Met die kruisjes in de oren?quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:05 schreef itchycoo het volgende:
Als zij nu nee zegt, dan is het wel echt een kutstreek
quote:
Gratis avondjequote:Op woensdag 6 mei 2020 20:05 schreef itchycoo het volgende:
Als zij nu nee zegt, dan is het wel echt een kutstreek
Ze was heel verveeld en ze zei “heel graag” over dat hij alles ging betalen.quote:
Of in ieder geval aanbieden om de helft te betalenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:06 schreef Enawh het volgende:
Ze wilt hem al niet meer zien na die avond dan kon je toch iig de helft betalen...
Geen zelfrespect heb je dan.quote:
Jammer. Ze leek wel leuk maar dan idd toch nietquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze was heel verveeld en ze zei “heel graag” over dat hij alles ging betalen.
Daarna natuurlijk meteen ijskoud dumpen....
De sukkel
Ze hebben die Romy gemist als heks.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:06 schreef Nine. het volgende:
Christenen zetten heksen toch op de brandstapel?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:06 schreef Nine. het volgende:
Christenen zetten heksen toch op de brandstapel?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
"Hoe lang ben jij al uit het arbeidsproces"
quote:
quote:
Screenpics?quote:
De beste man is een slaafse Russin gewend, daar moet die lekker aan vasthouden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kun je gepensioneerd zijn en dan zo geïrriteerd? Alle vruchten geplukt van de boomer tijd, nu lekker wél een pensioen hebben en dan beetje haten op je kinderen die hard moeten werken voor de restjes en hun te dure koopwoning.
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo, al hebben ze 5 miljard op hun rekening staan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kun je gepensioneerd zijn en dan zo geïrriteerd? Alle vruchten geplukt van de boomer tijd, nu lekker wél een pensioen hebben en dan beetje haten op je kinderen die hard moeten werken voor de restjes en hun te dure koopwoning.
Ah. Dan begrijp ik het wel.quote:
Ik ga jou opgeven denk ik.quote:
Toedeledokie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |