Lekker in de tuin tochquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het maakt mij niet bijzonder vrolijk dat ik door dit hele gedoe niet op vakantie kan. Snap de ernst wel maar na hard werken ben ik er zeker wel aan toe en dan is het gewoon zuur dat je daar geen vooruitzicht op hebt.

Ach jaartje overslaan is toch niet erg. Gewoon in de buurt dagje uit met je gezin kan net zo leuk zijn tochquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het maakt mij niet bijzonder vrolijk dat ik door dit hele gedoe niet op vakantie kan. Snap de ernst wel maar na hard werken ben ik er zeker wel aan toe en dan is het gewoon zuur dat je daar geen vooruitzicht op hebt.

Nouja opzich wel maar dan moeten er wel dingen open gaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ach jaartje overslaan is toch niet erg. Gewoon in de buurt dagje uit met je gezin kan net zo leuk zijn toch

Geld sparen (Als je een baan hebt)quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ach jaartje overslaan is toch niet erg. Gewoon in de buurt dagje uit met je gezin kan net zo leuk zijn toch

Gaan toch binnenkort openquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja opzich wel maar dan moeten er wel dingen open gaan.

ja zeg dat een virus wat je niet ziet heeft de hele wereld op zijn kop gezet hoe bizar en kutquote:

Op welke manier?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:44 schreef InverHouse het volgende:
Ik denk dat het toch weer misgaat binnenkort.

Ik denk dat het economisch met name misgaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:44 schreef InverHouse het volgende:
Ik denk dat het toch weer misgaat binnenkort.

gaat niet woont in turkijequote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]

En je weet niet voor hoe lang nogquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja zeg dat een virus wat je niet ziet heeft de hele wereld op zijn kop gezet hoe bizar en kut

Nederland kan wel wat hebben, maar is wel een enorme klap idd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik denk dat het economisch met name misgaat.

Dat dusquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En je weet niet voor hoe lang nog

nou veel ondernemers hebben het mega zwaar vooral restaurant bars ectquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:45 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nederland kan wel wat hebben, maar is wel een enorme klap idd.

Dat is duidelijk jaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou veel ondernemers hebben het mega zwaar vooral restaurant bars ect

Treurig ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]

Sportscholenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]

en klm heeft het ook zwaarquote:

Daar kan ik niet rouwig om zijn eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en klm heeft het ook zwaar

werk me de kolerequote:

Goeie vraag....quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:49 schreef Kopjechino het volgende:
Waar is dudor eigenlijk? Die heb ik al een hele tijd niet meer gezien

Thnx maar had liever dat iedereen het goed heeftquote:

Die heeft het een beetje gehad met fokquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:49 schreef Kopjechino het volgende:

wel als er straks een paar duizend nieuwe WW'ers op straat staanquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kan ik niet rouwig om zijn eerlijk gezegd

is dat niet degene die minares hier heeft?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:49 schreef Kopjechino het volgende:

Zo werkt de wereld helaas nietquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Thnx maar had liever dat iedereen het goed heeft

En Fok! met hem.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die heeft het een beetje gehad met fok

Ja dat is inderdaad wel lullig.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
wel als er straks een paar duizend nieuwe WW'ers op straat staan

Ja, dat is hijquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
is dat niet degene die minares hier heeft?

Huh?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is dat niet degene die minares hier heeft?

Misscien bij haar of post ze wel raar dat je dit openlijk op fok smijt beide getrouwd en hebben elkaar en gooien op fok erg bizarquote:

Volk dat hier post geloof ikquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En Fok! met hem.
Nee hoor. Maar waarom dan?

kon geen minnares erbij vinden?quote:

quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kon geen minnares erbij vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |