Met de orders die we hebben gekregen niet nee :’) 125% van de capaciteit boeken enzo..quote:Op donderdag 7 mei 2020 06:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Haha
ik had even over het woordje in heen gelezenquote:
Zometeen poepgenot. Net een bakje koffie gedaan.. nu m’n leerling aan t vergassen met broccoli quiche scheten en koffie schetenquote:Op donderdag 7 mei 2020 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had even over het woordje in heen gelezen
ben nog aan de koffie bezig, maar denk dat ik nog een bakje nodig heb voordat alles op gang komt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zometeen poepgenot. Net een bakje koffie gedaan.. nu m’n leerling aan t vergassen met broccoli quiche scheten en koffie scheten
Als ik al koffie ruik gaan de bommenluiken rammelenquote:Op donderdag 7 mei 2020 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nog aan de koffie bezig, maar denk dat ik nog een bakje nodig heb voordat alles op gang komt.
neuh,quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik al koffie ruik gaan de bommenluiken rammelen
ah, vandaar de reclames en de extra dikke folders van de drogisterijenquote:
Ik ben al even druk aan het werk...quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
zo werken, dus schijnbaar gaat alles ok..
weer helemaal op kantoor of alleen morgen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al even druk aan het werk...
Morgen weer naar de rechtbank! Ik moest even kijken waar mijn toeganspas ook al weer lag
officeel hoef ik pas om 10:00 te starten , maar ja als ik nu toch al up en running ben... (en eerder weg zit er ivm postophaling niet in)quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al even druk aan het werk...
Morgen weer naar de rechtbank! Ik moest even kijken waar mijn toeganspas ook al weer lag
Voor nu alleen morgenquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weer helemaal op kantoor of alleen morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
7 mondkapjes die te drogen hangen, veel zon en een overvolle mailboxquote:
Ik heb ze nu ookquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:12 schreef Muck het volgende:
[..]
7 mondkapjes die te drogen hangen, veel zon en een overvolle mailbox
niet met het OV gaan dusquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:16 schreef Koen66 het volgende:
zolang ik die friggin' mondkapjes kan vermijden doe ik het
Ik heb een setje in elkaar genaaid.quote:
laatste OV gebruik was in 2018 naar een Fok meet.quote:
de regels hier in Nederland zijn echt nog vaag.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:17 schreef mschol het volgende:
ik moet er toch eens wat scoren... al hoop ik dat iets als een sjaal ook gewoon mag..
dat mag, net als in Duitsland, gewoonquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:17 schreef mschol het volgende:
ik moet er toch eens wat scoren... al hoop ik dat iets als een sjaal ook gewoon mag..
ik kan sowieso nu niet met het ov.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste OV gebruik was in 2018 naar een Fok meet.
En een paar keer hier in Zoetermeer met de tram gereden, maar dat had ook prima met fiets/lopend gekund
medisch mondmasker is prima, zolang jij geen spullen gaat gebruiken die eigenlijk voor het medisch personeel zijnquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de regels hier in Nederland zijn echt nog vaag.
Rutte zegt een "niet medisch mondmasker"
maar mag als ik een medisch mondmasker heb, dan mag ik dat toch zeker ook gebruiken?
in Duitsland mag een sjaal ook
in belgie hebben ze (volgens wat ik net op 3fm hoorde) wel echt regels opgesteld waar het aan moet voldoen.
Ik moet wel...quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste OV gebruik was in 2018 naar een Fok meet.
En een paar keer hier in Zoetermeer met de tram gereden, maar dat had ook prima met fiets/lopend gekund
ik wil best op de fiets naar het werk, maar die rolkoffer met laptop en alles past niet op de racefietsquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet wel...
Ik heb geen auto en ik ga niet elke ochtend en avond 22 km fietsen
Een rolkoffer met laptop? Die laptop past niet in je rugzak?quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil best op de fiets naar het werk, maar die rolkoffer met laptop en alles past niet op de racefiets
karretje achter de racefietsquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil best op de fiets naar het werk, maar die rolkoffer met laptop en alles past niet op de racefiets
ik heb geen rugzak..quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een rolkoffer met laptop? Die laptop past niet in je rugzak?
hier ook zoiets (durf niet te zeggen welke afstand precies)quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet wel...
Ik heb geen auto en ik ga niet elke ochtend en avond 22 km fietsen
Het scheelt dat ik het al gehad heb, dus ik ben niet zo bang in het OV.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets ja
ik ben tussen huis en werk iets van 1,5 uur onderweg op de fiets.. dan moet ik dus om 8:30 de deur uit en kom ik in het gunstigste geval om 20:30 weer thuis
Boksquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:16 schreef Koen66 het volgende:
zolang ik die friggin' mondkapjes kan vermijden doe ik het
binnen een uurtje moet wel lukken om op het werk te zijn, maar dan moet ik me wel douchen als ik aan komquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets ja
ik ben tussen huis en werk iets van 1,5 uur onderweg op de fiets.. dan moet ik dus om 8:30 de deur uit en kom ik in het gunstigste geval om 20:30 weer thuis
aan boord geen 'moeten' ?quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boks
Weiger ze an boord ook te dragen
das prettig, ik ben ook totaal niet bang ofzo hoor. maar wordt het verplicht heb ik geen keus en moet ik iets hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik het al gehad heb, dus ik ben niet zo bang in het OV.
Er ligt hier nu ook een stapel mondkapjes, dus ik kan even vooruit
kortste optie fietsen voor mij zou 4.5 uur zijnquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
binnen een uurtje moet wel lukken om op het werk te zijn, maar dan moet ik me wel douchen als ik aan kom
dus dan zou ik rond 6:10 op de fiets moeten stappen.
bij op1 zeggen ze dat ee sjaal niet magquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de regels hier in Nederland zijn echt nog vaag.
Rutte zegt een "niet medisch mondmasker"
maar mag als ik een medisch mondmasker heb, dan mag ik dat toch zeker ook gebruiken?
in Duitsland mag een sjaal ook
in belgie hebben ze (volgens wat ik net op 3fm hoorde) wel echt regels opgesteld waar het aan moet voldoen.
wtf, eerst willen ze die fuckin dingen niet en vinden ze het zinloos, en nu is het opeens strenger dan in Duitsland. Echtquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij op1 zeggen ze dat ee sjaal niet mag
hmm, nee, dat ga je niet even op 1 dag doenquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kortste optie fietsen voor mij zou 4.5 uur zijn
(85km volgens Maps)
toch raar dat landen niet een beetje op 1 lijn zitten.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij op1 zeggen ze dat ee sjaal niet mag
Ik ging toch al nooit met het OV. Nu helemaal niet meer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wtf, eerst willen ze die fuckin dingen niet en vinden ze het zinloos, en nu is het opeens strenger dan in Duitsland. Echt_____________
en in duitsland mogen sportscholen weer open. hier tot september nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wtf, eerst willen ze die fuckin dingen niet en vinden ze het zinloos, en nu is het opeens strenger dan in Duitsland. Echt_____________
mevr Koen is de sjaak, die had per maart d'r parkeerplek opgezegd (Den Haag Eur 300 per jaar) en is per OV gaan reizen naar d'r werkquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ging toch al nooit met het OV. Nu helemaal niet meer.
zo sneu voor al die sportschoolhouders die alles prima in orde hebben qua afstandenquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en in duitsland mogen sportscholen weer open. hier tot september niet
Ja, het is stom hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en in duitsland mogen sportscholen weer open. hier tot september niet
maar het is ook gewoon niet uit te leggen, al die regels.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo sneu voor al die sportschoolhouders die alles prima in orde hebben qua afstanden
badminton binnen dan zeker, tennis buiten mag straks wel gewoonquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, het is stom hoor.
Badminton mag ook nog niet.
Badminton dubbels snap ik nog, maar enkels... dan sta je met een net ertussen echt ver uitelkaar.
tennis mag wel inde buitenlucht, maar binnen tennis nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, het is stom hoor.
Badminton mag ook nog niet.
Badminton dubbels snap ik nog, maar enkels... dan sta je met een net ertussen echt ver uitelkaar.
voetbal hebben ze in NL dan ook wel bizar snel een streep door gezet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar het is ook gewoon niet uit te leggen, al die regels.
duitsers mogen fitnessen, wij niet.
duitsers moeten mondkapjes in winkel, wij niet.
duitse voetbalcompetitie wordt binnenkort afgemaakt, hier geen enkele wedstrijd tot september.
UCI heeft weer fietswedstrijden gepland vanaf augustus..
Ja, maar zwembaden gaan ook weer open. En voetbal is ook weer bezig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
badminton binnen dan zeker, tennis buiten mag straks wel gewoon
vraag me af hoe dat gaat met afstand houden in een zwembadquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar zwembaden gaan ook weer open. En voetbal is ook weer bezig.
Het is wel beetje willekeur hoor.
Ja, maar zwemmen mag weer wel, dat is net zo binnen toch? En scholen zijn ook binnen, daar gaat ook gegymt worden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tennis mag wel inde buitenlucht, maar binnen tennis niet
badminton in de buitenlucht is wat lastiger
gaan zwembaden weer open?quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar zwembaden gaan ook weer open. En voetbal is ook weer bezig.
Het is wel beetje willekeur hoor.
inderdaas, zwemles mag, en tafeltennis niet. bizar en niet uit te leggenquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar zwemmen mag weer wel, dat is net zo binnen toch?
ohw, die had ik nog niet voorbij zien komen.quote:
lopen toch wel op 1.5 meter afstand ?quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, die had ik nog niet voorbij zien komen.
heel vreemd inderdaad.
Ik mag zometeen wel weer met mijn team samen gaan hardlopen (wat bijna niemand wil doen), maar handballen niet, want dat is een contactsport.
Voetbal mag per 1 augustus weer geloof ik ook voor 18+.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, die had ik nog niet voorbij zien komen.
heel vreemd inderdaad.
Ik mag zometeen wel weer met mijn team samen gaan hardlopen (wat bijna niemand wil doen), maar handballen niet, want dat is een contactsport.
ja, max 2 naast en elkaar en 1,5 tussen de 2tallen dacht ik.quote:
handbal zonder contact is niet mogelijk. dan mag je dus gewoon niet verdedigen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voetbal mag per 1 augustus weer geloof ik ook voor 18+.
Maar dan zonder contact. Gaat een hoop gele kaarten schelen, en wie de tos wint, scoort het eerste doelpunt.
Dus voetballen zonder contact en op 1.5 meter?quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voetbal mag per 1 augustus weer geloof ik ook voor 18+.
Maar dan zonder contact. Gaat een hoop gele kaarten schelen, en wie de tos wint, scoort het eerste doelpunt.
En oefenen overgooien, met wel tussen elke worp even je handjes wassen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
maar goed, samenkomsten mogen weer, dus we kunnen tenminste ons teamfeest organiseren.
ieder zn eigen bak bier en de tuinstoelen 1,5m uit elkaar
en dan natuurlijk de verplichte grapjes: "oh, ik hoef mijn handen niet te wassen, ik krijg toch nooit de bal van jou aangespeeld."quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En oefenen overgooien, met wel tussen elke worp even je handjes wassen.
of bij mislukt vangen zeggen dat ie glad was van het zeepsop van de vorige nog.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan natuurlijk de verplichte grapjes: "oh, ik hoef mijn handen niet te wassen, ik krijg toch nooit de bal van jou aangespeeld."
overbuurmeisje hier was gisteren met d'r pa aan het overgooien in de brandgang, die speelt op een vrij hoog niveau ook. Je moet toch wat hequote:Op donderdag 7 mei 2020 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan natuurlijk de verplichte grapjes: "oh, ik hoef mijn handen niet te wassen, ik krijg toch nooit de bal van jou aangespeeld."
Staat ook op plekje 10.455 van belangrijkheid.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen de sportscholen open op 1 sept is een beetje apart.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
08:30
Het treinverkeer tussen Weesp en Amsterdam loopt vertraging op, omdat in een trein zo veel reizigers zitten dat het niet lukt om 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
De trein kan niet vertrekken omdat niemand uit wil stappen, meldt de Treinverkeersleiding van ProRail. De politie is opgeroepen. Het spoor is versperd.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
Het treinverkeer tussen Weesp en Amsterdam loopt vertraging op, omdat in een trein zo veel reizigers zitten dat het niet lukt om 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
De trein kan niet vertrekken omdat niemand uit wil stappen, meldt de Treinverkeersleiding van ProRail. De politie is opgeroepen. Het spoor is versperd.
Gokje, Ikea?quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar moeten al die mensen ineens heen?
allemaal naar kantoor, "want we kunnen weer open, dat heb rutte gesegd"quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik in Weesp woonde zou ik ook zo snel mogelijk weg willen...quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lolquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Als ik in Weesp woonde zou ik ook zo snel mogelijk weg willen...
dan zou ik niet de trein kiezen om daar zo snel mogelijk weg te komenquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Als ik in Weesp woonde zou ik ook zo snel mogelijk weg willen...
Dikke kans dat je geen keus hebt, anders zou je niet in Weesp wonenquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou ik niet de trein kiezen om daar zo snel mogelijk weg te komen
Ze kunnen ook niet meer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:15 schreef Koen66 het volgende:
is volgens mij afgelopen weken al wel vaker gebeurd dat een trein te vol zat.
Dus ook in deze tijden zet de NS te weinig capaciteit in
weesp kent geen taxi's?quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:14 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dikke kans dat je geen keus hebt, anders zou je niet in Weesp wonen
Eerste twee weken op papier moeten, instructie verbaal: kijk maar.quote:
0 vooralsnogquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gvd ik heb gewoon 6 muggenbeten
Oei risico patiëntquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerste twee weken op papier moeten, instructie verbaal: kijk maar.
Heb astma, krijg niet genoeg lucht met die ondingen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
allemaal pittige kapsels die mondkapjes verkopen
weinig pittige kapsels meer tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jaquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weinig pittige kapsels meer tegenwoordig hoor11 mei pas weer
Ik wacht nog even met naar de kapper gaanquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weinig pittige kapsels meer tegenwoordig hoor11 mei pas weer
Ja, dat gaan we vaker zien. Inclusief reizigers die op plekken gaan zitten waar je niet mag zitten, reizigers die toch geen mondkapje dragen en andere ellende. Als het kan vermijd ik die trein voorlopig als de pest.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
nee, pittige kapsels die " naaj je eigen mondkapje" sets verkopen, het liefst met te weinig stof, want stof is wel erg duurquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon kaal, super handig en goedkoop.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met naar de kapper gaan
Denk niet dat je die veel gaat zien, ist verboten.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb niet zo'n jeuk aan reizigers die geen mondkapje dragen hoor. In de supermarkt heeft ook niemand een mondkapje.
maar in rutte zijn supermarkt kan je daar prima 1,5m afstand houden, dua daar zijn geen mondkapjes nodigquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb niet zo'n jeuk aan reizigers die geen mondkapje dragen hoor. In de supermarkt heeft ook niemand een mondkapje.
per 1 juni ofzo, niet nu alquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat je die veel gaat zien, ist verboten.
ja, en nu? Staat iedereen op het perron. Gaat NS nou drie treinen sturen om die mensen alsnog te vervoeren of zo?quote:Nadat de politie was gebeld, hebben alle reizigers de trein verlaten. De trein is leeg verder gereden, zegt ProRail. "Het is vervelend voor alle betrokkenen",
Dit slaat ook nergens op idd.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en nu? Staat iedereen op het perron. Gaat NS nou drie treinen sturen om die mensen alsnog te vervoeren of zo?
volgens mij doet Markie duidelijk niet zijn eigen boodschappenquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maar in rutte zijn supermarkt kan je daar prima 1,5m afstand houden, dua daar zijn geen mondkapjes nodig
Is ook niet nodig daar. In al die weken dat ze open zijn heb ik niks gehoord over massale uitbraken daar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
maar in rutte zijn supermarkt kan je daar prima 1,5m afstand houden, dua daar zijn geen mondkapjes nodig
Massale uitbraken waar?quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook niet nodig daar. In al die weken dat ze open zijn heb ik niks gehoord over massale uitbraken daar.
En de leraren maar klagen dat ze weer moeten werken
Waarom? Had best gekund toch? Het zijn toch vaak dezelfde mensen en ze zijn per keer ook best lang genoeg binnenquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol, dacht in de supermarkt zelf. Bij de klanten, vond het al zo vreemd.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij is de kans wel wat groter op besmetting als je langere tijd met een besmette in dezelfde ruimte rondhangt, in een supermarkt kruis je een hoop mensen, maar dan moet je timing ook maar net zo zijn dat ze verspreiden ook. Een half uur "naast" iemand, geeft daar veel meer mogelijkheid toe.
Nou ja omdat het een beetje lastig te meten is bij klanten omdat incubatietijd.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Had best gekund toch? Het zijn toch vaak dezelfde mensen en ze zijn per keer ook best lang genoeg binnen
Nou ja als dat geen risico was hoefden we op straat ook niet zo opzichtig anderhalve meter om iedereen heen te lopenquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij is de kans wel wat groter op besmetting als je langere tijd met een besmette in dezelfde ruimte rondhangt, in een supermarkt kruis je een hoop mensen, maar dan moet je timing ook maar net zo zijn dat ze verspreiden ook. Een half uur "naast" iemand, geeft daar veel meer mogelijkheid toe.
ja dat wel. En al heeft iemand het, is het nog maar zeer de vraag of dat van supermarktbezoek komt dan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja omdat het een beetje lastig te meten is bij klanten omdat incubatietijd.
Gek adviesquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff blijft de huisarts ook maar zeggen tegen mij.![]()
Te weinifquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee bakken koffie en een glas water
koffie voert meer vocht af dan het toedient geloof ikquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee bakken koffie en een glas water
Precies. Maar ik zie zelf wel meer risico in een treinrit van een uurtje dan in die 10 minuten die ik in de supermarkt ben.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat wel. En al heeft iemand het, is het nog maar zeer de vraag of dat van supermarktbezoek komt dan.
Nee, dat is niet zo.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
koffie voert meer vocht af dan het toedient geloof ik
hmm, misschien in een ander kleurtje.quote:
Weet niet eens precies maar sowieso 300 euro haha.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien in een ander kleurtje.
wat kost dah?
Damnquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
Kamerbrief: 'Massale evenementen pas mogelijk als er een vaccin is'
Massale evenementen met Uitstraling mogen pas weer gehouden worden, als er een vaccin is. Dat staat in de Kamerbrief die is verstuurd door minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Premier Rutte presenteerde gisteren een 'routekaart' met daarin de geleidelijke afbouw van de coronamaatregelen. In de brief staat: "Voor de laatste stap, de massale evenementen met een landelijke uitstraling, kunnen we nog geen datum noemen. Dat kan eigenlijk pas weer als er een vaccin is en niemand weet hoe lang dat gaat duren. We hopen natuurlijk op snel, maar een jaar of langer is heel reëel."
quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
Massale evenementen met Uitstraling mogen pas weer gehouden worden, als er een vaccin is. Dat staat in de Kamerbrief die is verstuurd door minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Premier Rutte presenteerde gisteren een 'routekaart' met daarin de geleidelijke afbouw van de coronamaatregelen. In de brief staat: "Voor de laatste stap, de massale evenementen met een landelijke uitstraling, kunnen we nog geen datum noemen. Dat kan eigenlijk pas weer als er een vaccin is en niemand weet hoe lang dat gaat duren. We hopen natuurlijk op snel, maar een jaar of langer is heel reëel."
hmm, bij de jysk heb je hem voor 1/3 van die prijsquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet eens precies maar sowieso 300 euro haha.
Een muilkorf zou ook genoeg moeten zijn voor dat joch toch?quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
Massale evenementen met Uitstraling mogen pas weer gehouden worden, als er een vaccin is.
In het roze?! Of naja beetje roze.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, bij de jysk heb je hem voor 1/3 van die prijs
+1quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:57 schreef Amarantha het volgende:
Ga ik dus never nooit betalen voor een bureaustoel he.
hoera, de komende 3 jaar geen evenementenquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
geen idee, ik zoek nooit op rozequote:
Arme US.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ah joh die binden we gewoon aan een boom, komt goedquote:
Dat maakt het alleen maar zieliger.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh die binden we gewoon aan een boom, komt goed
quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:14 schreef Amarantha het volgende:
Het is vooral erg zwart. @:Dr_Flash:Netjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is vooral erg zwart. @:Dr_Flash:Oh netjes tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is vooral erg zwart. @:Dr_Flash:Leuk. Daar past die bureaustoel inderdaad precies bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
Haha ik heb nog een computerkamertje.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk. Daar past die bureaustoel inderdaad precies bij.
Walgelijk altijd zulke mensen, wekenlang hebben medici lopen vechten om zijn leven te redden en pikkie Jesus krijgt weer alle lof terwijl die geen flikker heeft gedaanquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
"Via zijn vrouw Yvonne spreekt hij van een wonder, verricht door Jezus Christus"
Misschien kan hij beter zijn artsen en verpleegkundigen danken alsmede de maatschappij die zijn behandeling betaald heeft, dit soort mensen moeten echt dood.
https://www.ad.nl/binnenl(...)em-gebeden~aea4ca08/
Die @yvonne is trouwens ook een heks heb ik gehoordquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
"Via zijn vrouw Yvonne spreekt hij van een wonder, verricht door Jezus Christus"
Misschien kan hij beter zijn artsen en verpleegkundigen danken alsmede de maatschappij die zijn behandeling betaald heeft, dit soort mensen moeten echt dood.
https://www.ad.nl/binnenl(...)em-gebeden~aea4ca08/
Meteen alle apparatuur loskoppelen en alle medicatie stoppen, succes met je god kereltje.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Walgelijk altijd zulke mensen, wekenlang hebben medici lopen vechten om zijn leven te redden en pikkie Jesus krijgt weer alle lof terwijl die geen flikker heeft gedaan
Ja wees dan gewoon een eckte eckte en ga niet eens naar het ziekenhuis en laat de here het maar gewoon oplossen in het hiernamaals.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen alle apparatuur loskoppelen en alle medicatie stoppen, succes met je god kereltje.
nee, ik hoest nooitquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie ook last van hoestschaamte? Hoorde die term gisteren en heb er zelf wel last van. Als ik bijvoorbeeld wanneer ik in de supermarkt even (keurig in mijn elleboog) moet hoesten voel ik me zo ongeveer een misdadiger.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik hoest nooit
ik heb wel een beetje hooikoorts, dus niezen moet wel af en toe gebeuren en dat doe ik dan ook vol overgave.
Gewoon armen achter de rug en borst vooruit voor maximale spreidingskracht?quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik hoest nooit
ik heb wel een beetje hooikoorts, dus niezen moet wel af en toe gebeuren en dat doe ik dan ook vol overgave.
mijn dichtsbijzijnde collega zit vandaag op ongeveer 10 meter en ik heb een pot desinfecterende doekjes hier staanquote:
Nee. Ik woon alleen en I hoest if I like toquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:37 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie ook last van hoestschaamte? Hoorde die term gisteren en heb er zelf wel last van. Als ik bijvoorbeeld wanneer ik in de supermarkt even (keurig in mijn elleboog) moet hoesten voel ik me zo ongeveer een misdadiger.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:59 schreef liesje1979 het volgende:
Jeetje de kikkers zijn nog steeds aan het paren.
Oh jee dat wordt een compleet kikkerdrilmenuquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:59 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ja en ik vind kikkers leuk, van een afstandje. Wilde voor de kinderen op het werk wat kikkervisjes meenemen als ik die nog kon vinden maar durf nu niet te dichtbij te komen. Naja zodra er dril is dan maar dat meenemen.quote:
Ik eet het niet op. Gister ook al niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee dat wordt een compleet kikkerdrilmenu![]()
Kikkerdrilcocktail vooraf, een gebonden kikkerdrilconsommé (soep moet want jij) dan kikkerdrilsteak op een bedje van kikkerdril en een heerlijke geflambeerde kikkerdrilmousse voor toe. Smullen!
Ik heb zo vaak kikkers gevangen voor in de vijver, later altijd spijt van gehad als ze nachtelijk geil werden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en ik vind kikkers leuk, van een afstandje. Wilde voor de kinderen op het werk wat kikkervisjes meenemen als ik die nog kon vinden maar durf nu niet te dichtbij te komen. Naja zodra er dril is dan maar dat meenemen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En hier vooral nies-schaamte. Zonnetje en (restje) hooikoorts doen hun werk wel, dus ik nies regelmatig. Thuis niet zo'n punt, maar in de supermarkt enzo voel ik me wel meteen bekeken.
Volgens mij heb ik kwaakvrije kikkers want ik hoor ze nooit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak kikkers gevangen voor in de vijver, later altijd spijt van gehad als ze nachtelijk geil werden.
Vraag het ze!quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
Of wat doen kikkers eigenlijk, is meer een soort brommen ofzo toch?
Bwoarp?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
Of wat doen kikkers eigenlijk, is meer een soort brommen ofzo toch?
Niet zo lelijk over Joop.quote:
Lekker glibberen.quote:
Weer eens wat anders dan een slak verliezen uit je kutquote:
Groeit het in ieder geval niet op tot een kutkind.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een slak verliezen uit je kut
quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een slak verliezen uit je kut
Had je zwaar getafeld?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik 6 maanden zwanger bleek. Stom hoofd.
Mooi. Dat is voor iedereen goed.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
De BV Nederland start echt weer volop op, als thermometer in de anus van de economie merk ik het aan alles.
Precies.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi. Dat is voor iedereen goed.
Eind dit jaar/begin volgend jaar.rquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat dat zo snel gaat, Ab
Als we geluk hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eind dit jaar/begin volgend jaar.r
dat weet je helemaal nietquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Walgelijk altijd zulke mensen, wekenlang hebben medici lopen vechten om zijn leven te redden en pikkie Jesus krijgt weer alle lof terwijl die geen flikker heeft gedaan
Donald heeft het gezegd en dan is het zoquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat dat zo snel gaat, Ab
Nou voor scheren hoef je er niet heenquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik kan in ieder geval naar de kapper volgende week.Blijkbaar had ik al een afspraak ingepland staan, glad vergeten.
Donaldquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donald heeft het gezegd en dan is het zo
jaja, jij ging gewoon gisteravond tijdens de persco al aan de telefoonquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik kan in ieder geval naar de kapper volgende week.Blijkbaar had ik al een afspraak ingepland staan, glad vergeten.
Ik heb wel een hardnekkige moedervlekhaar op m'n kin, dus wie weet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou voor scheren hoef je er niet heen
Één sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groeit het in ieder geval niet op tot een kutkind.
Niet eens onwaar, de kapper had me gisteren al geprobeerd te bellen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, jij ging gewoon gisteravond tijdens de persco al aan de telefoon
Lijkt me wel een redelijke shockquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik 6 maanden zwanger bleek. Stom hoofd.
Geniale vent. Trumpgodquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij vind corona nu erger dan Pearl Harbor en 9-11 dus hij heeft een beetje zitten rekenen.
Holy crap.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me wel een redelijke shock
Oud collega van me is het overkomen, kwam er met 7 maanden achter
Ja kloptquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij zal wel denken dat hij president is van Taiwan en zwemvliezen heeft.
Hoezo?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
het voelt af en toe wel alsof er iets met gewend in onze anus geduwd wordt.
Hij heeft zitten rekenen dat hij een beetje empathisch moet doen om herkozen te worden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij vind corona nu erger dan Pearl Harbor en 9-11 dus hij heeft een beetje zitten rekenen.
Gaat toch niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft zitten rekenen dat hij een beetje empathisch moet doen om herkozen te worden.
al die rare corona regeltjes en zoquote:
nee hoor, die wordt met 2 vingers in de neus herkozenquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft zitten rekenen dat hij een beetje empathisch moet doen om herkozen te worden.
Droge of kaas erop of zo?quote:Op donderdag 7 mei 2020 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna weer lunchgenot. Vandaag croissants want die moeten op.
Trump? Wordt wel herkozen denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat toch niet meer gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |