Rtquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond vroeger Elisha Cuthbert wel aantrekkelijk
Eerste seizoen van 24quote:
vind haar wel chimi jaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
wat vind je van dunne meisjes met fat ass?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooie ogen en haar ja.quote:
Niks.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:07 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wat vind je van dunne meisjes met fat ass?
oh zij speelt ook in ray donovanquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:07 schreef Fok-it het volgende:
Een van de weinige blondines die mij kon bekoren vroeger was Emilie de Ravin
En in Lost vroeger.quote:
Retwietquote:
Puur qua uiterlijk? Wel eens sex gehad met een fat ass?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie ogen en haar ja.
[..]
Niks.
Less is more.
Ik weet niet, wat vind jij een fat ass?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:18 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Puur qua uiterlijk? Wel eens sex gehad met een fat ass?
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb wel eens sex gehad met een fatass
telt dat ook?
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, wat vind jij een fat ass?
Nee. Walgelijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:24 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
https://mamby.com/images/5dc55237eda1d196138749_maxres.jpg
Degene met een `nog' fattere assquote:
Nou oke, ik vind het niet enorm lelijk ofzoquote:
Dit si ook weer zoietsquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:17 schreef wietparkiet het volgende:
maakt me eigenlijk geen reet (hihaho) uit hoe groot de kont is van mijn vriendin
billeman? voorbeeld van wat je een mooie bil vind?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou oke, ik vind het niet enorm lelijk ofzo
Maar ik snap ook niet waarom vrouwen dit echt als perfect zien ofzo.
Ik vind Mila Kunis wel mooie billen hebben. Niet overdreven veel in de gym gezetenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:27 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
billeman? voorbeeld van wat je een mooie bil vind?
verklaart een hoop of vind je big boobs eveneens niet mooi?quote:
vind grijze massa het belangrijkste aan een vrouwquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:27 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
billeman? voorbeeld van wat je een mooie bil vind?
vind 't beetje klein en plat, weinig om vast te houden. ben je billeman?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Mila Kunis wel mooie billen hebben. Niet overdreven veel in de gym gezeten
Grote borsten ook 3 keer niks.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:29 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
verklaart een hoop of vind je big boobs eveneens niet mooi?
als je wel een billeman was en dat niet mooi vind dacht ik wellicht door lengte geslachtsdeel (no offence).
Merk je niks van in bedquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar als ik niet met haar op 1 lijn zit wat heeft dat dan nog voor toegevoegde waarde
weet niet, wellicht. dacht dat billeman die van kleine billen houden onzeker zijn of ze langs die billen kunnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit si ook weer zoiets![]()
Mensen gaan er automatisch vanuit dat als je een billenman bent je op dikke billen valt en als je een borstenman bent je op grote borsten valt. Je bent een billenman als je op billen valt, wat voor maat dat is maakt niet uit
Je ziet toch gewoon rondingen. Alleen niet die overdreven Nicki Minaj billen. Nou ja. Als dat als maatstaf geldtquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
vind 't beetje klein en plat, weinig om vast te houden. ben je billeman?
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:31 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
weet niet, wellicht. dacht dat billeman die van kleine billen houden onzeker zijn of ze langs die billen kunnen.
wat vind je van ariana?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grote borsten ook 3 keer niks.
Milla Jovovich bijvoorbeeld. Dat is een mooie vrouw.
Als ze 5/10 cm groter was geweest had dat een prima chick geweest. 1.53 en 1.93 is wel iets te groot verschilquote:
geile sex?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind grijze massa het belangrijkste aan een vrouw
leuk dat ze grote kont heeft maar als ik niet met haar op 1 lijn zit wat heeft dat dan nog voor toegevoegde waarde
niet voor het huwelijk hequote:
dus omdat iedereen het is is het iets goed?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:36 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hoezo? en slet zijn ze bijna allemaal tegenwoordig toch.
als ik niet dacht dat je trollde had je de beste sc-user award van me gekregen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet voor het huwelijk he
[..]
dus omdat iedereen het is is het iets goed?
ik geloof nog in ouderwetse normen en waarden
ben best serieus eigenlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:39 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
als ik niet dacht dat je trollde had je de beste sc-user award van me gekregen.
Sex voor het huwelijk en wiet zijn toch tegenstrijdig met traditionele normen en waarden?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben best serieus eigenlijk
alleen dat seks voor huwelijk is grap
ik heb geen sex en ik blow niet dus probleem?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:43 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Sex voor het huwelijk en wiet zijn toch tegenstrijdig met traditionele normen en waarden?
waarom heet je dan wietparkiet?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen sex en ik blow niet dus probleem?
ben gestopt met blowenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:46 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
waarom heet je dan wietparkiet?
als je echt traditioneel bent: respect, wat vind je van Jordan Peterson?
Tbh dit kan nog steeds met een ONSquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar vind wel belangrijk om een klik te hebben met iemand voordat ik het bed induik met diegene.
Alsof het een het ander uitsluitquote:
Ja maar los daarvan is iemand met een slutverleden wat mij betreft sowieso een no go, zelfs als ze met al die mensen een klik had.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben gestopt met blowen![]()
nee maar vind wel belangrijk om een klik te hebben met iemand voordat ik het bed induik met diegene. en jordan peterson ken ik niet
Scenario: je bent aan het reizen en je komt een leuke dame tegen. Je bent de hele avond samen en er is echt een klik. Vervolgens komt het tot seks en de volgende ochtend ga je samen nog wat touristische dingen doen, je neemt afscheid, daarna blijf je elkaar nog een tijdje spreken op app maar uiteraard verwatert het contact.quote:
Je bent zelf ook een slet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:53 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ja maar los daarvan is iemand met een slutverleden wat mij betreft sowieso een no go, zelfs als ze met al die mensen een klik had.
Sowieso 75% kans dat hij dat baffen verzint.quote:
Man whore. Geef gewoon toe.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Scenario: je bent aan het reizen en je komt een leuke dame tegen. Je bent de hele avond samen en er is echt een klik. Vervolgens komt het tot seks en de volgende ochtend ga je samen nog wat touristische dingen doen, je neemt afscheid, daarna blijf je elkaar nog een tijdje spreken op app maar uiteraard verwatert het contact.
Net was het nog minder dan 5 volgens jou. Wat is het nu?quote:
Ik vind Angela schijf erg mooiquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is anders voor mannen, vrouwen kunnen zich dan weer andere dingen veroorloven die mannen niet mogen.quote:
Slut.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Net was het nog minder dan 5 volgens jou. Wat is het nu?
zou daar wel langs heen kunnen kijken als ik diegene echt leuk zou vinden maar ik zou ze er niet op uitzoekenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:53 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ja maar los daarvan is iemand met een slutverleden wat mij betreft sowieso een no go, zelfs als ze met al die mensen een klik had.
Wat een onzin. Ik wed dat al je mocro ONSjes dat met me eens zijn.quote:
Hypocriet gelulquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:56 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Is anders voor mannen, vrouwen kunnen zich dan weer andere dingen veroorloven die mannen niet mogen.
Verzinnen is een groot woord maar het kan wellicht wel lijken alsof ik het vaker doe dan wat je zou verwachten obv mijn posts. Het is nu eenmaal niet iets dat je bij iedereen doet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:54 schreef TTSS het volgende:
[..]
Sowieso 75% kans dat hij dat baffen verzint.
Viespeukquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb daar menig fapje op gezet in mijn jonge jaren.
Nog nooit een ons gehad. Ik ben myrrr niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik wed dat al je mocro ONSjes dat met me eens zijn.
Want als je ze meerdere keren langs laat komen is het ineens wel oke?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:58 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Nog nooit een ons gehad. Ik ben myrrr niet.
can't wife a ho.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou daar wel langs heen kunnen kijken als ik diegene echt leuk zou vinden maar ik zou ze er niet op uitzoeken
liever iemand die ook een beetje zelfde normen en waarde heeft wdb
Dat is dan waarschijnlijk ook de reden dat je je er in kan vindenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan me er wel in vinden maar is beetje ongenuanceerd
wat is er ongenuanceerd aan?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan me er wel in vinden maar is beetje ongenuanceerd
Iemand met een andere waarden qua seks een slet noemen is ongenuanceerdquote:
Ik heb bijna geen bedpartners gehad, geen idee. Ben semi maagd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Want als je ze meerdere keren langs laat komen is het ineens wel oke?
Ik weet nu niet meer wat ik moet geloven.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:04 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen bedpartners gehad, geen idee. Ben semi maagd.
stel diegene is in zijn/haar tienerjaren van de een op de ander gesprongen maar naar mate hij/zij ouder word is dat afgezwakt dan zou ik er geen probleem mee hebben. er even vanuitgaande dat je diegene toendertijd niet kendequote:
Wat niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stel diegene is in zijn/haar tienerjaren van de een op de ander gesprongen maar naar mate hij/zij ouder word is dat afgezwakt dan zou ik er geen probleem mee hebben. er even vanuitgaande dat je diegene toendertijd niet kende
als je echt vaste relatie hebt met iemand zal dat ongetwijfeld vroeg of laat een keer naar boven komenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert
Don't ask don't tell
Zo gaat het bijna altijd, juist omdat die ho's beseffen dat die gangsta's die ze hebben bereden hun geen zekerheid kan bieden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stel diegene is in zijn/haar tienerjaren van de een op de ander gesprongen maar naar mate hij/zij ouder word is dat afgezwakt dan zou ik er geen probleem mee hebben. er even vanuitgaande dat je diegene toendertijd niet kende
Hmm zou ik zelf niet naar vragenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je echt vaste relatie hebt met iemand zal dat ongetwijfeld vroeg of laat een keer naar boven komen
vanwege religie? hoe jong ben je als i vragen mag?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:04 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen bedpartners gehad, geen idee. Ben semi maagd.
Je kan geen traditionele slut zijn, hooguit faken.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
laat ik het zo zeggen ik zou iemand er niet op afrekenen
maar zou het fijn vinden als ze een beetje de zelfde waardes zou hebben
Je schat me te hoog in, ik ben erg goedgelovig.quote:
Je bent maagd of geen maagd. Er is niet zoiets als semi-maagdquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:10 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
vanwege religie? hoe jong ben je als i vragen mag?
niet? ik ben in september jarig (maagd) maar heb wel sex gehadquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent maagd of geen maagd. Er is niet zoiets als semi-maagd
Nvmquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je schat me te hoog in, ik ben erg goedgelovig.
Humor om te lachen ditquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet? ik ben in september jarig (maagd) maar heb wel sex gehad
dan ben ik toch semi maagd?
Hihahoquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet? ik ben in september jarig (maagd) maar heb wel sex gehad
dan ben ik toch semi maagd?
wel gepijpt, geen penetratie.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent maagd of geen maagd. Er is niet zoiets als semi-maagd
Wat jij rekent is compleet irrelevantquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Oh well, 1 uitzondering
Meiden die verkracht zijn maar verder nog nooit seks hebben gehad reken ik wel als semi-maagd overigens
Ok Bill Clintonquote:
Wat iedereen hier post is compleet irrelevant.quote:
Ik heb toch de illusie dat ik mensen hier en daar nog wat bij breng.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat iedereen hier post is compleet irrelevant.
Toch blijven we ermee doorgaan
Je kan binnenkort ook met het faillissement beginnenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
binnenkort start de voorverkoop van mijn theatershow waar ik als cabaretier optreed
Doe maar nietquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:15 schreef JoshCampbell het volgende:
Bil cliton, wel goede username voor me.
Beetje liegen onder ede tegen alles en iedereen en er gewoon mee wegkomen .quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:15 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
die had überhaupt geen sex volgens hemzelf.
Bil Baftonquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:15 schreef JoshCampbell het volgende:
Bil cliton, wel goede username voor me.
Boeiend is niet alsof hij iemand vermoord heeftquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje liegen onder ede tegen alles en iedereen en er gewoon mee wegkomen .
Je moet het boek "The Candidate" eens lezen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bill en Hillary hebben meer doden op hun geweten dan corona.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Boeiend is niet alsof hij iemand vermoord heeft
Oh wacht
Gewoon een gekkie met wat rare obsessiesquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:17 schreef Fok-it het volgende:
Maar wat was er met die Ash dan en zijn bafverhalen?
heb nog side hustlequote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan binnenkort ook met het faillissement beginnen
Vince Fosterquote:
Tru maar het is niet alsof de andere presidenten veel beter waren alhoewel rodham wel echtquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan de verkiezingen verliezen waarin je zo bent opgezet voor een overwinning door alle media van of all people Donald Trump.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Wel bewondering voor de Clintons. Criticaster dood met twee schotwonden in het achterhoofd en de politie noemt het zelfmoord
Dat is macht
We weten alleen van de Rotschilds dat ze zoveel macht hebben verder.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Wel bewondering voor de Clintons. Criticaster dood met twee schotwonden in het achterhoofd en de politie noemt het zelfmoord
Dat is macht
Allermooiste is dat ze er niets van hebben geleerd en nu met creepy Joe komenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:23 schreef TTSS het volgende:
[..]
En dan de verkiezingen verliezen waarin je zo bent opgezet voor een overwinning door alle media van of all people Donald Trump.
Logisch dat dat mensje een zenuwinzinking kreeg.
Een heel land stelen? niemand tegenwoordig vgm.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We weten alleen van de Rotschilds dat ze zoveel macht hebben verder.
Vraag me af wie er verder nog meer op dat level zit.
Dat hoor je vaak, maar ik vraag me af om welke Rotschild dat dan zou gaan. Zo rijk zijn ze niet meer inmiddels.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We weten alleen van de Rotschilds dat ze zoveel macht hebben verder.
Vraag me af wie er verder nog meer op dat level zit.
Hier wordt niet geroddeldquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak, maar ik vraag me af om welke Rotschild dat dan zou gaan. Zo rijk zijn ze niet meer inmiddels.
Hele discussie hierover in BNW gehad trouwens met een complotgekkie waar weinig zinnigs uit kwam.
Trump gaat er 4 jaar bij krijgen , ga ik vanuit.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Allermooiste is dat ze er niets van hebben geleerd en nu met creepy Joe komen
Je hoeft alleen maar een fatsoenlijk persoon neer te zetten. Trump is echt de zwakste president in heel lange tijd
Het is ongelofelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar een fatsoenlijk persoon neer te zetten. Trump is echt de zwakste president in heel lange tijd
Daar durf ik wel krat bier op te zettenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Trump gaat er 4 jaar bij krijgen , ga ik vanuit.
Ik moet nog zien of Biden echt de uiteindelijke kandidaat gaat zijn hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Trump gaat er 4 jaar bij krijgen , ga ik vanuit.
Yang gangquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
#Ventura2020quote:
Rothschild heeft eigenhandig Israel gecreëerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak, maar ik vraag me af om welke Rotschild dat dan zou gaan. Zo rijk zijn ze niet meer inmiddels.
Hele discussie hierover in BNW gehad trouwens met een complotgekkie waar weinig zinnigs uit kwam.
Is het interessant ja? Goed bezigg. Ben pas op de helft van week 1 zelfquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:11 schreef Fok-it het volgende:
@:Kauai
Ben je al bezig met je Coursera studie? Ik heb net week 1 afgerond met een 8.3
Dat is echt een onzinnige opmerkingquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:29 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Rothschild heeft eigenhandig Israel gecreëerd.
Ik mag die man nu alquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:29 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Rothschild heeft eigenhandig Israel gecreëerd.
Schiet eens op is niet alsof je iets beters te doen hebtquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is het interessant ja? Goed bezigg. Ben pas op de helft van week 1 zelf
Antisemitisme viert nog altijd hoogtijquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:30 schreef TTSS het volgende:
De Rothschields zijn gewoon eindbazen, maar Joods en dus slecht enzo.
allright, overdreven maar hij gaf wel het eerste startschot.quote:
De uitverkorenen van God zullen altijd gehaat worden.quote:
Ja is wel leuk, maar denk dat de verdere onderwerpen wel interessanter zijn. Eerste behandelen ze Freud en Skinner, vond Skinner niet heel erg boeiend gedeelte, maar oke. Wel leuke vrijetijdsbestedingquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is het interessant ja? Goed bezigg. Ben pas op de helft van week 1 zelf
Ja klinkt leuk vanwege vijand van mijn vijand is mijn vriend-denken maar die man is wel mede verantwoordelijk voor al die aanslagen in the west.quote:
Mormonenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
De uitverkorenen van God zullen altijd gehaat worden.
Hij was voorzitter van de Zionist Federation of Great Britain, volkomen logisch dat de brief aan heb was geadresseerd dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:32 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
allright, overdreven maar hij gaf wel het eerste startschot.
[ afbeelding ]
Freud had ik al wel gezien ja, Skinner moet ik nog. Kijk je gewoon die filmpjes een beetje door, of maak je ook aantekeningen oid?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is wel leuk, maar denk dat de verdere onderwerpen wel interessanter zijn. Eerste behandelen ze Freud en Skinner, vond Skinner niet heel erg boeiend gedeelte, maar oke. Wel leuke vrijetijdsbesteding
Wist niet dat je boos werd!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schiet eens op is niet alsof je iets beters te doen hebt
Ook zonder linksen en moslims was ik een vriend van de Joden geweestquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ja klinkt leuk vanwege vijand van mijn vijand is mijn vriend-denken maar die man is wel mede verantwoordelijk voor al die aanslagen in the west.
hoezo?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:30 schreef TTSS het volgende:
De Rothschields zijn gewoon eindbazen, maar Joods en dus slecht enzo.
Ik ben een vriend van joden en moslims.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook zonder linksen en moslims was ik een vriend van de Joden geweest
Ik probeer wel beetje aantekeningen te maken ja. Anders lijkt het ook zo zinloos. Moet wel zeggen dat ik die readings soms wel echt iets te expliciet vind. Vooral die over statistiek enzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Freud had ik al wel gezien ja, Skinner moet ik nog. Kijk je gewoon die filmpjes een beetje door, of maak je ook aantekeningen oid?
[..]
Wist niet dat je boos werd!
De Rotschields zijn niet voor niets zo'n makkelijke vijand voor complotgelovers.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:35 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hoezo?
Ben zelf joods, wel via paternal line.
Waarom? Christus leert ons om alle mensen lief te hebben, ongeacht afkomst.quote:
Joden en Israël staan niet aan elkaar gelijk. De eerste joden in toenmalig Brits-Palestina waren anti-zionistisch, net zoals er zelfs nu nog veel anti-zionistische joden zijn, zelfs in Israël.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook zonder linksen en moslims was ik een vriend van de Joden geweest
Statistiek is toch leukquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeer wel beetje aantekeningen te maken ja. Anders lijkt het ook zo zinloos. Moet wel zeggen dat ik die readings soms wel echt iets te expliciet vind. Vooral die over statistiek enzo.
Beetje droog. Is maar voor vermaakquote:
Hoe kom je daarbij. Deus vultquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:37 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom? Christus leert ons om alle mensen lief te hebben, ongeacht afkomst.
klopt? zeg niets dat dat tegenspreekt toch? Zei louter dat hij het startschot gaf voor Israël als staat. Een latere premier van Israël die een bomaanslag pleegde op Britse diplomaten in het koning David hotel gaf het eindschot.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hij was voorzitter van de Zionist Federation of Great Britain, volkomen logisch dat de brief aan heb was geadresseerd dus.
De Katholieke kerk is de anti-christquote:
Zionisme bestaat al sinds begin 19e eeuw, en eigenlijk al sinds de Babylonische diaspora.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:40 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
klopt? zeg niets dat dat tegenspreekt toch? Zei louter dat hij het startschot gaf voor Israël als staat. Een latere premier van Israël die een bomaanslag pleegde op Britse diplomaten in het koning David hotel gaf het eindschot.
klopt, maar was nooit een reële optie in de vorm die het nu heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:41 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zionisme bestaat al sinds begin 19e eeuw, en eigenlijk al sinds de Babylonische diaspora.
Het lijkt me een overduidelijk feit dat de Roomse kerk het woord van Christus gecorrumpeerd heeft. Het verhaal van de Groot Inquisiteur slaat wat dat betreft de spijker op z'n kop.quote:
Zalig zijt gij, als u de mensen smaden, en vervolgen, en liegende alle kwaad tegen u spreken, om Mijnentwil. Verblijdt en verheugt u; want uw loon is groot in de hemelen; want alzo hebben zij vervolgd de profeten, die voor u geweest zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
De term zionisme
Oh een volk dat graag een eigen staat heeft omdat ze overal ter wereld vervolgd worden. Vreselijk
Jij weet 2000 jaar na dato beter wat het woord van Christus is dan de instantie die zich hier al eeuwenlang mee bezig houdt. Oke dan Jimmyquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:44 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het lijkt me een overduidelijk feit dat de Roomse kerk het woord van Christus gecorrumpeerd heeft. Het verhaal van de Groot Inquisiteur slaat wat dat betreft de spijker op z'n kop.
Gelukkig zijn er velen die dat door hebben, en die zijn er altijd geweest.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij weet 2000 jaar na dato beter wat het woord van Christus is dan de instantie die zich hier al eeuwenlang mee bezig houdt. Oke dan Jimmy
Moet je bij Herzl zijn, die bedacht de term en gaf de ideologie vorm.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
De term zionisme
Oh een volk dat graag een eigen staat heeft omdat ze overal ter wereld vervolgd worden. Vreselijk
Wat? De gehele regio is uit op de vernietiging van de joodse staatquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:49 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Verder zullen er maar weinig mensen tegen het concept van een joodse staat zijn, het gaat om de invulling.
In voormalig Brits Palestina. niemand die er moeite mee had gehad dat Duitsland hun land moest afstaan na wo II. Of Spanje na de inquisitie of willekeurig ander land.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? De gehele regio is uit op de vernietiging van de joodse staat
Same same. Ja de studie psychologie is ook vooral statistiekquote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeer wel beetje aantekeningen te maken ja. Anders lijkt het ook zo zinloos. Moet wel zeggen dat ik die readings soms wel echt iets te expliciet vind. Vooral die over statistiek enzo.
Ja, vooral de WO-studie ervan volgens mij. De hbo is toch meer, zoals de naam al beschrijft toegepaste psychologie. En ik heb niet zo'n academisch denkniveau, moet je ook gewoon eerlijk in zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Same same. Ja de studie psychologie is ook vooral statistiekIk vind dat nog best leuk. Maar idd niet waar we deze course voor doen
Is een hype, he.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey etto we hebben een antisemiet in het topic
Ik word een beetje moe van al dat corona nieuws, als ik een pijntje voel in mijn linkerteen moet ik alvast maar een ic bed reserverenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Het CORONAVIRUS IS OOK IN SPERMA GEVONDEN
Hele seksloze generaties gaan opgroeien.
FOK! en Japan hadden dit al veel eerder voorzien
Corona scoort nu eenmaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al dat corona nieuws, als ik een pijntje voel in mijn linkerteen moet ik alvast maar een ic bed reserveren
Ja he, alleen omdat jij in Schuttekutteveen woont betekent niet dat je dit maar lichtzinnig op kan vatten vriendquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al dat corona nieuws, als ik een pijntje voel in mijn linkerteen moet ik alvast maar een ic bed reserveren
Ja inderdaad, zwaar vermoeiend inmiddelsquote:
quote:
BlijenikGodquote:
0 doden in mijn gemeente, 3 in ziekenhuis en 7 besmettingen totaalquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja he, alleen omdat jij in Schuttekutteveen woont betekent niet dat je dit maar lichtzinnig op kan vatten vriend![]()
Begrijp niet waarom je je het zo vermoeiend vind? Ik volg het nauwelijks, hoef je je ook niet te ergerenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zwaar vermoeiend inmiddels
Ik word er in mijn omgeving mee doodgegooid, partner werkt ook in de zorg dus is er automatisch wel mee bezigquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom je je het zo vermoeiend vind? Ik volg het nauwelijks, hoef je je ook niet te ergeren
Zou wat zijn als ze nota bene dit seizoen nog kampioen worden ookquote:
Ik zag het ergens wel gebeurenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze nota bene dit seizoen nog kampioen worden ook
Hoezo zag? https://www.vtbl.nl/nieuw(...)-kalender-vanaf-2023quote:
Bij het woord Hypercube gestopt met lezenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo zag? https://www.vtbl.nl/nieuw(...)-kalender-vanaf-2023
Boerquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij het woord Hypercube gestopt met lezen
FOK ITquote:
Het is 12 uur joh gekkie. Voorlopig niks meer op de planning staan. Misschien straks een bakje yoghurtquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Ben je je weer lekker aan het opvreten in BNW Etto?
Negatieve energie joh, die psycho's daarquote:
Doe eens normaal zeg. Dit is veel te ordinair voor jouquote:
ja ze is zo mooi man...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg. Dit is veel te ordinair voor jou
quote:
Hebben twee dagen alleen maar gewerkt dus ja... hihiquote:
gewerkt in bed jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hebben twee dagen alleen maar gewerkt dus ja... hihi
Dan zet je haar toch in een bloementuin?quote:
Kom nog niet aan de 100quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
zo 10.000 stappen ook weer gehad vandaag
heb katerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:57 schreef wietparkiet het volgende:
is echt prima weer om een stukkie te lopen hoor
net met die ouwe ff een dorp verderop gegaan en boodschapjes gedaan
Braddie kookt de aardappels niet voor het bakkenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
De piepers staan te koken, zodat ze goed kunnen uitdrogen.
Dan zijn de gebakken aardappels straks lekker krokant. Nu al trek in
Hij snijdt ze zeker in reepjes en gooit ze in 10 cm olie?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Braddie kookt de aardappels niet voor het bakken
Wel trek in patat nu. Kan niet wachten tot McDonald's weer open isquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij snijdt ze zeker in reepjes en gooit ze in 10 cm olie?
Wat neem je als je eet bij Maccie?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
Mm zie dat McDonald's nu wel open is voor take out
Is nooit dicht geweest of heb je geen wagenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel trek in patat nu. Kan niet wachten tot McDonald's weer open is
wou net zeggen mc drive is gewoon good to goquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is nooit dicht geweest of heb je geen wagen
Natuurlijk niet wat moet je met zo'n CO2 machinequote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is nooit dicht geweest of heb je geen wagen
Maar waarom dan niet in oud of k&w gc is ook zo gewoonquote:
Weet niet. Zou ik zelf niet doen, ben niet zo van de accessoires.quote:
Vind GC vaak wel leukste topics hebben. Mede dankzij Ifrane. Goeie user is datquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet in oud of k&w gc is ook zo gewoon
Ja klopt die maakt wel leuke topics jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind GC vaak wel leukste topics hebben. Mede dankzij Ifrane. Goeie user is dat
Is mijn kloontjequote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind GC vaak wel leukste topics hebben. Mede dankzij Ifrane. Goeie user is dat
Kan je toch niet aan komen.quote:
Vrijwel permanent uitverkocht. Of je moet op de tweedehands markt kijken.quote:
dan maar day-datequote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrijwel permanent uitverkocht. Of je moet op de tweedehands markt kijken.
De 80’s belden vriendquote:
ja maar de prijzen zijn achterlijk en mensen kopen die krengen ook omdat ze meer waard woorden na verloop van tijdquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Niks mis met een tweedehands horloge hoor parkietje
pull up in een diablo danquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:25 schreef Fok-it het volgende:
Vind horloge beetje overbodige accessoire eigenlijk
Inb4: je bent zelf overbodig
dacht ik eerst ook maar het verbaast me hoe vaak ik er op kijk gedurende de dagquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:25 schreef Fok-it het volgende:
Ah ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar de prijzen zijn achterlijk en mensen kopen die krengen ook omdat ze meer waard woorden na verloop van tijd
[..]
pull up in een diablo dan
Hm ja weet niet. Gewoon tijd op je telefoon tochquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dacht ik eerst ook maar het verbaast me hoe vaak ik er op kijk gedurende de dag
van mij is goud(kleurig)quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja weet niet. Gewoon tijd op je telefoon tochvind het vaak ook zo pauperig. Zilver of goud. Net als kettingen
True.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van mij is goud(kleurig)![]()
maar mag geen tellie op de werkvloer en is wel handig als ik de datum of tijd moet weten
als je goedkope hebtquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe duur is zo'n daytona nieuw dan? Zie op google gelijk 20k of zo.
Maar koop je die als investering of zo? 20k stop ik liever in een hypotheek momenteel.quote:
zijn mensen die ze als investering kopen jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar koop je die als investering of zo? 20k stop ik liever in een hypotheek momenteel.
Ah ja oké.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn mensen die ze als investering kopen ja
die verdwijnen na aankoop in een kluis en worden wanneer nodig verkocht
ben ik ook niet loop stoer te doenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo'n rijke tata was.
Investeer het in zilver.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben ik ook niet loop stoer te doen
als ik roley haal ben ik zo goed als blut
Is handig en straalt klasse uit vriend.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:25 schreef Fok-it het volgende:
Daarom staal. Zilveren horloges bestaan niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja weet niet. Gewoon tijd op je telefoon tochvind het vaak ook zo pauperig. Zilver of goud. Net als kettingen
niks voor fokkie dusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is handig en straalt klasse uit vriend.
In de winkel nieuw 12.5K.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe duur is zo'n daytona nieuw dan? Zie op google gelijk 20k of zo.
Money can't buy class vriendquote:
Goude schakels en dikkequote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerstvolgende sierraad wordt ketting
zit nog wel te twijfelen tussen metaalsoort
Ah okequote:
Ik heb intellectuele klassequote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is handig en straalt klasse uit vriend.
Als je je klasse uitstraalt in je outfit houdt het wel op jaquote:
niet alleen in mijn fit maar ook in mijn gedragingen hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je je klasse uitstraalt in je outfit houdt het wel op jw
Hou je goed verborgen dan als ik maar even terug mag slaanquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet alleen in mijn fit maar ook in mijn gedragingen hoor
ben best een heertje irl hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je goed verborgen dan als ik maar even terug mag slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |