Ja, zou je denken. En dan wonen we ook nog in een gemeente met nauwelijks besmettingen. In de hele gemeente (60.000 inwoners) zijn 18 mensen in het ziekenhuis opgenomen geweest en 85 bevestigde besmettingen. De kans dat je wat oploopt is niet bijzonder groot. En er komen ook vooral veel jonge mensen in de sportschool. Geloof dat ik 1, misschien 2 bejaarden heb gezien de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:29 schreef Blues het volgende:
Die apparaten kun je net als supermarktkarretjes toch prima schoonmaken na gebruik zou je zeggen. En ook goed afstand houden
En als je die nu gewoon voor veel te veel geld bij Ali Baba had besteld?quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij ons in de sportschool moet je alleen de cardio-apparaten schoonmaken na gebruik.
Misschien komen ze op een middenweg uit van alleen apparatengebruik en geen cardio en groepslessen.
Blues, de staatssecretaris zei gisteren volgens mij bij Op1 dat het gebruik van medische mondkapjes in het openbaar niet zijn toegestaan.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Baby ligt nu te zonnebaden buiten. Met Dora.
Foto ook gezien?quote:
En.. wanneer zijn mondkapjes medisch?quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als je die nu gewoon voor veel te veel geld bij Ali Baba had besteld?Ik bedoel, die had de zorg echt niet gekocht voor een veel te hoge prijs. En ze beschermen beter dan van stof.
Oh! Wij gaan vanavond (ook) BBQ en..quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Foto ook gezien?
Ik ga zo op de fiets, even 13 km fietsen om wat bbq vlees op te halen.En dan weer naar huis
Ik pas zaterdag. Maar ik heb nu zin om te fietsen. Of nouja, zin, niet geenzin.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh! Wij gaan vanavond (ook) BBQ en..
Is overal de regel, alleen krijg ik al schurft als ik kijk naar hoe sommige mensen een beetje in de richting van zo'n apparaat wapperen met hun torkrolflieber...quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is hier en bij mijn vorige sportschool sowieso verplicht om je gebruikte apparaat schoon te maken![]()
Is dat niet normaal dan?
K. is helemaal in zn nopjes.. we hebben dan ook een achterlijke hoeveelheid vlees klaar liggen nu..quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik pas zaterdag. Maar ik heb nu zin om te fietsen. Of nouja, zin, niet geenzin.
Dat schijnt een grap te zijn. Het kind heet Kyle.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:55 schreef z80 het volgende:
Je baby X Æ A-12 willen noemen.. Dan ben je toch gestoord.
Ik denk dat het in de sportschool hygiënischer is dan in een supermarkt. Alles wordt dagelijks schoon gemaakt. De apparaten worden na elk gebruik gereinigd. En er word afstand tot elkaar gehouden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is hier en bij mijn vorige sportschool sowieso verplicht om je gebruikte apparaat schoon te maken![]()
Is dat niet normaal dan?
Ik ga zo 26 km fietsen terwijl Dora slaapt en daarna 5 km met Dora wandelen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik wil Dora wel zijn en in de zon liggen.
Ik ben net klaar met 40 minuten aan oefeningen voor benen en billen, plus de warming-up ervoor en een cooling-down erna. Anderhalf uur bezig geweest of zo. Nu trilbeentjes.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:57 schreef Tele6 het volgende:
Dat schijnt een grap te zijn. Het kind heet Kyle.
Chi - Ai - L.
Ik heb al appelpartjes voor hem gesneden en neergelegd! Ik heb niet zo heel veel in huis, maar het schijnen alleseters te zijnquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geef em kadootjes! Misschien komtie dan kadootjes terugbrengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |