Ja en onervarenquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:14 schreef Dries4Ever het volgende:
https://www.werkspot.nl/v(...)sten/laminaat-leggen
luie donder
Thanks trouwensquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:14 schreef Dries4Ever het volgende:
https://www.werkspot.nl/v(...)sten/laminaat-leggen
luie donder
Als ik het goed lees, rekenen ze daar ongeveer 1,5x zo veel voor in Dries z'n link, als voor recht leggen (schuin leggen in een recht gebouw is hetzelfde als recht leggen in een schuin gebouw?):quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:15 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Stel ik kies deze
https://www.laminaat-plaz(...)tige-oak-white-d3239
13,95 per m2 maar dan nog plinten en manuren
* Bijzonderheid is dat het een diagonaal gebouw is dus moet er veel schuin gezaagd worden dus denk ik dat je minimaal 110 m2 moet kopen en meer uren kwijt bent.
Nou goedkooptste is denk ik niet verstandig ivm duurzaamheid duurste is wat overdreven denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hangt er af welk lamiaat je wilt. Goedkoopste kan 2,6 euro per m2 en duurste 25eu per m2 zijn.
De ondervloer varieert van 2 tot 5 euro m2..
Je kan het zelf doen. Door iemand laten doen kostte meestal even veel als aanschaf van lamiaat vloer.
Hm ja maar ik wil geen V groef oid laten leggen het zijn allen sommige kanten die schuin zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:21 schreef Molkoholic het volgende:
[..]
Als ik het goed lees, rekenen ze daar ongeveer 1,5x zo veel voor in Dries z'n link, als voor recht leggen (schuin leggen in een recht gebouw is hetzelfde als recht leggen in een schuin gebouw?):
Recht leggen laminaat: 6 ¤ / m2. schuin leggen laminaat: 10 ¤ / m2.
Voor ondervloer en plinten nog 3 ¤ erbij. 13 ¤/m2 + kosten van het laminaat zelf.
Ook met schuine muren?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:22 schreef Hamzoef het volgende:
Laminaat leggen is echt een van de makkelijkste DHZ klussen.
Ok dan, geloof me. Je kan beter kwaliteit hoogwaardig materiaal zelf leggen, dan een iets minder kwaliteit laten leggen. Het is écht niet moeilijk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ook met schuine muren?
En ik ben een zeurpiet dus ik wil dat het er goed uit gaat zien.
Ik denk dat een ervaren vakman dat eerder lukt dan ikzelf![]()
Dat is mijn eerste idee dan ook, misschien is een pvc vloer wel iets voor TS.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:30 schreef Nismo91 het volgende:
Belachelijk duur dan kun je dat geld beter investeren in een betere kwaliteit vloer en die laten leggen.
Ik zie dan klik plak of kamerbreed.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:45 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat is mijn eerste idee dan ook, misschien is een pvc vloer wel iets voor TS.
Zeker zo onderhoudsarm en duurzaam als een gemiddelde pvc vloer. En qua prijs denk ik net zo interesant.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:48 schreef halfway het volgende:
Voor ¤1500 maak ik wel een weekeindje vrij.
Ja dat had ik ook al bedacht niet laten uitbesteden waar je het kooptquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
de meeste winkels rekenen tussen de 50 en 75 euro per uur. zzpers meestal tussen de 20-40 euro per uur.
ik laat dingen over het algemeen doen vanwege tijdsgebrek en niet omdat ik het niet kan. Wellicht geldt dit ook voor TS?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ok dan, geloof me. Je kan beter kwaliteit hoogwaardig materiaal zelf leggen, dan een iets minder kwaliteit laten leggen. Het is écht niet moeilijk.
dat hoeft niet zo te zijn... het is ook afhankelijk van welke kwaliteit je krijgt....quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:10 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al bedacht niet laten uitbesteden waar je het koopt
Plak is volgens mij het beste, ik heb al in talloze woningen laminaat laten leggen, dure goedkope het blijft rommel. Hier ligt nu een fatsoenlijke pvc vloer en het is echt top spul, ziet uit als echt hout en je ziet er niks op.. ijzersterk dat spul.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:09 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik zie dan klik plak of kamerbreed.
Dan is kamerbreed zeker het makkelijkste om te leggen. ?
Ja goed punt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:26 schreef Postbus100 het volgende:
Netjes laminaat leggen is vaak niet zozeer een kwestie van vakmanschap, maar eerder een kwestie van de tijd ervoor nemen en elk plankje goed willen leggen. Met andere woorden: je kan het prima zelf,het kost je alleen best veel tijd, wil je het goed doen. Maar dat lijkt mij het geld wel waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |