Wat is dan nut om mondkapje van te maken. Het is dezelfde stof. Het enige punt is dat voor je neus en mond houdt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stukje uit je sjaal knippen, touwtje eraan en je hebt een zelfgemaakt masker. Maar de sjaal op zich mag niet.
Neuh, dan had je het al eerder en op andere gebieden ook gedaan. Nu niet gaan jokken.quote:
Zeg het maar...quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:57 schreef F1gamer het volgende:
Wat is dan nut om mondkapje van te maken. Het is dezelfde stof. Het enige punt is dat voor je neus en mond houdt.
Volgens mij snap je me niet maar goed.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Neuh, dan had je het al eerder en op andere gebieden ook gedaan. Nu niet gaan jokken.
Denk vooral de pasvorm. Een sjaal valt heel makkelijk af, kan je snel even omhoog halen als iemand langskomt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wat is dan nut om mondkapje van te maken. Het is dezelfde stof. Het enige punt is dat voor je neus en mond houdt.
Per definitie al.quote:
Wat wil je nou zeggen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens vind ik De Jonge veel te voorbarig met zijn 'geen grote evenementen tot vaccin' en dat dat nog wel eens lang kan gaan duren. Natuurlijk kan dat, maar ik denk dat hij als geen ander weet dat dit morgen alweer anders kan zijn.
Gewoon strak om je gezicht doen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk vooral de pasvorm. Een sjaal valt heel makkelijk af, kan je snel even omhoog halen als iemand langskomt.
Terwijl je dat met een mondmasker niet hebt, of nouja minder
Daarbij kan er dan ook minder discussie komen over of het wel goed over de mond zit of niet. Dat soort zaken.
Even niet naar opa gaan misschien?quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:46 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ja, hoever ga je ze beschermen. Betekent dat jaren geen bezoek in het bejaardenhuis. Want opa gaat misschien niet naar het voetbal, maar jij gaat wel naar het voetbal en een paar dagen later bij opa op bezoek.
Legio van de mensen hier loopt buiten met masker op de kin of enkel over de mond en trekken deze omhoog op het moment dat ze ergens binnenstappen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk vooral de pasvorm. Een sjaal valt heel makkelijk af, kan je snel even omhoog halen als iemand langskomt.
Terwijl je dat met een mondmasker niet hebt, of nouja minder
Daarbij kan er dan ook minder discussie komen over of het wel goed over de mond zit of niet. Dat soort zaken.
Klopt, maar er is maar één cijfer voor het BMI. Daarom moet je kijken naar vetpercentage en spiermassa.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral vette mensen. Dat wordt politiek correct vertaald in 'te hoog bmi'.
Hoog bmi door spieren is geen obesitas.
Dat De Jonge wat voorbarig is. Ik dacht dat ik dat letterlijk zo had geschreven. Moment.quote:
Klopt, zeg ook niet dat het heilig is. Maar snap wel dat ze evt om dergelijke reden zeggen, gewoon altijd mondmasker. punt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Legio van de mensen hier loopt buiten met masker op de kin of enkel over de mond en trekken deze omhoog op het moment dat ze ergens binnenstappen.
Er zijn ook gewoon risicogroepen die zelf moeten werken he, in de zorg en de supermarkt en in het OV. Moeten die maar gewoon stoppen dan? Of gewoon hopen dat ze geen dienst hebben als hordes mensen naar Lowlands of Awakenings willen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Even niet naar opa gaan misschien?
Ga gerust naar evenementen, maar wees daarna verstandig en breng anderen van de risico groep niet in gevaar. Dat is de hele essentie in dat geval bij risicogroepen beschermen.
Sowieso zaken zeggen over volgend jaar vind ik voorbarig. Je hebt geen idee wat het de komende 6 maanden bv gaat doen. Dus je weet nog niets over daarna.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat De Jonge wat voorbarig is. Ik dacht dat ik dat letterlijk zo had geschreven. Moment.
quote:
Ah, ja. Ik geloof dat ik hier toch zeer weinig ruimte liet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens vind ik De Jonge veel te voorbarig met zijn 'geen grote evenementen tot vaccin' en dat dat nog wel eens lang kan gaan duren. Natuurlijk kan dat, maar ik denk dat hij als geen ander weet dat dit morgen alweer anders kan zijn.
Waarom is ie voorbarig dan?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat De Jonge wat voorbarig is. Ik dacht dat ik dat letterlijk zo had geschreven. Moment.
Om er vervolgens een jaar weer vanaf te zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:00 schreef skrn het volgende:
[..]![]()
Nou, eerlijk is eerlijk, het kan wel eens fijn zijn. Voor een kwartiertje ofzo.
Daarom Duitse methode: je alleen baseren op aantal besmettingen/doden per 100.000 inwoners. I.p.v. nu al te goochelen met allerlei cijfers over 12 maanden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso zaken zeggen over volgend jaar vind ik voorbarig. Je hebt geen idee wat het de komende 6 maanden bv gaat doen. Dus je weet nog niets over daarna.
Hollandse handelsgeestquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:02 schreef kol7680 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)erkopen-op-stations/
Hema gaat mondkapjes verkopen op stations...
Uiterlijk eind mei te koop.
Exact. Daarom is 'een hoog bmi' ook een verkapte uitspraak voor 'die is moddervet'. Je kan er namelijk 2 kanten mee uit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar er is maar één cijfer voor het BMI. Daarom moet je kijken naar vetpercentage en spiermassa.
Heb ik op mijn station niks aan, want geen HEMA maar wel ah to goquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:02 schreef kol7680 het volgende:
https://www.hartvannederl(...)erkopen-op-stations/
Hema gaat mondkapjes verkopen op stations...
Uiterlijk eind mei te koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |