Kaas erin misschien?quote:
Wat voor croissants zijn het? Afbak?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaas erin misschien?oude of jonge kaas?
Jongequote:Op donderdag 7 mei 2020 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaas erin misschien?oude of jonge kaas?
Dan oude kaas erinquote:
Hoef je ook niet te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden is een creep. Zou ik ook niet graag op stemmen.
Mag hij wel aan je zitten?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden is een creep. Zou ik ook niet graag op stemmen.
Okee, gaan we noterenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan oude kaas erin
Als ik je een tip mag geven. De diepvries croissants van Delifrance, echt extreem veel lekkerder dan Danerolles
Ja dat klinkt op eerste gezicht misschien wat gek, maar is wel goed uit te leggen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik denk dat Gianni de rare regels rondom de sporten bedoelde.
Zwembaden open, badminton niet, tennis weer wel, voetbal wel, handbal niet, tafeltennis niet.
dit ja.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik denk dat Gianni de rare regels rondom de sporten bedoelde.
Zwembaden open, badminton niet, tennis weer wel, voetbal wel, handbal niet, tafeltennis niet.
Nee, bij voetbal is te veel geld betrokkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klinkt op eerste gezicht misschien wat gek, maar is wel goed uit te leggen.
Indirecte drukte en aerosolen enzo
Iig, ga ik zodra het kan weer lekker zwemmen
In zwembad, met de luchtvochtigheid en zo en allemaal net boven het water uitademen... dat is toch veel riskanter dan badminton in een zaal?quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klinkt op eerste gezicht misschien wat gek, maar is wel goed uit te leggen.
Ik verwacht zo de Plusbus. Zal binnenkort ook weer eens de banden met de picnic aan gaan halen.quote:
Hopelijk met tijdvakkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Keizerbroodje of pistoletje..quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind croissants overrated. Liever een kraakvers hard broodje
Allemaal anderhalve meter onder water blijven.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In zwembad, met de luchtvochtigheid en zo en allemaal net boven het water uitademen... dat is toch veel riskanter dan badminton in een zaal?
Of is straks een snorkel van een meter verplicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |