abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204664379
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 10:35 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Dat tweede is heel wat anders dan het eerste,
Dhu.
quote:
als ik toegeef een inbreker te zijn maakt mij dat geen terrorist.
Een kleinere misdaad bekennen om een grotere misdaad te maskeren. Vrij bekende tactiek.
quote:
En die anonieme bron is al meermaals ontkracht, zie bijvoorbeeld:

https://nos.nl/artikel/200835-duyvendak-was-niet-actief-voor-rara

of
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)aten-lopen-2660530W/

Zijn genoeg andere bronnen te vinden, dus houdt het bij de feiten.
Net zoals bij Baudet, Wilders en een zwik andere extreem rechtsen; waar rook is is vuur. Dat gaat natuurlijk net zo hard op als de verdachte aan de andere kant van het politiek spectrum zit. Maar al zou Duyvendak niets met RaRa van doen gehad hebben (wat een overtuiging is teamleider Paul Martens aldus het Elsevier artikel) dan is hij aan nog genoeg zaken te linken van de groep Onkruit waar hij leiding aan gaf.
quote:
Je zou het gezien de naamgever van dit topic namelijk zomaar als demonisering kunnen aanmerken.
Over demonisering van Fortuyn en GroenLinks gesproken; ook toenmalig partijleider Rosenmöller kon er wat van. Wat dan weer een inspiratie was van Klaver aldus een interview op video.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2022 10:49:09 ]
pi_204664810
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 10:48 schreef DarkwingDuck het volgende:

Over demonisering van Fortuyn en GroenLinks gesproken; ook toenmalig partijleider Rosenmöller kon er wat van. Wat dan weer een inspiratie was van Klaver aldus een interview op video.
Dat is demonisering , wat je nu schrijft
pi_204665086
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 11:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat is demonisering , wat je nu schrijft
Het staat gewoon op video. Het geweldige van internet is dat ook alles van die tijd vrij makkelijk terug te vinden is.
pi_204665117
Ok, kunnen we terug naar het topic? Er is een GL topic volgens mij voor degenen die over die partij willen discussieren
pi_204665732
- Ik weet dat je dit grappig bedoelde maar de nieuwe policy staat geen naamsverbastering van politici toe -

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2022 14:05:56 ]
pi_204673494
Ik word echt moe van die Pim verering waar ook na 20 jaar maar geen einde aan lijkt te komen. Hij wordt nog net niet heilig verklaard.

Dat terwijl hij met zijn partijtje genadeloos door de mand zou zijn gevallen als hij de kans had gekregen, daar ben ik van overtuigd.

Zie ondermeer het volgende artikel:

https://www.groene.nl/art(...)&utm_source=facebook

Veel Fortuyn religieuzen hebben nooit zijn verkiezingsprogramma destijds gelezen. Hij wilde zo ongeveer de hele verzorgingsstaat afschaffen en de zorg privatiseren.

Ik denk niet dat het gros van zijn aanhang dat zo leuk had gevonden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_204684746
Niemand moet zijn ideeën bekopen met zijn leven. Dat is wat een rechtstaat moet garanderen. Fortuyn was echter ook geen lieverdje, geen heilige. Dat deel van zijn leven wegmoffelen is niet oké. De geschiedenis moet altijd compleet zijn.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')