Kaas erin misschien?quote:
Wat voor croissants zijn het? Afbak?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaas erin misschien?oude of jonge kaas?
Jongequote:Op donderdag 7 mei 2020 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaas erin misschien?oude of jonge kaas?
Dan oude kaas erinquote:
Hoef je ook niet te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden is een creep. Zou ik ook niet graag op stemmen.
Mag hij wel aan je zitten?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden is een creep. Zou ik ook niet graag op stemmen.
Okee, gaan we noterenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan oude kaas erin
Als ik je een tip mag geven. De diepvries croissants van Delifrance, echt extreem veel lekkerder dan Danerolles
Ja dat klinkt op eerste gezicht misschien wat gek, maar is wel goed uit te leggen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik denk dat Gianni de rare regels rondom de sporten bedoelde.
Zwembaden open, badminton niet, tennis weer wel, voetbal wel, handbal niet, tafeltennis niet.
dit ja.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik denk dat Gianni de rare regels rondom de sporten bedoelde.
Zwembaden open, badminton niet, tennis weer wel, voetbal wel, handbal niet, tafeltennis niet.
Nee, bij voetbal is te veel geld betrokkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klinkt op eerste gezicht misschien wat gek, maar is wel goed uit te leggen.
Indirecte drukte en aerosolen enzo
Iig, ga ik zodra het kan weer lekker zwemmen
In zwembad, met de luchtvochtigheid en zo en allemaal net boven het water uitademen... dat is toch veel riskanter dan badminton in een zaal?quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klinkt op eerste gezicht misschien wat gek, maar is wel goed uit te leggen.
Ik verwacht zo de Plusbus. Zal binnenkort ook weer eens de banden met de picnic aan gaan halen.quote:
Hopelijk met tijdvakkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Keizerbroodje of pistoletje..quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind croissants overrated. Liever een kraakvers hard broodje
Allemaal anderhalve meter onder water blijven.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In zwembad, met de luchtvochtigheid en zo en allemaal net boven het water uitademen... dat is toch veel riskanter dan badminton in een zaal?
Of is straks een snorkel van een meter verplicht?
Werkt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal anderhalve meter onder water blijven.
De hele baan? of mogen we als een walvis wel ademhalen om de baan?quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal anderhalve meter onder water blijven.
Zodra je boven water komt even een mondkapje voor doen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De hele baan? of mogen we als een walvis wel ademhalen om de baan?
Dat speelt mee maar is geen hoofdredenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, bij voetbal is te veel geld betrokken
Nee is minder risico op virusoverdracht in zwembad dan bij zaalbadminton. Echtquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In zwembad, met de luchtvochtigheid en zo en allemaal net boven het water uitademen... dat is toch veel riskanter dan badminton in een zaal?
Of is straks een snorkel van een meter verplicht?
Eens!quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Keizerbroodje of pistoletje..
niet warm meer, maar wel vers graag.
Ik ga wel buiten zwemmen. Veel leuker. Vanmiddag weer eens proberen denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee is minder risico op virusoverdracht in zwembad dan bij zaalbadminton. Echt
Minder luchtgedragen ofzo? En chloor zal ook wel íets doen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan beide bestaanquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Er heerst een pandemie maar sporten is veel belangrijker heur.
Koudquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga wel buiten zwemmen. Veel leuker. Vanmiddag weer eens proberen denk ik.
Uhuh, want binnen m'n conditie ten onder laten gaan, en dus mijn fysieke gesteldheid, gaat helpen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Er heerst een pandemie maar sporten is veel belangrijker heur.
Het kan hier nergensquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga wel buiten zwemmen. Veel leuker. Vanmiddag weer eens proberen denk ik.
Yep en yepquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder luchtgedragen ofzo? En chloor zal ook wel íets doen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens!
Met komkommer en brie op kamertemperatuur erop![]()
Beetje zwakzinnig om de pandemie in te passen aan sport, pas de sport aan de pandemie aan, klaar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan beide bestaan
Mensen sterk houden fysiek gezien en mentaal beetje sane houden is ook erg handig
Plus inzet op groepsimmunisatie, ookal noemen ze het nu niet zo expliciet
Pierenbadje hier altijd 's ochtendsquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep en yep
Plus verdunning van water en grotere afstanden tot elkaar
quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, want binnen m'n conditie ten onder laten gaan, en dus mijn fysieke gesteldheid, gaat helpen.
Dwama.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, want binnen m'n conditie ten onder laten gaan, en dus mijn fysieke gesteldheid, gaat helpen.
Geloof er niks van hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
In de koelkast? Dan wordt het vaak zo glazigquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb nog een komkommer in de koelkast. Zo even gebruiken voor mijn bammetjes. Als het gezwets in de videocall weer voorbij is.
Niets dwama, ik sport al de hele tijd buiten, maar het is wel lekker dat ik straks weer realtime naar m'n trainert kan luisteren in plaats van via een mp3.quote:
Dus je bent het er alleen maar niet mee eens omdat je zoontje niet kan badmintonnen? Zo kan ik ook wel zeggen dat zwemmen belangrijker is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geloof er niks van hoor.
Het bleef overal aan hangen dat virus, en dan zou het niet in de kleedhokjes en zo komen, en op de vloer en de trappetjes in het zwembad, en de badrand?
Bij badminton houdt iedereen zijn eigen racket vast, kom je niet in de buurt, en kun je 300 shuttles gebruiken als je wilt, zodat ze maar 1 keer opgepakt worden.
En niet dat ik nou zon badminton fan ben, maar mijn zoontje wil ook gewoon sporten.
Dat laatste wordt gedaan is mijn geīnformeerde indrukquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zwakzinnig om de pandemie in te passen aan sport, pas de sport aan de pandemie aan, klaar.
Allemaal de dood in jagen dusquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pierenbadje hier altijd 's ochtendsAllemaal grijze duiven ontwijken.
Dat doen ze toch juist? Wat volgens de huidige kennis kan, wordt toegestaan met waar nodig beperkingen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zwakzinnig om de pandemie in te passen aan sport, pas de sport aan de pandemie aan, klaar.
OMG DE OPTIESquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Allemaal de dood in jagen dus![]()
Snel meer ruimte voor zwemmen als ik wil dan, geen Gerda's meer aan de kant hoeven dauwen
Ik wil hem gewoon de deur uit hebben....quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus je bent het er alleen maar niet mee eens omdat je zoontje niet kan badmintonnen? Zo kan ik ook wel zeggen dat zwemmen belangrijker is.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wil hem gewoon de deur uit hebben....
Eet ik al jaren graag, herinneringen aan vakanties in Frankrijk met mijn oudersquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Is al de tweede keer dat iemand het over brie en komkommer heeft. Is dat nieuw en hip?
quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nu wil ik het, maar ik ga het niet halen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Eet ik al jaren graag, herinneringen aan vakanties in Frankrijk met mijn ouders
Koelbox die inmiddels opgewarmd is want gesmolten koelementen en auto zonder airco. Dan bij een balletje vers stokbrood halen, openbreken en brie en komkommer erop
Ge-not
We gaan het zienquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit ja.
en danerolles: kaas mee oprollen en dan bakken
Ik hoop ook dat dat snel weer kan, zou fijn zijn voor hem natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geloof er niks van hoor.
Het bleef overal aan hangen dat virus, en dan zou het niet in de kleedhokjes en zo komen, en op de vloer en de trappetjes in het zwembad, en de badrand?
Bij badminton houdt iedereen zijn eigen racket vast, kom je niet in de buurt, en kun je 300 shuttles gebruiken als je wilt, zodat ze maar 1 keer opgepakt worden.
En niet dat ik nou zon badminton fan ben, maar mijn zoontje wil ook gewoon sporten.
Nou mis ik de broodjes ei die wij onderweg naar onze vakantiebestemming altijd aten. Meestal begon ik bij Breda al te bedelen om een broodjequote:Op donderdag 7 mei 2020 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Eet ik al jaren graag, herinneringen aan vakanties in Frankrijk met mijn ouders
Koelbox die inmiddels opgewarmd is want gesmolten koelementen en auto zonder airco. Dan bij een balletje vers stokbrood halen, openbreken en brie en komkommer erop
Ge-not
Gaat om het soort contact en de condities van contactquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En ik blijf erbij, dat in een zwembad de kans op interactie veel groter is dan in een sporthal. Zelfs al zou het daar dan idd minder blijven hangen of zo, de kans op contact is veel groter.
Heerlijk jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu wil ik het, maar ik ga het niet halen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou mis ik de broodjes ei die wij onderweg naar onze vakantiebestemming altijd aten. Meestal begon ik bij Breda al te bedelen om een broodje
Ik heb twee haringjes met uitjes.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk ja![]()
Één geruststelling wellicht, ik heb het ook niet vandaag
Pehehehe. Ik kán Joop instrueren het te halen vanmiddag, die wilde nog naar een supermarkt geloof ik. Dan morgen broodjes afbakken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk ja![]()
Één geruststelling wellicht, ik heb het ook niet vandaag
Uitsmijtersquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Gebakken of gekookt?
Of gepocheerd, als je een heel chique familie hebt
En gewoon eens doen, maken en dan op pad gaan, voor de herinneringen
Eet smakelijkquote:
Van die boeren/rustieke pistoletjes nemen, want meer gevoel bij eckt Franse slag/vakantiequote:Op donderdag 7 mei 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe. Ik kán Joop instrueren het te halen vanmiddag, die wilde nog naar een supermarkt geloof ik. Dan morgen broodjes afbakken.
ga een tunnel inquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Meeting zou om kwart over afgelopen zijn. En maar doorzwetsen![]()
![]()
Mijn ene collega heeft een digitale zoemer gemaakt met slow whoop als degene die te vaak te lang door lult weer uit de pas loopt met de planningquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
In dit geval is het de host die maar doorzanikt. Ik zou eigenlijk gewoon uit de meting moeten gaanquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn ene collega heeft een digitale zoemer gemaakt met slow whoop als degene die te vaak te lang door lult weer uit de pas loopt met de planning![]()
![]()
Zeg dat je hond zit te poepen in de hoek van de kamer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dit geval is het de host die maar doorzanikt. Ik zou eigenlijk gewoon uit de meting moeten gaan
Ze weten dat ik alleen een kamerplant hebquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat je hond zit te poepen in de hoek van de kamer.
Buurvrouw heeft nieuwe sondevoeding nodigquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze weten dat ik alleen een kamerplant heb
"Sory jongens, mijn kamerplant moet een nieuwe luier."
Dit klinkt als seks.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Buurvrouw heeft nieuwe sondevoeding nodig
Je kunt er ook zaad doorheen pompen, wel eiwitrijkquote:
Ik werk al 10 weken thuisquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:27 schreef Molo het volgende:
We zitten gewoon in week 8 van de lockdown besef ik net, bizar eigenlijk!
Aan de baby te zien heeft iemand dat al gedaan bij haar. Ik gok haar vriendquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt er ook zaad doorheen pompen, wel eiwitrijk
Ik denk dat ik ook nog een hele poos thuis zitquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is al vastgesteld dat we tot 1 september thuis werken.
Maar het kan ook wel de pakketbezorger zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de baby te zien heeft iemand dat al gedaan bij haar. Ik gok haar vriend
Lang idd, gek eigenlijk wel, wie had dat ooit gedachtquote:
Yep, bij ons ook op wat uitzonderingen na, tot 1-10quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de baby de avond van tevoren mailt in welk tijdvak hij zijn ‘pakketjes’ gaat bezorgenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar het kan ook wel de pakketbezorger zijn.
Hoop ik dan maar voor hemquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de baby te zien heeft iemand dat al gedaan bij haar. Ik gok haar vriend
INB4 "K zal zaad door jou heen pompen"quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt er ook zaad doorheen pompen, wel eiwitrijk
Oude kaas is gewoon gerijpte jonge kaas hč. Waarom zou die niet smelten?quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, de helft van de kaas is eruit gelopenOude kaas smelt ook blijkbaar
Door mijn neus?quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INB4 "K zal zaad door jou heen pompen"
Ik heb nog geen einddatum gehoord. Zou me niet verbazen als we vanaf 1 juni af en toe weer op kantoor verwacht worden. We gaan het zienquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat mij ook ff dom doen gewoon okeequote:Op donderdag 7 mei 2020 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Oude kaas is gewoon gerijpte jonge kaas hč. Waarom zou die niet smelten?
Jaaaaaquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaaaaaHeeerlijk
![]()
Vanavond weer BBQenmet shaslicks en paprika en halloumi
Nja eerst werkwerkwekrquote:
Nice.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Wandelen bewaar ik voor vanavond. Zou nu wel zin hebben in een middagdutje
Over het dek gewandeld? Ik word gallisch van de videocalls vandaag. Nog tot half vijfquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Heb net 4 rondjes buiten gelopenwerd Gallisch van die computer
Ja kan niks andersquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over het dek gewandeld? Ik word gallisch van de videocalls vandaag. Nog tot half vijf
quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:20 schreef Bos81 het volgende:
Zo terug van de postronde in Geldrop. Fijn dat mijn oom en tante thuis waren. Kon ik mooi even naar de WC, veel beter dan ergens een boompje zoeken...
Handig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:20 schreef Bos81 het volgende:
Zo terug van de postronde in Geldrop. Fijn dat mijn oom en tante thuis waren. Kon ik mooi even naar de WC, veel beter dan ergens een boompje zoeken...
Je hebt echt een scriptje draaien he? Echt 0,3 seconden nadat ik dit post, kom jij al met dit antwoordquote:
Oh kutquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt echt een scriptje draaien he? Echt 0,3 seconden nadat ik dit post, kom jij al met dit antwoord
Omdat jij het bentquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wil je dit niet achter melden aub
Jij hebt het nog steeds druk,quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga een baan zoeken als schaapsherder of zo. Ik ben dat kantoorwerk zo beu
Ja, maar vandaag vooral met videocalls. Urenlang oeverloos gezwets.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt het nog steeds druk,
toevallig weet ik nog een plek die daar een vacature voor heeftquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
O, serieus?quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toevallig weet ik nog een plek die daar een vacature voor heeft
Uitloggen maatquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag vooral met videocalls. Urenlang oeverloos gezwets.
Ik loop echt wekelijks wel tegen collega's te zeggen "Was ik maar achter op de vuilniswagen gaan staan"quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat sterft ook langzaam uit met al die ondergrondse containers.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik loop echt wekelijks wel tegen collega's te zeggen "Was ik maar achter op de vuilniswagen gaan staan"
ja, bij een schaapsherder hier in de buurt.quote:
Goein garpquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
Enige wat mij ooit is aangeraden met beroepskeuzetesten (door drie verschillenden decanen onafhankelijk van elkaar) is popmuzikant en meisjesidool
nee joh, zomer krijgen we weer een hiitegolf des doodsquote:
Ja ben er ook bang voor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, zomer krijgen we weer een hiitegolf des doods
nu is het aangenaam
Het past wel in de trend van de laatste jaren. Maar ik hoop niet dat we weer die 42 graden aantikken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben er wel vrij zeker van eigenlijk.
Vast welquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het past wel in de trend van de laatste jaren. Maar ik hoop niet dat we weer die 42 graden aantikken.
quote:
Ja, soms moet je wel een boompje zoeken, zeker nu de scholen, bejaardenhuizen en ziekenhuizen niet toegankelijk zijn..quote:
naakt zonnen bij die camera voor je balkonquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
heb een hobby voor buiten nodig want nu val ik alleen maar in slaap
• Hardlopenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naakt zonnen bij die camera voor je balkon
Boeken verslinden?quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:31 schreef bitterbal het volgende:
De tijd van portable handhelds is wat voorbij hequote:Op donderdag 7 mei 2020 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh verkeerd begrepen..![]()
![]()
Puzzelen
Lezen,
Koop een Nintendo Switch oid...
Tuinboeken, staan vaak maar korte stukjes tekst bij en een kwak foto's en illustraties.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben niet geduldig genoeg om te lezen
nintendo switch wordt lastig hoorde ik al op de radioquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh verkeerd begrepen..![]()
![]()
Puzzelen
Lezen,
Koop een Nintendo Switch oid...
oeh plaatjes kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuinboeken, staan vaak maar korte stukjes tekst bij en een kwak foto's en illustraties.
Ja zoek je in eerste instantie op wat je hebt staan en wat ze nodig hebben en daarna ga je speuren wat je nog meer mooi vind.quote:
Switch is prima draagbaar hoor, zelfs de niet-Lite.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De tijd van portable handhelds is wat voorbij he
En anders ga je voor iedere letter van het alfabet je lievelingswoord/iets bedenken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
had dat zbrush voor dat digitale klei al geprobeerd buiten maar zie geen flikker en dat scherm is echt te klein
Jaaaa Tuinbroekenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuinboeken, staan vaak maar korte stukjes tekst bij en een kwak foto's en illustraties.
Als je het over mode-aids hebt.quote:
Mijn kale buurman loopt er weleens in. Hele aardige kerel verderquote:
de truc is gewoon om er verder niks onder te dragenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je wel een erg mooie vrouw zijn wil dit je staan.
Een erg specifiek figuur hebben, vooral. Ik begin er in ieder geval niet aan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je wel een erg mooie vrouw zijn wil dit je staan.
Kale buurmannen die vrijwillig tuinbroeken dragen, ik heb mijn twijfels bij het verdere modegevoel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn kale buurman loopt er weleens in. Hele aardige kerel verder
Momentje. Even de Boerinnenkalender checkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de truc is gewoon om er verder niks onder te dragen
Modegevoel -0,3. Het is gewoon functioneelquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een erg specifiek figuur hebben, vooral. Ik begin er in ieder geval niet aan.
[..]
Kale buurmannen die vrijwillig tuinbroeken dragen, ik heb mijn twijfels bij het verdere modegevoel.
Dabedoellik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Modegevoel -0,3. Het is gewoon functioneel
Ga je de bamboe plantjes ook afmakenquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
ik moet straks die kozijnen afmaken. en vanaaf komen de bamboe plantjes
quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje. Even de Boerinnenkalender checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]MwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
[..]Dat is een man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]KnapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
[..]Meh. Niet praktisch en niet flatteus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]ik had toevallig net dezelfde dame onder de copy/pasteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
in dat geval ben ik homoquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had toevallig net dezelfde dame onder de copy/pasteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
uh, werkelijk iedere boer..quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En nog ongeloofwaardig ook, wie gaat er in godsnaam met veterschoenen in de bende staan.
Ik zie ze altijd met laarzen hier.quote:
Weeniet. Ik ga niet weer naar de slaapkamer lopenquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:11 schreef Bos81 het volgende:
Is dat trouwens dezelfde jaargang als die waar BZV Annemiek op staat?
ligt er maar net aan, Als je gaat melken, of tussen de dieren in de strort dan vaak laarzen, maar op de trekker of zoals hier in de voergang is het gewoon droog, dus dan schoenen of klompen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie ze altijd met laarzen hier.
Vind Annemiek er best leuk uit zien, maar die foto vond ik niet zo geslaagd.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:11 schreef Bos81 het volgende:
Is dat trouwens dezelfde jaargang als die waar BZV Annemiek op staat?
In het programma kwam ze op mij erg saai over. Uiterlijk wel goed hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vind Annemiek er best leuk uit zien, maar die foto vond ik niet zo geslaagd.
Ik zei niet voor niets "tussen de bende staan".quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan, Als je gaat melken, of tussen de dieren in de strort dan vaak laarzen, maar op de trekker of zoals hier in de voergang is het gewoon droog, dus dan schoenen of klompen.
Mooie vrouw maar wel een soort menselijke koelkast.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In het programma kwam ze op mij erg saai over. Uiterlijk wel goed hoor
in haar vlogs en haar instagram komt ze leuker over.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In het programma kwam ze op mij erg saai over. Uiterlijk wel goed hoor
maar dat is silage, geen bendequote:Op donderdag 7 mei 2020 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niets "tussen de bende staan".
Fair enough, maar dan nog geloof ik de combi van deze schoenen en boerenbedrijf niet zo.quote:
dat klopt, Docmartens zijn veel te onpraktischquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fair enough, maar dan nog geloof ik de combi van deze schoenen en boerenbedrijf niet zo.
lag te slapenquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:26 schreef gianni61 het volgende:
ik heb trouwens de dagelijks BalliVM update gemist
waarom?quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:27 schreef UitStraling het volgende:
Vaag
https://edition.cnn.com/2(...)-gbr-intl/index.html
Dit ja.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom?
is in amerika ook zo. vaker arm. vaker dik, vaker de essential jobs etc
Ja zit wat in, armoede is vaak ook dik door slecht eten en de kutbaantjes moet ook iemand doen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom?
is in amerika ook zo. vaker arm. vaker dik, vaker de essential jobs etc
misschien als je hier zon onderzoek zou doen zou je kunnen concluderen dat laagopgeleiden vaker overlijden dan hooggeleidenquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zit wat in, armoede is vaak ook dik door slecht eten en de kutbaantjes moet ook iemand doen.
Vaker niet. Iedereen overlijdt maar één keerquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als je hier zon onderzoek zou doen zou je kunnen concluderen dat laagopgeleiden vaker overlijden dan hooggeleiden.
In amerika is het verschil tussen zwart en wit ook nog wel echt zichtbaar. Weet niet hoe dat in Engeland is
Scheelt 8 jaar aan levensverwachting in Nederland of je arm of rijk bent.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als je hier zon onderzoek zou doen zou je kunnen concluderen dat laagopgeleiden vaker overlijden dan hooggeleiden.
In amerika is het verschil tussen zwart en wit ook nog wel echt zichtbaar. Weet niet hoe dat in Engeland is
quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaker niet. Iedereen overlijdt maar één keer
Mijn pavlov-reactie is dat ik uit de zon wilquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soort pavlov reactie.
zodra in in de zon lig wil ik slapen
Nou dan is dat je buitenhobby gewoon. Slapenquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soort pavlov reactie.
Kwijl je dan ook een beetje in je slaap?quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soort pavlov reactie.
quote:Het ging Dijkhof vooral om de gezondheid, zei hij, ook die van zichzelf. "Twee tot drie coronakilo's krijg je erbij gemiddeld, las ik ergens. Zou het niet goed zijn om die eraf te kunnen sporten? Ik vraag dit voor een vriend", grapte de VVD-leider.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwijl je dan ook een beetje in je slaap?
kan gebeurenquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwijl je dan ook een beetje in je slaap?
Rare MI van waar jij mee zit te kwispelenquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
Watermeloenijsje, zit te kwispelen, dadelijk een whisky.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rare MI van waar jij mee zit te kwispelen
Nog vreemder als je bedenkt dat ik net naar foto's van een nichtje zit te kijken die in de FHM komt, tijdje niet gezien maar tering wat een wilde dame is dat gewordenquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rare MI van waar jij mee zit te kwispelen
quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nog vreemder als je bedenkt dat ik net naar foto's van een nichtje zit te kijken die in de FHM komt, tijdje niet gezien maar tering wat een wilde dame is dat geworden
Jammer dat ie 150e duurder is dan 2 maanden geledenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Switch is prima draagbaar hoor, zelfs de niet-Lite.
Naar buiten gooien en slapen maar weerquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
de bamboe plantjes zijn er. zijn nog mini
En dan mag het niet?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:23 schreef bitterbal het volgende:
wil telefoon pakken buiten maar bemoeibuuf staat buiten
jawel; maar heb net die kozijnen gedaan, zal ze wel gezien hebben en 'advies' voor me hebben :pquote:
Dan doe je oortjes in en storm je snel even naar buiten, quasi meegillend met eoa kutmuziekquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel; maar heb net die kozijnen gedaan, zal ze wel gezien hebben en 'advies' voor me hebben :p
Gewoon niet luisteren haha.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel; maar heb net die kozijnen gedaan, zal ze wel gezien hebben en 'advies' voor me hebben :p
Nou ik ga over half uurtje eten maken denk ik. Moet zo eerst was ophangen.quote:
hmm kan ik nog reddenquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik ga over half uurtje eten maken denk ik.
oeh dat laatstequote:Op donderdag 7 mei 2020 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen nog wat lianen en een slingerende Tarzan
Jij woont in Brabant ofzo zeker?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik een beetje gas geef op de scooter
Zuid-Hollandquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij woont in Brabant ofzo zeker?
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg ik geen nee tegen.
durf ik sowieso niet
Ik vind het primaquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah das wel een grensgevalletje hoor
Let op: dit liveblog is gesloten.quote:
Het gaat echt tering snelquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Let op: dit liveblog is gesloten.
16:03
Het aantal coronapatiënten op de intensive care is gezakt tot onder de 600. Op dit moment liggen nog 584 patiënten op de intensive cares. Dat zijn er 42 minder dan woensdag, aldus het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).
Van de coronapatiënten liggen 566 op Nederlandse ic's, 39 minder dan woensdag. Op intensive cares in Duitsland liggen 18 Nederlandse coronapatiënten. Drie mensen zijn teruggebracht naar Nederland. Verder liggen 440 mensen met andere aandoeningen op de intensive care. Dat is een stijging van 43 ten opzichte van woensdag.
Buiten de intensive cares, dus op de verpleegafdelingen, liggen 1286 mensen met corona. Dat zijn er 45 meer dan woensdag.
Dordt ligt niet onder de grote rivieren en er ook niet boven. Maar er middeninquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah das wel een grensgevalletje hoor
Weeniet. Ballie is aan het koken hoor ik netquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Buda is altijd welkom voor een biertje.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo snel als dat ze er bij komen gaan ze er ook weer af
Dan zal het wel patat wordenquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet. Ballie is aan het koken hoor ik netIk zie wel wat de pot schaft
Patatquote:Op donderdag 7 mei 2020 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zal het wel patat worden
Ik had bitterbal beloofd om haar koffie op het terras te betalen middels een tikkie. Lief hequote:
Nou nou.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had bitterbal beloofd om haar koffie op het terras te betalen middels een tikkie. Lief he
Zeker! Geldt dat aanbod ook voor anderen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had bitterbal beloofd om haar koffie op het terras te betalen middels een tikkie. Lief he
HA!quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker! Geldt dat aanbod ook voor anderen?
quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een vreemde manier om ja te zeggen?
Ja nee komt goed. Eerste rondje is van mij. Ooit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Grapje, ik betaal mijn eigen kopje koffie wel.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nee komt goed. Eerste rondje is van mij. Ooit.
We komen allemaal dan hč?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nee komt goed. Eerste rondje is van mij. Ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |