SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het klinkt nog steeds niet als een Timquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt nog steeds niet als een Tim
Te vrouwelijk. Maar het gaat zo snel, dat ik me ook wel vergist kan hebben.quote:
Hij is Deens dus dat klinkt sowieso al nietquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt nog steeds niet als een Tim
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Devin Townsend - Ziltoid The Omniscient
03. Descendents - Coffee Mug
04. The Afghan Whigs - Amphetamines and Coffee
05. Ween - I'm Dancing In The Show Tonight
06. Doors - Unhappy Girl
07. Death Cab For Cutie - You Can Do Better Than Me
08. Lemonheads - Alison's Starting To Happen
09. Napalm Death - You Suffer
10. John Denver - Perhaps Love
11. Paul Gilbert - I'm Just In Love
12. Herman's Hermits - She's A Must To Avoid
13. Goldfinger - My Girlfriend's Shower Sucks
14. Lagwagon - Runs In The Family
15. Millie Small - My Boy Lollipop
16. The Seekers - Myra
17. Blind Melon - Skinned
18. Mano Negra - Le Rancon Du Succes
19. The Breeders - Only In 3's
20. Foo Fighters - Hell
21. RAMONES - You Should Have Never Opened That Door
22. Therapy? - Knives
23. Life of Agony - River Runs Red
24. Manfred Mann - 5-4-3-2-1
25. Kaizers Orchestra - Bak et Halleluja
26. Manic Street Preachers - Scuplture Of Man
27. Biffy Clyro - Robbery
28. The Clash - Career Opportunities
29. Pixies - Tame
30. Primus - Hats Off
31. Elbow - We're Away
32. Beck - Hollow Log
33. Gerry & The Pacemakers - How Do You Do It
34. Manu Chao - Le Rendez Vous
35. Ane Brun - So You Did it Again
36. Box Tops - The Letter
37. Agua de Annique - witnesses
38. Weezer - All My Friends Are Insects
39. BODEGA - Can't Knock the Hustle
40. Marianne Faithfull - Summer Nights
41. Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire
42. The White Stripes - Hypnotize
43. Pavement - Lions (Linden)
44. Faith No More - Introduce Yourself
45. Volbeat - Back To Prom
46. Architects - The Seventh Circle
47. Millencolin - Right about now
48. Swinging Blue Jeans - Hippy Hippy Shake
49. Beatles - I Will
50. Allah-Las - 501-405
51. Smashing Pumpkins - Sweet Sweet
52. Electric Six - Taxi To Nowhere
53. Reel Big Fish - S.R.
54. Stormtroopers Of Death - Fugu
55. Goldfinger - Woodchuck
56. Pennywise - Pennywise
57. System of a Down - Bounce
58. Descendents - ALL
59. The Who - Tommy Can You Hear Me
60. The Levellers - Don't Get Me Wrong
61. Suede - La Puissance
62. Green Day - Coming Clean
63. All Boro Kings - 12 Pack
64. Refused - Worthless Is the Freedom Bought...
65. Enter Shikari - The Paddington Frisk
66. Liz Phair - Glory
67. Rutles - Nevertheless
68. A Wilhelm Scream - Congratulations
69. Bad Religion - Heroes & Martyrs
70. Tom McRae - I Ain't Scared Of Lightning
71. Aimee Mann - Just Like Anyone
72. Skik - Betonpoalties
73. S.O.D. - Fuck The Middle East
74. Anthrax - 604
75. McLusky - Joy
76. The Kik - Later als je groot bent
77. The Presidents Of The United States Of America - Toob Amplifier
78. Boegies - Wij Zijn Zwijn
79. K's Choice - Old Woman
80. Parquet Courts - Donuts Only
81. Ignite - In My Time
82. Rise Against - Something Selling Out Is Giving Up
83. NOFX - Jeff Wears Birkenstocks
84. Art Brut - 18,000 Lira
85. Periphery - Reprise
86. Belle & Sebastian - Scooby Driver
87. Tindersticks - Sweet, Sweet Man Pt 1
88. Queen - Dear Friends
89. Tracy Bonham - Brain Crack
90. MxPx - Contention
91. REM - Tired Of Singing Trouble
92. Babyshambles - Fireman
93. The Bouncing Souls - You're So Rad
94. Pearl Jam - Wasted Reprise
95. Tim Christensen - One Of These Days
96. Tori Amos - Way Down
97. Queens of the Stone Age - This Lullaby
98. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Wat een lijst.quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:56 schreef brother52 het volgende:
En toen waren we alweer 98 liedjes verder.
[..]
De volgende wordt iets korter.quote:
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek vanavond, Brother52.
Ik ga nu afhaken en naar bed.
Fijne avond allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Rafeiro op 07-05-2020 04:38:49 ]You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen Meltingquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 04:25 schreef Rafeiro het volgende:
Fruitvliegjes.
restant
aansteker
deodorant
opsteker.
weg
kwijt
pech
vlijt.Heb je ze nou verbrand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Je gaat vandaag naar kantoor, begrijp ik?
Yup, wel snel, en lijkt me ergens nog vriendelijker dan zo'n kleefstrip.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Yup, wel snel, en lijkt me ergens nog vriendelijker dan zo'n kleefstrip.
Goedemorgen. W:quote:
Ik ben een beetje bijgekomen, vandaag lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 7 mei 2020 07:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. W:
Beetje uitgerust van de zware dag gisteren?
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bijgekomen, vandaag lekker rustig aan doen
maar het was de moeite waarden ik hoop dat het Merel ook goed gedaan heeft, want daar ging het uiteindelijk om
quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
En groot gelijk. Op het gemakje.... bijna weekend.
volgens mij moet je even rustig wordenquote:Op donderdag 7 mei 2020 08:54 schreef Rafeiro het volgende:
Minimaal 48 uur van tevoren verzetten is niet handig voor afspraken op de donderdag na de 5-jaarlijkse Bevrijdingsdag die op dinsdag valt.
Even een hele warme douche genomen. dat hielp wel redelijk, maar dat kapsel van me ziet er echt niet meer uit. Al ga ik volgende week nog niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij moet je even rustig worden
Lekker belangrijk, de kleintjes zeiden gisteren ook tegen mij, oma, je krullen zijn weg, het ziet er niet uit maar daar ga ik me niet druk om maken. En dat moet jij ook niet doenquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Even een hele warme douche genomen. dat hielp wel redelijk, maar dat kapsel van me ziet er echt niet meer uit. Al ga ik volgende week nog niet.
Ik krijg een matjequote:Op donderdag 7 mei 2020 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, de kleintjes zeiden gisteren ook tegen mij, oma, je krullen zijn weg, het ziet er niet uit maar daar ga ik me niet druk om maken. En dat moet jij ook niet doen
Mw. MM heeft de nodige afspraken wel al weer gemaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, de kleintjes zeiden gisteren ook tegen mij, oma, je krullen zijn weg, het ziet er niet uit maar daar ga ik me niet druk om maken. En dat moet jij ook niet doen
Je hebt nog even de tijdquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft de nodige afspraken wel al weer gemaakt.
Ik nog niet...
quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd
groepsafspraak met o.a. Melting en Symph
quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd
groepsafspraak met o.a. Melting en Symph
Goede vraag. Ik denk dat het morgen is.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
Wellicht ietwat willekeurig maar als er gisteren bij een bestelling staat wordt verwacht morgen en een tijdslot, en de dag erna (vandaag) er nog steeds staat wordt verwacht morgen alleen wel een iets ander tijdslot, is dan de morgen van gisteren vandaag geworden?
Of is morgen weer morgen?
Ach ik merk het vanzelf wel ga in principe toch nergens naar toe, dus of het nu donderdag (vandaag) of vrijdag (morgen) wordt maakt ook niet zo veel uit.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik denk dat het morgen is.
Als eergisteren vandaag is, wanneer is overmorgen dan morgen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
Wellicht ietwat willekeurig maar als er gisteren bij een bestelling staat wordt verwacht morgen en een tijdslot, en de dag erna (vandaag) er nog steeds staat wordt verwacht morgen alleen wel een iets ander tijdslot, is dan de morgen van gisteren vandaag geworden?
Of is morgen weer morgen?
Ergens op de dag dan dus een testmomentje denk ik.quote:Verwacht bezorgmoment
donderdag 7 mei
11:15 - 13:15
Gisteren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als eergisteren vandaag is, wanneer is overmorgen dan morgen?
Jij bent er niet van 👍quote:
quote:LET OP!!
Corona is nu bijna onder controle... MAAR
Een nieuw virus doet van zich spreken. Het heet Worm Engaging & Reaction Killer (afgekort W.E.R.K) Je kan W.E.R.K. krijgen van je chef of van je collega's. Raak het niet aan! Het virus wist je priveleven. Op den duur heeft het virus je zodanig in de ban dat het al om 8 uur 's ochtends actief wordt (soms nog vroeger) en je er de hele dag door geplaagd wordt. Bij sommigen gaat het zelfs 's avonds niet over. Als je in contact komt met W.E.R.K. zijn er 2 oplossingen; de eerste is Werk Isolerende & Joviale Neutralisator (afgekort WIJN) . De tweede is "Betrouwbare Interactieve & Eliminerende Rebooter( afgekort BIER). Beide oplossingen zijn te krijgen in de supermarkt, gecombineerd met; Veel eten, rusten, leven of feesten (afgekort V.E.R.L.O.F) deel dit bericht met je vrienden. Heb je geen vrienden meer dan heeft het W.E.R.K je al besmet
quote:Programma van vandaag:
19:00 uur: DJ11 - #CrashTheCurve
Als je het fruit weghaalt verdwijnen de fruitvliegjes ook meteen. Tip voor de volgende keer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 07:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Yup, wel snel, en lijkt me ergens nog vriendelijker dan zo'n kleefstrip.
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 7 mei 2020 17:30 schreef livelink het volgende:
Mijn bloeddruk was te hoog. Ik mocht geen bloed geven![]()
In plaats daarvan heb ik een verwijzing naar de ha gekregen
Heb je vaker (in stressvolle periodes) hoge bloeddruk gehad? Want het is nu natuurlijk allemaal niet heel relaxedquote:
Nee, ik heb alleen tijdens mijn zwangerschappen wel eens te hoge bloeddruk gehad. De keuringsarts ging er ook van uit dat het stress was. Hij heeft 4x gemeten en het fluctueerde ook nogal. En de laatste weken is gewoon veel stress, ja. Dus ik hoop maar dat dat het is. Over 4 weken word ik opnieuw opgeroepen, maar dan moest ik in de tussentijd dus wel bij de ha geweest zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 17:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je vaker (in stressvolle situaties) hoge bloeddruk gehad? Want het is nu natuurlijk allemaal niet heel relaxed
Je kunt natuurlijk ook eerst gaan eten en straks inschakelenquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:51 schreef livelink het volgende:
Ik luister heel even mee. Ik moet zo nog wel eten.
Ja, maar ik vind dit wel lekker klinken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook eerst gaan eten en straks inschakelenDit is gewoon het voorprogramma om de verbinding te testen.
Jam & Spoon feat. Plavka - Guiding Lightquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dit wel lekker klinken.
Goedenavond en welkomquote:
Ik heb Rob nog nooit disco horen maken.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond en welkom
Ik heb van allerlei muziek klaarstaan, maar als je ergens zin in hebt, laat het weten.
Voor alles een eerste keerquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb Rob nog nooit disco horen maken.
quote:
Nee, komt van haar album Light Years, dat zo rond de eeuwwisseling verscheen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]Ken ik niet van haar. Nieuwe plaaat?
Vervelend, maar hopen dat je het een andere keer in kan halen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de eerste restitutieaanvraag voor een geannuleerde vlucht is (helaas) de deur uit...
Meteen gebruik van maken dan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, komt van haar album Light Years, dat zo rond de eeuwwisseling verscheen.
Nu: badkamermuziek...Felix Da Housecat - Silver Screen (Shower Scene)
Zal toch wel?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Vervelend, maar hopen dat je het een andere keer in kan halen.
Altijd balen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de eerste restitutieaanvraag voor een geannuleerde vlucht is (helaas) de deur uit...
Van Malaga naar Amsterdam.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Altijd balen.Waar zou de reis heen gaan?
Ik denk dat ik weet welke je bedoeld, kom alleen niet op de naam.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Sharon Redd - In The Name Of Love
De sound van dit liedje deed mij denken aan een iets minder oud nummer. Dat draai ik hierna.
Krijg je je geld terug of een reisvoucher?quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Vreemde volgorde wel...quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Malaga naar Amsterdam.
De heenreis moet nog officieel geannuleerd worden...
Welkom terugquote:
Nee, het intro deed me ergens aan denken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welke je bedoeld, kom alleen niet op de naam.
Gaat het om dat stukje in het begin tijdens de tekst 'Can you stand love one more time?'?
Ja, inderdaad. Snelle bami.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vreemde volgorde wel...
[..]
Welkom terugDat heb je snel gedaan.
Ze hadden wel iets langer na mogen denken over de naam van de band, en het nummer.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Nieuwe muziek van een formatie waarbij één van de leden van LCD Soundsystem is betrokken. Ze werkten samen met een Deense zangeres voor dit nummer:Finds Them And Thrills Them feat. Ane Trolle - Disconnected, But Connected
De bandnaam is wel lastig ja. Het nummer doet me denken aan zowel Moloko als Röyksopp, wat geen verkeerde associaties zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hadden wel iets langer na mogen denken over de naam van de band, en het nummer.
Ik wou net zeggen: dit nummer wel een Vout-gehalte. En daar is -ie hoorquote:Op donderdag 7 mei 2020 19:40 schreef Dj_Vout het volgende:
Al vind ik de andere versie beter, deze kan er mee door.
Hou toch die kop!quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:40 schreef Dj_Vout het volgende:
Al vind ik de andere versie beter, deze kan er mee door.
Met een scheutje whisky?quote:
Die ja.quote:
Ik heb nog geen verzoekjes. Ik vind dit allemaal best lekker klinken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Apollo 440 - Krupa (@:440 Edit)
Ik zeg het nog maar een keer: heb je verzoekjes of suggesties, stuur gerust een DM
Vond ik ook maar ik moest even wat afmakenquote:
Alarm dat 11 in mei draait!quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Dit is mijn eerste uitzending in mei, dus.....TheFatRat feat. Laura Brehm - Mayday
quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
Vond ik ook maar ik moest even wat afmaken
Dat kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoiets
Straks komt er ook nog een stukje muzikale opvoeding voor jou, trouwens
quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Blijft een fijn liedjeTaco - Puttin' On The Ritz
Sorry DJ11, de kinderen hadden mijn aandacht nodig. Maar nu ben ik er weer helemaal bij.quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Blijft een fijn liedjeTaco - Puttin' On The Ritz
Ohoh....quote:Op donderdag 7 mei 2020 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een nieuw liedje, daarna een stukje muzikale opvoeding voor Melting
Dit zegt me inderdaad nog niets.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Muzikale opvoeding: Melting beweert weinig muziek van Dido te kennen, op White Flag na. Tijd voor heropvoeding...![]()
Dido - Here With Me
Ik vind het niet superslecht of zo, maar ik vind er weinig aan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
Ik ken het wel, maar vind het nummer niet fijn.
Toch blijf ik het de komende tijd vaker proberenquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het niet superslecht of zo, maar ik vind er weinig aan.
Klinkt altijd lekker die Caroquote:
Er zijn ook luisteraars die haar haten. Doezemaar, volgens mij. Maar het zou ook Diaan73 kunnen zijn.quote:
Die moeten hun oren dan maar even dichthouden.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zijn ook luisteraars die haar haten. Doezemaar, volgens mij. Maar het zou ook Diaan73 kunnen zijn.
Vind ik ookquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Die moeten hun oren dan maar even dichthouden.
Ja, maar dus niet Dido.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Maar jullie houden dus duidelijk wel van pop/dance met swing-achtige invloeden. Taco, Caro Emerald... goed om te weten.
Taco, Wrap, Caro, Tortilla, Empanada, allemaal prima...quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Maar jullie houden dus duidelijk wel van pop/dance met swing-achtige invloeden. Taco, Caro Emerald... goed om te weten.
wil je aandacht van Mw MM ?quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Heb je Don't Forget Me (When I'm Gone) van Glass Tiger?
Zo ja, meteen hierna draaien svp...
Ik wil 'm wel opzoeken, maar zo snel red ik dat niet meerquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Heb je Don't Forget Me (When I'm Gone) van Glass Tiger?
Zo ja, meteen hierna draaien svp...
Vorig nummer? Draaide je dan een vorig nummer?quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal 'm meteen hierna draaien. Eens kijken of we ons het vorige nummer dan nog herinneren
Die associatie had ik op een gegeven moment ook. Al snap ik Wham! ook wel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit een Brian Adams-achtig nummer.
Leuk nummer!quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Hedda Mae - Too Good To Be True
En ja hoor, het komt weer eens uit Noorwegen....
Ja, als de Nederlandse radiozenders eens wat minder grote oogkleppen op zouden zetten, zou zoiets prima naar Nederland kunnen overwaaien.quote:
Dat willen we natuurlijk wel voorkomen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, als de Nederlandse radiozenders eens wat minder grote oogkleppen op zouden zetten, zou zoiets prima naar Nederland kunnen overwaaien.
Gewoon op 1,5 meter afstand blijven. Dan kan je niks gebeuren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat willen we natuurlijk wel voorkomen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon op 1,5 meter afstand blijven. Dan kan je niks gebeuren.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Parov Stelar feat. AronChupa - Grandpa's Groove
Sorry, kreeg telefoon, maar ik kende het nummer al.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor inderdaad wel enige gelijkenis. Zelfde vibe, zelfde soort muzikale ontwikkeling. Mooi koppeltje.
Ik snap de linkquote:Op donderdag 7 mei 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, kreeg telefoon, maar ik kende het nummer al.
Bij die andere moest ik er meteen aan denken...
Dit is lekker, ja.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal nog even wat swing-achtige dingetjes opgezocht
Grappig, die zong in het achtergrondkoortje van de song...quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit een Brian Adams-achtig nummer.
Dan denk ik toch dat ik onbewust zijn stem heb herkend.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, die zong in het achtergrondkoortje van de song...
Glass Tiger kwam ook uit Canada.
Verdomd.... ik hoorde zo'n stem en dacht echt: dat lijkt Bryan Adams wel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, die zong in het achtergrondkoortje van de song...
Glass Tiger kwam ook uit Canada.
Ik vind het origineel dan toch beter.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Yolanda Be Cool Vs. D Cup - We No Speak Americano (Urchins Are Multi-Lingual remix)
Het nummer waaruit dit gesampled is, hebben jullie tijdens de I-shows kunnen horen.
Nee, niet mijn kopje thee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Het beste nieuwe nummer (voor mij) van deze week is... Nederlandstalig.![]()
Hookmeister feat. Yellow Pearl - Nieuw Begin
Yellow Pearl zou je heel misschien nog kunnen kennen van hun deelname aan het Nationaal Songfestival, lang geleden.
Hij heeft geen fijne stem vind ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Het beste nieuwe nummer (voor mij) van deze week is... Nederlandstalig.![]()
Hookmeister feat. Yellow Pearl - Nieuw Begin
Yellow Pearl zou je heel misschien nog kunnen kennen van hun deelname aan het Nationaal Songfestival, lang geleden.
Het is stukken beter dan Tino Martin, maar daar houdt het wel mee op.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, niet mijn kopje thee.
ben benieuwd wat de rest er van vind.
Ik heb maar één probleem met dit nummer: het is te kort (2:29 minuten). Verder vind ik het echt heerlijk. Fijne sound, krachtig liedje.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, niet mijn kopje thee.
ben benieuwd wat de rest er van vind.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb maar één probleem met dit nummer: het is te kort (2:29 minuten). Verder vind ik het echt heerlijk. Fijne sound, krachtig liedje.
Niet verkeerd hoor, maar misschien is het beter als je het vaker hoortquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb maar één probleem met dit nummer: het is te kort (2:29 minuten). Verder vind ik het echt heerlijk. Fijne sound, krachtig liedje.
Zeg dat nou niet, just me.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Niet verkeerd hoor, maar misschien is het beter als je het vaker hoort
Ik heb het meerdere keren beluisterd en vind het echt sterkquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Niet verkeerd hoor, maar misschien is het beter als je het vaker hoort
Heb ik 'n keer een mening is dat weer niet goedquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, just me.
Straks gaat ie het nog vaker draaien!
Mijn commentaar was toch wel duidelijk?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had er, toen je het aanvroeg, nog nooit van gehoord...quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Ruben Hein - Everything I Say (Magnolia)
Dit nummer was zowaar Radio 2 Topsong, destijds.
Kan gebeurenquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had er, toen je het aanvroeg, nog nooit van gehoord...
Die Gele Parel is denk ik wat te gelikt voor jou?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit lekkerder klinken dan de Gele Parel van zoëven...
Wat livelink zei: Geen fijne stem en wat jeukzinnen in de tekst.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die Gele Parel is denk ik wat te gelikt voor jou?
Je wist wel meteen wie hij bedoelde. Bij mij viel het kwartje nu pas.quote:
Ik heb begin dit jaar voor het eerst van die naam gehoord, en dat was erg genoeg.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wist wel meteen wie hij bedoelde. Bij mij viel het kwartje nu pas.
quote:
O, ik dacht dat je het netjes wilde zeggen...quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is mijn hart hè, niet mijn darmen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je het netjes wilde zeggen...
Ik zat meer aan macrame te denken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Daarover gesproken, kan je geen mondkapjes van papier mache?
Vast wel. Of ze ook werken is een ander verhaal....quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Daarover gesproken, kan je geen mondkapjes van papier mache maken?
Dan nog heb je het begin lichtelijk verlengd misschien?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag keek ik naar RTL7 herhaling van herhaling van herhaling van herhaling van Maried WIth CHildren. Met jawel The Village People in de aflevering![]()
![]()
![]()
Dat doen ze sowieso niet of nauwelijks, maar het moet van ome Mark en ome Jaap...quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vast wel. Of ze ook werken is een ander verhaal....
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag keek ik naar RTL7 herhaling van herhaling van herhaling van herhaling van Maried WIth CHildren. Met jawel The Village People in de aflevering![]()
![]()
![]()
Ja, het is meer voor het idee volgens mij.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso niet of nauwelijks, maar het moet van ome Mark en ome Jaap...
Je kunt zo ook hakenquote:
Ik zag vanmiddag dat allerlei merken er nu ook mee aan de haal gaan.quote:
Je zal maar een beperkt A cupje hebben...quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
Ik ga gewoon wat bh's verknippen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
Ik ga gewoon wat bh's verknippen
[ afbeelding ]
Dat was ook het enige dat ik kon punniken. Ik vond het zo leuk, maar op een gegeven moment moet je toch wat met zo'n sliert doen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Punniken, net als zo'n onderzetter van vroeger...
Buurvrouw, welke maat cup heeft uquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal maar een beperkt A cupje hebben...
Ik kan me ook eierdophoedjes of zoiets herinneren?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was ook het enige dat ik kon punniken. Ik vond het zo leuk, maar op een gegeven moment moet je toch wat met zo'n sliert doen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Buuf, u heeft volgens mij precies de juiste maat voor mijn onderkin...
Dat niveau heb ik in ieder geval nooit bereikt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me ook eierdophoedjes of zoiets herinneren?
Of was dat iets anders?
dat is toch breien !quote:
Ik kende het niet of nauwelijks. Kwam het laatst op YouTube tegen. Beetje excentriek, maar wel leuk gemaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang niet meer gehoord, leuke song...
Zo was het gepunniktquote:
Tja, zo krijgen ze nooit klanten natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij mag dus ook niet hotlinken van de hobbygigant!
Oh die is schattigquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik mag een hoop hier niet hotlinken...![]()
[ afbeelding ]
Dan ren ik nog even snel naar benedenquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:39 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nog drie nummers, dan zet ik er een punt achter
De radiozenders die dit zouden moeten draaien, zoals het puberale Radio 2, liggen te slapen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik had het de Belgen zo graag gegund met dit nummer.
Hopelijk wordt het toch nog een hit.
Vond je het beter dan de Nederlandse inzending?quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik had het de Belgen zo graag gegund met dit nummer.
Hopelijk wordt het toch nog een hit.
heerlijk om naar te luisterenquote:
Ja, aangezien ik me de Nederlandse inzending niet eens kan herinneren. Ik heb het een paar keer gehoord, maar het is nooit blijven hangen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond je het beter dan de Nederlandse inzending?
Klinkt primaquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
In de vorige show draaide ik een nummer van de Deense band Baal, die hun album uit 2019 opnieuw heeft opgenomen met een string quartet. De toch al niet verkeerde nummers zijn daar nog mooier van geworden. Ik sluit vandaag af met een nummer van deze formatie.Baal feat. LiveStrings - Slowly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |