Kaas erin misschien?quote:
Wat voor croissants zijn het? Afbak?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaas erin misschien?oude of jonge kaas?
Jongequote:Op donderdag 7 mei 2020 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kaas erin misschien?oude of jonge kaas?
Dan oude kaas erinquote:
Hoef je ook niet te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden is een creep. Zou ik ook niet graag op stemmen.
Mag hij wel aan je zitten?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden is een creep. Zou ik ook niet graag op stemmen.
Okee, gaan we noterenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan oude kaas erin
Als ik je een tip mag geven. De diepvries croissants van Delifrance, echt extreem veel lekkerder dan Danerolles
Ja dat klinkt op eerste gezicht misschien wat gek, maar is wel goed uit te leggen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik denk dat Gianni de rare regels rondom de sporten bedoelde.
Zwembaden open, badminton niet, tennis weer wel, voetbal wel, handbal niet, tafeltennis niet.
dit ja.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik denk dat Gianni de rare regels rondom de sporten bedoelde.
Zwembaden open, badminton niet, tennis weer wel, voetbal wel, handbal niet, tafeltennis niet.
Nee, bij voetbal is te veel geld betrokkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klinkt op eerste gezicht misschien wat gek, maar is wel goed uit te leggen.
Indirecte drukte en aerosolen enzo
Iig, ga ik zodra het kan weer lekker zwemmen
In zwembad, met de luchtvochtigheid en zo en allemaal net boven het water uitademen... dat is toch veel riskanter dan badminton in een zaal?quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat klinkt op eerste gezicht misschien wat gek, maar is wel goed uit te leggen.
Ik verwacht zo de Plusbus. Zal binnenkort ook weer eens de banden met de picnic aan gaan halen.quote:
Hopelijk met tijdvakkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Keizerbroodje of pistoletje..quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind croissants overrated. Liever een kraakvers hard broodje
Allemaal anderhalve meter onder water blijven.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In zwembad, met de luchtvochtigheid en zo en allemaal net boven het water uitademen... dat is toch veel riskanter dan badminton in een zaal?
Of is straks een snorkel van een meter verplicht?
Werkt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal anderhalve meter onder water blijven.
De hele baan? of mogen we als een walvis wel ademhalen om de baan?quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal anderhalve meter onder water blijven.
Zodra je boven water komt even een mondkapje voor doen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De hele baan? of mogen we als een walvis wel ademhalen om de baan?
Dat speelt mee maar is geen hoofdredenquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, bij voetbal is te veel geld betrokken
Nee is minder risico op virusoverdracht in zwembad dan bij zaalbadminton. Echtquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In zwembad, met de luchtvochtigheid en zo en allemaal net boven het water uitademen... dat is toch veel riskanter dan badminton in een zaal?
Of is straks een snorkel van een meter verplicht?
Eens!quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Keizerbroodje of pistoletje..
niet warm meer, maar wel vers graag.
Ik ga wel buiten zwemmen. Veel leuker. Vanmiddag weer eens proberen denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee is minder risico op virusoverdracht in zwembad dan bij zaalbadminton. Echt
Minder luchtgedragen ofzo? En chloor zal ook wel íets doen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan beide bestaanquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Er heerst een pandemie maar sporten is veel belangrijker heur.
Koudquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga wel buiten zwemmen. Veel leuker. Vanmiddag weer eens proberen denk ik.
Uhuh, want binnen m'n conditie ten onder laten gaan, en dus mijn fysieke gesteldheid, gaat helpen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Er heerst een pandemie maar sporten is veel belangrijker heur.
Het kan hier nergensquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga wel buiten zwemmen. Veel leuker. Vanmiddag weer eens proberen denk ik.
Yep en yepquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder luchtgedragen ofzo? En chloor zal ook wel íets doen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens!
Met komkommer en brie op kamertemperatuur erop![]()
Beetje zwakzinnig om de pandemie in te passen aan sport, pas de sport aan de pandemie aan, klaar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan beide bestaan
Mensen sterk houden fysiek gezien en mentaal beetje sane houden is ook erg handig
Plus inzet op groepsimmunisatie, ookal noemen ze het nu niet zo expliciet
Pierenbadje hier altijd 's ochtendsquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep en yep
Plus verdunning van water en grotere afstanden tot elkaar
quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, want binnen m'n conditie ten onder laten gaan, en dus mijn fysieke gesteldheid, gaat helpen.
Dwama.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, want binnen m'n conditie ten onder laten gaan, en dus mijn fysieke gesteldheid, gaat helpen.
Geloof er niks van hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
In de koelkast? Dan wordt het vaak zo glazigquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb nog een komkommer in de koelkast. Zo even gebruiken voor mijn bammetjes. Als het gezwets in de videocall weer voorbij is.
Niets dwama, ik sport al de hele tijd buiten, maar het is wel lekker dat ik straks weer realtime naar m'n trainert kan luisteren in plaats van via een mp3.quote:
Dus je bent het er alleen maar niet mee eens omdat je zoontje niet kan badmintonnen? Zo kan ik ook wel zeggen dat zwemmen belangrijker is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geloof er niks van hoor.
Het bleef overal aan hangen dat virus, en dan zou het niet in de kleedhokjes en zo komen, en op de vloer en de trappetjes in het zwembad, en de badrand?
Bij badminton houdt iedereen zijn eigen racket vast, kom je niet in de buurt, en kun je 300 shuttles gebruiken als je wilt, zodat ze maar 1 keer opgepakt worden.
En niet dat ik nou zon badminton fan ben, maar mijn zoontje wil ook gewoon sporten.
Dat laatste wordt gedaan is mijn geīnformeerde indrukquote:Op donderdag 7 mei 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zwakzinnig om de pandemie in te passen aan sport, pas de sport aan de pandemie aan, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |