Met de orders die we hebben gekregen niet nee :’) 125% van de capaciteit boeken enzo..quote:Op donderdag 7 mei 2020 06:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Haha
ik had even over het woordje in heen gelezenquote:
Zometeen poepgenot. Net een bakje koffie gedaan.. nu m’n leerling aan t vergassen met broccoli quiche scheten en koffie schetenquote:Op donderdag 7 mei 2020 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had even over het woordje in heen gelezen
ben nog aan de koffie bezig, maar denk dat ik nog een bakje nodig heb voordat alles op gang komt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zometeen poepgenot. Net een bakje koffie gedaan.. nu m’n leerling aan t vergassen met broccoli quiche scheten en koffie scheten
Als ik al koffie ruik gaan de bommenluiken rammelenquote:Op donderdag 7 mei 2020 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nog aan de koffie bezig, maar denk dat ik nog een bakje nodig heb voordat alles op gang komt.
neuh,quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik al koffie ruik gaan de bommenluiken rammelen
ah, vandaar de reclames en de extra dikke folders van de drogisterijenquote:
Ik ben al even druk aan het werk...quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
zo werken, dus schijnbaar gaat alles ok..
weer helemaal op kantoor of alleen morgen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al even druk aan het werk...
Morgen weer naar de rechtbank! Ik moest even kijken waar mijn toeganspas ook al weer lag
officeel hoef ik pas om 10:00 te starten , maar ja als ik nu toch al up en running ben... (en eerder weg zit er ivm postophaling niet in)quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al even druk aan het werk...
Morgen weer naar de rechtbank! Ik moest even kijken waar mijn toeganspas ook al weer lag
Voor nu alleen morgenquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weer helemaal op kantoor of alleen morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |