Hoeft niet nee, maar lijkt mij heel lastig hoor om ouder en topsporter te zijn; fit blijven, de kinderen opvoeden, vaak van huis zijn. Al zal dat ook van vaders en de ouders eventueel afhangen.quote:Op zondag 10 mei 2020 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Van Vleuten lijkt er nog zo veel plezier in te hebben. Ze traint toch sowieso ook bizar. Dan stop je toch pas als de resultaten (veel) minder worden. En een kinderwens hoeft niet einde carrière te zijn.
Lekker Sierk-Jan over je heen laten gaan...ik zou nog 10 jaar blijven koersen als dat het alternatief is.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:18 schreef franklop het volgende:
Die zullen dan ook in no time zwanger zijn
Als ploegleider ben je misschien nog wel meer van huis.quote:Op zondag 10 mei 2020 17:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeft niet nee, maar lijkt mij heel lastig hoor om ouder en topsporter te zijn; fit blijven, de kinderen opvoeden, vaak van huis zijn. Al zal dat ook van vaders en de ouders eventueel afhangen.
Voor mijn gevoel is Vos ook ouder dan 32, maar ze was dan ook al op vroege leeftijd wereldklasse. In 2006 werd ze voor het eerst WK op de weg en veld. In de jaren daarvoor ook al top bij de beloften. De twee jaar jongere Van der Breggen deed pas zes (!) seizoenen later echt van zich spreken.quote:Op zondag 10 mei 2020 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Vos al 37, maar in werkelijkheid is ze maar ietsjes ouder dan ik
Ik neem aan dat je doelt op eerst fokken dan fietsen.quote:Op zondag 10 mei 2020 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze kunnen ook een voorbeeld nemen aan Betsema
Nibali hoeft het land in principe niet uit voor een mooi programma.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:44 schreef H.Vviv het volgende:
De Italianen lijken ook hun kalender klaar te hebben voor het najaar.
[..]
Mooie openingsweek in augustus en als je geen Tour gaat rijden heb je met de Italiaanse wedstrijden in september wel een prima alternatief om het WK voor te bereiden, tenminste als het WK op de oorspronkelijke datum blijft staan.
twitter:NOSsport twitterde op zondag 10-05-2020 om 21:51:17"Ik prijs mezelf gelukkig dat ik hier zit", aldus Richard Plugge. Halverwege maart lag de directeur van wielerploeg Jumbo-Visma acht dagen in het ziekenhuis vanwege het coronavirus.
Lees het hele verhaal → https://t.co/qEC4y8xs5T https://t.co/zfvesCpcRp reageer retweet
De pelotonnetjes zullen wel kleiner zijn met zoveel koersen in 3 maanden.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:44 schreef H.Vviv het volgende:
De Italianen lijken ook hun kalender klaar te hebben voor het najaar.
[..]
Mooie openingsweek in augustus en als je geen Tour gaat rijden heb je met de Italiaanse wedstrijden in september wel een prima alternatief om het WK voor te bereiden, tenminste als het WK op de oorspronkelijke datum blijft staan.
Er vallen elke race altijd wel mensen voor langere tijd uit, dat gaat nu extra doortellen: meer koersen tegelijk waarin mensen uitvallen en meer koersen kort erop waarin teams moeten worden opgesteld.quote:Op zondag 10 mei 2020 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De pelotonnetjes zullen wel kleiner zijn met zoveel koersen in 3 maanden.
Maar normaal gesproken is het vooral dat zo dat renners niet beschikbaar zijn omdat ze op trainingskamp zijn voor een volgende koers. Met zo'n kort seizoen is die kans niet zo groot (zelfs bij een combinatie Tour/Vuelta heb je daar amper tijd voor), dan is er wat meer ruimte om voor 3 verschillende koersen op hetzelfde moment een fatsoenlijke ploeg op te stellen.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er vallen elke race altijd wel mensen voor langere tijd uit, dat gaat nu extra doortellen: meer koersen tegelijk waarin mensen uitvallen en meer koersen kort erop waarin teams moeten worden opgesteld.
Nou ja, meer 3 jaar tussen beide dames (Vos is woensdag jarig).quote:Op zondag 10 mei 2020 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Vos ook ouder dan 32, maar ze was dan ook al op vroege leeftijd wereldklasse. In 2006 werd ze voor het eerst WK op de weg en veld. In de jaren daarvoor ook al top bij de beloften. De twee jaar jongere Van der Breggen deed pas zes (!) seizoenen later echt van zich spreken.
In Van der Breggen zie ik eigenlijk geen ploegleider, maar misschien onderschat ik haar.
Vos zie ik nog wel een jaar of vier doorgaan en daarna ploegleider bij haar eigen ploeg worden.
Is dat zo (in België wel volgens mij) of zijn er volgend seizoen gewoon geen nationale kampioenen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen NK dit jaar. Jakobsen en Van Emden dus langer in het rood-wit-blauw.
https://www.wielerflits.n(...)ioen-tot-volgend-nk/quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat zo (in België wel volgens mij) of zijn er volgend seizoen gewoon geen nationale kampioenen?
ok duidelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)ioen-tot-volgend-nk/
Met reactie van Thorwald Veneberg.
Geldt dit ook voor de vrouwenploeg?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)-haakt-af-voor-2021/
Tweede golf komt er binnenkort aan, dan kunnen de boeken definitief toe.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik was eerst sceptisch maar begin voorzichtig te hopen dat er nog gefietst gaat worden dit jaar. Cijfers gaan nu overal in Europa echt de goede kant op
Dat is helemaal niet zeker.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tweede golf komt er binnenkort aan, dan kunnen de boeken definitief toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |