SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Op 't gemakske.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
In de vorige show draaide ik een nummer van de Deense band Baal, die hun album uit 2019 opnieuw heeft opgenomen met een string quartet. De toch al niet verkeerde nummers zijn daar nog mooier van geworden. Ik sluit vandaag af met een nummer van deze formatie.Baal feat. LiveStrings - Slowly
Welterusten Meltingquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:51 schreef Melting het volgende:
Dank je wel 11 voor de muziekjes.
Ik duik meteen mijn bed in.
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:51 schreef Melting het volgende:
Dank je wel 11 voor de muziekjes.
Ik duik meteen mijn bed in.
Fijne avond nog allemaal.
Helaas wel.quote:
Je hebt soms van die nachten inderdaad. Sterkte vandaagquote:Op vrijdag 8 mei 2020 06:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas wel.
En ik heb geen idee waarom. Gelukkig vandaag maar een halve dag, maar als ik nu mijn ogen dicht doe, val ik gewoon in slaap, ben ik bang.
Dank je.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt soms van die nachten inderdaad. Sterkte vandaag
17.00/17.30 ongeveer. En tussendoor mijn zoon nog helpen met een werkstuk dat hij vandaag moet inleveren voor maatschappijleer. Hij doet het over de vergrijzing en heeft zich (moet ik toegeven) voortreffelijk ingelezen. Hij is me al dagen aan het vertellen over AOW en alle standpunten van alle politieke partijen. Ook de status van het wetsvoorstel voor levensbeëindiging heeft hij helemaal uitgeplozen. Ik hoor hem er zelfs met vrienden over praten.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 06:41 schreef livelink het volgende:
[..]
17.00/17.30 ongeveer. En tussendoor mijn zoon nog helpen met een werkstuk dat hij vandaag moet inleveren voor maatschappijleer. Hij doet het over de vergrijzing en heeft zich (moet ik toegeven) voortreffelijk ingelezen. Hij is me al dagen aan het vertellen over AOW en alle standpunten van alle politieke partijen. Ook de status van het wetsvoorstel voor levensbeëindiging heeft hij helemaal uitgeplozen. Ik hoor hem er zelfs met vrienden over praten.
Zijn oplossingen worden helaas met de dag ook steeds radicaler. Dus ik moet denk ik even ingrijpen bij wat hij uiteindelijk gaat inleveren.
Nee, dat is waar. En het is natuurlijk ook een onderwerp waar niet makkelijk concrete oplossingen voor te verzinnen zijn. Maar ja, hij had ook al helemaal uitgerekend hoeveel bejaarden er eventueel gebruik zouden maken van de pil van Drion. Dat had hij netjes gedaan; had er zelfs rekening mee gehouden dat er eerst een inhaalslag zou komen bij de invoering en hoeveel mensen die het wel zouden willen niet aan de criteria zouden voldoen. Om er uiteindelijk achter te komen dat het een duppel op een gloeiende plaat tegen de vergrijzing zou zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2020 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Knap hoor.... hij kiest geen makkelijk onderwerp.
Ik snap dat je het wel een beetje in de gaten wil houden, maar van de andere kant..... het is maar een werkstuk hè? Hij hoeft het niet ten uitvoer te brengen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. En het is natuurlijk ook een onderwerp waar niet makkelijk concrete oplossingen voor te verzinnen zijn. Maar ja, hij had ook al helemaal uitgerekend hoeveel bejaarden er eventueel gebruik zouden maken van de pil van Drion. Dat had hij netjes gedaan; had er zelfs rekening mee gehouden dat er eerst een inhaalslag zou komen bij de invoering en hoeveel mensen die het wel zouden willen niet aan de criteria zouden voldoen. Om er uiteindelijk achter te komen dat het een duppel op een gloeiende plaat tegen de vergrijzing zou zijn![]()
Nee, dan was een corona-virus toch veel effectiever in zijn ogen
Nee, dat was zijn conclusie zelf ook. En dan valt 50-plus ook nog eens uit elkaar en is hij ook nog serieus op zoek gegaan naar de standpunten van de Partij voor de Toekomst.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik vind het al knap dat hij zich er zo in verdiept heeft. Daarvoor zou hij van mij al een voldoende krijgen.
Respect voor zijn inzet hiervoor..... maar misschien is het beter als hij maar niet de politiek in gaat dan.
Die partij is nog in oprichting.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 07:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat was zijn conclusie zelf ook. En dan valt 50-plus ook nog eens uit elkaar en is hij ook nog serieus op zoek gegaan naar de standpunten van de Partij voor de Toekomst.
Maar die kon hij nog nergens vinden
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
De Nieuwe Maan heeft, evenals de Volle Maan, een grote invloed op de elementen en ook op ons lichaam. Uit onderzoek blijkt dat men tijdens de Nieuwe en Volle Maan het meest last heeft van slaapproblemen. De invloed van de Maan is bij iedereen verschillend. Sommigen voelen de invloed van de Maan duidelijker dan anderen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:09 schreef Melting het volgende:
Zou dat de reden zijn van het slechte slapen?
Dank u, oh maangodin.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
De Nieuwe Maan heeft, evenals de Volle Maan, een grote invloed op de elementen en ook op ons lichaam. Uit onderzoek blijkt dat men tijdens de Nieuwe en Volle Maan het meest last heeft van slaapproblemen. De invloed van de Maan is bij iedereen verschillend. Sommigen voelen de invloed van de Maan duidelijker dan anderen.
Ik hoorde het net op het journaal anders had ik het ook niet gewetenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank u, oh maangodin.![]()
Toch maar een beetje in de gaten houden dan, voor de volgende keer.
Dat had je nou niet moeten zeggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op het journaal anders had ik het ook niet geweten
Dan zou ik toch eens informeren. Ze kunnen het niet aan blijven passen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:43 schreef anotherRandomdude het volgende:
Blijkbaar was de bestelstatus van eergisteren (woensdag) voor morgen en van gisteren (donderdag) voor morgen en nu vandaag (vrijdag) ook voor morgen (dus zaterdag).
Als ze het morgen (zaterdag) dan weer aanpassen zal dat wel naar overmorgen zijn (Want volgens mij bezorgen ze niet op zondag).
Ben benieuwd.
Dat zeiden ze ook over Mein Kampfquote:Op vrijdag 8 mei 2020 06:43 schreef Melting het volgende:
Ik snap dat je het wel een beetje in de gaten wil houden, maar van de andere kant..... het is maar een werkstuk hè? Hij hoeft het niet ten uitvoer te brengen.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over Mein Kampf![]()
![]()
![]()
![]()
(Op het randje..)
Goedemorgen ☕
Ik heb nooit de neiging gehad om het te gaan lezen. Als er überhaupt iets samenhangends in staat, zou mij de inhoud zó erg irriteren dat ik zou stoppen met lezen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Als ik het boek waar ik nu mee bezig ben heb uitgelezen, ga ik beginnen in Mein kampf.
Ben erg benieuwd wat daar nou in staat en of het ook te lezen is.
Hoe weet je dat, als je het nooit gelezen hebt?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nooit de neiging gehad om het te gaan lezen. Als er überhaupt iets samenhangends in staat, zou mij de inhoud zó erg irriteren dat ik zou stoppen met lezen.
Ja, van horen zeggen, en door recensies te lezen. Ik lees boeken voor 2 redenen: een moetje (werk bv) en voor m'n plezier.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, als je het nooit gelezen hebt?
Van horen zeggen?
Stoppen met lezen kan ik altijd nog doen.
Dat is je goed recht.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, van horen zeggen, en door recensies te lezen. Ik lees boeken voor 2 redenen: een moetje (werk bv) en voor m'n plezier.
Ik zie Mein Kampf onder geen van deze redenen vallen.
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:49 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm lijkt weer geen geluid. Deze snap ik niet.
Wat is heel erg veel?quote:
Dik 10 seconden, maar de site is ook rete traag op het moment.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is heel erg veel?
Er is altijd wel wat lag namelijk.
En dat is niet om mee te lachen.
Dat is wel lang....quote:Op vrijdag 8 mei 2020 09:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dik 10 seconden, maar de site is ook rete traag op het moment.
Mooi dat de test geslaagd is.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:59 schreef Rafeiro het volgende:
En dan is het zo 11 uur, test geslaagd dus maar even stoppen weer.
In het begin nogal wat herhaling lol.quote:08:59 : Post Malone, Frank Dukes, Louis Bell, Austin Post, Kaan Gunesberk - Circles
09:04 : Billie Eilish, Finneas O'Connell - everything i wanted
09:06 : Billie Eilish, Finneas O'Connell - everything i wanted
09:49 : Billie Eilish, Finneas O'Connell - everything i wanted
09:53 : Megan Thee Stallion - Savage
10:00 : Lewis Capaldi, Pete Kelleher, Tom Barnes, Phil Cook, Benjamin Kohn - Someone You Loved
10:03 : Maroon 5, Gian Stone, Noah "Mailbox" Passovoy, The Monsters & Strangerz, James Valentine, Jesse Carmichael, Matthew "Matt" Flynn, Mickey Madden, PJ MORTON, Sam Farrar, Michael Pollack - Memories
10:06 : Lil Mosey - Blueberry Faygo
10:09 : Blake Shelton;Gwen Stefani - Nobody But You (Duet with Gwen Stefani)
10:12 : Harry Styles - Falling
10:16 : SAINt JHN - Roses (Imanbek Remix)
10:19 : Powfu;beabadoobee - death bed
10:22 : Lady Gaga - Stupid Love
10:25 : Dan + Shay, Justin Bieber - 10,000 Hours
10:28 : Dua Lipa - Break My Heart
10:34 : Blue Fashion - Everybody Wants To Rule The World
10:38 : Starlite Rock Revival - Eye Of The Tiger
10:42 : Main Station - We Built This City
10:46 : The Blue Rubatos - Take My Breath Away
10:50 : Detroit Soul Sensation - I Just Called To Say I Love You
10:54 : The Blue Rubatos - Against All Odds
10:58 : Graham Blvd - St. Elmo's Fire (Man In Motion)
En wat ga je doen in weekend modus?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi dat de test geslaagd is.![]()
Ik ga vanaf nu in weekend modus.
Niet al te veel.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En wat ga je doen in weekend modus?
Niet teveel op de planning hebben is toch niet verkeerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet al te veel.
Vanmiddag boodschappen doen, en vanavond naar een maat van me toe.
Morgen wassen/poetsen en 's avond draaien.
En zondag was strijken en opruimen en voor de rest niet te veel.
Dank.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Niet teveel op de planning hebben is toch niet verkeerd.
Veel plezier in ieder geval toegewenst bij het bezoek vanavond.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, bezwaar ingediend tegen de geplande huurverhoging per 1 juli.
Wettelijk gezien mogen ze de huur verhogen, maar met de aanstaande sloop is het moreel totaal niet uit te leggen natuurlijk.
Zal wel een Krijg de tering Nee worden![]()
Maar ik heb het dan in ieder geval geprobeerd.
Je hebt meer haar dan ik me herinner..quote:
Ik heb personeel ingehuurd.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt meer haar dan ik me herinner..
Krijg de ter...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb ik dus net vanmiddag bezwaar ingediend tegen huurverhoging, krijg ik net een brief met de plannen: "uw nettohuur wordt bevroren. Dat betekent dat u vanaf 1 juli 2020 geen jaarlijkse huurverhoging meer betaalt."
Ja, stuur die brief met de aankondiging van huurverhoging dan niet 🤦♂️
Zal wel een automatisch gegenereerde brief zijn geweest. Sukkels.
Maar goed, geen ¤18 per maand erbij dus 👍
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb ik dus net vanmiddag bezwaar ingediend tegen huurverhoging, krijg ik net een brief met de plannen: "uw nettohuur wordt bevroren. Dat betekent dat u vanaf 1 juli 2020 geen jaarlijkse huurverhoging meer betaalt."
Ja, stuur die brief met de aankondiging van huurverhoging dan niet 🤦♂️
Zal wel een automatisch gegenereerde brief zijn geweest. Sukkels.
Maar goed, geen ¤18 per maand erbij dus 👍
Wat ben je aan het creëren?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Tijdens het koken luister ik wel mee, zolang de wasmachine het niet overstemt
Hmmm, lekker...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Babi ketjap met basmatirijst, atjar, kroepoek en gewokte chinese kool. Virtuele wijn kan altijd, een droge witte graag
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:54 schreef MadMaster het volgende:
Opschieten, de drank wordt warm en de bitterballen koud...
graag plat waterquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bier, witte wijn of een plat watertje?
dank je, daar red ik wel meequote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:14 schreef MadMaster het volgende:
De laatste alweer voor nu, de electronische bel is door mw. MM afgegaan en dus moet ik aan tafel zo...
Neem de hele boel maar mee en het statiegeld mogen jullie houden...
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:14 schreef MadMaster het volgende:
De laatste alweer voor nu, de electronische bel is door mw. MM afgegaan en dus moet ik aan tafel zo...
Neem de hele boel maar mee en het statiegeld mogen jullie houden...
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:32 schreef livelink het volgende:
Weekend inderdaad![]()
En mijn zoon heeft elke verwijzing naar corona-doden en pil van Drion uit zijn werkstuk over de vergrijzing gelaten (uit zichzelf) en heeft zich keurig gericht op verhogen van AOW-leeftijd en immigratie.
Zijn meest radicale taal bewaart hij kennelijk alleen voor mij.
Het werkstuk zelf is misschien wat minder kleurrijk nu, maar wij als ouders komen gelukkig niet als extremisten te boek te staan.
En nu ga ik boodschappen doen, want dat moet nog gebeuren voordat we uberhaupt kunnen gaan eten.
Ik vind het juist wel goed dat je zoon de hedendaagse omstandigheden meeneemt, het geeft in ieder geval aan dat hij bezig is met de actualiteit. En daarmee ben je m.i. niet meteen een extremist...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 17:32 schreef livelink het volgende:
Weekend inderdaad![]()
En mijn zoon heeft elke verwijzing naar corona-doden en pil van Drion uit zijn werkstuk over de vergrijzing gelaten (uit zichzelf) en heeft zich keurig gericht op verhogen van AOW-leeftijd en immigratie.
Zijn meest radicale taal bewaart hij kennelijk alleen voor mij.
Het werkstuk zelf is misschien wat minder kleurrijk nu, maar wij als ouders komen gelukkig niet als extremisten te boek te staan.
En nu ga ik boodschappen doen, want dat moet nog gebeuren voordat we uberhaupt kunnen gaan eten.
Ik vind het ook prima om te bespreken. Zowel tegen ons als ook in de les van maatschappijleer. Dan kunnen we ook tegenargumenten bespreken en de mitsen en maren.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel goed dat je zoon de hedendaagse omstandigheden meeneemt, het geeft in ieder geval aan dat hij bezig is met de actualiteit. En daarmee ben je m.i. niet meteen een extremist...
Ik ga zelf zo een filmpje kijken dus voor mij hoef je het niet te doenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Is er zo nog behoefte aan wat muziek of is het nu benen omhoog op de bank en effe niks?
Ja, voor mij is het even benen omhoog en verder niks, ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Is er zo nog behoefte aan wat muziek of is het nu benen omhoog op de bank en effe niks?
Goedemorgen.quote:
Een beetje wel jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je bent ook vroeg vandaag.
Ja, dat wel. Maar wel kort.quote:
Dat is zeker kortquote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar wel kort.
Ik las er pas om 1.15 in, en was rond 5.30 wakker. Toen toch maar even blijven liggen.
Daarom denk ik dat ik vanmiddag wel weer een powernap kan gebruiken.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mijn bestelde pakket staat nu op vandaag, dus het lijkt er op dat het nu echt bezorgd gaat worden.
Verse vis..quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat komt er binnen waar je zo lang op hebt moeten wachten?
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
Mijn bestelde pakket staat nu op vandaag, dus het lijkt er op dat het nu echt bezorgd gaat worden.
Doe je toch elke zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat ik vanmiddag wel weer een powernap kan gebruiken.
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen ☕
In de categorie reteklein leed: Brian May is in het ziekenhuis behandeld voor een gescheurde bilspier, die hij heeft opgelopen tijdens het tuinieren.
Klopt, dat probeer ik wel.quote:
Cadeau voor mijn ouders, alcoholische versnaperingquote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat komt er binnen waar je zo lang op hebt moeten wachten?
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Cadeau voor mijn ouders, alcoholische versnapering
Het zit (hihi) Brian ook niet....quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen ☕
In de categorie reteklein leed: Brian May is in het ziekenhuis behandeld voor een gescheurde bilspier, die hij heeft opgelopen tijdens het tuinieren.
Ik zit er niet...quote:
soms zit het tegen soms zit het ...quote:
Ik heb er schijt aan.quote:
Je zou eens nieuwsgierig kunnen gaan kijkenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
In een wijkje hier vlakbij staat een jaren zeventig bungalow te koop en je ziet dat er echte seventiesliefhebbers wonenZo jammer dat de badkamer en de keuken ooit door een eerdere eigenaar (gok ik) totaal sfeerloos zijn vernieuwd.
Of gewoonquote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:22 schreef just me het volgende:
[..]
Je zou eens nieuwsgierig kunnen gaan kijken
kan ookquote:
Ik ga zo wel even vers brood en aardbeien halen bij de buurtsuper, ik verwacht wel 'n pakje maar de buren zitten in de voortuin die kunnen dat wel in ontvangst nemen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:34 schreef Rafeiro het volgende:
Niet dat ik verder buiten kom, maar toch....
Geen beschuitjes?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even vers brood en aardbeien halen bij de buurtsuper, ik verwacht wel 'n pakje maar de buren zitten in de voortuin die kunnen dat wel in ontvangst nemen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Nah, ik ga daar niet aanbellen, funda laat me genoeg zien. Oh en als ik geld en puf had voor een opknapper, dan koos ik deze https://www.funda.nl/koop(...)589-de-duinsloot-86/
beschuitjes heb ik nog in huis!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen beschuitjes?![]()
Voor mijn gevoel is het nog helemaal geen aardbeientijd, maar je ziet ze alweer volop i.d.d.
Beschuitje met beetje boter, aardbei en heel klein beetje suikerquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zie het nu ineens voor me, beschuitje aardbei, daarover wat karamelsiroop, en hagelslag, wat slagroom en een snufje kaneel. En dan onaangekondigd daar een paar pepervlokken doorheen.
Ik ben dan ook geen kokquote:
Afwashulp?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen kok
Of patissier. of wat dan ook in de keuken.
Trakteer jij?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:55 schreef brother52 het volgende:
Aardbeienbavaroistaart met munt en chocola
Ik heb er wel eens eentje gemaakt maar kan het recept niet meer vinden.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens eentje gemaakt maar kan het recept niet meer vinden.
Als je anderhalve meter afstand kunt houden wel. Is er niet iemand met auto die het voor je kan halen?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:01 schreef Rafeiro het volgende:
Mag je vanaf maandag eigenlijk ook weer in een auto zitten met iemand van buiten je huishouden?
Wil eigenlijk weer een keer naar de "dierenvoerzaak" waar ik dan meteen 10-20 kilo voer (of meer) en andere benodigdheden haal. (ja dat voor 3 vogels) Maar niet ideaal op de fiets dat(heb geen snelbinders en/of fietstassen en is ook half uurtje fietsen enkele rit gok ik).
Het is nog niet echt nodig, heb nog kilo's voer, schelpenzand, beukensnippers, etc.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als je anderhalve meter afstand kunt houden wel. Is er niet iemand met auto die het voor je kan halen?
quote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Boredom
21:00 - ooit: DJ Melting - Golden Oldies
J Law zong zelf een liedje voor het laatste deel iirc.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:46 schreef DJ11 het volgende:
Heb een stukje geluisterd, maar het doet me geen belletje rinkelen.
Hunger Games brengt me dan wel weer op een idee voor de show van zometeen
Geen chagrijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:58 schreef DJ11 het volgende:
Stream staat aan, er klinkt geluid. Show begint over dik 1 minuut. Spontane show.
Dan hoort ik uw muziek.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Little Richard - Tutti Frutti
Helaas overleden.Verderop in de show meer muziek van artiesten die afgelopen week (of heel recent) zijn overleden.
Meer italo-disco. De vrouw die meezingt is trouwens Elly Jackson, beter bekend als La Roux (hit: Bulletproof)quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Little Richard - Tutti Frutti
Helaas overleden.Verderop in de show meer muziek van artiesten die afgelopen week (of heel recent) zijn overleden.
Ik heb Ben&Jerry's gehaald.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo denk ik bij de appie wat waterijsjes (die kleurstofloze die je zelf moet invriezen) en van die budget cornetto's scoren. Het wordt er weer weer voor
Dat is helemaal niet goed voor je, lever maar in hierquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb Ben&Jerry's gehaald.Was in de bonus
Ouder dan ik gegokt zou hebben, maar alsnog te jong.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Kraftwerk - Autobahn (single edit)
Florian Schneider, mede-oprichter van Kraftwerk, is op 73-jarige leeftijd overleden
Zeker.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ouder dan ik gegokt zou hebben, maar alsnog te jong.
Maar die is vast niet de mede-oprichter van Kraftwerkquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
Eek, de man van mijn moeder is 73 nu besef ik me opeens.
Nee, zoveel poen heeft ie nietquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar die is vast niet de mede-oprichter van Kraftwerk![]()
Mijn moeder is dat station net voorbij. Deze week 74 geworden. Maar m'n moeder piekerde een paar jaar geleden toen ze de leeftijd bereikte waarop haar moeder (71) overleed.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
Eek, de man van mijn moeder is 73 nu besef ik me opeens.
Mijn vader heeft hetzelfde nu, maar dan op 58-jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn moeder is dat station net voorbij. Deze week 74 geworden. Maar m'n moeder piekerde een paar jaar geleden toen ze de leeftijd bereikte waarop haar moeder (71) overleed.
Leeftijd is maar een getal. Ik ken mensen die op hun 60e totaal op zijn en ook mensen van midden-tachtig die hartstikke vitaal zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
Hij is er van overtuigd dat hij net als zijn vader 80 gaat worden.
Ik zal straks even een liedje draaien dat daar over gaat. Stond niet gepland of zo, maar het is toch een spontane showquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal straks even een liedje draaien dat daar over gaat. Stond niet gepland of zo, maar het is toch een spontane show
Goed ideequote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:39 schreef zorro28 het volgende:
Oh nu we hier zo over aan het praten zijn, moet ik ineens aan Black - Wonderful Life denken
Gaat op en neerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurt, maar ik lig eruit geloof ik
Nee, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Helaas![]()
Heb je enig idee wat er aan de hand is?
Okee. Ik kan helaas ook niet helpen.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb gewoon verbinding met de stream nu...
[ afbeelding ]
Misschien een lokaal dingetje?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd ook nog gebeld tussendoor, dat hielp ook al niet.
Ik heb net een paar pogingen gedaan om opnieuw te verbinden. Server aan en uit gezet, maar het lukte steeds niet.
De stream valt nu ook weer weg.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien een lokaal dingetje?
Ik zette de stream aan en hij deed het...
Je hoort MadMaster. Ik heb mijn show moeten afbreken vanwege technische problemen. Verbinding met de server viel weg en ik kreeg daarna geen verbinding meer.quote:
Als je het zelf geen probleem vindt, kun je gewoon het slot tot 21:00 uur vullen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ikke, maar van mij mag wie dan ook draaien...
Ik kom net thuis, even kijken hoe ik dat ga doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je het zelf geen probleem vindt, kun je gewoon het slot tot 21:00 uur vullen.
Sowieso het verzoek om "Wonderful Life" van Black nog even te draaien. Die was aangevraagd en had ik klaargezet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, even kijken hoe ik dat ga doen.
Maar moet op zich lukken...
Ik ben 0,0 voorbereid, Turn It On Again was vooral een woordspeling vanwege de server die niet aan wilde...quote:
Dat is jou wel toevertrouwdquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 0,0 voorbereid, Turn It On Again was vooral een woordspeling vanwege de server die niet aan wilde...
Nee dat snap ikquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben 0,0 voorbereid, Turn It On Again was vooral een woordspeling vanwege de server die niet aan wilde...
quote:
Dat is een berichtje van 3 weken geleden.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
De chat schijnt het ook te doen via de website:
2020-04-18 20:44:53
Bart Lavrijsen: Lenny Kühr graag..
Nooit geweten dat die er is...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
De chat schijnt het ook te doen via de website:
2020-04-18 20:44:53
Bart Lavrijsen: Lenny Kühr graag..
Correct, maar dat er überhaupt iets staat...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een berichtje van 3 weken geleden.
Wel optimistisch van de poster om te denken dat het gelezen wordtquote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, maar dat er überhaupt iets staat...
Er is wel iets van Lenny Kuhr gedraaid laatst.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel optimistisch van de poster om te denken dat het gelezen wordt
Dat was de week erna.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is wel iets van Lenny Kuhr gedraaid laatst.
Wellicht is het een trouwe luisteraar. Dan heeft hij het vast wel gehoord.quote:
Het is een maat van me. De week erna kon hij net niet luisteren hoorde ik achteraf.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wellicht is het een trouwe luisteraar. Dan heeft hij het vast wel gehoord.
Ik draai zo nog wel iets van Lenny...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is een maat van me. De week erna kon hij net niet luisteren hoorde ik achteraf.
Van The Buggles, dezelfde formatie als van Video Killed The Radio Star. Met latere topproducer Trevor Horn in de gelederen.quote:
Ja, ik ken the Buggles wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Van The Buggles, dezelfde formatie als van Video Killed The Radio Star. Met latere topproducer Trevor Horn in de gelederen.
Niet? Maar je vond het vast wel goed meteen?quote:
Van het één komt het ander, ik graai nu in de map met de Top 40 jaarlijsten met 18.021 tracks...quote:
Ja, begrijp ik. Ik heb jouw deel helaas gemist.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]Ja, prima opgevangen zo. Ik baal nog wel steeds, maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |