Doet Utrecht niet meer mee?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10.00 uur met livestream;
https://www.rechtspraak.n(...)C-Cambuur-KNVB-.aspx
Ik denk dat hij weinig commentaar zal hebben op mijn TT of OP.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:48 schreef GGMM het volgende:
Caland pakte overduidelijk de lapo omdat hij het nieuwe topic wilde maken.
Lenny kaapt hem.
Dan heb je lef.
Nee hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal hij getypt hebben voordat je hem aanpaste.
Hey Scrummiequote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die Benji walgelijk noemen heb ik geen enkel respect voor.
Wat krijg je?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:52 schreef Caland het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 12:45 en 14:45
Bezorger is onderweg
Jaaaaaa
@:ggmm @:lenny_leonard
Van?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Scrummie
Je lidmaatschap al opgezegd?
Ja dat 2K beest moet ik nietquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel er staat inmiddels een foto van Benji in kijk maar
Lolquote:
Verloor even zijn zelfbeheersing, ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat @:rensajacied zijn Telegraag abo heeft opgezegd
Wat was die mad zeg
Hehe, dat mag.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol
Ik verbaas me er elke weer over wat voor proleet je bent
Boeit me geen reetquote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mensen die Benji walgelijk noemen heb ik geen enkel respect voor.
Iedereen heeft een proleet in zich, de een uit het meer dan de ander.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hehe, dat mag.
Ik ben er niet zo van onder de indruk als dit komt van iemand die zich vaak zat kapot snuift, drinkt, geniet van Braddie en vervolgens ook nog naar vechtsport kijkt.
Goeie genade.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hehe, dat mag.
Ik ben er niet zo van onder de indruk als dit komt van iemand die zich vaak zat kapot snuift, drinkt, geniet van Braddie en vervolgens ook nog naar vechtsport kijkt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol
Hallo zeg, Scrummie slaat terug.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hehe, dat mag.
ZO DAN!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hehe, dat mag.
En dat komt dan van iemand met een ingelijste IKEA-foto aan de muur.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |