quote:Ik ben incontinent en heb een nogal urinegeurige poes , Ik ben bang dat jij mij niet wilt beffen omdat ik kan sproeien als ik opgewonden ben.
Je bent dat stukje wat eronder staat vergeten:quote:
quote:Ik was mij echt vaak maar omdat ik heel de dag een luier draag ben ik bang dat ik geurig ben en je ermee afschrik of als ik mijn luier uitdoe en jij die gele vlekken ziet dat je dan niet wilt beffen.
Daarom reviews verzamelenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je mag pas over iets oordelen nadat je het zelf een keer hebt geprobeerd
Dat deze man nog leeft en niet ziek is.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:17 schreef roos94 het volgende:
http://brabantsebeffer.nl/site/
Iemand die hier review wil delen?
Echt hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik lees die reviews ik ga hier bijna over mijn zuiger
quote:Lisa uit Son vlakbij jou mann heeft geschreven op 17 november 2017 om 01:42:
Wij zijn een Paar en hebben vanavond een afspraak met Willie gemaakt om mij te beffen in onze auto.
Wij zijn hem in Best op gaan halen en hij heeft mij vlakbij joe mann lekker in onze auto gebeft, Daarna hebben we hem terug gebracht.
Hij is een rustige lieve man die bovendien ook nog lekker kan beffen.
Het was super thanks en succes met het beffen.
Groetjes,
Lisa en Henk
quote:Beheerdersantwoord van: willie
geen dank
Ik moet jullie bedanken dat ik je heerlijke kut klaar mocht beffen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik lees die reviews ik ga hier bijna over mijn zuiger
quote:
Kan me ook nog een post herinneren van een of andere javaan die zichzelf als levend toiletpapier promoottequote:
Weer over poepquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan me ook nog een post herinneren van een of andere javaan die zichzelf als levend toiletpapier promootte![]()
![]()
"ik kom bij je lang om je stront op te eten waar je bij bent"
![]()
![]()
Haha, is goed.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weer over poep![]()
Dit ging over die beffer met zaggggte chee..
Ik kan er van alles over zeggen maar laat ik het kort houden : NEEquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan er van alles over zeggen maar laat ik het kort houden : NEE
Lekker, wat voor ga je halen?quote:
Dat weet ik nog niet , ik denk iets met toffeequote:
Hier sinds het regende en slecht weer werd geen waterijs meer gegeten. De vriezer ligt vol.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet , ik denk iets met toffee![]()
Waterijs heb ik standaard op voorraad
Ik kom nooit in ijssalonsquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier sinds het regende en slecht weer werd geen waterijs meer gegeten. De vriezer ligt vol.
Toffee is apart. Zal eens kijken of de ijssalon het hier ook heeft.
Spijtig.quote:
Pulease !!quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Spijtig.
Maar even ontopic. Zal een bek van iemand die verschillende mannen en vrouwen beft wel vanuit zichzelf fris ruiken?
Boef. Ik heb pecan karamel gekochtquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan er van alles over zeggen maar laat ik het kort houden : NEE
Ik ga ijs kopen![]()
Oei!! Lekker!!quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:26 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Boef. Ik heb pecan karamel gekocht
tof, deze komt ook in mijn woonplaats. ik zal m'n scharrel vragen of ze 'm uit wil proberenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:17 schreef roos94 het volgende:
http://brabantsebeffer.nl/site/
Iemand die hier review wil delen?
Moet je jezelf wel goed beschermen met kleding en mondmaskertje. Denk dat zijn bek wel een opknapbeurt kan gebruikenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]hij mag wel een keer langskomen op het SOA-spreekuur
Mijn god, help jij me erbij?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je jezelf wel goed beschermen met kleding en mondmaskertje. Denk dat zijn bek wel een opknapbeurt kan gebruiken
Denk je dat hij nog te redden is? Of heeft hij een mond- en tongtransplantatie nodig?quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Mijn god, help jij me erbij?
vraag het hem. het kost je maar 7,50quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:05 schreef roos94 het volgende:
Maar hoe kan dit echt zijn dan. Heeft die kerel geen baan/familie/buren/collega's die hij onder ogen moet komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |