abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193031489
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:00 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

Oh als iemand in mijn omgeving overlijd dan hoef ik jouw medelijden niet te hebben hoor. Ja het zijn allemaal mensen, maar het is ook weer 'gewoon' een overlijden door een externe factor.
Dat zal je ook op zeker niet van mij krijgen. Integendeel zelfs :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193031500
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Ok dus 5500 dooien extra maakt geen flikker uit begrijp ik.

Wat voor aantallen extra dooien zouden voor jou persoonlijk wel uitmaken dan?
Zou je niet mijn woorden willen verdraaien zodat je een argument kan maken? Dank u!
pi_193031516
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit is al een stuk genuanceerder dan Cesare, die dus zonder enige omhaal verkondigde dat veel bedrijven werknemers gingen verplichten naar kantoor te komen ^O^.
In sommige gevallen is het heropenen vrijblijvend, maar er zijn ook bedrijven die hun werknemers gewoon verplichten om weer te komen.
pi_193031521
quote:

[..]

Hoe je dat eruit kan halen is dan wel weer verwonderlijk.
Go hard or go home
pi_193031530
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 14:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Als in jouw familie een COVID-19 dode valt te betreuren dan zal ik hetzelfde tegen je zeggen.

Dat zijn gewoon allemaal mensen. Met familie, vrienden, kennissen, collega's.
Oh als iemand in mijn omgeving overlijd dan hoef ik jouw medelijden niet te hebben hoor. Ja het zijn allemaal mensen, maar het is ook weer 'gewoon' een overlijden door een externe factor.
quote:

[..]

Extra doden? De wereld bestaat uit meer dan alleen maar kanker en verkeersongevallen. Willen we geen virussen meer dan moeten we maar alle dieren opruimen.
pi_193031546
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:06 schreef HarrieKeen het volgende:

Extra doden? De wereld bestaat uit meer dan alleen maar kanker en verkeersongevallen. Willen we geen virussen meer dan moeten we maar alle dieren opruimen niet opeten
pi_193031557
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:05 schreef Jake_Skywalker het volgende:

[..]

In sommige gevallen is het heropenen vrijblijvend, maar er zijn ook bedrijven die hun werknemers gewoon verplichten om weer te komen.
Verplichten gebeurt hier niet met een pistool op je hoofd hè, ze werken niet in een kartel. Je bent altijd vrij om een andere baan te zoeken of ondernemer te worden, dat laatste raad ik niet aan nu maar het kan gewoon.
Je hebt ook als werknemer gewoon een keuze.
Go hard or go home
  zaterdag 9 mei 2020 @ 15:11:43 #108
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_193031597
quote:
man, man, wat een pure faal, alsof we een 3de wereld land zijn. :( -O-
  zaterdag 9 mei 2020 @ 15:13:07 #109
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_193031611
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 14:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat een stuitend eigenwijze man is dat toch. Nog zelden iemand gezien die zoveel moeite doet om krampachtig dingen zo te draaien dat hij niet op zijn mening terug hoeft te komen.
het is een professionele spindoctor
pi_193031695
Toch kan je zien dat mensen niet meer luisteren. Toegangswegen naar Galderse meren ook afgesloten nu, omdat het veel te druk werd. Ben echt benieuwd als de terrassen opengaan hoelang dat goed blijft gaan met dat lekkere weer. Kijk in een normale tijd is dat juist top en geen enkel probleem, maar nu is het even niet anders. Anders blijven we alles maar dicht gooien steeds.
pi_193031791
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 14:36 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het dagelijkse aantal geeft een beter idee dan die grafiek, want die grafiek zal altijd een recente daling tonen.
Dagelijks aantal slaat nergens op, daar er soms gevallen van maart tussen zitten. Je moet alleen dat laatste/meest recente cijfer in de grafiek met een korrel zout nemen. Dus voor vandaag dat paaltje van 9 mei, die wordt morgen pas aangevuld.
pi_193031804
Fijn dat mensen weer hun oude leven gaan oppikken van voor Corona. Naar het strand, weer drukker op de weg enz.

Goed voor de economie en fijn dat mensen genieten. Gelukkig maar! Mooie dag. Doet me goed 😃
pi_193031819
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:18 schreef FerryN7 het volgende:
Toch kan je zien dat mensen niet meer luisteren. Toegangswegen naar Galderse meren ook afgesloten nu, omdat het veel te druk werd. Ben echt benieuwd als de terrassen opengaan hoelang dat goed blijft gaan met dat lekkere weer. Kijk in een normale tijd is dat juist top en geen enkel probleem, maar nu is het even niet anders. Anders blijven we alles maar dicht gooien steeds.
Drukte maakt helemaal niet uit als mensen zich gewoon aan de maatregelen houden en de meesten doen dat ook imo. Terrassen zullen ook echt hun best doen om maatregelen te handhaven; anders weten ze ook wel dat ze weer sneller dicht moeten.

Het is al weken ''enorm druk'' overal als je FOK! moet geloven. Wekenlang word er vrijwel elk weekend wel benoemd dat het nu toch echt uit de hand gaan lopen. Bij elke feestdag. Nog steeds geen nieuwe piek gezien.

Op een gegeven moment moeten we gewoon accepteren dat er nou eenmaal doden gaan vallen, we kunnen niet bang alles gesloten laten tot er een vaccin is. Zolang de IC niet overstroomt en zolang de opnames niet opeens enorm stijgen dan is het gewoon onder controle. Vooralsnog heb ik sowieso het idee dat je binnen veel makkelijker anderen besmet dan buiten, maar dat terzijde.
pi_193031823
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:27 schreef kol7680 het volgende:
Fijn dat mensen weer hun oude leven gaan oppikken van voor Corona. Naar het strand, weer drukker op de weg enz.

Goed voor de economie en fijn dat mensen genieten. Gelukkig!!! Mooie dag.
Met de auto naar Zandvoort :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_193031830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Met de auto naar Zandvoort :') :') :')
Heerlijk :) Voor het weer morgen om gaat slaan.
pi_193031838
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:18 schreef FerryN7 het volgende:
Ik vrees ervoor.
Alles dichtgooien dan, letterlijk alles, op supermarkten en aotheken na.

Kan me niet schelen dat je dan jaren niet je haar kan knippen, of een biertje op een terras kan doen of op vakantie kan.
Het is van cruciaal belang en redt levens.
Volksgezondheid hoort bovenaan te staan. Dat vertikt het kabinet nu.
Schande.
pi_193031845
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:27 schreef kol7680 het volgende:

Goed voor de economie en fijn dat mensen genieten. Gelukkig maar! Mooie dag. Doet me goed 😃
Genieten kan je ook achter je voordeur.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 15:31:33 #118
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_193031865
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:29 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

Ik vrees ervoor.

Kan me niet schelen dat je dan jaren niet je haar kan knippen, of een biertje op een terras kan doen of op vakantie kan.
Schande.
Die Rutte weet niks he, die vertelt het verhaal, RIVM+OMT runt nu het land.
als er zaken verweten gaan worden wijzen ze allemaal lekker naar elkaar.
pi_193031869
Boodschappen doen bij de Spar :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_193031881
Zeuren hoe erg alles wel niet is en continu over 'dooien' praten :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 9 mei 2020 @ 15:35:58 #121
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_193031918
Ik denk dat op langere termijn het volk het niet gaat uithouden met die regels.
een vaccin voor HIV is er na 40 jaar nog steeds niet.
Dat we een veilig vaccin krijgen op 18 maanden tijd is gewoon onzeker.
Het volk zal corona moe gaan worden en de regels aan de laars lappen, gaan veel incidenten ontstaan met handhavers/politie.
pi_193031948
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:29 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

Ik vrees ervoor.

Schande.
Nu nog steeds niet doorhebben dat volksgezondheid groter is dan enkel Corona :') . Er gaan elke dag mensen dood, daar huilen we ook niet voor, hoe kut elke dood wel niet is. Nu nog steeds niet doorhebben dat de volksgezondheid in directe verbinding staat met de economie :') Nu nog steeds niet doorhebben dat alles op slot gooien ook levens kosten :') . Waar je dan natuurlijk niet om rouwt. Hypocrieten ftw.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2020 15:40:38 ]
pi_193031958
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik speel deze door naar @:zipportal
|:)
pi_193032024
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

we hebben op 3 maanden tijd een echte Pandemie en economische crisis
en jij zeurt over angstzaaierij.
In welke wereld leef je, in fantasialand?
Door al die angstzaaierij wereldwijd zitten we in die crisis. Dit niet doorhebben....
pi_193032295
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 15:45 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Door al die angstzaaierij wereldwijd zitten we in die crisis. Dit niet doorhebben....
ja mensen WAKKER WORDEN! 5G!!!!!!!!!!! ZE HOUDEN ONS VOOR HET LAPJE!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')