abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192989826
pi_192989853
Is hier en bij mijn vorige sportschool sowieso verplicht om je gebruikte apparaat schoon te maken :)

Is dat niet normaal dan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192989865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:29 schreef Blues het volgende:
Die apparaten kun je net als supermarktkarretjes toch prima schoonmaken na gebruik zou je zeggen. En ook goed afstand houden :?
Ja, zou je denken. En dan wonen we ook nog in een gemeente met nauwelijks besmettingen. In de hele gemeente (60.000 inwoners) zijn 18 mensen in het ziekenhuis opgenomen geweest en 85 bevestigde besmettingen. De kans dat je wat oploopt is niet bijzonder groot. En er komen ook vooral veel jonge mensen in de sportschool. Geloof dat ik 1, misschien 2 bejaarden heb gezien de afgelopen jaren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192989882
Ik twijfel heel erg of we op 27 mei naar de jarige kleinzoon A. kunnen gaan.. en meteen hun nieuwe huis bekijken (ergens half juni opgeleverd). Zou zo graag willen ;( O+
pi_192989940
Bij ons in de sportschool moet je alleen de cardio-apparaten schoonmaken na gebruik.
Misschien komen ze op een middenweg uit van alleen apparatengebruik en geen cardio en groepslessen.

Blues, de staatssecretaris zei gisteren volgens mij bij Op1 dat het gebruik van medische mondkapjes in het openbaar niet zijn toegestaan.
Spoilers!
pi_192989962
Jaja, ik moest eerst even Dora uitlaten.

Sterkheidsbaas van alles.
pi_192989963
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij ons in de sportschool moet je alleen de cardio-apparaten schoonmaken na gebruik.
Misschien komen ze op een middenweg uit van alleen apparatengebruik en geen cardio en groepslessen.

Blues, de staatssecretaris zei gisteren volgens mij bij Op1 dat het gebruik van medische mondkapjes in het openbaar niet zijn toegestaan.
En als je die nu gewoon voor veel te veel geld bij Ali Baba had besteld? :D Ik bedoel, die had de zorg echt niet gekocht voor een veel te hoge prijs. En ze beschermen beter dan van stof.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192989966
Baby ligt nu te zonnebaden buiten. Met Dora.
pi_192989973
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Baby ligt nu te zonnebaden buiten. Met Dora.
O+

Ik ga ook naar buiten :W Tuinieren.
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:39:37 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192989975
Wij gaan voorlopig door zoals we nu doen..
Ik moet wel naar de tandarts om mn verstandskies te laten verwijderen.. dat moet dan wel voor 1 augustus.. dus dan maar in juni ( geloof ik) de man heeft altijd al mondkapjes en handschoenen.. dus ik vertrouw dat wel..
Mm nagels ga ik over 3 weken een keer laten doen vermoed ik.. ze heeft een plexiglas scherm opgehangen en heeft altijd al handschoenen en een mondkapje aan.. als ze tussen iedere beurt door ze lampen goed schoonmaakt en wat antibacteriële meuk heeft staan geloof ik het wel.. ^O^

Ik hoef pas over 2 maanden naar de kapper.. wellicht wel handig om alvast een afspraak te maken als ik het zo hoor :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192990000
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+

Ik ga ook naar buiten :W Tuinieren.
Foto ook gezien? :7

Ik ga zo op de fiets, even 13 km fietsen om wat bbq vlees op te halen. :7 En dan weer naar huis *O*
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:42:06 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192990026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En als je die nu gewoon voor veel te veel geld bij Ali Baba had besteld? :D Ik bedoel, die had de zorg echt niet gekocht voor een veel te hoge prijs. En ze beschermen beter dan van stof.
En.. wanneer zijn mondkapjes medisch?
Wij hebben op het werk van die "papieren" kapjes.. die lijken op de medische kapjes , maar zijn van mindere kwaliteit . ( ik weet even de coderingen niet)
Wie gaat dat dan lopen controleren? En hoe dan?
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:42:57 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192990042
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Foto ook gezien? :7

Ik ga zo op de fiets, even 13 km fietsen om wat bbq vlees op te halen. :7 En dan weer naar huis *O*
Oh! Wij gaan vanavond (ook) BBQ en..
pi_192990048
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh! Wij gaan vanavond (ook) BBQ en..
Ik pas zaterdag. Maar ik heb nu zin om te fietsen. Of nouja, zin, niet geenzin. :7
pi_192990094
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is hier en bij mijn vorige sportschool sowieso verplicht om je gebruikte apparaat schoon te maken :)

Is dat niet normaal dan?
Is overal de regel, alleen krijg ik al schurft als ik kijk naar hoe sommige mensen een beetje in de richting van zo'n apparaat wapperen met hun torkrolflieber...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:49:48 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192990145
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik pas zaterdag. Maar ik heb nu zin om te fietsen. Of nouja, zin, niet geenzin. :7
K. is helemaal in zn nopjes.. we hebben dan ook een achterlijke hoeveelheid vlees klaar liggen nu..
Varkens vlees ribbetjes ( van @sigme )
Lams spareribs
Kipfilet

Hij heeft gister al allerlei sausen staan maken.. vandaag wordt alles gemarineerd.. Ik ben benieuwd..
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:55:09 #17
63722 z80
I fink you freaky
pi_192990221
Je baby X Æ A-12 willen noemen. :N . Dan ben je toch gestoord.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192990248
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:55 schreef z80 het volgende:
Je baby X Æ A-12 willen noemen. :N . Dan ben je toch gestoord.
Dat schijnt een grap te zijn. Het kind heet Kyle.
Chi - Ai - L.
:')
  donderdag 7 mei 2020 @ 09:57:57 #19
63722 z80
I fink you freaky
pi_192990257
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Is dat niet normaal dan?
Ik denk dat het in de sportschool hygiënischer is dan in een supermarkt. Alles wordt dagelijks schoon gemaakt. De apparaten worden na elk gebruik gereinigd. En er word afstand tot elkaar gehouden.
En ja ik zit ook te wachten tot ik weer naar de sportschool kan. Motivatie om thuis in het zweet te werken is 0,0
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192990266
Ik wil Dora wel zijn en in de zon liggen.

Ik ben net klaar met 40 minuten aan oefeningen voor benen en billen, plus de warming-up ervoor en een cooling-down erna. Anderhalf uur bezig geweest of zo. Nu trilbeentjes. :')
pi_192990300
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik wil Dora wel zijn en in de zon liggen.

Ik ben net klaar met 40 minuten aan oefeningen voor benen en billen, plus de warming-up ervoor en een cooling-down erna. Anderhalf uur bezig geweest of zo. Nu trilbeentjes. :')
Ik ga zo 26 km fietsen terwijl Dora slaapt en daarna 5 km met Dora wandelen.

Soms wil ik ook Dora zijn.
pi_192990315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 09:57 schreef Tele6 het volgende:

Dat schijnt een grap te zijn. Het kind heet Kyle.
Chi - Ai - L.
:')
pi_192990598
Ik heb net onze logicam op het balkon gezet, omdat we gefascineerd zijn door een ekster die hier dagelijks meerdere keren komt (ik vermoed dat ie een nest heeft in de boom tegenover ons) en hij lijkt zaadjes te komen weken in ons vogelbadje. En zelf baddert ie ook graag.

O+

Nu alleen benieuwd of ie de webcam niet doodeng vind. Dat ding is wit en lijkt mogelijk op een oog. Maar we gaan het zien.
pi_192990625
Geef em kadootjes! Misschien komtie dan kadootjes terugbrengen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192990650
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geef em kadootjes! Misschien komtie dan kadootjes terugbrengen!
Ik heb al appelpartjes voor hem gesneden en neergelegd! Ik heb niet zo heel veel in huis, maar het schijnen alleseters te zijn :)

Wat vinden eksters nog meer leuk? (En is niet schadelijk voor ze).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')