quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
quote:
De tranendruppels zijn nog zichtbaar.quote:
Omdat ik een grove opmerking maak?quote:
Maaatjeee!quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:09 schreef alors het volgende:
Een aansluitend stukje actualiteit
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ote-blinde-vlek.html
Maar blijf vooral volhouden dat het een paar ongevaarlijke zolderkamergekkies zijn.
Joost slikte alleen Pim.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:11 schreef speknek het volgende:
In Nederland wordt niet over Marokkanen als groep gesproken_!
Zou Eerdmans zijn onzin zelf slikken?
Een individueel individu die alleen handelde en zeker niet bij een groep hoort.quote:
Begrijp ik, maar laat ik dan maar even duidelijk zijn;quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
De toon van je laatste pakweg tien posts komt zo over.
Limburgers getriggerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
Amsterdam pillenhoofdstad van de wereld?
Op naar Amsterdam @:caland
Het is onze mocromaffiaquote:
Niet een hele bevolkingsgroep is verantwoordelijk voor het gedrag van tuig.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:16 schreef 3rr0r het volgende:
Arno wil de problematiek met de mantel der liefde bedekken
En jij loopt daar ook rond?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Delfshaven ken ik, dat is echt een broedplaats aan criminele individuen.
Wat hij zegt neigt naar PvdA praat ten tijde van Pim Fortuyn... je mocht de problemen niet benoemen want dan zette je iedereen weg als slechtquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Niet een hele bevolkingsgroep is verantwoordelijk voor het gedrag van tuig.
Legendarische uitzendingquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Dit is net als elk vlogfilmpje van een treiterindividu, dat ze aan tafel komen en zeggen dat ze ook naar de positieve vlogs moeten kijken!
Er zit een oostblok-tentje daar waar ik weleens wat haalquote:
Ismail, Boef, Snapking, allemaal pareltjes.quote:
hahaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
Marokkanen willen Rotterdam leefbaar maken
STEM LEEFBAAR ROTTERDAM
Daarom. Prima dit.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:23 schreef Oostblokkert het volgende:
Die Arnon heeft zijn doel wel bereikt, de discussie is gezet.
Nou daar heb ik me ook over lopen verbazen. Grote bekken, scheef zitten/hangen, bezig op telefoons in de klas, oordopjes in als de leraar praat...quote:
Gymnasiumleerlingen willen leren, bij het praktijkonderwijs ligt dat vaak niet zo, zullen we maar zeggen.quote:
Weet er alles van ja, toch goed terechtgekomenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:29 schreef svann het volgende:
[..]
Gymnasiumleerlingen willen leren, bij het praktijkonderwijs ligt dat vaak niet zo, zullen we maar zeggen.
Volgens mij stonden ze voor een vmbo-klas met niet bepaald de makkelijkste leerlingen, niet voor een of ander gymnasiumklasje dat braaf luisterde.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:32 schreef svann het volgende:
Deze jongen (Nicolas Veul blijkbaar) is alleen geschikt voor welwillende leerlingen.
Zo'n soort klas hadden ze ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:37 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij stonden ze voor een vmbo-klas met niet bepaald de makkelijkste leerlingen, niet voor een of ander gymnasiumklasje dat braaf luisterde.
Dat is dan ook een waardeloos vak dat niemand serieus namquote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:38 schreef svann het volgende:
[..]
Die ene iets Maatschappijleerachtigs.
Weet niet hoe dat op het VMBO heet.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 23:45 schreef PzKpfw het volgende:
Die krullenbol is ook goed van het padje af zo te horen
heb geen team. Grunberg heel vervelend!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Net teruggekeken. Leuke discussie Grunberg en Eerdmans.
Eindelijk ervaart Arnon ook eens hoe Geert Wilders zich iedere dag voelt. Helaas valt het kwartje nog steeds niet.quote:
Kijkcijfers zijn goed, denk dus dat ze er gewoon mee door gaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:48 schreef Szura het volgende:
Zouden ze het zelf niet ook wel weer genoeg vinden met die weekendshows?
Van mij mogen ze er mee doorgaanquote:Op zaterdag 9 mei 2020 17:48 schreef Szura het volgende:
Zouden ze het zelf niet ook wel weer genoeg vinden met die weekendshows?
Charles is Pauw niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:40 schreef superniger het volgende:
Zouden Charles en Carrie elkaar neuken?
Dit, een staafje richting je hersenpan lijkt mij nooit prettig neequote:
bij DWDD?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:55 schreef Oostblokkert het volgende:
Bij Felix moet ik altijd denken aan dat conflict met Rutger die in zijn beste vorm nog bij Pow interviewde.
Ja, die uit 2012 alweer.quote:
lol, laffing out loutquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 22:55 schreef Oostblokkert het volgende:
Bij Felix moet ik altijd denken aan dat conflict met Rutger die in zijn beste vorm nog bij Pow interviewde.
quote:
Is een CDA lul.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Als die Felix praat dan krijg ik altijd irritatie, ik wet niet wat het is, ook net met die ooievaar
Fake newsquote:
Lekker generaliseren.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij zijn die docenten altijd volledig wereldvreemd
Mag dat niet of zo?quote:
Ik zou nooit een docente date, ligt me niet zo dat volk.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij zijn die docenten altijd volledig wereldvreemd
Nou nou nouquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind Felix zijn stem kankerirritant.
Segers generaliseert net zo goed in positieve zin nota benequote:
We gaan het vast nog vaak over hebbenquote:
Jaquote:
Jaquote:
Ik ga het doen, eerst die kappert wat me maar niet lukt.quote:
Niet nodig dusquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In het openbaar vervoer en in Duitsland is het verplicht.
Doe ik niet aan, en ga pas weer naar Duitsland als ik vuurwerk ga halenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In het openbaar vervoer en in Duitsland is het verplicht.
Inderdaad, iedereen met de handen aan die dingen, lekker overal aan zitten vervolgensquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit is toch allemaal het voorbeeld dat maskers in het openbare leven totale schijnveiligheid is. Niemand gaat er mee om zoals het hoort.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit is toch allemaal het voorbeeld dat maskers in het openbare leven totale schijnveiligheid is. Niemand gaat er mee om zoals het hoort.
Ja lijkt mij ook, ze nogen die instructies wel even verspreiden iig.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
nee, je moet hem laten drogenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:19 schreef Oostblokkert het volgende:
Je kunt je mondkapje ook in een vrieskast doen, lijkt me dan, dat sterven de bacterieren ook.
Alleen ubermenschen nog de maatschappij in?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:26 schreef JanCees het volgende:
Daarom dit invoeren en iedereen 60+ en in risicogroep in quarantaine
Ja!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Alleen ubermenschen nog de maatschappij in?
Nou vooral dat inderdaad.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Je moet niets verbieden, maar ik hoop dat mijn ouders van halverwege de 60 1 juno niet naar het het terras gaan.
Snappen ze wel maar luisteren ze niet naarquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:29 schreef matthijst het volgende:
Nee, fuck lekker de hele economie op.
Je kan toch de hele bende open gooien en zeggen dat oudjes nog steeds thuis moeten blijven. Snappen ze heus wel.
Eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Snappen ze wel maar luisteren ze niet naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |