Nou effectief denk ik dat het geen ene kut uitmaaktquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ook mestkorrels. als ik die tuinaarde die ook al bemest is daar mee mix kan het dan wel?
Of ik doe onderste helft met tuin aarde en bovenste met potgrond?
Als je die drie mengt kom je echt wel een heel eind hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ook mestkorrels. als ik die tuinaarde die ook al bemest is daar mee mix kan het dan wel?
Ik zou dan de hele boel mixen dus potgrond door tuinaarde.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Neuh zou het mengen en dan nog wat van die mestkorrels erdoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
ah dus niet in lagen?
Is voor die bamboe, die gaat waarschijnlijk wel ver door naar beneden wortelen dus dat werkt dan niet idd
welke is dat?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo eten halen voor mijn bruggie. De heftigste voeding die ik kan vinden.Denk dat jouw bamboe die ook lekker zal vinden ballie.
Chloor?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat als je bamboe in een emmer chloor zet dat die morgen al een meter is gegroeid
Zijn best ook planten die het wat meer kunnen waarderen hoor, Maar in potten enzo heb je het probleem dat de voeding sowieso op raakt en de wortels kunnen geen nieuw voedsel vinden want ze zitten opgesloten.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook weleens tuinaarde gebruikt voor plantenbakjes op het balkon
*uitstraling doet zijn broek uit*quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:16 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk ook lekker weer om mijn nieuwe jurk(je) aan te doen.
In b4 picsquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:16 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk ook lekker weer om mijn nieuwe jurk(je) aan te doen.
Ligt denk ik aan de ruimte voo rde wortels. Had er een uit een kleinere pot gehaald. Die had precies de vorm van die potquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Houdt dat bamboe eigenlijk ook op met groeien? Of wordt het gewoon 35 meter hoog als je het niet elke week afknipt?
Bij wijze van sprekenquote:
Ja kan toch niet haha want heb geen spiegel ofzo om foto te maken.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik nog niet aan![]()
Lekker bengelen en zwieren op zaterdagochtend
Deze, kan je makkelijk oplossen in de gieter en is voor de echte slubberplanten een goede.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke is dat?
Ik heb er nu 2. Een duitse universele en een pokon universeel
Jurkje aan, leg vervolgens je telefoon op de grond en dan met je grote teen een foto maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan toch niet haha want heb geen spiegel ofzo om foto te maken.
Wutquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan toch niet haha want heb geen spiegel ofzo om foto te maken.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jurkje aan, leg vervolgens je telefoon op de grond en dan met je grote teen een foto maken.
quote:
Het waren geraniumsquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn best ook planten die het wat meer kunnen waarderen hoor, Maar in potten enzo heb je het probleem dat de voeding sowieso op raakt en de wortels kunnen geen nieuw voedsel vinden want ze zitten opgesloten.
Wortels even een beetje los trekken he voor je hem in een nieuwe pot zet?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan de ruimte voo rde wortels. Had er een uit een kleinere pot gehaald. Die had precies de vorm van die pot
die wordt van ondere weer groenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze, kan je makkelijk oplossen in de gieter en is voor de echte slubberplanten een goede.
Maar zou het niet voor je nieuwe bamboe gebruiken maar voor je zielige gele.
https://www.kabelshop.nl/(...)NtiArpRoCkKUQAvD_BwE
Ik heb er wel 2 maar is alleen om mijn hoofd te bekijken haha.quote:
Ja heb het met alle liefde gedaanquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wortels even een beetje los trekken he voor je hem in een nieuwe pot zet?
Telefoon heeft vast wel een camera app met een timer er opquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er wel 2 maar is alleen om mijn hoofd te bekijken haha.
Goedzo, want anders duurt het echt enorm lang voor hij doorheeft dat hij niet meer in de te kleine pot zit en blijven de wortels in die vorm groeien.quote:
Mis het soms wel want geen idee nu of dit beetje oke staat.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen passpiegel hoor. Wel gewoon een paar kleintjes.
Wat een dom beestquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedzo, want anders duurt het echt enorm lang voor hij doorheeft dat hij niet meer in de te kleine pot zit en blijven de wortels in die vorm groeien.
Witte brugmansia voor in de pot.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Boodschappen doen voor de oudjes, plantje kopen voor een lege terraspot, cadeautje voor Moederdag kopen dus tuinplant, asperges scoren, ergens lunch op de kop tikken, zwemmen, BBQ menu verzinnen, wippen en wijnen.
Ik had een paar jaar geleden één augurkquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
heb net het augurken plantje verpotEn alles naar de zon geplaatst.ze krijgen door het scherm geen licht meer binnen
het komkommerplantje bedoel jequote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
heb net het augurken plantje verpotEn alles naar de zon geplaatst.ze krijgen door het scherm geen licht meer binnen
mjaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-handhaven~abf037d1/
![]()
Ja, ik mijd de stad nu al overdag.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan is de horeca niet eens open. Hoeveel mensen zal dat niet teweeg brengen
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vet
https://shop.vtwonen.nl/product/seletti-bird-wandlamp/281250/
ik denk dat zowel hier als in duitsland het draagvlak veel sneller afnam als dat ze hadden gedachtquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik mijd de stad nu al overdag.
misschien hebben ze die oook welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik zou wel een uil willen. Die vind ik tof.
Soms zou ik willen dat ik in een huisje hoog op een berg of op een Schotse klif woonde.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat zowel hier als in duitsland het draagvlak veel sneller afnam als dat ze hadden gedacht
Ja, ik moet ook maar even niks kopen. Al is mijn huis volgens sommigen te leeg, toch @TaMieke?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze die oook wel![]()
Heb de site weg geklikt voordat ik weet iets koop
Pics van je tieten naar UitStraling sturenquote:
Bovenste helft van een petfles snijden en omgekeerd in de onderste helft zetten. Beetje fanta erin en hoppa: prima wespenval.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
godver. Net mijn eerste wesp van het seizoen kapotgeslagen. En het was een dikke ookCitroen zou helpen tegen ze? Ik ga er toch eerst maar weer rode ui bij halen
Al gedaan maar geen aanbod gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pics van je tieten naar UitStraling sturen
ja maar dan trek je ze in eerste instantie juist aanquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bovenste helft van een petfles snijden en omgekeerd in de onderste helft zetten. Beetje fanta erin en hoppa: prima wespenval.
Ja, die fles moet je idealiter ook op een klein afstandje zetten. Maar dat is op een balkon misschien wat lastigquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan trek je ze in eerste instantie juist aan
Bij de buren, die staan toch te koopquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die fles moet je idealiter ook op een klein afstandje zetten. Maar dat is op een balkon misschien wat lastig
Geen ideequote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar vinden ze fanta lekkerder dan cola of zo dan?
Oh ja dan moet het kuddedier in mij dat ook doenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeMaar dat gebruiken mensen meestal.
En daarna ijshappend in de stad gaan lopen of in een trein naar Zandvoort kruipenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dan moet het kuddedier in mij dat ook doen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een heerlijke vrolijke zomerse sfeer buiten.
Bij het tuincentrum nog even een praatje gemaakt met de tuinmeneer op wie ik vorig jaar een kleine crush had, en ik zag een volwassen man een soort van huppelen en ik zat zelf hardop te zingen op de fiets en ik kwam een jongen van mijn werk tegen die ik al vanaf 15 maart niet gezien had en die dinsdag weer komt, ook nog even leuk mee staan praten. Wat een mooie dag.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een heerlijke vrolijke zomerse sfeer buiten.
Bij het tuincentrum nog even een praatje gemaakt met de tuinmeneer op wie ik vorig jaar een kleine crush had, en ik zag een volwassen man een soort van huppelen en ik zat zelf hardop te zingen op de fiets en ik kwam een jongen van mijn werk tegen die ik al vanaf 15 maart niet gezien had en die dinsdag weer komt, ook nog even leuk mee staan praten. Wat een mooie dag.
Ga je lekker ergens even een ijsje halen, doe ik misschien vanmiddag ook nog wel even, restaurantje hier wat nu tijdelijk even ijs verkoopt om de crisis door te komen. Deze dag verdient ijsjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik zit nog op de bank
Ik woon vlakbij een heel grote ijssalon. Goed idee welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je lekker ergens even een ijsje halen, doe ik misschien vanmiddag ook nog wel even, restaurantje hier wat nu tijdelijk even ijs verkoopt om de crisis door te komen. Deze dag verdient ijsjes.
Eerst 5 km fietsen naar de achterkant van de rij waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een heel grote ijssalon. Goed idee wel
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst 5 km fietsen naar de achterkant van de rij waarschijnlijk?Eind van de middag kom je weer bij je huis langs
Ja, toeter even als je langs de ING rijdt. Dan hoor ik je welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:09 schreef Koen66 het volgende:
Zo, de auto in, (O)ma ophalen in Dordrecht. Zwaai straks naar @:Budapestenaar
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:15 schreef Karzai het volgende:
Ik had vroeger altijd een fles fanta op zolder, als ie leeg was plaste ik daarin omdat ik te lui was om naar beneden te lopen
Toen een keer de verkeerde fles gepakt en een slokje uit genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |