haha, gelukkig bij mij nietquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
Sportscholen is natuurlijk veel minder economische noodzaak. Groot deel van abonnementen loopt door
Buiten staan geen spiegelsquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is genoeg te sporten zonder sportschool inderdaad, maar mensen moeten per se aan een of andere machine hangen
Jaquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lezen jullie ook nog steeds op de achtergrond "samen krijgen we corona"?
Denken dat je gains krijgt van buiten rondjes rennenquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:25 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die klagen over de sportscholen. Ga lekker buiten sporten met dit mooie weer. En dan zeuren dat de horeca wel open kan. Alsof je dat ook maar een beetje kunt vergelijken.
Dat mag, want bedek je mondquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
en een motorhelm dragen in het OV?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Eigenlijk is een niquaab op dit moment nog zo gek nog niet.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lezen jullie ook nog steeds op de achtergrond "samen krijgen we corona"?
Gewichten kun je prima thuis hebben, met lichaamsgewicht trainen kan al helemaal makkelijk, je kunt hartstikke makkelijk gaan fietsen of hardlopen of iets, niks aan de hand. Niet ideaal, maar geen groot probleem natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja want elke sportschool heeft machines idd
Jawel. Maandag starten ze op 25 lokaties met bezoek, en als dat goed gaat wordt dat uitgebreid.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:26 schreef alors het volgende:
Niks over de verpleeghuizen en bezoek trouwens?
Ah, nou hopelijk pakt dat goed uit...quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja is gezegd. Begint met een test op 23 locaties.
Alsof je zo bij een kapper binnen kan stappen op 11 meiquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef Landgeld het volgende:
Alsof je een kapper nog belt voor een afspraak
Rutte.... rot toch op
Sportscholen open !!
Laat je je haar knippen in de sportschool dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef Landgeld het volgende:
Rutte.... rot toch op
Sportscholen open !!
Waar kan ik buiten 100 kg+ bankdrukken, deadliften en squatten? Wat een kansloze postquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:25 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die klagen over de sportscholen. Ga lekker buiten sporten met dit mooie weer. En dan zeuren dat de horeca wel open kan. Alsof je dat ook maar een beetje kunt vergelijken.
Die vraag kan natuurlijk ook gewoon bij het online maken van een afspraak gesteld worden.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef Landgeld het volgende:
Rutte.... rot toch op
Sportscholen open !!
quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waar kan ik buiten 100 kg+ bankdrukken, deadliften en squatten? Wat een kansloze post
Oh echt joh? Dar is nieuw voor mijquote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewichten kun je prima thuis hebben, met lichaamsgewicht trainen kan al helemaal makkelijk, je kunt hartstikke makkelijk gaan fietsen of hardlopen of iets, niks aan de hand.
Onzin. Cardio wel, krachttraining zeker niet !quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is genoeg te sporten zonder sportschool inderdaad, maar mensen moeten per se aan een of andere machine hangen
100 kg, hoef je je buurvrouw maar op te tillen.quote:
Nee, iets te laat zelfs.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:29 schreef Revanches het volgende:
Vinden jullie deze maatregelen te vroeg of niet? Heb zelf het idee dat het te vroeg is.
Kan prima als je je moeder meebrengt.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waar kan ik buiten 100 kg+ bankdrukken, deadliften en squatten? Wat een kansloze post
Dit, wat een gezeik om niks elke keer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:29 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die naar de sportschool willen moeten niet zo zeiken ga lekker zelf thuis push-ups doen of sit-ups
jezus christus man sportschool is wel de laatste prioriteit
ga lekker je oma helpen ofzo
Ja, dan doe je dat even niet, en hou je het bij de spullen die je thuis hebt, bijvoorbeeld. Dat is even jammer, maar er zijn wel hogere prioriteiten nu.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zeker.....quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die vraag kan natuurlijk ook gewoon bij het online maken van een afspraak gesteld worden.
Ik heb vrienden die dat gewoon op hun eigen oprijlaan doen. Niet zo zeiken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 19:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |