Nou effectief denk ik dat het geen ene kut uitmaaktquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ook mestkorrels. als ik die tuinaarde die ook al bemest is daar mee mix kan het dan wel?
Of ik doe onderste helft met tuin aarde en bovenste met potgrond?
Als je die drie mengt kom je echt wel een heel eind hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ook mestkorrels. als ik die tuinaarde die ook al bemest is daar mee mix kan het dan wel?
Ik zou dan de hele boel mixen dus potgrond door tuinaarde.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Neuh zou het mengen en dan nog wat van die mestkorrels erdoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
ah dus niet in lagen?
Is voor die bamboe, die gaat waarschijnlijk wel ver door naar beneden wortelen dus dat werkt dan niet idd
welke is dat?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo eten halen voor mijn bruggie. De heftigste voeding die ik kan vinden.Denk dat jouw bamboe die ook lekker zal vinden ballie.
Chloor?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat als je bamboe in een emmer chloor zet dat die morgen al een meter is gegroeid
Zijn best ook planten die het wat meer kunnen waarderen hoor, Maar in potten enzo heb je het probleem dat de voeding sowieso op raakt en de wortels kunnen geen nieuw voedsel vinden want ze zitten opgesloten.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook weleens tuinaarde gebruikt voor plantenbakjes op het balkon
*uitstraling doet zijn broek uit*quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:16 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk ook lekker weer om mijn nieuwe jurk(je) aan te doen.
In b4 picsquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:16 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk ook lekker weer om mijn nieuwe jurk(je) aan te doen.
Ligt denk ik aan de ruimte voo rde wortels. Had er een uit een kleinere pot gehaald. Die had precies de vorm van die potquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Houdt dat bamboe eigenlijk ook op met groeien? Of wordt het gewoon 35 meter hoog als je het niet elke week afknipt?
Bij wijze van sprekenquote:
Ja kan toch niet haha want heb geen spiegel ofzo om foto te maken.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik nog niet aan![]()
Lekker bengelen en zwieren op zaterdagochtend
Deze, kan je makkelijk oplossen in de gieter en is voor de echte slubberplanten een goede.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke is dat?
Ik heb er nu 2. Een duitse universele en een pokon universeel
Jurkje aan, leg vervolgens je telefoon op de grond en dan met je grote teen een foto maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan toch niet haha want heb geen spiegel ofzo om foto te maken.
Wutquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan toch niet haha want heb geen spiegel ofzo om foto te maken.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jurkje aan, leg vervolgens je telefoon op de grond en dan met je grote teen een foto maken.
quote:
Het waren geraniumsquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn best ook planten die het wat meer kunnen waarderen hoor, Maar in potten enzo heb je het probleem dat de voeding sowieso op raakt en de wortels kunnen geen nieuw voedsel vinden want ze zitten opgesloten.
Wortels even een beetje los trekken he voor je hem in een nieuwe pot zet?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan de ruimte voo rde wortels. Had er een uit een kleinere pot gehaald. Die had precies de vorm van die pot
die wordt van ondere weer groenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze, kan je makkelijk oplossen in de gieter en is voor de echte slubberplanten een goede.
Maar zou het niet voor je nieuwe bamboe gebruiken maar voor je zielige gele.
https://www.kabelshop.nl/(...)NtiArpRoCkKUQAvD_BwE
Ik heb er wel 2 maar is alleen om mijn hoofd te bekijken haha.quote:
Ja heb het met alle liefde gedaanquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wortels even een beetje los trekken he voor je hem in een nieuwe pot zet?
Telefoon heeft vast wel een camera app met een timer er opquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er wel 2 maar is alleen om mijn hoofd te bekijken haha.
Goedzo, want anders duurt het echt enorm lang voor hij doorheeft dat hij niet meer in de te kleine pot zit en blijven de wortels in die vorm groeien.quote:
Mis het soms wel want geen idee nu of dit beetje oke staat.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen passpiegel hoor. Wel gewoon een paar kleintjes.
Wat een dom beestquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedzo, want anders duurt het echt enorm lang voor hij doorheeft dat hij niet meer in de te kleine pot zit en blijven de wortels in die vorm groeien.
Witte brugmansia voor in de pot.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Boodschappen doen voor de oudjes, plantje kopen voor een lege terraspot, cadeautje voor Moederdag kopen dus tuinplant, asperges scoren, ergens lunch op de kop tikken, zwemmen, BBQ menu verzinnen, wippen en wijnen.
Ik had een paar jaar geleden één augurkquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
heb net het augurken plantje verpotEn alles naar de zon geplaatst.ze krijgen door het scherm geen licht meer binnen
het komkommerplantje bedoel jequote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
heb net het augurken plantje verpotEn alles naar de zon geplaatst.ze krijgen door het scherm geen licht meer binnen
mjaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-handhaven~abf037d1/
![]()
Ja, ik mijd de stad nu al overdag.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan is de horeca niet eens open. Hoeveel mensen zal dat niet teweeg brengen
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vet
https://shop.vtwonen.nl/product/seletti-bird-wandlamp/281250/
ik denk dat zowel hier als in duitsland het draagvlak veel sneller afnam als dat ze hadden gedachtquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik mijd de stad nu al overdag.
misschien hebben ze die oook welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zou wel een uil willen. Die vind ik tof.
Soms zou ik willen dat ik in een huisje hoog op een berg of op een Schotse klif woonde.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat zowel hier als in duitsland het draagvlak veel sneller afnam als dat ze hadden gedacht
Ja, ik moet ook maar even niks kopen. Al is mijn huis volgens sommigen te leeg, toch @TaMieke?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze die oook wel![]()
Heb de site weg geklikt voordat ik weet iets koop
Pics van je tieten naar UitStraling sturenquote:
Bovenste helft van een petfles snijden en omgekeerd in de onderste helft zetten. Beetje fanta erin en hoppa: prima wespenval.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
godver. Net mijn eerste wesp van het seizoen kapotgeslagen. En het was een dikke ookCitroen zou helpen tegen ze? Ik ga er toch eerst maar weer rode ui bij halen
Al gedaan maar geen aanbod gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van je tieten naar UitStraling sturen
ja maar dan trek je ze in eerste instantie juist aanquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bovenste helft van een petfles snijden en omgekeerd in de onderste helft zetten. Beetje fanta erin en hoppa: prima wespenval.
Ja, die fles moet je idealiter ook op een klein afstandje zetten. Maar dat is op een balkon misschien wat lastigquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan trek je ze in eerste instantie juist aan
Bij de buren, die staan toch te koopquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die fles moet je idealiter ook op een klein afstandje zetten. Maar dat is op een balkon misschien wat lastig
Geen ideequote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar vinden ze fanta lekkerder dan cola of zo dan?
Oh ja dan moet het kuddedier in mij dat ook doenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeMaar dat gebruiken mensen meestal.
En daarna ijshappend in de stad gaan lopen of in een trein naar Zandvoort kruipenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dan moet het kuddedier in mij dat ook doen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een heerlijke vrolijke zomerse sfeer buiten.
Bij het tuincentrum nog even een praatje gemaakt met de tuinmeneer op wie ik vorig jaar een kleine crush had, en ik zag een volwassen man een soort van huppelen en ik zat zelf hardop te zingen op de fiets en ik kwam een jongen van mijn werk tegen die ik al vanaf 15 maart niet gezien had en die dinsdag weer komt, ook nog even leuk mee staan praten. Wat een mooie dag.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een heerlijke vrolijke zomerse sfeer buiten.
Bij het tuincentrum nog even een praatje gemaakt met de tuinmeneer op wie ik vorig jaar een kleine crush had, en ik zag een volwassen man een soort van huppelen en ik zat zelf hardop te zingen op de fiets en ik kwam een jongen van mijn werk tegen die ik al vanaf 15 maart niet gezien had en die dinsdag weer komt, ook nog even leuk mee staan praten. Wat een mooie dag.
Ga je lekker ergens even een ijsje halen, doe ik misschien vanmiddag ook nog wel even, restaurantje hier wat nu tijdelijk even ijs verkoopt om de crisis door te komen. Deze dag verdient ijsjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik zit nog op de bank
Ik woon vlakbij een heel grote ijssalon. Goed idee welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je lekker ergens even een ijsje halen, doe ik misschien vanmiddag ook nog wel even, restaurantje hier wat nu tijdelijk even ijs verkoopt om de crisis door te komen. Deze dag verdient ijsjes.
Eerst 5 km fietsen naar de achterkant van de rij waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een heel grote ijssalon. Goed idee wel
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst 5 km fietsen naar de achterkant van de rij waarschijnlijk?Eind van de middag kom je weer bij je huis langs
Ja, toeter even als je langs de ING rijdt. Dan hoor ik je welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:09 schreef Koen66 het volgende:
Zo, de auto in, (O)ma ophalen in Dordrecht. Zwaai straks naar @:Budapestenaar
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:15 schreef Karzai het volgende:
Ik had vroeger altijd een fles fanta op zolder, als ie leeg was plaste ik daarin omdat ik te lui was om naar beneden te lopen
Toen een keer de verkeerde fles gepakt en een slokje uit genomen
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:15 schreef Karzai het volgende:
Ik had vroeger altijd een fles fanta op zolder, als ie leeg was plaste ik daarin omdat ik te lui was om naar beneden te lopen
Toen een keer de verkeerde fles gepakt en een slokje uit genomen
Wat raar is, want je drinkt je eigen afvalstoffen op.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:17 schreef Karzai het volgende:
Schijnt reinigend te werken je eigen urine drinken
Ja veel te leeg. Zo kaalquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook maar even niks kopen. Al is mijn huis volgens sommigen te leeg, toch @:tamieke?
ja dat zag ik ook. misschien voor volgend jaarquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:29 schreef Karzai het volgende:
Maar dit jaar komen ze niet meer moest voor 30 april
quote:
Dat hoop ikquote:
als ze nog een duim drumstel hebben en duim gitaar kan je een one man band startenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dat hoop ikKan ik toch een beetje muziekje maken. Zonder dat meteen iedereen er last van heeft en zo.
Dan overschat je mijn derde duim toch wel een beetje ben ik bang hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze nog een duim drumstel hebben en duim gitaar kan je een one man band starten
ze houden ook van vleesquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eerst even met rode ui en kruidnagelen aan de gang tegen die wespen trouwens. Daarna eens kijken of ze ook AA-drink lusten.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan overschat je mijn derde duim toch wel een beetje ben ik bang hoor
Moest googlen maar wat een tof ding. En lijkt ook niet zo afschuwelijk moeilijk zoals gitaar ofzo.quote:
ik nies mij de tyfusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:44 schreef Karzai het volgende:
ja mijn hele auto zat onder, vader heeft er ook erg last van
"oh we gaan het wel slopen"quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het idee dat de bemoeibuuf tegen de onderburen heeft gezegd dat ze onderhoud moeten plegen aan de uitbouw
Nee precies, daarom ookquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest googlen maar wat een tof ding. En lijkt ook niet zo afschuwelijk moeilijk zoals gitaar ofzo.
ze moeten 5000 euro boete betalen als ze dat doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:50 schreef mschol het volgende:
[..]
"oh we gaan het wel slopen"
als de uitbouw illegaal is ben jij je terras kwijt
AA-drink is toch gewoon suiker vermengd met een vleugje suikerwater, denk dat die beesten daar gek op zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eerst even met rode ui en kruidnagelen aan de gang tegen die wespen trouwens. Daarna eens kijken of ze ook AA-drink lusten.
Ga er 1 bestellen van mijn vakantiegeld, leuk cadeautje voor mezelf.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee precies, daarom ooken een penny whistle heb ik al, maar dat vindt niemand leuk eigenlijk. Dit geluid kun je toch moeilijk wat op tegen hebben lijkt me
quote:
Ja! Gaan we op vakantie duetjes doen en geld harkenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ga er 1 bestellen van mijn vakantiegeld, leuk cadeautje voor mezelf.
Lol ja als straatartiesten.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Gaan we op vakantie duetjes doen en geld harken![]()
hmm toch weer iets omhoogquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
63 nieuwe doden, 58 nieuwe ziekenhuisopnames
Er zijn 58 nieuwe coronapatiënten opgenomen in het ziekenhuis. Dat meldt het RIVM. Dat zijn meer nieuwe patiënten dan gisteren gemeld: toen waren het er 35. Het totaal aantal coronapatiënten dat in het ziekenhuis is opgenomen of opgenomen is geweest is 11.285.
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 63, meldt het RIVM. Gisteren was dat 71. De patiënten zijn niet allemaal in het afgelopen etmaal overleden, er zit een vertraging tussen de dag van overlijden en de dag dat het overlijden wordt gerapporteerd. Ook in de opnamecijfers zit die vertraging.
In totaal zijn nu, voor zover bekend, 5422 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend als ze overlijden aan de gevolgen van een besmetting.
Het aantal nieuw gemelde besmettingen is 289. In totaal zijn er nu 42.382 besmettingsgevallen bekend. Doordat lang niet iedereen getest wordt, ligt het werkelijke aantal besmettingen hoger.
Kalimba's zijn zo cool.quote:
Normaal gesproken haal ik ook nooit vers schepijs in Nederland. Alleen in Albaantje eigenlijk. Maar zag het van de week en vond het een mooi alternatief voor de stamppotten die hij nu in de avonden als afhaal heeft. Maar even geinformeerd, hij staat vooral bekend om zijn kaasfondue en dat bezorgt hij momenteel ook nog, komt hij alleen wel de volgende dag de bakjes weer ophalen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb alleen maar winkelijsjes eigenlijk. Soms zie ik een Italiaanse schepijskar langs rijden maar tegen de tijd dat je cash hebt gepakt en naar de weg gelopen bent is hij allang weer vertrokken
ik heb jaren terug op taste of amsterdam gewerkt. Moest ik de vipgasten met een golfcar bij de rai op pikken en naar het terrein brengenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:46 schreef Karzai het volgende:
Zonde dat de rollende keukens dit jaar niet door kunnen gaan, daar vierden wij altijd mijn vaders verjaardag en eindigde we met lekker schepijs
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb jaren terug op taste of amsterdam gewerkt. Moest ik de vipgasten met een golfcar bij de rai op pikken en naar het terrein brengen
ja maar dat taste of amsterdam was ook in een park. Misschien heet het amstelpark ofzo?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:49 schreef Karzai het volgende:
[..], rollende keukens is in het westerpark
Rai is meer voor horecava enzo en overdekt
Wel groot inderdaad
ja er is een park naast weet niet hoe dat heetquote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat taste of amsterdam was ook in een park. Misschien heet het amstelpark ofzo?
k zit idd lekkerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:51 schreef Karzai het volgende:
He wat zou ik nu graag op het terras van bitterbal zitten
kan je uitwassen en later nog een keer gebruikenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor die proefzakjes gaat wat verMisschien dat het met een theedoek het er op krijg
Mijn balkon is ook leuk!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:51 schreef Karzai het volgende:
He wat zou ik nu graag op het terras van bitterbal zitten
gierig,quote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind net een kwast, zit 5 ml in zon zakje
staat op de verpakking dat je doeken geijk moet wassen vanwege risico op zelfontbrandingquote:
Bovenstequote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat op de verpakking dat je doeken geijk moet wassen vanwege risico op zelfontbranding![]()
maar we hebben hier dus 3 verschillende kleuren
[ afbeelding ]
Wel wat donker maar er zit een tintje in die ook in je vloer zit, dus past het er goed bij.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
niet te donker?
de middelste wordt het sowieso niet
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
Zo pesto wraps in de koelkast voor vanavond.
Ik ga weer zo'n salade maken als van de weekquote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
Zo pesto wraps in de koelkast voor vanavond.
Direct in quarantaine!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
mijn planten hebben spint. had stiefmonster toch gelijk
Boh viesdikquote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga weer zo'n salade maken als van de week
Paar burgers en wat shaslicks erbij, smullen maar
Je buurtjes mogen jou wel, volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
bemoeibuuf vind zonnescherm erg mooi en goed opgehangen. Ze zei: ja dat kunnen ze ook gewoon
Goeie vogel drol 👍quote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
staat op de verpakking dat je doeken geijk moet wassen vanwege risico op zelfontbranding![]()
maar we hebben hier dus 3 verschillende kleuren
[ afbeelding ]
Ik zat net te denken of het al weer zin heeft om daar wat te bestellen. In maart heb ik daar eigenlijk min of meer afscheid van genomen toen alle slots tot een week vooruit vol zaten. Later gingen ze nieuwe slots om 9 uur 's ochtends vrij geven ipv om middernacht. Volgens mij wordt het daar alleen maar erger door, maar okee. Wie bestelt er nog bij Picnic nu?quote:
Ik. Elke week, sinds eind maart ongeveer. Plek zat.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat net te denken of het al weer zin heeft om daar wat te bestellen. In maart heb ik daar eigenlijk min of meer afscheid van genomen toen alle slots tot een week vooruit vol zaten. Later gingen ze nieuwe slots om 9 uur 's ochtends vrij geven ipv om middernacht. Volgens mij wordt het daar alleen maar erger door, maar okee. Wie bestelt er nog bij Picnic nu?
Okee. Zal binnenkort wel weer eens kijken. Voor nu zitten alle kasten bomvolquote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik. Elke week, sinds eind maart ongeveer. Plek zat.
Rasiest.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Als bezorgplek kon ik zo’n Arabische belwinkel kiezen. Mja, dan loop ik wel 100 meter verder
shchaap?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Als bezorgplek kon ik zo’n Arabische belwinkel kiezen. Mja, dan loop ik wel 100 meter verder
Picsquote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Even drie polootjes besteld. Had erg weinig shirtjes.
Ik vond het vandaag best warm, Had het redelijk zwaar tijdens het werk..quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is lekker buiten, maar op het randje al hoor. Warmer hoeft niet
Kan ik me voorstellen. Helemaal respect dat je dit werk doet als het 40 graden isquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best warm, Had het redelijk zwaar tijdens het werk..
Afgelopen zomer was idd niet leuk. Gelukkig was ik op het tijdstip dat de hoge temperaturen werden aangetikt al thuis..quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Helemaal respect dat je dit werk doet als het 40 graden is
Pf ja is niet fijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best warm, Had het redelijk zwaar tijdens het werk..
Daar doe ik ook vaak mijn winkelaankopen. Prima winkelquote:
Als ik om zeven uur op de fiets zat, trok ik het al amperquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Afgelopen zomer was idd niet leuk. Gelukkig was ik op het tijdstip dat de hoge temperaturen werden aangetikt al thuis..
Ja, de polootjes die ik daar vorig jaar kocht zijn prima. Op eentje na die per ongeluk in de droger is beland. Die kan ik als naveltruitje gebruikenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar doe ik ook vaak mijn winkelaankopen. Prima winkel![]()
![]()
Terwijl ik dit zeg, ontdek ik een gaatje in mijn shirtquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de polootjes die ik daar vorig jaar kocht zijn prima. Op eentje na die per ongeluk in de droger is beland. Die kan ik als naveltruitje gebruiken
Waar is dat?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Normaal gesproken haal ik ook nooit vers schepijs in Nederland. Alleen in Albaantje eigenlijk. Maar zag het van de week en vond het een mooi alternatief voor de stamppotten die hij nu in de avonden als afhaal heeft. Maar even geinformeerd, hij staat vooral bekend om zijn kaasfondue en dat bezorgt hij momenteel ook nog, komt hij alleen wel de volgende dag de bakjes weer ophalen.![]()
¤ 600?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:55 schreef Karzai het volgende:
Voor een week voer in huis, kan weer even vooruit
Het is absurd mooi weer, heerlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:56 schreef Karzai het volgende:
carpaccio, sateh en schnitzel![]()
Lekker genieten daar op de camping?
Daar geef ik geen vermogen aan uit, normaal gesproken.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is absurd mooi weer, heerlijk
Kregen gisteren wel op onze donder dat de BBQ te laat aan ging. Dat 'was heel heel erg laat'.
Nou ja... Volgende keer een minder truttige camping dan maar, maar goed, ondanks dat wij dus nu het schorriemorrie van de camping zijn is het heerlijk.
Vanmiddag over de heide gestiefeld, prrrrrima
Zit nu aan de koude rosé, hele fles voor mijzelf, dat gaat top![]()
Maar serieus, heerlijk, enorm genieten zo
Pics please!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:57 schreef clixplicity het volgende:
Vanavond weer eens proberen pizza’s te bakken op de barbecue.
Wish me strength...
Welke Ria vond dat dan? Dat ie heel erg laat aan ging?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Kregen gisteren wel op onze donder dat de BBQ te laat aan ging. Dat 'was heel heel erg laat'.
Nou ja... Volgende keer een minder truttige camping dan maar, maar goed, ondanks dat wij dus nu het schorriemorrie van de camping zijn is het heerlijk.
om 2330? :pquote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker half acht "maar de kinderuuuh liggen al op bed dus iedereen moet dan al klaar zijn"quote:
De eigenaarquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Welke Ria vond dat dan? Dat ie heel erg laat aan ging?
Slingerden on 21 uur het vlees op de kolenquote:
Succes! Hier goed warm vanmiddag, koelt nu wel beetje afquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
Het is hier godver 4 graden :’) en straks op Svalbard een kleine -oehoe
Wanneer kom je daar aan?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
Het is hier godver 4 graden :’) en straks op Svalbard een kleine -oehoe
shame on you!!! Beetje zonder toestemming van de grote baas gaan bbqenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
De eigenaar
[..]
Slingerden on 21 uur het vlees op de kolen
We waren ons als Bourgondiërs zijnde niet echt bewust van onze afschuwelijke daden.
Toen bleek dat in het reglement (!!!) stond dat je sowieso bij elke BBQ beurt de eigenaar om akkoord moet vragen
Prima joh, laatste keer dat we hier waren
Mea culpa mea culpa, mea maxima culpa!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
shame on you!!! Beetje zonder toestemming van de grote baas gaan bbqen
Op een camping ja??quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
De eigenaar
[..]
Slingerden on 21 uur het vlees op de kolen
We waren ons als Bourgondiërs zijnde niet echt bewust van onze afschuwelijke daden.
Toen bleek dat in het reglement (!!!) stond dat je sowieso bij elke BBQ beurt de eigenaar om akkoord moet vragen
Prima joh, laatste keer dat we hier waren
Ik was dus erg blij met die ijscocar bij het park. Stond er de laatste dagen ook al. Maar vandaag had ik er echt zin in en behoefte aan...quote:
Ik kampeer al heel mijn leven, echt nog nooit gehoord ditquote:
Wel soms dat het gewoon niet mag want droogte en het arme gras en zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kampeer al heel mijn leven, echt nog nooit gehoord dit
Nee, volgens mij is dat wel boven de gordelquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:06 schreef Molo het volgende:
We zitten in de buurt van Stadskanaal, is dat biblebelt ofzo?
hoe is het met het sanitair geregeld?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:06 schreef Molo het volgende:
Dat zie je morgen vanzelf, als de toiletten afgesloten zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:06 schreef Molo het volgende:
Ik snap wel regels, maar dit was een nieuw iets voor mijquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel soms dat het gewoon niet mag want droogte en het arme gras en zo.
Maar akkoord vragen voor elke beurt is echt heel raar
Privé sanitair, rest van de campingplekken is afgesloten. Gezamenlijke sanitair is dichtquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe is het met het sanitair geregeld?
ah netjesquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Privé sanitair, rest van de campingplekken is afgesloten. Gezamenlijke sanitair is dicht
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zie je morgen vanzelf, als de toiletten afgesloten zijn
Waarom lopen die figuren met een duikbril rond?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
ik had met hun ook wel een ijsje willen halen![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
om direct klaar te zijn als ze gaan snorkelen. De snorkels gaan ze nu kopenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom lopen die figuren met een duikbril rond?
Slechte research dusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:09 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
'geen broodjeservice want wij dienen deze dag De Heer'
Hoop dat hun uitkering dat toelaatquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om direct klaar te zijn als ze gaan snorkelen. De snorkels gaan ze nu kopen
En daarna heel de camping bij elkaar gecopuleerd?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:05 schreef Molo het volgende:
De kinderen van drie ook nog pas rond half elf op bed![]()
![]()
Nou nou
Nee was grapjequote:
Met kind tussen ons in....quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En daarna heel de camping bij elkaar gecopuleerd?
Hahahaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ze zwart zijn![]()
verdienen toch gewoon genoeg geld met drugs?
Dat is het probleem niet neequote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat haalt die fok peener van koos toch wel?
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
Saaie bende vandaag.
Moet straks ook nog rekenen omdat ik het al twee dagen aan het uitstellen ben :’)
Wil het eigenlijk nog uitstellen tot morgen. Maar iets met mines of Moria enzo waar we morgen in moeten.
Mag perineum bruinen daar wel dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed, tijd om in de zon te liggen hier
Succes ende ajuus
Ik had liever gezien dat er in de nieuwsberichten van vandaag Lil kleine stond ipv LIttle Richard....quote:
oh issie dood, had ik nog niet meegekregenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat er in de nieuwsberichten van vandaag Lil kleine stond ipv LIttle Richard....
![]()
![]()
![]()
Gary Oldmanquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:02 schreef Karzai het volgende:
ik ga darkest hour kijken vanavond bbc 1 half negen
Darkest Hour (2017) - IMDb
Hoort Hongarije tot de balkan?? Ik vond iig hun ESF inzending van 2018 best lekker klinken..quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat Balkan Beats op z’n tijd is best lekker
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik was lekker aan het smurfen en had geen idee dat het al zo laat was
nice zigeuner muziekquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat Balkan Beats op z’n tijd is best lekker
toen ik het nog niet wist wat het was hoorde ik dan door een porto van iemand dat iemand aan het smurfen was.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:22 schreef Karzai het volgende:
ja dat is makkelijk mee te smokkelen die briefjes
Nee, helemaal nietquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoort Hongarije tot de balkan?? Ik vond iig hun ESF inzending van 2018 best lekker klinken..
ah ja daar proberen criminelen vaak hun geld wit te wassenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja holland casino scheveningen en paar keer amsterdam en rotterdam
behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah ja daar proberen criminelen vaak hun geld wit te wassen
ja krijg je dan, ze kunnen het ook op je rekening storten toch als je daar vaak komtquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
behoorlijk ja.
constant kat en muisspel en sommige waren er ook wel redelijk open over. en er kwamen ook criminelen om de grote spelers in de gaten te houden. Sommige gasten zijn thuis overvallen en 1 erg grote speler is op weg naar huis klem gereden en beroofd. Hij kreeg zijn geld altijd in een aparte ruimte.
wel rare situaties meegemaakt
ja maar deze man dacht misschien omdat hij in aparte ruimte uitbetaald kreeg niet gezien te worden door de crimi'squote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja krijg je dan, ze kunnen het ook op je rekening storten toch als je daar vaak komt
Zoveel cash op zak is vragen om problemen
vermoord door een andere toeristquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:39 schreef Karzai het volgende:
tja wij leven in een beschaafd land veilig afgezet met dijken
Maar mensen veranderen zo in monsters hoor als het even niet meezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |