En dan wil je een 5.1 speakerset-pakketje, of wat?quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja een hele set. AV receiver, speakerset en bekabeling
Mijn schenen kunnen wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En sorry als ik je beetje tegen de schenen heb geschoptik vind je wel lief
Alleen gaat dit om een paar wekenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:02 schreef Repentless het volgende:
Dit is hetzelfde als je een nieuwe telefoon hebt en een jaar later klaagt dat er weer een nieuw model uitkomt.
Harman kardonquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:11 schreef Questular het volgende:
[..]
5.1 harman kardon + Yamaha 5.1 versterker.
Ja daar ben ik dus niet helemaal over uit. Ik wil wel goed geluid, maar ik hoef hier niet de buurt uit z'n bed te trillen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En dan wil je een 5.1 speakerset-pakketje, of wat?
Uiteraard, je bent een KLBroeder, maar dan nog had ik me er niet mee moeten bemoeien.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mijn schenen kunnen wel wat hebben hoor
Die 2 dingen hebben niet zo heel veel met elkaar van doenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus niet helemaal over uit. Ik wil wel goed geluid, maar ik hoef hier niet de buurt uit z'n bed te trillen.
Tuurlijk wel. Iedereen die een inferieure en veel te ddure gare tering Sonos koopt verdient het om, naast dat ie te veel gedokt heeft voor marginaal geluid, ongenadig hard tegen zijn schenen getrapt te worden en godverdomme hard ook.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Uiteraard, je bent een KLBroeder, maar dan nog had ik me er niet mee moeten bemoeien.
Ja dat is eigenlijk best onwenselijk. Ik wil veel bang voor buck. Oh en annuïtair.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die 2 dingen hebben niet zo heel veel met elkaar van doen![]()
Als jij wel 5.1 (of meer) wil, maar je wil alles losse speakers kopen, dat kan, maar dan moet je den ik wat meer uitgeven dan 1000 euro.
Is dat rommel dan? Zo ver reikt m'n kennis dus al, ik was in de veronderstelling dat het kwaliteitspul was.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedereen die een inferieure en veel te ddure gare tering Sonos koopt verdient het om, naast dat ie te veel gedokt heeft voor marginaal geluid, ongenadig hard tegen zijn schenen getrapt te worden en godverdomme hard ook.
Nouja rommel is wat overdreven, maar voor wat je er voor krijgt vind ik het persoonlijk te duur.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat rommel dan? Zo ver reikt m'n kennis dus al, ik was in de veronderstelling dat het kwaliteitspul was.
Sony is prima
Jezasquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou lekker je bek als je niks te melden hebt. Fopmod
quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedereen die een inferieure en veel te ddure gare tering Sonos koopt verdient het om, naast dat ie te veel gedokt heeft voor marginaal geluid, ongenadig hard tegen zijn schenen getrapt te worden en godverdomme hard ook.
Jezus zak, heb je nou nog niet door dat ik notes aan het verzamelen ben en niets meer dan dat? Van jou heb ik er nog geen, dus ik dacht mooie kans dit.quote:
Ja, maar ja, hoe veel geld ben je bereid stuk te slaan? Ik heb een Marantz receiver, wat qua merk een middenmoter is als je de top of the line merken (die maar heel weinig mensen hebben staan) mee rekent, maar moest toch (nieuwprijs) rond de 1500 euro kosten, maar praten we wel over jaren geleden. Het huidige model daarvan kost dat ook. En dan moet je nog speakers, en een subwoofer, en bekabeling, etc.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk best onwenselijk. Ik wil veel bang voor buck. Oh en annuïtair.
Ja, daar moet je dan wel ff iets meer je best voor doen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Jezus zak, heb je nou nog niet door dat ik notes aan het verzamelen ben en niets meer dan dat? Van jou heb ik er nog geen, dus ik dacht mooie kans dit.
Beetje jammer
Goddomme waar is mijn tubgirl als ik hem nodig heb??quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, daar moet je dan wel ff iets meer je best voor doen hoor
Wat is mis met het geluid uit de tv zelf?quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe pomp jij het geluid uit je tv dan?
Heeft me keer half jaar gekost, ik raad het niet aanquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Goddomme waar is mijn tubgirl als ik hem nodig heb??
Alles?quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat is mis met het geluid uit de tv zelf?
Dat klinkt ddoorgaans ronduit belabberd.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat is mis met het geluid uit de tv zelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |