Ik dacht altijd dat dat gespeeld wasquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Misscien bij haar of post ze wel raar dat je dit openlijk op fok smijt beide getrouwd en hebben elkaar en gooien op fok erg bizar
haha zie het voor me nog grotere rel hier want hij doet het met meerdere van hier komt het uitquote:
nee is echtquote:
Meen je nietquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Misscien bij haar of post ze wel raar dat je dit openlijk op fok smijt beide getrouwd en hebben elkaar en gooien op fok erg bizar
Mwah valt denk ik wel mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haha zie het voor me nog grotere rel hier want hij doet het met meerdere van hier komt het uit![]()
![]()
![]()
![]()
meen ik wel darling is geen geheim hoorquote:
ja duh ik weet dat het niet zo is was een leuk idee als het zo zou gaan en hier over elkaar heen rollen . nee hoor iedereen wete ervan zal zich er niet aan brandenquote:
Ah zoquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja duh ik weet dat het niet zo is was een leuk idee als het zo zou gaan en hier over elkaar heen rollen . nee hoor iedereen wete ervan zal zich er niet aan branden
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:58 schreef Mo0nlight het volgende:
We don't look back in anger, I heard you say
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kon geen minnares erbij vinden?
ik weet waar ze isquote:
Ow oke...nooit gehoordquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
meen ik wel darling is geen geheim hoor
quote:
Is dat niet zo danquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog steeds denken users dat limoen mijn kloon is
quote:
Hahahaha nu helemaal met mijn postaantallenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog steeds denken users dat limoen mijn kloon is
Goedquote:Op vrijdag 8 mei 2020 18:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja gaat redelijk. hoe gaat het met jou ?
Hoi Mrs L.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |