Doet Utrecht niet meer mee?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10.00 uur met livestream;
https://www.rechtspraak.n(...)C-Cambuur-KNVB-.aspx
Ik denk dat hij weinig commentaar zal hebben op mijn TT of OP.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:48 schreef GGMM het volgende:
Caland pakte overduidelijk de lapo omdat hij het nieuwe topic wilde maken.
Lenny kaapt hem.
Dan heb je lef.
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal hij getypt hebben voordat je hem aanpaste.
Hey Scrummiequote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die Benji walgelijk noemen heb ik geen enkel respect voor.
Wat krijg je?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:52 schreef Caland het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 12:45 en 14:45
Bezorger is onderweg
Jaaaaaa
@:ggmm @:lenny_leonard
Van?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Scrummie
Je lidmaatschap al opgezegd?
Ja dat 2K beest moet ik nietquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel er staat inmiddels een foto van Benji in kijk maar
Lolquote:
Verloor even zijn zelfbeheersing, ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat @:rensajacied zijn Telegraag abo heeft opgezegd
Wat was die mad zeg
Hehe, dat mag.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol
Ik verbaas me er elke weer over wat voor proleet je bent
Boeit me geen reetquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die Benji walgelijk noemen heb ik geen enkel respect voor.
Iedereen heeft een proleet in zich, de een uit het meer dan de ander.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hehe, dat mag.
Ik ben er niet zo van onder de indruk als dit komt van iemand die zich vaak zat kapot snuift, drinkt, geniet van Braddie en vervolgens ook nog naar vechtsport kijkt.
Goeie genade.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hehe, dat mag.
Ik ben er niet zo van onder de indruk als dit komt van iemand die zich vaak zat kapot snuift, drinkt, geniet van Braddie en vervolgens ook nog naar vechtsport kijkt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol
Hallo zeg, Scrummie slaat terug.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hehe, dat mag.
ZO DAN!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hehe, dat mag.
En dat komt dan van iemand met een ingelijste IKEA-foto aan de muur.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol
Je bent wel een ontzettende sneuneus als je in die fase met je mobieltje in de hand gaat staan om alles te filmen.quote:
Boze boomer gespotquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent wel een ontzettende sneuneus als je in die fase met je mobieltje in de hand gaat staan om alles te filmen.
Dat dacht ik ook, maar het beeld is wel erg stabiel voor een mobieltje toch.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent wel een ontzettende sneuneus als je in die fase met je mobieltje in de hand gaat staan om alles te filmen.
👃👃👃👃quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
lijkt mij een TV camera jaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het beeld is wel erg stabiel voor een mobieltje toch.
Je hebt het tegen Calliequote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het beeld is wel erg stabiel voor een mobieltje toch.
als ie uitzoomt zie je toch gewoon dat hij op het vak zit kanjerdebielquote:
Meestal zing jij tegen die tijd 'don't take me home' toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
oh dat zit dan vast verder dan de 10 seconden dat ik gekeken hebquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
als ie uitzoomt zie je toch gewoon dat hij op het vak zit kanjerdebiel
Ik zou de ene met de andere peuk aansteken denk ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal zing jij tegen die tijd 'don't take me home' toch?
@:onlogisch check deze grap
Achter de fans, maar de smooth beweging die hij maakte was echt niet met een telefoontjequote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh dat zit dan vast verder dan de 10 seconden dat ik gekeken heb
Dat mag niet weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de ene met de andere peuk aansteken denk ik.
IK LEES EVEN TERUG EN IK ZIE DIT GOEIE GENADEquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hehe, dat mag.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
als ie uitzoomt zie je toch gewoon dat hij op het vak zit kanjerdebiel
wat is er niet goed aan behalve dat dit eigenlijk m'n 3e tv binnen 2 maanden is?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Proleet.
@:lange_lans check deze gast met z'n Samsung.
Op basis van een jaar of 3,5 je posts lezen op dit forum.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Op basis waarvan doe je deze uitspraak?
Ah okequote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Op basis van een jaar of 3,5 je posts lezen op dit forum.
nu een nieuw beeldscherm, 1e keer een geheel nieuwe tvquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
wordt niet vervangen?
zijn best prijzige tvs toch
Wat leuk. Dat gaat weer niks worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:14 schreef JanCees het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-mei-de-eerste-test
@:scrummie2.1
@:scrummie2.0
@:scrummie
@:scrummie3.0
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom loop jij toch achter proleten zoals die van FvD en ON enzo aan?
ok gek dat er zoveel problemen mee zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu een nieuw beeldscherm, 1e keer een geheel nieuwe tv
Neem aan dat ze op de fanatiekere vakken daar ook niet handhavenquote:
Mag hij toch zelf weten, wat boeit het jou. Niemand roept hier toch ook waarom je elke weekend loopt konten te bonken. Jouw probleemquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom loop jij toch achter proleten zoals die van FvD en ON enzo aan?
Dit is feitelijk onjuist want de coronamaatregelen hebben mij reeds belet dat elk weekend te doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag hij toch zelf weten, wat boeit het jou. Niemand roept hier toch ook waarom je elke weekend loopt konten te bonken. Jouw probleem
Ik heb niks met dat merk. Een beetje hetzelfde als met IKEA.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is er niet goed aan behalve dat dit eigenlijk m'n 3e tv binnen 2 maanden is?
Poppenspeler.2kquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist want de coronamaatregelen hebben mij reeds belet dat elk weekend te doen.
Met je elke weekend.
Denk het niet nee, ik werd een keer aangesproken als broekie terwijl de getatoeëerde tokkie twee stoelen verderop een pakje leeg heeft gerookt.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat ze op de fanatiekere vakken daar ook niet handhaven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk het niet nee, ik werd een keer aangesproken als broekie terwijl de getatoeëerde tokkie twee stoelen verderop een pakje leeg heeft gerookt.Rook jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk het niet nee, ik werd een keer aangesproken als broekie terwijl de getatoeëerde tokkie twee stoelen verderop een pakje leeg heeft gerookt.Ik was er met de supercup tegen PSV weer eens een paar jaar terug. Toen werd ik ook om de 5 minuten aangesproken door zo'n aap in een C&A pak (ik zat lange zijde). Beetje kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Inmiddels niet meer nee. (dit hebben we ook eerder al besproken maar je kunt niet alles onthouden)quote:
Sowieso niet het meest heldere volk natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was er met de supercup tegen PSV weer eens een paar jaar terug. Toen werd ik ook om de 5 minuten aangesproken door zo'n aap in een C&A pak (ik zat lange zijde). Beetje kansloos.
Denk niet dat ze daar zelf inspraak op hebbenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
Snap dat sowieso niet, kansloze stewards die dan iets wat moet lijken op een pak aantrekken. Ziet er niet uit.
En dan moeten ze ook nog eens proleten elke 5 minuten aanspreken op hun proleten gedrag.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
Snap dat sowieso niet, kansloze stewards die dan iets wat moet lijken op een pak aantrekken. Ziet er niet uit.
damquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En dam moeten ze ook nog eens proleten elke 5 minuten aanspreken op hun proleten gedrag.
Ja daarom, dan kan je beter zo'n reflecterend jasje aantrekken zoals ze overal hebben.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En dam moeten ze ook nog eens proleten elke 5 minuten aanspreken op hun proleten gedrag.
damquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jup.quote:
Ik verloochen mijn afkomst niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is echt plattelandsshag, ja.
Ik ga vanavond alles goud halen met CoDquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:38 schreef Caland het volgende:
Dit gaat een bijzonder lange dag worden
vanavond wel m'n kop eraf zuipen
maxi-musquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Iemand link naar stream van dat kort geding?
als jij ergens niks mee hebt is het een meer dan goed tekenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb niks met dat merk. Een beetje hetzelfde als met IKEA.
Doe je dat samen met @onlogisch ?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga vanavond World of Warcraft spelen.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal(...)ur-tegen-de-knvb~a969cb60/quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Iemand link naar stream van dat kort geding?
Bedankt.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal(...)ur-tegen-de-knvb~a969cb60/
Ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:38 schreef Caland het volgende:
Dit gaat een bijzonder lange dag worden
vanavond wel m'n kop eraf zuipen
HIJ WAS MIJ HELEMAAL NIET DE BAASquote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:00 schreef GGMM het volgende:
Het zit Caland duidelijk nog dwars dat Scrummie hem eerder vandaag de baas was.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij ergens niks mee hebt is het een meer dan goed teken
Die van FC Twente destijds was wel aardig.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat verwacht je ook niet bij een kort geding, normaal is dat altijd één en al spektakel.
Ja maar FC Twente naar de verdommenis zien gaan is altijd leuk.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die van FC Twente destijds was wel aardig.
Die hele soap was wel prachtig ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die van FC Twente destijds was wel aardig.
Van Evert?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kon ook altijd wel genieten van de arbitrage zaakjes met Van Benthem.
Wat heb je als ontbijt gehad?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Net (nouja, niet net, paar uur terug) ontbijtje op, flink gehapt.
oettingerquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de lidl, wat is lekker te zuipen van daar????
Zei je moeder ook toen ik haar met "soap" insmeerde. Prachtig man.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hele soap was wel prachtig ja.
@:syd
Leuk dat je in de bejaardenzorg werkt!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:12 schreef Syd het volgende:
[..]
Zei je moeder ook toen ik haar met "soap" insmeerde. Prachtig man.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend Jojo Rabbit kijken, een recensie volgt.
Ik ben erg benieuwd wat je er van vindtquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend Jojo Rabbit kijken, een recensie volgt.
@Syd maat.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:12 schreef Syd het volgende:
[..]
Zei je moeder ook toen ik haar met "soap" insmeerde. Prachtig man.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja maar FC Twente naar de verdommenis zien gaan is altijd leuk.
Ohquote:
Pics van je haring graagquote:
niet hier omdat ik niet mobiel fok, zijn me net teveel handelingenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nou succes he!
[..]
Pics van je haring graag
Jij post nooit pics van iets, zou wel een keer leuk zijn.
je weet gewoon niet hoe het moet hé, ouwequote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet hier omdat ik niet mobiel fok, zijn me net teveel handelingen
Ik dacht dat jij net als @kapiteintje (rip) van die thuispreppers warenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:57 schreef aTypisch het volgende:
haring wel goed idee
morgen denk ik maar eens halen
ik heb wel een noodvoorraadje jaquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij net als @:kapiteintje (rip) van die thuispreppers waren
Met?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nou succes he!
[..]
Pics van je haring graag
Jij post nooit pics van iets, zou wel een keer leuk zijn.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je weet gewoon niet hoe het moet hé, ouwe
en haring eet ik zonder brood, ook zonder uitjes trouwensquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:57 schreef aTypisch het volgende:
haring wel goed idee
morgen denk ik maar eens halen
die vond ik ook wel grappigquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:02 schreef Doublepain het volgende:
twitter:Zou @:rensajacied vandaag internet gebruiken?twitter:
moura interview, dat trok Rens niet zo denk ikquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:03 schreef JanCees het volgende:
wat is er met ajax en telegraaf
heb ik iets gemist
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
moura interview, dat trok Rens niet zo denk ik
vreemde combinatiequote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een gebakken ei met kwark en muesli.
Ja ik heb niet zoveel in huis en geen zin om de deur uit te gaan.quote:
hoezoquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wonder dat je geen zin meer hebt in je leven.
De vorige keer had ie sperziebonen, een kroket en nog iets als avondeten. Combinaties om van te dromen maakt ie.quote:
Ik mis Pascal Griffioen in dit lijstje.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:18 schreef PicoMMP het volgende:
Eminem vertelt even wat de echte rap classics zijn
Mobb Deep, Onyx, Rakim, Kool G Rap, Big Daddy Kane
GENOT
En Peter Kopsquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik mis Pascal Griffioen in dit lijstje.
Niks zo vreemd als random ingrediënten tussen 2 boterhammen duwen en er een tosti van maken.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vorige keer had ie sperziebonen, een kroket en nog iets als avondeten. Combinaties om van te dromen maakt ie.
Ook toen te lui om naar de supermarkt te gaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vorige keer had ie sperziebonen, een kroket en nog iets als avondeten. Combinaties om van te dromen maakt ie.
Gooi jezelf snel weg.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik mis Pascal Griffioen in dit lijstje.
Niks mis meequote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:18 schreef PicoMMP het volgende:
Eminem vertelt even wat de echte rap classics zijn
Mobb Deep, Onyx, Rakim, Kool G Rap, Big Daddy Kane
GENOT
Wat kinderachtig, het is een jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
moura interview, dat trok Rens niet zo denk ik
En aan alle Feyenoorders: op deze 8 mei kunnen jullie ook niks dramatisch verspelen. (Kunnen jullie op geen enkele datum).quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:27 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag.
En aan alle Ajacieden: op deze 8 mei kunnen jullie niks dramatisch verspelen.
Doe normaal tegen Jancees stomme kutjosti.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee maat. Ik had broodjes met pain d'ardenne. Redelijk in dezelfde categorie.
https://www.rijnmond.nl/nieuws/39222/Historische-dag-8-mei-2002quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En aan alle Feyenoorders: op deze 8 mei kunnen jullie ook niks dramatisch verspelen. (Kunnen jullie op geen enkele datum).
Ja ik ben geen mongool.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/nieuws/39222/Historische-dag-8-mei-2002
8 meigod.
Klopt, wij winnen finales wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En aan alle Feyenoorders: op deze 8 mei kunnen jullie ook niks dramatisch verspelen. (Kunnen jullie op geen enkele datum).
Tering wat ben jij domquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de UEFA cup finale?
De zin 'wij winnen finales wel' impliceert dat de andere partij dit niet doet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
In dat geval PSV ookquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh, 8 mei was ook dat halve finale wedstrijdje vorig jaar.
Wie denkt daar nou aan op 8 mei.
Doe niet zo vreselijk ongeduldig.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:38 schreef Caland het volgende:
Mijn pakket is er nog niet (ze hebben nog een uur)
Krijg corona.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
jezus zelfs dit kan je niet.
Tering ga je doodschamen idioot
Wie?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan gewoon de post van @:ggmm even bekijken.
Ik was lid ja, vond het idee wel aardig. Maar je kan rechtse debielen schijnbaar niet zoiets op laten zetten zonder dat het op een groot circus uitloopt.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je echt bij die enge club van Arnold Karskens gezeten?
Wtf? Jij bent geen vriend meer van mij.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Jancees stomme kutjosti.
Bedankt vriendquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Jancees stomme kutjosti.
Joh.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik was lid ja, vond het idee wel aardig. Maar je kan rechtse debielen schijnbaar niet zoiets op laten zetten zonder dat het op een groot circus uitloopt.
Oh je bent niet meer lidquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik was lid ja, vond het idee wel aardig. Maar je kan rechtse debielen schijnbaar niet zoiets op laten zetten zonder dat het op een groot circus uitloopt.
Goh. Hopelijk heb je iets geleerd wat eigenlijk iedereen al wist.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daar ben je geheel vrij in.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je bent niet meer lid
Dan vergeef ik het je.
Sky is al een tijdje foetsiequote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even in je pohi gekeken. Dodetopicspel
@:skysherrif neem je rotzooi mee.
Weer zo'n KLB-mongool, zoals toen met die wuppie of zoquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Durf Te Slagen?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die in DTS posten zijn eigenlijk helemaal niets waard.
@Neef_Wuppiequote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Weer zo'n KLB-mongool, zoals toen met die wuppie of zo
Wat is dat voor spel dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@skysherrif neem je rotzooi mee.
Evertonquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt er inmiddels 702quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
Je hebt in totaal 700 notes gekregen van onze moderators.
JAAAAA MIJLPAALGENOT
Eens. @skysherrifquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die in DTS posten zijn eigenlijk helemaal niets waard.
Gefeliciteerd maat. Hoever nog achter @tong80 ?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
Je hebt in totaal 700 notes gekregen van onze moderators.
JAAAAA MIJLPAALGENOT
Geen ideequote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat. Hoever nog achter @:tong80 ?
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee
@:ggmm ???
IK MOET DIT WETEN
@:zipportal
Ik vind die note ook een beetje onlogisch ja!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:55 schreef Caland het volgende:
Jezus wat een kansloze note die 700e
Gewoon een uitermate goede grap
Wat een kanjerdebiel is dat toch ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind die note ook een beetje onlogisch ja!
Lolquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind die note ook een beetje onlogisch ja!
Ik zit nu precies op 600quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:55 schreef Caland het volgende:
Jezus wat een kansloze note die 700e
Gewoon een uitermate goede grap
Kanjerdebiel mag niet meer. Laatst note voor gehad. Als het duidelijk is dat je kanker bedoelt kun je een note krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
GGMM lekt even de naam van een mod die de note heeft gezet. Dit kan niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |