommy Hilfiger sokken aan. Telt dat ook als klasse?
Ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:25 schreef Fok-it het volgende:
Oh wp ik heb Tommy Hilfiger sokken aan. Telt dat ook als klasse?
Zitten lekker hequote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Donkerblauwe![]()
Zijn wel de fijnste sokken die ik heb
Ja niet verwacht eigenlijk had ze gekregen maar erg blij meequote:
Nee die zijn echt van brakke kwaliteitquote:
Even googlenquote:
Gewoon commandoquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar belangrijker
...
Wat voor onderbroeken dragen jullie?
boxersquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar belangrijker
...
Wat voor onderbroeken dragen jullie?
Is wel fijnerquote:
Ja maar wat voor merkquote:
Ik draag eigenlijk nooit spijkerbroeken, ik heb er eentjequote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker man als je dop tegen spijkerstof gaat schuren
Vind je dat echt? Als vrouw zou het nog wel kunnen als je een rokje draagt maar als man echt vreselijk gevoelquote:
oh ehm ik heb een aantal van pierre cardin en uomu?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar wat voor merk
Ik heb altijd dat ze bij mijn bovenbenen te strak zitten en bij grotere bij mijn middel te wijden dan gaan die pijpen omhoog en dan
ik draag alleen maar spijkerbroekenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk nooit spijkerbroeken, ik heb er eentje
Mehquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat die chorizo goed zichtbaar is voor de dames.
Moet zeggen dat ik nooit een normale broek zonder onderbroek heb aangetrokken.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Als vrouw zou het nog wel kunnen als je een rokje draagt maar als man echt vreselijk gevoel
verbaast me niksquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh
Ik ben een grower ipv een shower helaas
79 procent van de mannen is een grower vrindquote:
ohquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
79 procent van de mannen is een grower vrind
Onderhemd en overhemdquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
dragen jullie liever shirts of overhemden?
Maar shower is wel beter. Estheticherquote:
Nee joh de oude grieken vonden een grote slappe pik al iets voor mongolen en exotenquote:
Ah dan snap ik wel dat wp een grower bij mij vond horenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee joh de oude grieken vonden een grote slappe pik al iets voor mongolen en exoten
Vind het wel fijner voor mijn onderrug vooral. Maar jij doet fysiek werkt toch? Dan wordt het mss te warm. Ook wel fijn voor zweten maar werkt als het echt warm is juist averechts.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
draag bijna nooit shirt onder overhemd
hooguit in de winter
dit komt je weer heel goed uit hequote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dan snap ik wel dat wp een grower bij mij vond horen
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dan snap ik wel dat wp een grower bij mij vond horen
draag op werk zelden een overhemdquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind het wel fijner voor mijn onderrug vooral. Maar jij doet fysiek werkt toch? Dan wordt het mss te warm. Ook wel fijn voor zweten maar werkt als het echt warm is juist averechts.
Shirts. Zit meer comfy.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
dragen jullie liever shirts of overhemden?
Hoop het welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
over die van jou zijn we snel uitgepraat![]()
crewneck of hoody?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet zeggen sat ik nu met de corona thuis gewoon een trui draag of een hemd.
Meestal crewneck.quote:
quote:
Ja die heb ik ook wel eens aan vooral als er een videomeeting isquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:30 schreef JoshCampbell het volgende:
gewoon voor thuis: is een crop top niet lekker luchtig bij warm weer?
Wat doe je drukquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel eens aan vooral als er een videomeeting is
Ik heb adhdquote:
In Friesland ben je dan gewoon drukquote:
Maar adhd is alweer uit joh. Geen non binair nieuwetijdskind met hsp zijnquote:
Even de betekenis opgezocht, dat noem ik gewoon een aanstellerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar adhd is alweer uit joh. Geen non binair nieuwetijdskind met hsp zijn
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Even de betekenis opgezocht, dat noem ik gewoon een aansteller
Ik ook wel een beetje, maar dan ga ik mijzelf alsnog niet in een hokje plaatsen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wel wat hoogsensitief andersen geen aansteller
Iedereen heeft van alles wel een klein beetje maar dat betekent natuurlijk niet dat ieder persoon gediagnosticeerd zal worden met een stoornisquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, maar dan ga ik mijzelf alsnog niet in een hokje plaatsen.
Als we het zo gaan bekijken heeft iedereen wel iets
We hebben allemaal wat we zijn allemaal raarquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, maar dan ga ik mijzelf alsnog niet in een hokje plaatsen.
Als we het zo gaan bekijken heeft iedereen wel iets
Ja uhhhh laat mij lekker druk zijn tsjoneJONGUH!!!quote:
Klopt, maar het is voor veel mensen tegenwoordig allemaal een makkelijk excuusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen heeft van alles wel een klein beetje maar dat betekent natuurlijk niet dat ieder persoon gediagnosticeerd zal worden met een stoornis
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We hebben allemaal wat we zijn allemaal raar
Mwah ik snap je gedachtegang wel maar als iedereen dat zou denken zouden veel kinderen/jongeren zich niet serieus genoemen voelen terwijl het gewoon een oprechte stoornis kan zijn. Dat moet ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is voor veel mensen tegenwoordig allemaal een makkelijk excuus
Dat is inderdaad weer de andere kant van het verhaal, maar zoals met veel problemen verpest een klein deel het voor de restquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah ik snap je gedachtegang wel maar als iedereen dat zou denken zouden veel kinderen/jongeren zich niet serieus genoemen voelen terwijl het gewoon een oprechte stoornis kan zijn. Dat moet ook niet gebeuren
Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren. Je hebt het recht hier te zijn, en ook al is het je al of niet duidelijk, toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goedquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren. Je hebt het recht hier te zijn, en ook al is het je al of niet duidelijk, toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed
Heb daarom ook vrede met God, hoe je ook denkt dat Hij moge zijn en wat je werk en aspiraties ook mogen zijn; houd vrede met je ziel in de lawaaierige verwarring van het leven. Met al zijn klatergoud, somberheid en vervlogen dromen is dit toch nog steeds een prachtige wereld.quote:
Ik berg het touw maar weer op, bedankt makkerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb daarom ook vrede met God, hoe je ook denkt dat Hij moge zijn en wat je werk en aspiraties ook mogen zijn; houd vrede met je ziel in de lawaaierige verwarring van het leven. Met al zijn klatergoud, somberheid en vervlogen dromen is dit toch nog steeds een prachtige wereld.
Aanstellerij en luiheid zijn allemaal van die termen afkomstig van eeuwen geleden toen ze nog lang niet zoveel kennis hadden over stoornissen bij mensen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben wel wat hoogsensitief andersen geen aansteller
Verklaard een hoop, we lopen hier in Friesland ongeveer een eeuw achterquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanstellerij en luiheid zijn allemaal van die termen afkomstig van eeuwen geleden toen ze nog lang niet zoveel kennis hadden over stoornissen bij mensen.
Ja eensquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanstellerij en luiheid zijn allemaal van die termen afkomstig van eeuwen geleden toen ze nog lang niet zoveel kennis hadden over stoornissen bij mensen.
Kun je ook zien op straat na de bezuinigingen op de mentale zorg tijdens de crisisquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja eens
Mentale problemen hoor je eigenlijk niet belachelijk te maken
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kun je ook zien op straat na de bezuinigingen op de mentale zorg tijdens de crisis
Slecht gewetenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Nu kan ik aan de meeste symptomen zelf wat doen zonder een psycholoogje verder. Behalve dat ik enorm snel schrik en dat soms hele belachelijke reacties oplevert
Inderdaad, die mensen geven ook veel onnodige overlast in hun omgeving, wat de mensen in die omgeving weer niet goed doet en problemen kunnen krijgenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]ja
Daar heb ik wel echt moeite mee dat serieus te nemen
Maar de die hard alu-hoedjes zitten echt in een diepe psychose
Ook als mijn scherm niet snel weggeklikt hoeft te wordenquote:
Het is vaak gewoon lastig in te leven.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja eens
Mentale problemen hoor je eigenlijk niet belachelijk te maken
Ik schrik altijd als iemand mij ineens aanraakt.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Nu kan ik aan de meeste symptomen zelf wat doen zonder een psycholoogje verder. Behalve dat ik enorm snel schrik en dat soms hele belachelijke reacties oplevert
Heb er ook een variant van, slik er geen medicatie voor overigensquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vaak gewoon lastig in te leven.
Maar met ADHD dacht ik ook jarenlang dat het iets anders was en ging ik er nooit vanuit dat ik daar een variant van zou hebbenhet verklaarde wel een hoop.
Ja het kan voor sommige echt wel een opluchting zijn om het te weten. Bij mij niet echt want het komt er meer op neer dat de huidige maatschappij te intens voor me isquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vaak gewoon lastig in te leven.
Maar met ADHD dacht ik ook jarenlang dat het iets anders was en ging ik er nooit vanuit dat ik daar een variant van zou hebbenhet verklaarde wel een hoop.
Dag dagquote:
Ik denk er wel vaak over hoe fucked up de huidige maatschappij is voor onze gesteldheid.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het kan voor sommige echt wel een opluchting zijn om het te weten. Bij mij niet echt want het komt er meer op neer dat de huidige maatschappij te intens voor me is
Ga daar maar eens wat aan doen, behalve in een hutje op de hei in Lapland wonen
Ik wel nu soms, maar krijg daar vaak hevige stemmingswisselingen van. In de ochtend eindelijk focus en zin in het leven en aan het einde van de middag wil ik mezelf opknopen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb er ook een variant van, slik er geen medicatie voor overigens
Vast gelukkiger. Maar ook sneller doodquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk er wel vaak over hoe fucked up de huidige maatschappij is voor onze gesteldheid.
Benieuwd hoe ik was geweest als ik geboren was als een jager + verzamelaar.
Ja precies, vaker gehoord en één van de redenen dat ik niet aan de medicatie wilquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel nu soms, maar krijg daar vaak hevige stemmingswisselingen van. In de ochtend eindelijk focus en zin in het leven en aan het einde van de middag wil ik mezelf opknopen.
Ja ik ging ook niet meteen overstag, maar wilde het toch maar proberen omdat het zonder echt heel erg lastig wordt voor mij.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja precies, vaker gehoord en één van de redenen dat ik niet aan de medicatie wil
Al levert dat soms ook weer moeilijke situaties op maar dat neem ik dan maar voor lief
Tegen de tijd dat wij in het verzorgingstehuis zitten moeten we waarschijnlijk dealen met een SARS-3 ofzo, nee laat maar zitten inderdaadquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik zit toch niet te wachten op bejaardenleef.
Ja dan vooral doen inderdaad, baat het niet schaad het niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ging ook niet meteen overstag, maar wilde het toch maar proberen omdat het zonder echt heel erg lastig wordt voor mij.
Covid-40-45: Corona Bugaloo.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij in het verzorgingstehuis zitten moeten we waarschijnlijk dealen met een SARS-3 ofzo, nee laat maar zitten inderdaad
Kabinet Rutte 40-45 en werken we door tot ons 90ste.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij in het verzorgingstehuis zitten moeten we waarschijnlijk dealen met een SARS-3 ofzo, nee laat maar zitten inderdaad
Het is vooral testen natuurlijk met doseringen, maar voelde wel dat ik ineens een stuk productiever kon zijn met medicatie.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dan vooral doen inderdaad, baat het niet schaad het niet.
Ik sluit ook niet uit dat ik het nooit ga nemen, maar zolang ik zonder kan doe ik dat
Dan polderen ze er toch even een provincie bij in de Noordzee.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kabinet Rutte 40-45 en werken we door tot ons 90ste.
Zitten 60-jarigen nog te wachten op een huurhuis![]()
#eigenvolkeerst
Last van hartkloppingen? Dat had ik vooralquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral testen natuurlijk met doseringen, maar voelde wel dat ik ineens een stuk productiever kon zijn met medicatie.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kabinet Rutte 40-45 en werken we door tot ons 90ste.
Zitten 60-jarigen nog te wachten op een huurhuis![]()
#eigenvolkeerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Oh dat is wel beter jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral testen natuurlijk met doseringen, maar voelde wel dat ik ineens een stuk productiever kon zijn met medicatie.
Ja soms wel, maar vaak eerder een zwaar gevoel in mijn maag gewoon op het einde van de middag.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Last van hartkloppingen? Dat had ik vooral
Teringkut is dat
Mijn broertje heeft wel letterlijk ADHD, die heeft vooral last van hartkloppingen tijdens alcoholgebruikquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Last van hartkloppingen? Dat had ik vooral
Teringkut is dat
Leuk hoe ik vroeger altijd dacht dat volwassenen verstandig waren.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 20:51:12Why is it that all of the political pundits & consultants that I beat so easily & badly, people that charged their clients far more than their services were worth, have become so totally “unhinged” when it come to your favorite President, me. These people are stone cold crazy! reageer retweet
Teveel caffeïne had ik dat een tijdje van.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft wel letterlijk ADHD, die heeft vooral last van hartkloppingen tijdens alcoholgebruik
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Teveel caffeïne had ik dat een tijdje van.
Toen had ik even een stop van koffie voor zes maanden, maar uiteindelijk kwam de verslaving toch weer opzetten.
Koffiemomentjesquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
Koffie is gewoon echt kapot lekker![]()
Vooral in de ochtend
Zo'n Limitless pil. Dat zou genot zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja soms wel, maar vaak eerder een zwaar gevoel in mijn maag gewoon op het einde van de middag.
En tijdens het begin net alsof ik 4FA op had, maar dat euforische is alleen de eerste week ofzo. Wel jammer, als je zo altijd kon leven had ik nu al 3 studies afgerond en een eigen huis (lol)
Trumpgodquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk hoe ik vroeger altijd dacht dat volwassenen verstandig waren.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 20:51:12Why is it that all of the political pundits & consultants that I beat so easily & badly, people that charged their clients far more than their services were worth, have become so totally “unhinged” when it come to your favorite President, me. These people are stone cold crazy! reageer retweet
Trump speelt met ze en ze trappen er al 4 jaar inquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die film heb ik al lang niet meer gezien, weet de fijnere details er niet meer van (behalve dat je hersencapaciteit van 20 naar 100% ging)quote:
Ja, terwijl je je hersencapaciteit schijnbaar al volledig gebruikt, maar toch, leuk ideetje welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die film heb ik al lang niet meer gezien, weet de fijnere details er niet meer van (behalve dat je hersencapaciteit van 20 naar 100% ging)
Ja ze probeerden dat concept later ook met Lucy met Scarlett Johansson maar dat kwam toch iets minder uit de verf.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, terwijl je je hersencapaciteit schijnbaar al volledig gebruikt, maar toch, leuk ideetje wel
https://decorrespondent.n(...)17530817480-018ada89
Die film was me kut teringjantjequote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze probeerden dat concept later ook met Lucy met Scarlett Johansson maar dat kwam toch iets minder uit de verf.
Toen ik helemaal kapot geslagen ben in een discotheek, ik voelde het leven na iedere klap uit mijn lichaam gaan, voelde op een gegeven moment ook geen pijn meer, voelde niets meer.quote:
Wow wat was de reden erachter?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen ik helemaal kapot geslagen ben in een discotheek, ik voelde het leven na iedere klap uit mijn lichaam gaan, voelde op een gegeven moment ook geen pijn meer, voelde niets meer.
Pff jezusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen ik helemaal kapot geslagen ben in een discotheek, ik voelde het leven na iedere klap uit mijn lichaam gaan, voelde op een gegeven moment ook geen pijn meer, voelde niets meer.
Toen ik klein was, was ik met mijn ouders en broertje aan het waterfietsen in Frankrijk, maar we waren iets te ver afgedreven, niet op de boeien gelet en shitquote:
Liep tegen een jongen aan die daarna een grote mond gaf, ik duwde hem weg zodat ik verder kon maar toen kwamen ze overal vandaan, hoeveel het er waren weet ik niet meer.quote:
Wow dat is wel tricky ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik klein was, was ik met mijn ouders en broertje aan het waterfietsen in Frankrijk, maar we waren iets te ver afgedreven, niet op de boeien gelet en shitWaterfiets stond stil, wij beetje zwemmen dit dat. Komt er een boot best hard op ons afgevaren, bestuurder met een biertje in zijn hand achterom kijken, niet opletten. Wij schreeuwen, fluiten, kwam maar dichterbij. Echt net op tijd keek hij om en gooide zijn boot de andere richting op.
Dat was zo fucking eng, en wellicht omdat ik nog klein was maar ik dacht wel echt dat ik dood ging toen
Lekkere beveiliger ook wel danquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Liep tegen een jongen aan die daarna een grote mond gaf, ik duwde hem weg zodat ik verder kon maar toen kwamen ze overal vandaan, hoeveel het er waren weet ik niet meer.
Ze sloegen er met man en macht op in (bij een vriend van mij ook) en de beveiliging was alleen maar bezig mij overeind te houden voor mij vast te houden waarop ik dus ook niets terug kon doen.
Machteloos probeerde ik mij uit de armen van de beveiliging los te rukken maar mocht niet baten, kwam later pas bij en wist niet eens meer waar ik was, waarom ik er was en wat er was gebeurd.
Ben via de ehbo richting de artiestenuitgang gegaan om naar het ziekenhuis te gaan, werd buiten verrot gescholden door die groep en er werd met vuurwerk gegooid.
Daar nooit meer geweest
Wtf is dat voor tokkieplekquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Liep tegen een jongen aan die daarna een grote mond gaf, ik duwde hem weg zodat ik verder kon maar toen kwamen ze overal vandaan, hoeveel het er waren weet ik niet meer.
Ze sloegen er met man en macht op in (bij een vriend van mij ook) en de beveiliging was alleen maar bezig mij overeind te houden voor mij vast te houden waarop ik dus ook niets terug kon doen.
Machteloos probeerde ik mij uit de armen van de beveiliging los te rukken maar mocht niet baten, kwam later pas bij en wist niet eens meer waar ik was, waarom ik er was en wat er was gebeurd.
Ben via de ehbo richting de artiestenuitgang gegaan om naar het ziekenhuis te gaan, werd buiten verrot gescholden door die groep en er werd met vuurwerk gegooid.
Daar nooit meer geweest
leuk zeg, uitgaan...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar nooit meer geweest
Neem het hem tot op de dag van vandaag kwalijk ja.quote:
De beveiliging was niet helemaal neutraal, de vrouw die mij hielp op de EHBO vertelde dat ik wij waren nummer 4 en 5 van de maand die door deze reden daar waren belandquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf is dat voor tokkieplek
Waarom stopte de beveiliging dat ook niet
Nog blijvende schade aan overgehouden? (lichamelijk dan vooral)quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De beveiliging was niet helemaal neutraal, de vrouw die mij hielp op de EHBO vertelde dat ik wij waren nummer 4 en 5 van de maand die door deze reden daar waren beland
Heeft mij wel aan het denken gezet ja, daarna nooit meer echt met plezier in een discotheek geweest.quote:
Dat is wel het kutte aan dronken figuren ja, dat je 1 keer per ongeluk tegen een mafklapper aanloopt die je dan helemaal de tering inslaatquote:
ben liever hier met mijn meis op de bankquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel het kutte aan dronken figuren ja, dat je 1 keer per ongeluk tegen een mafklapper aanloopt die je dan helemaal de tering inslaat
Had o.a een gebroken neus, die rechtgezet is maar is niet helemaal gelukt, vooral op foto's en in de spiegel kun je dat zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog blijvende schade aan overgehouden? (lichamelijk dan vooral)
Jij gebruikt 97,55% van je hersencapaciteitquote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
@:JR-Style-93
https://www.hln.be/nina/p(...)oe-de-test~a85ee727/
97.5 maar
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gebruikt 97,55% van je hersencapaciteit
Geloof er niks van
Gelukkig nooit zo meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel het kutte aan dronken figuren ja, dat je 1 keer per ongeluk tegen een mafklapper aanloopt die je dan helemaal de tering inslaat
Wel aangifte gedaan?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had o.a een gebroken neus, die rechtgezet is maar is niet helemaal gelukt, vooral op foto's en in de spiegel kun je dat zien.
Verder heb ik nog geluk gehad, mijn maat destijds heeft bijna geen neusbotje meer, helemaal verbrijzeld toen
Die "Toren van Pisa"-achtige perspectief-foto bedoel je?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wist alleen die van die foto op het strand niet denk ik. Ben ik echt niet goed in dat soort ongein. Die vrouw zal wel veel verder staan dan die man
Nee, was allang blij dat ik er redelijk goed uit was gekomenquote:
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die "Toren van Pisa"-achtige perspectief-foto bedoel je?
Reden om jou naar de tering te slaan bedoel je? Was je af en toe zo bloedirritant ja?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig nooit zo meegemaakt.
En er was soms wel reden toe.
Wel echt bizar creepy, stel je voor dat je allemaal blijvende hersenschade daarna hebt. Allemaal omdat een paar debielen hun macho-ego willen blijven strelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
Heb dit verhaal ook al eens in een ander topic verteld, daar poste iemand waarvan haar kind was doodgeslagen op ongeveer dezelfde manier, omdat ik in mijn post zei dat ik niets meer voelde was ze een beetje gerust gesteld, was erg blij met mijn verhaal en hielp met de verwerking er van.
Daarom is het ook altijd belangrijk je verhaal te toen
Ja lijkt me dat dat soort mensen niet vrij mogen rondlopen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, was allang blij dat ik er redelijk goed uit was gekomen
Achteraf mokerdom natuurlijk
Oh dat zonder meer.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reden om jou naar de tering te slaan bedoel je? Was je af en toe zo bloedirritant ja?
Ja inderdaad, er kan ik een ruzie altijd iets naars gebeuren maar bij dat soort groepen is het gewoon structureel, denk dat ze tot op de dag van vandaag nergens spijt van hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel echt bizar creepy, stel je voor dat je allemaal blijvende hersenschade daarna hebt. Allemaal omdat een paar debielen hun macho-ego willen blijven strelen.
Niet dat ze hiervoor lang zouden vastzittenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lijkt me dat dat soort mensen niet vrij mogen rondlopen.
Eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja lijkt me dat dat soort mensen niet vrij mogen rondlopen.
Wel als ze elke keer weer de bak indraaien voor dit soort vergrijpen, loopt het aardig op.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet dat ze hiervoor lang zouden vastzitten
Ook dat, taakstrafje en een voorwaardelijke gevangenisstraf ofzoquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet dat ze hiervoor lang zouden vastzitten
Zoeken het zeker ook op dat iemand ze aanstoot om dan verontwaardigd te doen want je kan niet mensen per ongeluk aanstoten in een drukke discotheekquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, er kan ik een ruzie altijd iets naars gebeuren maar bij dat soort groepen is het gewoon structureel, denk dat ze tot op de dag van vandaag nergens spijt van hebben
Dit is wel de kern van het verhaal jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoeken het zeker ook op dat iemand ze aanstoot om dan verontwaardigd te doen want je kan niet mensen per ongeluk aanstoten in een drukke discotheek![]()
Mensen
Dacht dat dat wel mee viel behalve wat billen geknijp? Maargoed dat gebeurt door vrouwen bij mannen ookquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat zonder meer.
Maar ook veel te creepy, schaam me er nog steeds voor als ik eraan terugdenk.
Oh dat dacht ik dan toch goedquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel mee viel behalve wat billen geknijp? Maargoed dat gebeurt door vrouwen bij mannen ook
Neemt niet weg dat ik er cringe door kan voelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel mee viel behalve wat billen geknijp? Maargoed dat gebeurt door vrouwen bij mannen ook
Ach,zou me dat niet te zwaar aanrekenen verderquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik er cringe door kan voelen.
Nee ik deed het te subtiel.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach,zou me dat niet te zwaar aanrekenen verderDeed je daar dan wel wat mee als desbetreffende chick omkeek?
Mijn fetish is eerder om verkracht te worden door meisjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Als je het er zo over hebt klinkt het wat vreemd maar onder invloed heeft iedereen zo wel z'n jeugdzondes
Zolang je niemand verkracht hebt
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn fetish is eerder om verkracht te worden door meisjes.
Uh okéquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genotquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso, dat gat is ergens voor gemaaktquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
Schijnt dat veel vrouwen ook verkrachtingsfantasie hebben dus beetje aandringen is op zich niets mis mee
r/rapekinkquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
Schijnt dat veel vrouwen ook verkrachtingsfantasie hebben dus beetje aandringen is op zich niets mis mee
Dan was ie ook niet echt verliefd op haarquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik herinner me dat ik in Spanje een keer een meisje heb gezoend die een vriend had, en die vriend mij van haar wegduwde, maar buiten dat hij wat geïrriteerd was me niet eens een hoek wilde verkopenWaarschijnlijk zelf ook flink lam
Dat kan ik me voorstellen. Was een Duitsequote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan was ie ook niet echt verliefd op haar
Of gewoon niet zo gewelddadig.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik herinner me dat ik in Spanje een keer een meisje heb gezoend die een vriend had, en die vriend mij van haar wegduwde, maar buiten dat hij wat geïrriteerd was me niet eens een hoek wilde verkopenWaarschijnlijk zelf ook flink lam
Nazi rollenspel genot.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Was een Duitse
Meisjes met relatie zijn vaak wel leuk.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:19 schreef Fok-it het volgende:
Ja, het is zoals Mortaxx zegt echt een deel onder hoop vrouwen. En dan niet alleen die door een vreemde verkracht zijn maar ook aan hun vriend vragen om haar een keer te laten verkrachten, totaal onverwacht dusquote:
niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou ook niet iemand gaan slaan omdat ie m'n vriendin zoent
Andersom waarschijnlijk ook, toen ik vrijgezel was zag niemand mij staan.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meisjes met relatie zijn vaak wel leuk.
Ik wel, daarna zou ik mijn vriendin ook een klap verkopenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ja, het is geen ongewone reactie toch als iemand je vriendin aan het zoenen is?quote:
? wat dan wel?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
als het vrijwillig was van beide kanten: dit.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, daarna zou ik mijn vriendin ook een klap verkopen
Niet zo gek toch. Zeker omdat je in dat scenario toch nog een zekere controle hebt.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is zoals Mortaxx zegt echt een deel onder hoop vrouwen. En dan niet alleen die door een vreemde verkracht zijn maar ook aan hun vriend vragen om haar een keer te laten verkrachten, totaal onverwacht dus![]()
Beetje scenario voor verzinnen met je geliefde
Wel een voorwaarde inderdaadquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:24 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
als het vrijwillig was van beide kanten: dit.
Maar hoe werkt dat baiten dan? In een kort rokje langs het AZC lopen?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo gek toch. Zeker omdat je in dat scenario toch nog een zekere controle hebt.
Maar jezelf baiten bij een echte verkrachter is wel gekker, wie weet snijdt hij ook wel je keel door daarna weet jij veel.
Ja maar als geweld niet in je zit en je een rationeel persoon bent.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen ongewone reactie toch als iemand je vriendin aan het zoenen is?
Als je verlieft bent, dan ben je tot alles in staatquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als geweld niet in je zit en je een rationeel persoon bent.
Sowieso zou ik dan eerder boos worden op die vriendin dat ze met iemand zoent, hoe moet een random gozer weten dat ze al bezet is?
Ja, eens.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als geweld niet in je zit en je een rationeel persoon bent.
Sowieso zou ik dan eerder boos worden op die vriendin dat ze met iemand zoent, hoe moet een random gozer weten dat ze al bezet is?
In korte kleding na een uitgaansavond ergens door een verlaten wijk lopen oid, lees je wel vaak op die subreddit. En dan hopen ze dat er een serieverkrachter actief is daar ofzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat baiten dan? In een kort rokje langs het AZC lopen?
Ook 100% van je brein gebruiken?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je verlieft bent, dan ben je tot alles in staat
Nee, dat is dan vaak ook het probleem, die loopt dan wat achterquote:
stiff?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben best wel een lul
Heb ooit op de plaatselijke camping mijn lul bij een meisje in de nek gelegd, vriend was daarna erg boos maar kreeg geen corrigerende tik
Zo onderscheidt de Alpha zich van de Beta
Ah kan kloppen, lang geleden sinds ik echt verliefd was.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, dat is dan vaak ook het probleem, die loopt dan wat achter
Mijn tenen krimpen ineen van die termenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben best wel een lul
Heb ooit op de plaatselijke camping mijn lul bij een meisje in de nek gelegd, vriend was daarna erg boos maar kreeg geen corrigerende tik
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn tenen krimpen ineen van die termen
Wat is daar de lol van?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben best wel een lul
Geen echte pickup artist dusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn tenen krimpen ineen van die termen
Niet, ik was dronken.quote:
Have you met Mortaxxquote:
Dat staat op hetzelfde niveau droevigheid als de incel-community. Zij hebben alleen wel seksquote:
R&P, niet gekliktquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10
Ja ik kan hier niks mee.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #10
Eens, ik heb voor iedere relatie die ik heb gehad alle moeite en energie in gestoken, omdat ik het ook zelf echt wouquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Zeer onzekere losers die door middel van trucjes makkelijk manipuleerbare vrouwen het bed in praten. Verder totaal niet in staat zijn een relatie te onderhouden en de hele dag in belachelijke terminologie praten alsof het hogere wiskunde is
[quote]quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, ik heb voor iedere relatie die ik heb gehad alle moeite en energie in gestoken, omdat ik het ook zelf echt wou
Met watquote:
Nee, dat kan nietquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op zondag 11 juni 2017 10:05 schreef jakosi het volgende:
' I like you' klinkt zo lekker in het Engels
Maar hoe doen jullie dat in het Nederlands? ' Je ziet er leuk uit' vind ik zo stom klinken. Vind onze taal ook een beetje slecht voor 'daygame' en ook het feit dat meiden allemaal fietsen, wat vinden jullie
Fietsende kuthoereehhh
Vroeger was dat topic nog hilarischer.quote:
Ik verwacht dat ik die reeks met stijgende verbazing ga lezenquote:
Jezus Christusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik die reeks met stijgende verbazing ga lezen
Klopt wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het in Nederland praktisch onmogelijk om een chick op date te krijgen?
Zou het eerder cock to cunt noemenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Christus
Ligt het aan mij of is het in Nederland praktisch onmogelijk om een chick op date te krijgen?
De flake rate en cockblocks lijkt nergens zo veel voor te komen als hier.
Ik vrees dat dit komt omdat ze al zoveel aandacht krijgen. Instagram pics krijgen honderden likes, iedereen op facebook wilt met ze uit en de cock to tail ratio is verschrikkelijk in de bar en clubs.
Mijn taktiek tegenwoordig is gewoon tot het einde van de nacht te blijven met de chick en dan zien wat er gebeurd. In het Engels noemt men dit ook Foolsmate.
de cock to tail ratio. Onthoud hem
Jezusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Christus
De flake rate en cockblocks lijkt nergens zo veel voor te komen als hier.
Ik vrees dat dit komt omdat ze al zoveel aandacht krijgen. Instagram pics krijgen honderden likes, iedereen op facebook wilt met ze uit en de cock to tail ratio is verschrikkelijk in de bar en clubs.
Mijn taktiek tegenwoordig is gewoon tot het einde van de nacht te blijven met de chick en dan zien wat er gebeurd. In het Engels noemt men dit ook Foolsmate.
de cock to tail ratio. Onthoud hem
Nee, dan word ik misselijkquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]Mocht je wat reacties van mij er tussen zien, snel doorscrollen
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ [url=<iframe data-src="https://giphy.com/embed/5wJN3xgQHiUBa" style="visibility:hidden;" width="480" height="347" frameBorder="0" class="giphy-embed" allowFullScreen></iframe><p><a href="https://giphy.com/gifs/rhea-perlman-5wJN3xgQHiUBa">via GIPHY</a></p>]afbeelding[/url] ]
Mij kom je misschien ook nog tegenquote:Op zondag 10 mei 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Haha lol. Zie reacties van VA er tussen staan @:Mortaxx Good old times
Mathildagodquote:
Negeer je mijquote:Op zondag 10 mei 2020 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft de cake daarna wel laten staan.
Ik heb een heel andere smaak dan je dus ik kan je denk ik niet verder helpen maatquote:
Ohquote:Op zondag 10 mei 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een heel andere smaak dan je dus ik kan je denk ik niet verder helpen maat
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef PeuRac het volgende:
Weet je wat ik mis, een goede lijst van seduction lounges.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon naar Twilight gaan en loveseat nemen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wat ga je kijkenquote:
Oh dat is die over Eichmann toch? Die was best okequote:
Jaquote:Op zondag 10 mei 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is die over Eichmann toch? Die was best oke
Niet gezien om die redenquote:Op zondag 10 mei 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chernobyl was nog steeds goed ondanks dat ze geen Oekraïens spraken.
Ondertiteling dummyquote:
Daar denken we dan anders over broer.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je steeds moet lezen haalt dat je juist uit het verhaal
Ondertiteling is ook altijd maar een gedeelte van wat er gezegd wordt.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben het wel eens met morti
ben geen wijf die 2 dingen tegelijk kan
Terecht. Als ik mod was geweest san had er zelfs een ban gevolgdquote:Op zondag 10 mei 2020 14:14 schreef Mortaxx het volgende:
Lol heb een note voor deze post
R&P / Huwelijksaanbod nichtje
Sanquote:Op zondag 10 mei 2020 14:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Terecht. Als ik mod was geweest san had er zelfs een ban gevolgd
Gelukkig is de post intact geblevenquote:Op zondag 10 mei 2020 14:14 schreef Mortaxx het volgende:
Lol heb een note voor deze post
R&P / Huwelijksaanbod nichtje
Ja raar is dat he. Dit gebeurt mij echt heel vaakquote:Op zondag 10 mei 2020 14:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig is de post intact gebleven
sanquote:Op zondag 10 mei 2020 14:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Terecht. Als ik mod was geweest san had er zelfs een ban gevolgd
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind GC vaak wel leukste topics hebben. Mede dankzij Ifrane. Goeie user is dat
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja klopt die maakt wel leuke topics ja
@:ifrane goed bezig
Beetje laat maar dank voor de toffe woorden heren.quote:
Mycroft is voor onzekere mensenquote:Op zondag 10 mei 2020 14:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Beetje laat maar dank voor de toffe woorden heren.
Boks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |