Denk dat van Vleuten na volgend jaar ook wel stopt eigenlijk.. Van Dijk, Wild waarschijnlijk ook. Vos een twijfelgeval.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is wel heel vroeg...
Dan moet Puck Moonen Neerlands trots maar verdedigen bij voorjaarsklassiekersNee, gelukkig hebben we nog genoeg.
Van Vleuten kan ook zo maar een paar jaar doorgaan. Ik denk dat Vos binnen een paar jaar gaat stoppen, want die heeft een kinderwens.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat van Vleuten na volgend jaar ook wel stopt eigenlijk.. Van Dijk, Wild waarschijnlijk ook. Vos een twijfelgeval.
Al is er ook dan nog genoeg over ja.
Mooie openingsweek in augustus en als je geen Tour gaat rijden heb je met de Italiaanse wedstrijden in september wel een prima alternatief om het WK voor te bereiden, tenminste als het WK op de oorspronkelijke datum blijft staan.quote:1 aug: Strade Bianche
4 aug: Milaan-Turijn
5 aug: GranPiemonte
8 aug: Milaan-San Remo
9 aug: Giro dell’Appennino
21-22-23 aug: Nationale kampioenschappen
28 aug: Trofeo Matteotti
29 aug: Memorial Pantani
31 aug: – 4 september: Settimana Coppi&Bartali
5 sep: Gp Industria e Artigianato Larciano
7-14 sep: Tirreno-Ariatico
16 sep: Giro di Toscana
17 sep: Coppa Sabatini
19 sep: Giro dell’Emilia
20 sep: Gp Beghelli
22 sep: Regione Lombardia (enige wedstrijd Trittico Lombardo)
3-25 okt: Giro d’Italia
31 okt: Ronde van Lombardije
Van Vleuten moest op die leeftijd nog aan haar beste jaren beginnenquote:Op zondag 10 mei 2020 15:03 schreef borisz het volgende:
Vd Breggen en Blaak gaan na seizoen 2021 en na voorjaar 2022 achter het autostuur plaatsnemen. https://nos.nl/artikel/23(...)pen-met-fietsen.html
Maar Van Vleuten lijkt er nog zo veel plezier in te hebben. Ze traint toch sowieso ook bizar. Dan stop je toch pas als de resultaten (veel) minder worden. En een kinderwens hoeft niet einde carrière te zijn.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Van Vleuten kan ook zo maar een paar jaar doorgaan. Ik denk dat Vos binnen een paar jaar gaat stoppen, want die heeft een kinderwens.
Maar begon ook later en is geen christelijke heikneuter die nog voor nageslacht moet zorgen.quote:Op zondag 10 mei 2020 16:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Vleuten moest op die leeftijd nog aan haar beste jaren beginnen
Ik zeg toch dat ik denk dat ze nog een paar jaar doorgaatquote:Op zondag 10 mei 2020 16:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Van Vleuten lijkt er nog zo veel plezier in te hebben. Ze traint toch sowieso ook bizar. Dan stop je toch pas als de resultaten (veel) minder worden.
Over een paar jaar zal het dan vaak tussen Dygert, Niewiadoma, Balsamo, Vollering, Wiebes en misschien Mackaij gaanquote:Op zondag 10 mei 2020 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar begon ook later en is geen christelijke heikneuter die nog voor nageslacht moet zorgen.
Als we R_R's criterium over 'christelijke heikneuters' erbij pakken is Dygert binnen afzienbare tijd ook even klaar, zou je denken.quote:Op zondag 10 mei 2020 16:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Over een paar jaar zal het dan vaak tussen Dygert, Niewiadoma, Balsamo, Vollering, Wiebes en misschien Mackaij gaan
Dit heeft nog wat jaren te gaan, voor of na een zwangerschap. En als het over wattages gaat is er geen houden aan.quote:Op zondag 10 mei 2020 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als we R_R's criterium over 'christelijke heikneuters' erbij pakken is Dygert binnen afzienbare tijd ook even klaar, zou je denken.
Dygert was wel belachelijk vroeg getrouwd, met Logan Owen, dus dit was zeker een mogelijkheid geweest. Ik heb alleen het idee dat die twee niet meer bij elkaar zijn, voorlopig zal er derhalve geen sprake zijn van een zwangerschap.quote:Op zondag 10 mei 2020 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als we R_R's criterium over 'christelijke heikneuters' erbij pakken is Dygert binnen afzienbare tijd ook even klaar, zou je denken.
Voor mijn gevoel is Vos al 37, maar in werkelijkheid is ze maar ietsjes ouder dan ikquote:Op zondag 10 mei 2020 16:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit heeft nog wat jaren te gaan, voor of na een zwangerschap. En als het over wattages gaat is er geen houden aan.
Ook Vos kan op zich nog een Olympische cyclus mee.
Ben jij zo oud?quote:Op zondag 10 mei 2020 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Vos al 37, maar in werkelijkheid is ze maar ietsjes ouder dan ik
Nee, ik ben nog niet zó oud, maar het schiet langzaam opquote:Op zondag 10 mei 2020 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben jij zo oud?
In mijn hoofd ben je eerder 16 ofzo.
43 daar lacht Longo omquote:Op zondag 10 mei 2020 16:51 schreef wimderon het volgende:
Dygert is van plan door te gaan tot de Olumpische Spelen van 2040 jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |