quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:03 schreef pvdplanet het volgende:
Nathan pakt stiekem middeltjes uit de medicijnkast van de GGZ
quote:
Doet ie al toch, hij is het vrouwtjequote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:06 schreef snoesje45 het volgende:
Moet hij niet met een man aan tafel zitten?
Enige overeenkomst is Limburgquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe hebben deze twee aan elkaar gekoppeld?
Zal hem lerenquote:
Waarom denk je dat de NL versie altijd faalt tegenover de Britse? (ook stukje budget).quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe hebben ze deze twee aan elkaar gekoppeld?
Mwah paupers roepen altijd ja. Zegt me niet zoveelquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de NL versie altijd faalt tegenover de Britse? (ook stukje budget).
Misschien waren de kerken de oorzaak?quote:Op maandag 11 mei 2020 19:33 schreef Poefbank het volgende:
6 kerken en jezelf dan nog niet laten genezen.
Jaquote:
Michael Reizigerquote:
De avond is nog jongquote:Op maandag 11 mei 2020 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit weer zo een aflevering met alleen maar lieve goeie mensen?
Hou opquote:
quote:
Zo komt ze qua gedrag overquote:
Ik heb nog nooit zo'n primitieve opmerking gemaakt! Pien kwam wat saai over, beetje lusteloos.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oostblokkert is nukkig dat er een vrouw voorbij komt die niet do-able is.
Ik wacht nog steeds wel op een do-able man (in dit programma).quote:Op maandag 11 mei 2020 19:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n primitieve opmerking gemaakt! Pien kwam wat saai over, beetje lusteloos.
Die Daan toch?quote:Op maandag 11 mei 2020 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds wel op een do-able man (in dit programma).
Hij oefent zeker wat in basic of javaquote:Op maandag 11 mei 2020 19:41 schreef KennyPowers het volgende:
klantenservice bij een transportbedrijf
- computerspelontwikkelaar
Ja huhquote:Op maandag 11 mei 2020 19:41 schreef KennyPowers het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2020 19:41 schreef KennyPowers het volgende:
quote:
Dat zijn figuranten.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:43 schreef Poefbank het volgende:
Je ziet vaak allemaal potten op de achtergrond lekker aan het keuvelen, maar wij krijgen alleen maar homo’s voorgeschoteld.
Wij krijgen de Piens voorgeschoteld.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:43 schreef Poefbank het volgende:
Je ziet vaak allemaal potten op de achtergrond lekker aan het keuvelen, maar wij krijgen alleen maar homo’s voorgeschoteld.
Die vrouwen zijn er juist voor jullie, achtergrond met mannen trekt geen kijkers.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:43 schreef Poefbank het volgende:
Doet pien aan de ogenquote:Op maandag 11 mei 2020 19:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wij krijgen de Piens voorgeschoteld.
Studenten die er hun 40euro+ gratis eten komen halen.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:43 schreef Poefbank het volgende:
Figuranten kunnen ook gewoon vriendinnen zijn.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:43 schreef Poefbank het volgende:
Zullen wij als figuranten gaan eten Nine.quote:
Oh je moet tegenwoordig gewoon betalen om figurant te mogen zijnquote:Op maandag 11 mei 2020 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Studenten die er hun 40euro+ gratis eten komen halen.
Dealquote:Op maandag 11 mei 2020 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen wij als figuranten gaan eten Nine.
Acceptabel bedrag voor een student om uit eten te gaanquote:Op maandag 11 mei 2020 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh je moet tegenwoordig gewoon betalen om figurant te mogen zijn
Het populaire BNNVARA-programma First Dates is op zoek naar mensen die wel wat voelen voor een kortstondige tv-carrière. Het programma zoekt figuranten, die tijd en zin hebben om naar Amsterdam te komen en op de achtergrond wat te eten.
First Dates draait telkens om twee mensen die elkaar niet kennen, maar door programmamakers aan elkaar zijn gekoppeld. Ze ontmoeten elkaar in het First Dates-restaurant, waar ze een avond samen uit eten gaan. Aan het eind van de date moet het koppel beslissen wie de rekening betaalt. Daarna wordt de twee gevraagd of ze elkaar nog eens willen zien.
De gesprekken aan tafel leveren geregeld hilarische, romantische en zeer ongemakkelijke gesprekken op.
Trek
Op de achtergrond in het restaurant zitten ook altijd mensen te eten. First Dates is nu dus op zoek naar achtergrond-eters. Wie daar trek in heeft, kan zich aanmelden. Een bezoek is niet gratis, maar voor 17,50 euro (inclusief eten) kun je jezelf straks misschien wél terugzien op tv!
De shark whisperer.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 19:48 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Haaien willen gewoon dat je een deel van hun leven uitmaakt, ze weten het alleen niet uit te drukken, daarom vreten ze je op.
Ja en genoeg mensen die camerageil zijn om het te doen.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:47 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Acceptabel bedrag voor een student om uit eten te gaan
ik vond ze wel wat gesloten, maar ik denk dat dit wel goed komt als er geen camera's bij zijn.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:49 schreef DKUp het volgende:
De homo’s waren normaal en rustig. Geen vieze seksistische opmerkingen.
Ik ookquote:
quote:
Nijmegen?quote:
Een leuke spontane vrouw/man, MET een leuke uitstraling.quote:
Dat zullen de meeste mensen doen die op mannen vallen.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:53 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ze kijkt ook alleen maar naar Victor
Vreselijkquote:Op maandag 11 mei 2020 19:53 schreef KennyPowers het volgende:
Deze date duurt al 3x zo lang als die homo's (qua zendtijd)
Cougartje.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:53 schreef CrushedTinBox het volgende:
Ze kijkt ook alleen maar naar Victor
Ik ook. Goeie match.quote:
Zo chill en dope.quote:
Negeres?quote:Op maandag 11 mei 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Leuke vrouw die negeres, wel een beetje druk.
quote:Op maandag 11 mei 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Leuke vrouw die negeres, wel een beetje druk.
Hij bedoelde hr-medewerker, negeres is wat grof.quote:
Als ze maar twerktquote:Op maandag 11 mei 2020 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij bedoelde hr-medewerker, negeres is wat grof.
Zal je net zien, allemaal matches.quote:
Haha, jaaaaaquote:Op maandag 11 mei 2020 19:57 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zal je net zien, allemaal matches.
Deze date krijgen we echt van begin tot eind jaquote:
Deze is ook best bingowaardig.quote:
Open minded en open blouse'd.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon met je open blouse richting de man gaan zitten
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 19:59 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Open minded en open blouse'd.
jaquote:Op maandag 11 mei 2020 19:59 schreef fespo het volgende:
hoorde ik trouwens goed dat Pien een boek had geschreven dat 9 miljoen keer was gelezen?
Ze kan gewoon heel snel F5 indrukken paar keer per dag ja.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:59 schreef fespo het volgende:
hoorde ik trouwens goed dat Pien een boek had geschreven dat 9 miljoen keer was gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |