abonnement Unibet Coolblue
pi_192973119






Huidige cast:



Wat vooraf ging, in de GTST-topicreeks:

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 22:00 schreef Japepk het volgende:

[..]

Zou je denken? Ik vind ze wel leuk nu zo. Bing mag van mij snel de tent verlaten, knal er maar weer een goede moord in. Jojo is leuk samen met Amir als een soort broer/zus band, met Valentijn en Merel als vrienden en met Ilias als love interest.

Hoewel ik de setting in de serie nu goed vind, met duidelijke gezinnen en huisvesting, kan dat natuurlijk niet eeuwig zo blijven. Er gaan weer karakters vertrekken, dood, scheiden etc. Het lijkt me wel interessant om de serie nu eens zo te schrijven waarbij deze gezinnen in stand blijven en toch allerlei spannende dingen meemaken. De praktijk van Anton en Amir kan daar ook een mooi toneel voor zijn. Ik vond het verhaal met Lord Kingsley een originele vondst door 'Jan met de Pet' erbij te betrekken, maar dat lijkt al te zijn gesust. Misschien heeft Henk alsnog wat in petto. Hij lijkt me bij uitstek een karakter wat iets ergs uit kan vreten en daardoor uit de serie verdwijnt. Het is al wel duidelijk dat hij niet bedoeld is als de nieuwe Harmsen.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amir hebben ze ook positief veranderd


quote:
Poll: Hoe kijken jullie gtst?
Tv reguliere uitzending
Online reguliere uitzending
Vooruit op videoland
Ik volg alleen dit topic
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
GTST Courant

[ Bericht 6% gewijzigd door PeterKelder op 06-05-2020 14:42:56 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 6 mei 2020 @ 16:25:35 #2
436222 Japepk
Padvinder
pi_192975719
13 mei:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_192999446
De Rozenboom; een fenomeen in Meerdijk

Een top 10 met één echte classic, en drie fragmenten van nog geen jaar oud. En dan nog niet eens écht legendarische fragmenten als de moord op Frits. WTF, en dat voor de officiële site :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 8 mei 2020 @ 12:53:20 #4
436222 Japepk
Padvinder
pi_193013162
Is er nog ergens beeldmateriaal van de verhaallijn met Reinier Veltman te vinden? Op youtube staat vrijwel alleen het volgende fragment:

Er is ook wel materiaal van de terugkeer van Nick, maar ik zou Veltman wel eens terug willen zien.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 8 mei 2020 @ 14:18:02 #5
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_193014539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:12 schreef PeterKelder het volgende:
De Rozenboom; een fenomeen in Meerdijk

Een top 10 met één echte classic, en drie fragmenten van nog geen jaar oud. En dan nog niet eens écht legendarische fragmenten als de moord op Frits. WTF, en dat voor de officiële site :')
Hahaha, dat Fragment dat Rik en Anita van dat balkon vallen. Die is wel echt heeeeel slecht. Dat Anita van dat duwtje van Dennis valt, ala...maar waarom valt Rik in godsnaam? _O-
  vrijdag 8 mei 2020 @ 15:43:36 #6
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193015786
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 19:12 schreef PeterKelder het volgende:
De Rozenboom; een fenomeen in Meerdijk


Een top 10 met één echte classic, en drie fragmenten van nog geen jaar oud. En dan nog niet eens écht legendarische fragmenten als de moord op Frits. WTF, en dat voor de officiële site :')
Frits is toch Hans? Of? :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_193015816
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 14:18 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Hahaha, dat Fragment dat Rik en Anita van dat balkon vallen. Die is wel echt heeeeel slecht. Dat Anita van dat duwtje van Dennis valt, ala...maar waarom valt Rik in godsnaam? _O-
Anita trekt Rik zogezegd mee in haar val :') _O-

quote:
10s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Frits is toch Hans? Of? :')
Frits is gewoon Frits, vermoord in De Rozenboom. Origineel was Hannie de dader, maar na die flauwe retcon in 2005-2006 was er ineens Hans die de dader bleek te zijn :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 8 mei 2020 @ 16:06:28 #8
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193016175
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Anita trekt Rik zogezegd mee in haar val :') _O-
[..]

Frits is gewoon Frits, vermoord in De Rozenboom. Origineel was Hannie de dader, maar na die flauwe retcon in 2005-2006 was er ineens Hans die de dader bleek te zijn :')
Zie PI, ook een van de meest belachelijke veranderingen die ze bedacht hebben :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 17:06:00 #9
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_193016975
Is dat huis van Bing en Nina nou compleet anders?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 8 mei 2020 @ 17:37:57 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193017408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 12:53 schreef Japepk het volgende:
Is er nog ergens beeldmateriaal van de verhaallijn met Reinier Veltman te vinden? Op youtube staat vrijwel alleen het volgende fragment:

Er is ook wel materiaal van de terugkeer van Nick, maar ik zou Veltman wel eens terug willen zien.
Hij was vermoord door Nick toch ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193018439
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 12:53 schreef Japepk het volgende:
Is er nog ergens beeldmateriaal van de verhaallijn met Reinier Veltman te vinden? Op youtube staat vrijwel alleen het volgende fragment:

Er is ook wel materiaal van de terugkeer van Nick, maar ik zou Veltman wel eens terug willen zien.
Hij heet Thijs toch?
  vrijdag 8 mei 2020 @ 20:06:29 #12
436222 Japepk
Padvinder
pi_193020397
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 18:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hij heet Thijs toch?
Thijs was zijn advocaat, Reinier Veltman is het personage gespeeld door Peter Faber. De man die in dit filmpje aan het eind bij Ludo op bezoek komt.
't Echte en 't ware!
pi_193020406
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 20:06 schreef Japepk het volgende:

[..]

Thijs was zijn advocaat, Reinier Veltman is het personage gespeeld door Peter Faber. De man die in dit filmpje aan het eind bij Ludo op bezoek komt.
Ah okee....
  maandag 11 mei 2020 @ 20:34:17 #15
436222 Japepk
Padvinder
pi_193071507
Dat viel me ook al op ja. In het hele scheidingsverhaal is Nola nu al door 3 verschillende kinderen gespeeld. In de vermissing zelfs door 2. Sowieso is die hele situatie qua kinderen raar bij Nina en Bing. Manu is niets van Nina en Max & Nola niet van Bing. Ze kennen die wel als vader (en moeder), maar dat zal met Daan eventueel net zo worden. Ik had verwacht dat er iets met een van hen zou gebeuren. Sowieso omdat kinderen helemaal niet handig zijn in een soap. Vroeger raakten die dan ook verwikkeld in de grote verhalen, maar dat is al niet meer zo. Nina is natuurlijk regelmatig een belangrijke schakel geweest. Als ze zelf niet ontvoerd werd dan had ze wel een van de misdaden van haar vader gezien of was haar speelgoed verwisseld met bewijsmateriaal. Ik geloof dat Rikki ook tussen Vadim en Jack kwam met ontvoering als gevolg, maar later waren kinderen alleen maar ballast of voer voor knipperlichtrelaties.

Als de uitkomst van de hele scheiding/vermissing de hereniging van Nina & Bing is zou ik dat jammer vinden. De serie heeft een hele verbetering ondergaan, maar de verhalen eindigen nog steeds met een blindganger. Lord Kingsley was hartstikke spannend, en het eindigt ermee dat het netjes wordt terug gebracht en vernietigd. Saskia draagt een heftig geheim met zich mee, en met eerlijk vertellen is de kous afgedaan. De vermissing wordt in de promo voor mei hoogdravend opgevoerd, maar lijkt uiteindelijk ook nergens toe te gaan leiden. Nina en Bing zoeken weer toenadering. Ik was juist blij dat we eindelijk van al die relatieperikelen af waren.

Ik mis een beetje de spanning en sensatie. De sfeer van de serie vind ik nu opperbest en het lijkt steeds naar spannende taferelen toe te werken, maar het echt spektakel blijft nog even uit. Ik zet mijn geld nu in op Richard die uiteindelijk iets met Valentijn uithaalt. Maar dan is het wéér Ludo en zijn (uit het niets verschenen) tegenstanders. En dat terwijl die scheiding helemaal uit de klauwen laten lopen (liefst ten koste van Bing :P ) een originelere setting was geweest.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 12 mei 2020 @ 00:20:49 #16
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_193075431
Waar is dat kind van Daan gebleven?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 09:51:16 #17
269767 miaeak
haw haw!
pi_193078828
quote:
Heh?!?
Ze hadden toen met Lana die fout ook al gemaakt? Ik zie Nina nu echt nog niet als moeder van een puber...
pi_193079378
De actrice Nina is nu zo’n 30?
Dus die kan hoogstens een dochter van 14 hebben als ze Marly’s leeftijd denkbeeldig 34 maken.
Maar er zitten toch wel grenzen aan. Tricky om daar nu weer aan te zitten. :N
pi_193079546
In belgie gaan ze binnekort weer beginnen met de opnames van Thuis

https://www.mediacourant.(...)met-15-meter-scenes/
  dinsdag 12 mei 2020 @ 10:57:29 #20
436222 Japepk
Padvinder
pi_193079902
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:26 schreef vencodark het volgende:
De actrice Nina is nu zo’n 30?
Dus die kan hoogstens een dochter van 14 hebben als ze Marly’s leeftijd denkbeeldig 34 maken.
Maar er zitten toch wel grenzen aan. Tricky om daar nu weer aan te zitten. :N
Volgens mij moeten we dit niet uit zijn verband trekken. Dit 'nieuwsbericht' is gewoon aan de hand van vooruit kijken op Videoland geschreven. Het is bekend dat kinderen niet te lang mee mogen doen in de soap. Misschien moet dit meisje nog gewoon de jonge Nola voorstellen maar heeft ze een wat ouder uiterlijk. Er is niet vanuit GTST gecommuniceerd dat ze een nieuwe actrice is of een grotere rol krijgt of zo.
't Echte en 't ware!
pi_193081589
Moet Helen Suyderhoud niet ook in die Memoriam foto?
Emma Driessen was ten slotte wel [dan wel kort] een hoofdpersonage.
pi_193082817
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Nathvi het volgende:
Moet Helen Suyderhoud niet ook in die Memoriam foto?
Emma Driessen was ten slotte wel [dan wel kort] een hoofdpersonage.
Moest dit even opzoeken.....nog zo jong :'(
  dinsdag 12 mei 2020 @ 14:17:52 #23
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_193082847
Ik had ook geen idee :o
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 15:29:54 #24
436222 Japepk
Padvinder
pi_193083901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:54 schreef Nathvi het volgende:
Moet Helen Suyderhoud niet ook in die Memoriam foto?
Emma Driessen was ten slotte wel [dan wel kort] een hoofdpersonage.
Is zij overleden? Ik ben nu seizoen 2 aan het kijken en Emma was ook nog eens een erg leuk personage!
't Echte en 't ware!
pi_193084102
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 15:29 schreef Japepk het volgende:

[..]

Is zij overleden? Ik ben nu seizoen 2 aan het kijken en Emma was ook nog eens een erg leuk personage!
In 2018 las ik elders......pas 55 jaar
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:07:31 #26
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_193106405
RIP Helen

Maar Emma Driessen was :r
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  woensdag 13 mei 2020 @ 20:51:32 #27
436222 Japepk
Padvinder
pi_193109641
Waarom vind je dat? Ik vind haar juist wel leuk. Ze doet me qua uiterlijk en karakter aan Anita denken. Daar had ik niet veel mee op, maar Emma vind ik leuk. Ze geeft iedereen een kans. Rien, ondanks zijn geld en de vooroordelen van iedereen, en Mickey juist ondanks dat hij uit een heel ander milieu komt. Pas als duidelijk wordt dat Rien haar gebruikt zet ze hem aan de kant. Ik vind het een sterk karakter!
't Echte en 't ware!
pi_193110956
Ze blijven de decors maar aanpassen hè? :D Nu ineens heeft het appartement boven Boks ook weer wat aanpassingen ondergaan, en is Het Paleis (nog altijd een nutteloze set, Huize Amir voelt momenteel meer aan als een gemeenschappelijke woning á la Huize Koossie of Toko) teruggekeerd in kleinere vorm _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 14 mei 2020 @ 12:02:59 #29
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_193120212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 20:51 schreef Japepk het volgende:
Waarom vind je dat? Ik vind haar juist wel leuk. Ze doet me qua uiterlijk en karakter aan Anita denken. Daar had ik niet veel mee op, maar Emma vind ik leuk. Ze geeft iedereen een kans. Rien, ondanks zijn geld en de vooroordelen van iedereen, en Mickey juist ondanks dat hij uit een heel ander milieu komt. Pas als duidelijk wordt dat Rien haar gebruikt zet ze hem aan de kant. Ik vind het een sterk karakter!
Ze deed zich vaak beter voor dan de anderen. Voelde zich voor bepaalde personen te goed. Ze had twee gezichten, kon heel lief overkomen tegen een Suzanne of een Helen om vervolgens weer over te zeiken tegen anderen. En daarnaast liet ze haar renpaard afmaken zonder traan te laten, omdat ie een blessure had. Zulke mensen zijn sowieso niet goed in hun harses. Ze leek in niks op Anita.. misschien alleen de lengte en haarkleur. :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_193131927
Oh, zo ervaar ik haar niet. Wie weet verandert dat nog, ik ben nu bij aflevering 264.

Ondertussen zijn de spoilers voor de slotweek van seizoen 30 gepubliceerd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze bouwen op naar een hoogtepunt, al wil dat qua spoilers tegenwoordig niet alles zeggen. Die zijn vaker wat sensationeler dan wat er op tv te zien is. Ik ben benieuwd of er iets van een cliffhanger in zit en wanneer seizoen 31 van start kan gaan.

Tijdens de vorige zomerstop maakte ik een ranking van alle cliffhangers en mocht het boek wat mij betreft gesloten worden na 30 jaar. Ik had niet verwacht nu te kunnen zeggen dat ik de serie weer met plezier volg! De sfeer is enórm verbeterd! Zaken die in de jaren niet ter verbetering zijn veranderd zijn terug gedraaid, zoals de stockshots en de achtergrondmuziek. Hoewel de leader is verdwenen vind ik de fotoboek-bumper toch prettig en passend. De verhalen gaan weer over andere dingen dan alleen maar liefdesgeneuzel. Hoewel ze af en toe nog steeds een duidelijk of spannend einde missen is het al met al toch een hele verbetering. Het GTST-gevoel is weer terug! Ik kijk uit naar de slotaflevering donderdag (ik kijk vooruit op Videoland) en ben benieuwd of deze stijgende lijn in het volgende seizoen wordt doorgezet!

Vraag: is eigenlijk al bekend wat er in de plaats van GTST komt tijdens de 'zomerstop'?
't Echte en 't ware!
  vrijdag 15 mei 2020 @ 17:35:33 #31
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_193144886
Vandaag de cliffhanger van seizoen 2 teruggekeken. Grappig dat deze aflevering heel sterk was terwijl dat seizoen grotendeels lachwekkend slecht was. Seizoen 2 is echt mijn minst favoriete 90s seizoen samen met seizoen 8. Seizoen 3, 6 en 9 waren het beste. _O_
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_193145664
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:24 schreef Japepk het volgende:
Oh, zo ervaar ik haar niet. Wie weet verandert dat nog, ik ben nu bij aflevering 264.

Ondertussen zijn de spoilers voor de slotweek van seizoen 30 gepubliceerd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze bouwen op naar een hoogtepunt, al wil dat qua spoilers tegenwoordig niet alles zeggen. Die zijn vaker wat sensationeler dan wat er op tv te zien is. Ik ben benieuwd of er iets van een cliffhanger in zit en wanneer seizoen 31 van start kan gaan.

Tijdens de vorige zomerstop maakte ik een ranking van alle cliffhangers en mocht het boek wat mij betreft gesloten worden na 30 jaar. Ik had niet verwacht nu te kunnen zeggen dat ik de serie weer met plezier volg! De sfeer is enórm verbeterd! Zaken die in de jaren niet ter verbetering zijn veranderd zijn terug gedraaid, zoals de stockshots en de achtergrondmuziek. Hoewel de leader is verdwenen vind ik de fotoboek-bumper toch prettig en passend. De verhalen gaan weer over andere dingen dan alleen maar liefdesgeneuzel. Hoewel ze af en toe nog steeds een duidelijk of spannend einde missen is het al met al toch een hele verbetering. Het GTST-gevoel is weer terug! Ik kijk uit naar de slotaflevering donderdag (ik kijk vooruit op Videoland) en ben benieuwd of deze stijgende lijn in het volgende seizoen wordt doorgezet!
Toegegeven: er zijn veel dingen ten goede veranderd, zoals je zelf al noemt: de stockshots, de achtergrondmuziek. Al zijn dat wel dingen die niet per sé ten grondslag liggen aan GTST, waarmee ik wil zeggen: dat hadden ONM en Goudkust ook. Het zit 'm vooral in de basis van alles: karakters en verhaallijnen. Die zijn ook wel verbeterd, al vind ik het persoonlijk nog veel te braaf en te weinig het klassieke GTST uitstralen. Zo'n Richard van Nooten bijvoorbeeld is een prima aanvulling, mede dankzij Edwin Jonker. Alleen: hij wordt er via een online veiling in gefietst, blijkt daarbij een oude kennis van Ludo te zijn, en... that's it wat betreft karakterinvulling, doelen, et cetera. Daardoor voelt de hele verhaallijn met het inpalmen en chanteren van Valentijn nogal flets aan. Ik wil gewoon al twee simpele dingen weten: 1: waarom is hij ineens in Meerdijk (want ook daarin: geen opbouw at all), en 2: wat is er ooit voorgevallen tussen hem en Ludo waardoor die twee elkaar haten? Twee simpele vragen, maar wel effectief voor het meegaan in zo'n verhaal. En dat mis ik nu nog teveel.

En wat je al eerder aangaf ook: verhaallijnen worden alsnog resoluut afgekapt. Het Lord Kingsley-verhaal? Wekenlang gesteggel over dat schilderij en de vervalsing, en dan ineens denkt Merel "fuck it" en bezorgt ze Ludo de vervalsing. Niks geen gevolgen of gedoe voor de langere termijn. Jammer, want het was mooi dat de schrijvers ein-de-lijk eens weer gingen graven in het verleden. Al blijft de vraag hoe dat schilderij na ruim 20 jaar nog altijd in bezit was van Julian :')
Zelfde verhaal voor het geheim van Saskia. Nu, aangezien er een verhaallijn wordt opgestart waarin Demi nu hetzelfde meemaakt als Merel hoop ik dat er toch nog een vervolg aan wordt gegeven, maar ik hoop nog meer dat de schrijvers er niet te braaf mee willen omgaan. Laat het juist flink gedonder veroorzaken, niet alleen voor Demi maar voor heel het gezin. Laat het diep gaan, desnoods dat Demi een einde aan haar leven wil maken omdat ze er echt aan onderdoor gaat. Zo erg hoeft het natuurlijk niet, maar geef het gevolgen voor de langere termijn zodat het impact heeft en daardoor een legendarische verhaallijn kan worden.
En dat laatste moet ook het geval zijn voor de strijd tussen Bing en Nina. Laat de gevolgen dusdanig groot zijn dat het de matige start en opbouw van de verhaallijn (Daan die ineens verliefd was op Nina, wtf zelfs) doet vergeten. Al heeft het er alle schijn van dat het weinig memorabel zal eindigen - voorlopig althans.

Lang verhaal kort: ze zijn op de goede weg, zeker. Maar om nu te zeggen dat het GTST-gevoel weer terug is... Nee. Daarvoor zouden er nog wel wat stappen gezet moeten worden in mijn optiek.

quote:
Vraag: is eigenlijk al bekend wat er in de plaats van GTST komt tijdens de 'zomerstop'?
Ik weet er alles van keert terug op het tijdslot.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 15 mei 2020 @ 23:19:26 #33
436222 Japepk
Padvinder
pi_193151314
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 18:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Zo'n Richard van Nooten bijvoorbeeld is een prima aanvulling, mede dankzij Edwin Jonker. Alleen: hij wordt er via een online veiling in gefietst, blijkt daarbij een oude kennis van Ludo te zijn, en... that's it wat betreft karakterinvulling, doelen, et cetera. Daardoor voelt de hele verhaallijn met het inpalmen en chanteren van Valentijn nogal flets aan. Ik wil gewoon al twee simpele dingen weten: 1: waarom is hij ineens in Meerdijk (want ook daarin: geen opbouw at all), en 2: wat is er ooit voorgevallen tussen hem en Ludo waardoor die twee elkaar haten? Twee simpele vragen, maar wel effectief voor het meegaan in zo'n verhaal. En dat mis ik nu nog teveel.
Oh volledig eens. Heb ik ook al eens eerder gemeld. Prima om zo'n typische gladjakker als bad guy te introduceren, maar doe dan niet alsof Ludo om de haverklap met hem te maken heeft. Je had de rollen ook om kunnen draaien. Ludo adviseert Valentijn om ergens anders stage te lopen om meer ervaring op te doen en Valentijn komt bij van Nooten terecht. Die vind het wel interessant om de kleinzoon van de beroemde Sanders in te palmen en voila.

Ten tijde van Veltman maakte Ludo een lijstje met mensen die hem mogelijk konden chanteren. Daar stonden ook al wat namen op die we in principe niet kennen. Had dan desnoods een van die namen gebruikt.

quote:
En dat laatste moet ook het geval zijn voor de strijd tussen Bing en Nina. Laat de gevolgen dusdanig groot zijn dat het de matige start en opbouw van de verhaallijn (Daan die ineens verliefd was op Nina, wtf zelfs) doet vergeten. Al heeft het er alle schijn van dat het weinig memorabel zal eindigen - voorlopig althans.
Zoals eerder duidelijk gemaakt vind ik die hele kinderschaar nu (4 stuks met Louise erbij) te veel. Manu opofferen in dit verhaal zou me een mooie twist lijken. Ik heb weinig op met het personage Bing, maar een rode draad bij dit karakter is alle moeite die het hem heeft gekost om een kind te krijgen. Het is dan natuurlijk überdramatisch om hem zijn enige eigen kind te laten verliezen.

Dat geeft hem pas een goede reden om écht linke zaken uit te gaan halen met Nina, waar Ludo natuurlijk weer op kan reageren. Amir vind hem dan niet meer geschikt als vader voor Max en laat hem vallen en zo is het drama weer compleet.

Maar helaas lijkt het erop dat Nina & Bing weer nader tot elkaar komen. Misschien niet tot een nieuwe relatie, maar dat gaat ongetwijfeld weer om de haverklap voor spanning tussen Nina en Daan zorgen. Ook niet erg, maar het wordt tijd dat zo'n situatie dan ook weer eens volledig uit de hand escaleert.

quote:
Ik weet er alles van keert terug op het tijdslot.
Zegt me niets eigenlijk, haha. Jammer. Had het wel toepasselijk gevonden om weer zoiets als GTST classics te doen nu de zomerstop zo vroeg is.
't Echte en 't ware!
pi_193151610
Ik moest wel lachen toen Bing op straat aan het flyeren was voor de Kruidvat. Alle merknamen worden altijd geblurd of veranderd maar de Kruidvat kwam meerdere keren vol in beeld _O-
  maandag 18 mei 2020 @ 21:03:24 #35
436222 Japepk
Padvinder
pi_193197508
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 18:43 schreef PeterKelder het volgende:

Zo'n Richard van Nooten bijvoorbeeld is een prima aanvulling, mede dankzij Edwin Jonker. Alleen: hij wordt er via een online veiling in gefietst, blijkt daarbij een oude kennis van Ludo te zijn, en... that's it wat betreft karakterinvulling, doelen, et cetera. Daardoor voelt de hele verhaallijn met het inpalmen en chanteren van Valentijn nogal flets aan. Ik wil gewoon al twee simpele dingen weten: 1: waarom is hij ineens in Meerdijk (want ook daarin: geen opbouw at all), en 2: wat is er ooit voorgevallen tussen hem en Ludo waardoor die twee elkaar haten? Twee simpele vragen, maar wel effectief voor het meegaan in zo'n verhaal. En dat mis ik nu nog teveel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_193198558
Waarom doen Linda en Shanti samen mee aan een pubquiz? Die haten elkaar toch
pi_193198809
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 21:03 schreef Japepk het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 18 mei 2020 @ 22:36:24 #38
436222 Japepk
Padvinder
pi_193198926
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 22:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:32:35 #39
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_193214420
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 22:36 schreef Japepk het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 mei 2020 @ 21:41:58 #40
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_193231713
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 22:07 schreef Reijnxdv het volgende:
Waarom doen Linda en Shanti samen mee aan een pubquiz? Die haten elkaar toch
Ze hebben het goedgemaakt sinds ze allebei bevriend raakten met Saskia. Daarnaast heeft Shanti Linda gered van een moordpoging door Billy. (Die gaf haar vervuilde cocaine en meldde dit aan Shanti na de brand. Shanti lichtte Anton in en die haastte zich om Linda ervan te redden die net bijna een lijntje wilde nemen.)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_193232454
Morgen op videoland laatste aflevering. ;(
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  woensdag 20 mei 2020 @ 22:33:51 #42
436222 Japepk
Padvinder
pi_193232767
Ja helaas. De voorlaatste aflevering bouwt wel lekker de spanning op. En dan te bedenken dat deze afleveringen eigenlijk voor begin mei bedoeld waren...
't Echte en 't ware!
pi_193233001
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:33 schreef Japepk het volgende:
Ja helaas. De voorlaatste aflevering bouwt wel lekker de spanning op. En dan te bedenken dat deze afleveringen eigenlijk voor begin mei bedoeld waren...
Ik denk ook wel dat er in de editing is meegenomen dat het nu de laatste afleveringen zijn.
  woensdag 20 mei 2020 @ 23:04:28 #44
436222 Japepk
Padvinder
pi_193233313
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 22:47 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat er in de editing is meegenomen dat het nu de laatste afleveringen zijn.
Dat denk ik ook, maar toch zitten ze wel op een lekker punt in het verhaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd of we ooit nog eens te weten krijgen hoe ze dit hebben aangepakt. Mij lijkt inderdaad dat ze wel een en ander hebben kunnen schuiven qua scènes. Beetje anders monteren en andere muziek en je bouwt al aardig spanning op. Ik begreep toch dat ze nadat ze zijn gestopt niets meer hebben gefilmd. Scènes met losse acteurs om eventuele hiaten in het (verknipte) verhaal op te vangen of zo. Ze mogen content zijn!
't Echte en 't ware!
pi_193237035
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 21 mei 2020 @ 09:58:49 #46
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193237329
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 09:38 schreef Alieda-R het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook hoop het niet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:08:13 #47
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_193238176
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193238997
Ik heb de seizoensfinale nog niet gezien (want geen Videoland), maar wat ik opmaak uit de samenvatting door Televizier is dit wel de beste cliffhanger in jaren. En dan te bedenken dat het oorspronkelijk een gewone weekcliff is :o
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_193239332
Prima cliff! Geen absoluut hoogtepunt in het verhaal, maar zeker een onverwachte, spannende wending. En dat op een positievere manier dan vorig jaar 😂 En verder ook gewoon een lekkere slotaflevering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:47:20 #50
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_193239400
umm, wanneer denken jullie dat ze weer gaan filmen?

in VK, bij hun soapseries Emmerdale bv, zijn ze gedeeltelijk aan het filmen, met gedeelte van de cast, alleen diegene die in risicogroep behoren moeten nog thuisblijven
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_193239454
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
umm, wanneer denken jullie dat ze weer gaan filmen?

in VK, bij hun soapseries Emmerdale bv, zijn ze gedeeltelijk aan het filmen, met gedeelte van de cast, alleen diegene die in risicogroep behoren moeten nog thuisblijven
Laatst in zo'n livesessie met Joep en Babette hadden ze het over juni toch? Het lijkt erop dat ze bij de gewone start van het seizoen weer kunnen beginnen.
't Echte en 't ware!
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:58:02 #52
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_193239542
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:51 schreef Japepk het volgende:

[..]

Laatst in zo'n livesessie met Joep en Babette hadden ze het over juni toch? Het lijkt erop dat ze bij de gewone start van het seizoen weer kunnen beginnen.
zullen we wel merken wanneer het weer begint, wanneer de teasers/promo materiaal op social media verschijnt

maar ja goed dat we nog de classics ook hebben
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_193239610
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:43 schreef Japepk het volgende:
Prima cliff! Geen absoluut hoogtepunt in het verhaal, maar zeker een onverwachte, spannende wending. En dat op een positievere manier dan vorig jaar 😂 En verder ook gewoon een lekkere slotaflevering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is, ondanks dat het geen absoluut hoogtepunt in de belangrijkste verhaallijnen vormt, wel een laatste week die veel vragen oproept.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn in elk geval al meer vragen waarbij ik een antwoord wil hebben dan bij elke cliff sinds die van seizoen 23 met de parachutesprong :D

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
umm, wanneer denken jullie dat ze weer gaan filmen?

in VK, bij hun soapseries Emmerdale bv, zijn ze gedeeltelijk aan het filmen, met gedeelte van de cast, alleen diegene die in risicogroep behoren moeten nog thuisblijven
Ze gaan vooralsnog uit van juni, al zal veel ook afhangen van of het inmiddels opgestelde "drama-protocol" wordt goedgekeurd. In Vlaanderen gaan ze ook uit van juni (daar hebben ze inmiddels testdagen gehad), Amerika gokt op eind juni/begin juli en in Duitsland waren ze na twee weken alweer aan het draaien.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:10:44 #54
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_193239692
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het is, ondanks dat het geen absoluut hoogtepunt in de belangrijkste verhaallijnen vormt, wel een laatste week die veel vragen oproept.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn in elk geval al meer vragen waarbij ik een antwoord wil hebben dan bij elke cliff sinds die van seizoen 23 met de parachutesprong :D
[..]

Ze gaan vooralsnog uit van juni, al zal veel ook afhangen van of het inmiddels opgestelde "drama-protocol" wordt goedgekeurd. In Vlaanderen gaan ze ook uit van juni (daar hebben ze inmiddels testdagen gehad), Amerika gokt op eind juni/begin juli en in Duitsland waren ze na twee weken alweer aan het draaien.
dank je
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:12:26 #55
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_193239719
ben zelf al een volger van soap series zelf, vanaf waarschijnlijk m'n 16de, 17de eerst ATWT (as the world turns) en later meer ook GTST gaan volgen

iets over mezelf
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_193239746
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
ben zelf al een volger van soap series zelf, vanaf waarschijnlijk m'n 16de, 17de eerst ATWT (as the world turns) en later meer ook GTST gaan volgen

iets over mezelf
as the world turns O+
pi_193241489
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

as the world turns O+
Jammer dat dat is gestopt. Vond Santa Barbara ook wel leuk om naar te kijken.
pi_193241592
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Jammer dat dat is gestopt. Vond Santa Barbara ook wel leuk om naar te kijken.
Die laatste heb ik nooit gezien, maar atwt mis ik echt...
pi_193241835
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Die laatste heb ik nooit gezien, maar atwt mis ik echt...
Werd tot 1999 uitgezonden op RTL4, alleen het laatste half jaar helaas niet :(
pi_193241857
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 15:50 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Werd tot 1999 uitgezonden op RTL4, alleen het laatste half jaar helaas niet :(
Ah okee
pi_193243656
Straks in Boulevard van alles over GTST, de cliffhanger en over start nieuwe opnames.
pi_193246057
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:01 schreef NedKelly het volgende:
Straks in Boulevard van alles over GTST, de cliffhanger en over start nieuwe opnames.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 10:26:20 #63
16715 Mylene
*schatje*
pi_193253777
Ondertussen in Engeland. Eergisteren zijn in Leeds, de opnames herstart van de nummer twee best bekeken soap van het land, Emmerdale. Als tussenoplossing als de normale afleveringen binnenkort eindigen en weer hervatten met de gehele cast. In zes afleveringen staan enkel twee hoofdkarakters centraal.



Emmerdale phases back to filming by recording lockdown episodes

Van Coronation Street komt er overigens een speciale aflevering met de oudjes uit de soap omdat die niet voorlopig welkom zijn als de opnames hervat worden. De oudjes worden gewoon thuis gefilmd.

Coronation Street to film older cast members at home for soap’s 60th anniversary

Ik zou het wel gaaf vinden als GTST ook een keer live gaan bij zoveel jaar bestaan zoals de Engelse soaps.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:03:03 #64
269767 miaeak
haw haw!
pi_193254192
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:26 schreef Mylene het volgende:
Ondertussen in Engeland. Eergisteren zijn in Leeds, de opnames herstart van de nummer twee best bekeken soap van het land, Emmerdale. Als tussenoplossing als de normale afleveringen binnenkort eindigen en weer hervatten met de gehele cast. In zes afleveringen staan enkel twee hoofdkarakters centraal.

[ afbeelding ]

Emmerdale phases back to filming by recording lockdown episodes

Van Coronation Street komt er overigens een speciale aflevering met de oudjes uit de soap omdat die niet voorlopig welkom zijn als de opnames hervat worden. De oudjes worden gewoon thuis gefilmd.

Coronation Street to film older cast members at home for soap’s 60th anniversary

Ik zou het wel gaaf vinden als GTST ook een keer live gaan bij zoveel jaar bestaan zoals de Engelse soaps.
Thuis gefilmd? Hoe gaat dat dan? In gtst zou dat met Ludo en Janine natuurlijk geen probleem zijn.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:22:02 #65
16715 Mylene
*schatje*
pi_193254471
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:03 schreef miaeak het volgende:

[..]

Thuis gefilmd? Hoe gaat dat dan? In gtst zou dat met Ludo en Janine natuurlijk geen probleem zijn.
Misschien met groen scherm erachter :D.

Overigens grappig detail, toen de aflevering van het 30 jarige bestaan van EastEnders live werd uitgezonden maakte een actrice de fout om de echte naam van een acteur uit spreken.

EastEnders star Jo Joyner 'gutted' after fluffing her line on live episode
Jo Joyner: Jake Wood saw me cry after live EastEnders ‘How’s Adam?’ mistake


Het bewuste fragment.

  vrijdag 22 mei 2020 @ 16:08:46 #66
436222 Japepk
Padvinder
pi_193258480
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze laten ook stukjes van het begin van dit seizoen zien, als je dat zo naast elkaar ziet is het verschil echt enorm. Het valt me op dat Edwin Jonker en Bo Maerten hier ook weer aan het woord zijn, dat zijn niet eens vaste rollen. Ik zag ze laatst ook al ergens praten over GTST.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 17:26:26 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193259684
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:08 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ze laten ook stukjes van het begin van dit seizoen zien, als je dat zo naast elkaar ziet is het verschil echt enorm. Het valt me op dat Edwin Jonker en Bo Maerten hier ook weer aan het woord zijn, dat zijn niet eens vaste rollen. Ik zag ze laatst ook al ergens praten over GTST.
Beide zijn prima acteurs dus laat maar blijven.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 18:33:10 #68
436222 Japepk
Padvinder
pi_193260552
Amélie zou nog leuk zijn als vaste rol, maar Richard van Nooten is sowieso tijdelijk. Dat merk je aan de rol. Al zou het best prima zijn om hem niet keihard verslagen te laten worden door Ludo, maar gewoon zo nu en dan op komen draven om de boel eens op te schudden. Een beetje zoals Herman Hogendoorn in de beginjaren van de serie, of Onno Wassenaar later.
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 20:09:17 #69
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193261983
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:33 schreef Japepk het volgende:
Amélie zou nog leuk zijn als vaste rol, maar Richard van Nooten is sowieso tijdelijk. Dat merk je aan de rol. Al zou het best prima zijn om hem niet keihard verslagen te laten worden door Ludo, maar gewoon zo nu en dan op komen draven om de boel eens op te schudden. Een beetje zoals Herman Hogendoorn in de beginjaren van de serie, of Onno Wassenaar later.
Je weet niet waarom hij doet wat hij doet he dat hij het schijnbaar in opdracht doet geeft wel ruimte.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193265295
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:26 schreef Mylene het volgende:
Ondertussen in Engeland. Eergisteren zijn in Leeds, de opnames herstart van de nummer twee best bekeken soap van het land, Emmerdale. Als tussenoplossing als de normale afleveringen binnenkort eindigen en weer hervatten met de gehele cast. In zes afleveringen staan enkel twee hoofdkarakters centraal.

[ afbeelding ]

Emmerdale phases back to filming by recording lockdown episodes

Van Coronation Street komt er overigens een speciale aflevering met de oudjes uit de soap omdat die niet voorlopig welkom zijn als de opnames hervat worden. De oudjes worden gewoon thuis gefilmd.

Coronation Street to film older cast members at home for soap’s 60th anniversary

Ik zou het wel gaaf vinden als GTST ook een keer live gaan bij zoveel jaar bestaan zoals de Engelse soaps.
In België starten de twee soaps komende maand weer met opnemen, elk op hun eigen manier: Thuis zal de oudere personages in de leeftijdscategorie minder laten verschijnen en ze gaan vooral werken met het wekken van de suggestie dat de personages elkaar aanraken of dicht bij elkaar staan.
Familie gaat zelfs nóg een stap verder: in samenspraak met de acteurs en experts is er het plan ontstaan dat de acteurs die in de serie een koppel spelen, elkaar in hun 'sociale bubbel' van directe familieleden toelaten zodat met die specifieke acteurs ook nog de iets intiemere momenten (zoenen, aanraken e.d.) kunnen worden gedraaid. De overige acteurs moeten zich daarentegen wel weer aan alle regels houden.

Zou je zoiets bij GTST willen doen, dan zijn alleen Erik en Caroline echt makkelijk omdat die natuurlijk in het echt een koppel zijn :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_193271570
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

In België starten de twee soaps komende maand weer met opnemen, elk op hun eigen manier: Thuis zal de oudere personages in de leeftijdscategorie minder laten verschijnen en ze gaan vooral werken met het wekken van de suggestie dat de personages elkaar aanraken of dicht bij elkaar staan.
Familie gaat zelfs nóg een stap verder: in samenspraak met de acteurs en experts is er het plan ontstaan dat de acteurs die in de serie een koppel spelen, elkaar in hun 'sociale bubbel' van directe familieleden toelaten zodat met die specifieke acteurs ook nog de iets intiemere momenten (zoenen, aanraken e.d.) kunnen worden gedraaid. De overige acteurs moeten zich daarentegen wel weer aan alle regels houden.

Zou je zoiets bij GTST willen doen, dan zijn alleen Erik en Caroline echt makkelijk omdat die natuurlijk in het echt een koppel zijn :D
En Daan en Shanti zijn een koppel in rl, levert ze gelijk weer een nieuwe verhaallijn op
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:36:51 #72
16715 Mylene
*schatje*
pi_193272879
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

In België starten de twee soaps komende maand weer met opnemen, elk op hun eigen manier: Thuis zal de oudere personages in de leeftijdscategorie minder laten verschijnen en ze gaan vooral werken met het wekken van de suggestie dat de personages elkaar aanraken of dicht bij elkaar staan.
Familie gaat zelfs nóg een stap verder: in samenspraak met de acteurs en experts is er het plan ontstaan dat de acteurs die in de serie een koppel spelen, elkaar in hun 'sociale bubbel' van directe familieleden toelaten zodat met die specifieke acteurs ook nog de iets intiemere momenten (zoenen, aanraken e.d.) kunnen worden gedraaid. De overige acteurs moeten zich daarentegen wel weer aan alle regels houden.

Zou je zoiets bij GTST willen doen, dan zijn alleen Erik en Caroline echt makkelijk omdat die natuurlijk in het echt een koppel zijn :D
Ben jij een Belg? In België wordt toch ook nog steeds Home and Away uitgezonden? Naast Buren oftewel Neighbours? Van die laatste zijn de opnames ook weer herstart.
pi_193291613
Kunnen ze baby Louise er niet uitschrijven ofzo, dit gaat natuurlijk nergens meer over. Stuur die baby op wereldreis ofzo.

Daan maakt zich veel meer zorgen over andermans kinderen dan om haar.

#justiceforbabylouise
pi_193300848
Tof artikelen over hoe ze de afgelopen maanden hebben gesleuteld aan de soap:

https://www.volkskrant.nl(...)hoop-gooide~v386215/

En; foto’s van de set? Was tot dusver altijd verboden om daar de fotograferen?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 25 mei 2020 @ 10:15:41 #75
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193300899
Ik mis het nu wel in mijn ochtend routine.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193301158
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
Tof artikelen over hoe ze de afgelopen maanden hebben gesleuteld aan de soap:

https://www.volkskrant.nl(...)hoop-gooide~v386215/

En; foto’s van de set? Was tot dusver altijd verboden om daar de fotograferen?
Goed artikel en ik moet zeggen dat het ingrijpen echt heeft gewerkt. De verhaallijnen zijn stukken fijner en geloofwaardiger. En mooi ook om te zien dat ze niet elke relatie in een vreemdgaan/scheidingscenario willen gooien :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 25 mei 2020 @ 16:42:24 #77
436222 Japepk
Padvinder
pi_193306183
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Goed artikel en ik moet zeggen dat het ingrijpen echt heeft gewerkt. De verhaallijnen zijn stukken fijner en geloofwaardiger. En mooi ook om te zien dat ze niet elke relatie in een vreemdgaan/scheidingscenario willen gooien :Y
Toen ik het las dacht ik ook, dat vreemd gaan van Nina is ook voor het eerst eens realistisch uitgewerkt. Het begon misschien wat lukraak, maar daarna is het nog een tijd een affaire geweest, is het ontdekt en daarna prima uitgewerkt hoe zo'n scheiding kan lopen. Ik hoop ook echt dat ze niet meer terug bij Bing komt, maar dat ze gewoon als goede exen blijven functioneren.

In de vorige seizoenen waren ze allebei al met 2 andere personages naar bed geweest en uiteindelijk weer samen gekomen.

Verder interessant in het artikel: de zomerstop duurt tot 31 augustus en in 2021 zal de zomerstop waarschijnlijk korter zijn. De cliffhanger zoals die voor dit seizoen was bedacht wordt alsnog opgenomen en is dan eind september te zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  maandag 25 mei 2020 @ 17:21:25 #78
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_193306745
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Goed artikel en ik moet zeggen dat het ingrijpen echt heeft gewerkt. De verhaallijnen zijn stukken fijner en geloofwaardiger.
En de sets en locaties zijn een heel stuk beter. Het is erg verfrissend om weer eens een hoop buitenscenes te zien.
pi_193307847
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:12 schreef RaymanNL het volgende:
Tof artikelen over hoe ze de afgelopen maanden hebben gesleuteld aan de soap:

https://www.volkskrant.nl(...)hoop-gooide~v386215/

En; foto’s van de set? Was tot dusver altijd verboden om daar de fotograferen?
Toffe long-read inderdaad! Mooi ook dat hier echt de diepte in wordt gegaan over veranderingen, vergaderingen en besprekingen met de acteurs. En natuurlijk dat de makers eindelijk eens van hun paard zijn gestapt met betrekking tot foto's van de set. Zo leuk om eens te kunnen zien hoe die indeling van de studio is :D

Verrassend ook dat Karin van der Meer dus is aangesteld als dramaturg. Als één iemand de hoogtijdagen van de serie heeft meegemaakt is zij het wel, dus fijn dat ze haar hebben teruggevraagd. Zou me niks verbazen als zij met de suggestie of informatie over Lord Kingsley is gekomen, zij was indertijd immers de hoofdschrijver :P
En ook interessant dat ze in eerste instantie dachten aan een femme fatale om chaos te creëren binnen de familie Verduyn, en nog mooier dat ze dat plan zélf overboord hebben gegooid. Al zal het mij weinig verbazen als Jessica Harmsen die femme fatale had moeten zijn. Kan natuurlijk altijd nog, maar hoeft niet. Al lijkt het mij wel boeiend om eens in te zoomen op wáár en waarom het precies mis is gegaan tussen Julian en Jessica.

En ook boeiend: ze zijn twee keer gaan kijken bij GZSZ :D Wel jammer alleen dat ze de camerastijl van daar niet hebben overgenomen, want hoewel GTST flinke stappen heeft gezet blijft het qua beeldvoering toch nog altijd een beetje 'goedkoop' ogen imo.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 25 mei 2020 @ 20:10:51 #80
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_193309427
Jojo: dit zijn m'n vriendinnen wijst naar Linda en Shanti

Echt, dit toont alleen maar aan dat Jojo echt met niemand in de serie echt een band heeft.
  maandag 25 mei 2020 @ 20:46:46 #81
436222 Japepk
Padvinder
pi_193310171
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 20:10 schreef James1988 het volgende:
Jojo: dit zijn m'n vriendinnen wijst naar Linda en Shanti

Echt, dit toont alleen maar aan dat Jojo echt met niemand in de serie echt een band heeft.
Dat ben ik niet met je eens. Ze is natuurlijk de zus van Bing, maar met Amir heeft ze ook leuke chemie. Merel is haar bff en Ilyas haar love interest, al is dat nog inwisselbaar.
't Echte en 't ware!
  woensdag 27 mei 2020 @ 16:30:46 #82
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_193338804
Momenteel kijk ik naar seizoen 26
Ik zit nu de periode dat Jef naar Frankrijk gaat en Maxime en Anton tegenover elkaar in rechtszaal staan, ik moet eerlijk bekennen ik blijf het jammer vinden dat de schrijvers Maxime dood hebben laten gaan
  woensdag 27 mei 2020 @ 16:41:20 #83
436222 Japepk
Padvinder
pi_193338908
Maxime was inderdaad een leuk karakter en bijzonder goed neergezet door Marjolein Keuning. Alleen de haat/liefdeverhouding met Ludo was wel compleet uitgemolken.
't Echte en 't ware!
  woensdag 27 mei 2020 @ 16:49:23 #84
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_193339013
Het had beter geweest dat ze uiteindelijk met Bill getrouwd zou zijn en dat ze samen een leven gingen opbouwen in Canada, zodat de mogelijkheid er was om af en toe nog eens op te duiken
pi_193339048
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:49 schreef gilmore2000 het volgende:
Het had beter geweest dat ze uiteindelijk met Bill getrouwd zou zijn en dat ze samen een leven gingen opbouwen in Canada, zodat de mogelijkheid er was om af en toe nog eens op te duiken
Eens....
pi_193339582
Het karakter van Maxime werd wel in één klap tenietgedaan toen Vincent ten tonele verscheen. Ik bedoel: jarenlang geeft Maxime Ludo de schuld dat ze door hem geen kinderen heeft kunnen krijgen, regelde op slinkse wijze de voogdij over Amy als ultieme wraak en ineens blijkt ze 25 jaar eerder tóch een kind te hebben gekregen - en ze wist zelfs alles van hem af. :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_193347118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
Het karakter van Maxime werd wel in één klap tenietgedaan toen Vincent ten tonele verscheen. Ik bedoel: jarenlang geeft Maxime Ludo de schuld dat ze door hem geen kinderen heeft kunnen krijgen, regelde op slinkse wijze de voogdij over Amy als ultieme wraak en ineens blijkt ze 25 jaar eerder tóch een kind te hebben gekregen - en ze wist zelfs alles van hem af. :')
Ja dat was inderdaad een beetje gek.
pi_193354343
In het AD vandaag een artikel over hoe ze het eind van dit seizoen opgelost hebben, met een spoiler van de cliffhanger die vanavond op tv is. Zoals verwacht kwamen ze min of meer toevallig uit met een redelijk spannende weekcliff. Met wat montage en andere muziek hebben ze het opgelapt om extra spanning te creëren. De eigenlijke cliffhanger wordt later opgenomen en uitgezonden.
quote:
En zo is vanavond de alternatieve zomercliffhanger te zien. ,,Letterlijk de laatste aflevering die we hebben gedraaid voor alles stil werd gelegd”, zegt Gottschalk. Geluk bij een ongeluk: die reguliere ‘weekcliff’, die de kijker normaal over het weekend ‘moet tillen’, is er een van het kaliber dat je op het puntje van je stoel doet zitten. Met een beetje finetunen – wat indringender muziek onder de scènes, een ander shot als slot – brouwden de makers de laatste aflevering. Fans die de serie al vooruit hebben gekeken op Videoland zijn lovend. Gottschalk: ,,Die weekcliffs zijn altijd al wat spannender, maar deze draait ook over leven of dood. Die roept vragen op die je als kijker bezig zullen houden.”
https://www.ad.nl/show/zo(...)nks-corona~aa61a90f/
't Echte en 't ware!
  donderdag 28 mei 2020 @ 20:40:02 #89
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_193358993
Ik vind dat ze er, gezien de omstandigheden, toch best een goede cliffhanger van hebben weten te maken.
pi_193359288
Jup. Ik heb eens zitten kijken naar mijn ranking die ik vorig jaar maakte in dit topic. Sowieso zou ik sommige cliffs nu anders ranken, maar op basis van de lijst die ik toen maakte zou ik het slot van dit seizoen op een 14e plaats durven zetten. Dan komt hij dus tussen seizoen 19 en 27 terecht:

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:37 schreef Japepk het volgende:
We zijn op de helft! De cliffhangers die volgen misten op één of andere manier de genialiteit van de cliffs uit de top 10, maar waren evengoed prima seizoensafsluiters. Ofwel zaten ze an sich goed in elkaar, ofwel sloten ze hun verhaal en seizoen goed af.
Hier komen de nummer 15 t/m 11!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is te danken aan de slotscène zelf, die genoeg vragen oproept, maar ook zeker aan de overige verhaallijnen die op een prima punt zitten om als slotaflevering te dienen.
't Echte en 't ware!
  donderdag 28 mei 2020 @ 21:31:09 #91
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_193359834
https://www.rtlboulevard.(...)zomer-niet-te-missen

Presentatrice Froukje de Both ontvangt in Goede Tijden, Zomer Tijden elke week één van de acteurs van de huidige cast samen met een oudgediende. Zo zijn onder anderen Marly van der Velden, Ferry Doedens, Fajah Lourens, Inge Ipenburg, Dorian Bindels en Jim Geduld te gast. Samen bespreken ze memorabele scènes van de afgelopen 30 jaar, geven ze spannende spoilers over wat hun personages in het nieuwe seizoen te wachten staat én komt ook het dagelijks leven van de acteurs aan bod.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:50:42 #92
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_193414592
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 16:30 schreef gilmore2000 het volgende:
Momenteel kijk ik naar seizoen 26
Ik zit nu de periode dat Jef naar Frankrijk gaat en Maxime en Anton tegenover elkaar in rechtszaal staan, ik moet eerlijk bekennen ik blijf het jammer vinden dat de schrijvers Maxime dood hebben laten gaan
Waar kun je seizoen 26 zien?
  maandag 1 juni 2020 @ 12:57:00 #94
436222 Japepk
Padvinder
pi_193417687
Vanaf seizoen 25 kun je alles op Videoland terugzien, net als seizoen 1 t/m 6.
't Echte en 't ware!
pi_193421719
GTST-acteur Ferry Doedens: Ik heb al acht weken lang met iedereen geknuffeld

https://www.ad.nl/show/gt(...)geknuffeld~a4b8deb7/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 2 juni 2020 @ 08:44:50 #96
269767 miaeak
haw haw!
pi_193431368
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 18:25 schreef RipCity het volgende:
GTST-acteur Ferry Doedens: Ik heb al acht weken lang met iedereen geknuffeld

https://www.ad.nl/show/gt(...)geknuffeld~a4b8deb7/
Stoer hoor :N
pi_193431857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 08:44 schreef miaeak het volgende:

[..]

Stoer hoor :N
Hij is inmiddels op zijn uitspraken teruggekomen.

https://www.televizier.nl(...)treden-corona-claims
pi_193432101
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 09:35 schreef Lisiga het volgende:

[..]

Hij is inmiddels op zijn uitspraken teruggekomen.

https://www.televizier.nl(...)treden-corona-claims
Heel overtuigend not
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193454953
quote:
:o


Wel terecht....zeker nu ze toch al moeten improviseren om toch te kunnen draaien....
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 3 juni 2020 @ 17:09:59 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193455271
Domme jongens blijven dom
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 3 juni 2020 @ 17:20:24 #102
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193455434
Zeker terechte beslissing omtrent Ferry.
Schijnt dat Alkan (Amir) van de week op de Dam stond, ben benieuwd of hij ook op non actief gesteld gaat worden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 3 juni 2020 @ 17:43:40 #103
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_193455793
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 17:20 schreef AgnesGru het volgende:
Zeker terechte beslissing omtrent Ferry.
Schijnt dat Alkan (Amir) van de week op de Dam stond, ben benieuwd of hij ook op non actief gesteld gaat worden.
Halve gtst cast. Kimberley ook.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193461279
Ferry mag gewoon even 2 weken niet draaien. Echt wat een ophef..
Alkan was op de dam met iets van 5000 anderen. Die mogen ze dan ook wel even terug fluiten.

Maar dan nog is het allemaal maar overdreven. Half Nederland is allang niet meer zo streng met die regels bezig. Als iedere werkgever zijn werknemers op non actief zet die zich niet aan die 1.5 regel houd privé kunnen er geloof ik een hoop mensen thuis blijven.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  donderdag 4 juni 2020 @ 00:32:14 #106
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_193463499
Ferry :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_193465539
De actrice van haar is dood denk ik , maar Emma is gewoon vertrokken in de serie.
pi_193465540
Dat is wat ik denk
  donderdag 4 juni 2020 @ 11:57:15 #109
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_193468216
Wisten jullie dat Chris Jolles sinds een jaar buschauffeuse is voor Connexxion in Haarlem? :D

Van Dian met de dure smaak naar buschauffeuse.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 4 juni 2020 @ 12:01:17 #110
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193468281
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 08:29 schreef na1811 het volgende:
De actrice van haar is dood denk ik , maar Emma is gewoon vertrokken in de serie.
Waar gaat dit over
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193468892
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Waar gaat dit over
Helen Suiderhoud speelde destijds de rol van Emma Driessen en is twee jaar geleden overleden.......maar dat werd pas een paar weken geleden hier op het topic bekend, denk dat @na1811 daar alsnog op reageert :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2020 12:39:14 ]
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 4 juni 2020 @ 13:55:11 #112
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193469929
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Helen Suiderhoud speelde destijds de rol van Emma Driessen en is twee jaar geleden overleden.......maar dat werd pas een paar weken geleden hier op het topic bekend, denk dat @:na1811 daar alsnog op reageert :)
Ah op die manier zat me al af te vragen wie Emma was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193470121
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ah op die manier zat me al af te vragen wie Emma was.
Was even een ander onderwerp ineens inderdaad :)
pi_193518667
Ik las via Instagram van gtst een interview met iemand van het schrijversteam van gtst en die vertelde dat het script niet heel erg aangepast hoeft te worden om het Corona proof te maken. Alleen kan er geen kus gegeven worden bij een bruiloft die eraan komt..., wie zullen er gaan trouwens denken jullie?
  zondag 7 juni 2020 @ 10:18:30 #115
354103 Magica
gna gna
pi_193518867
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 09:56 schreef Mriekie het volgende:
Ik las via Instagram van gtst een interview met iemand van het schrijversteam van gtst en die vertelde dat het script niet heel erg aangepast hoeft te worden om het Corona proof te maken. Alleen kan er geen kus gegeven worden bij een bruiloft die eraan komt..., wie zullen er gaan trouwens denken jullie?
Nina en Bing :r
pi_193518912
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:18 schreef Magica het volgende:

[..]

Nina en Bing :r
Eerst maanden ruziën over de scheiding en dan toch weer gaan trouwen??
  zondag 7 juni 2020 @ 10:25:47 #117
354103 Magica
gna gna
pi_193518945
quote:
17s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Eerst maanden ruziën over de scheiding en dan toch weer gaan trouwen??
Ja, waarom niet :P tis een soap
pi_193518956
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:25 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja, waarom niet :P tis een soap
Ja okee, maar niet heel geloofwaardig :)
pi_193518960
quote:
17s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Eerst maanden ruziën over de scheiding en dan toch weer gaan trouwen??
Ludo en Janine voor de 100e keer?
Amir en Amelie?
Rik en Shantie?

Volgens mij zijn dat zo’n beetje de opties? Of er moet ineens weer een nieuw stel komen
pi_193518973
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:26 schreef Mriekie het volgende:

[..]

Ludo en Janine voor de 100e keer?
Amir en Amelie?
Rik en Shantie?

Volgens mij zijn dat zo’n beetje de opties? Of er moet ineens weer een nieuw stel komen
Rik en Shanti zou leuk zijn, zeker als het ook lukt om zwanger te worden :Y
  zondag 7 juni 2020 @ 10:30:51 #121
354103 Magica
gna gna
pi_193519016
quote:
17s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja okee, maar niet heel geloofwaardig :)
Dan over een paar maanden wel :O
Rik en shanti zou ook kunnen.
Hoop meer dat Bing en rik samen een afschuwelijk ongeluk krijgen. Wat een ontiegelijk vervelende personages :{
  zondag 7 juni 2020 @ 10:31:34 #122
354103 Magica
gna gna
pi_193519025
Vooral Rik :r
Die is al 10 jaar over de datum
pi_193519030
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:30 schreef Magica het volgende:

[..]

Dan over een paar maanden wel :O
Rik en shanti zou ook kunnen.
Hoop meer dat Bing en rik samen een afschuwelijk ongeluk krijgen. Wat een ontiegelijk vervelende personages :{
Ligt er inderdaad aan wanneer die bruiloft precies te zien zal zijn en hoe ze de draad weer oppakken straks....
pi_193521084
Amelie is toch dood -O-
Van mij mag dat ook wel blijven.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_193521339
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:20 schreef ConqueringChaos het volgende:
Amelie is toch dood -O-
Van mij mag dat ook wel blijven.
Is dit een aanname, of heb je een bron? -O-
pi_193524248
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2020 13:41 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Is dit een aanname, of heb je een bron? -O-
Een aanname ;)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zondag 7 juni 2020 @ 20:45:45 #127
436222 Japepk
Padvinder
pi_193526621
Seizoen 2:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Japepk op 07-06-2020 23:36:39 ]
't Echte en 't ware!
pi_193527623
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 20:45 schreef Japepk het volgende:
Seizoen 2:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben intussen bij seizoen 6, hele jonge Rik nog :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2020 21:33:56 ]
pi_193530540
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 12:57 schreef Japepk het volgende:
Vanaf seizoen 25 kun je alles op Videoland terugzien, net als seizoen 1 t/m 6.
Hey! Ik zag het ja! Ben inmiddels verslaafd aan seizoen 5. Zo leuk!
  maandag 8 juni 2020 @ 12:20:30 #130
436222 Japepk
Padvinder
pi_193535540
Ze pakken toch wel aardig uit deze zomer. Er worden nu wekelijks samenvattingen geplaatst van de afgelopen 30 seizoenen, seizoen 1 staat nu online: https://www.gtst.nl/item/gtst-30-jaar-seizoen-1

En afgelopen vrijdag was de eerste aflevering van Zomer Tijden, waarin steeds met een castlid en oudgediende wordt teruggeblikt én vooruit geblikt: https://www.gtst.nl/item/gtzt-marly-inge-1
't Echte en 't ware!
  woensdag 10 juni 2020 @ 23:13:18 #131
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_193576325
https://www.muziekgeheime(...)-door-de-jaren-heen/

ik verlang terug naar een langere leader
pi_193578086
In seizoen 6 komt de moeder van Rick ook op het toneel.
Joke Bruijs is wel veranderd in de loop der jaren. :D
  donderdag 11 juni 2020 @ 16:41:59 #133
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_193588760
De website van GTST is voortaan via RTL XL met 0 informatie over personages of whatever.. jammer weer..
pi_193594399
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 12:20 schreef Japepk het volgende:
Ze pakken toch wel aardig uit deze zomer. Er worden nu wekelijks samenvattingen geplaatst van de afgelopen 30 seizoenen, seizoen 1 staat nu online: https://www.gtst.nl/item/gtst-30-jaar-seizoen-1

En afgelopen vrijdag was de eerste aflevering van Zomer Tijden, waarin steeds met een castlid en oudgediende wordt teruggeblikt én vooruit geblikt: https://www.gtst.nl/item/gtzt-marly-inge-1
Ik denk dat dat nu ook wel mede door de corona crisis is. Ze zijn natuurlijk eerder gestopt met een "mindere" cliff dan ze zouden willen, dus is er druk om kijkers vast te houden.

Wat betreft de cliff vond ik het dit jaar juist erg "less is more". Natuurlijk niet zo spectaculair en groots, maar wat mij betreft hoeft het ook allemaal niet op speciale locaties met dure stunts en decors. (Al was die parachute sprong wel geweldig natuurlijk i.c.m die app)
Zeker voor een cliff die niet de cliff had moeten zijn vond ik het een erg goed eindpunt. Bracht genoeg vragen op die wat minder geforceerd overkwamen dan in andere jaren.
Toen werd er maar van ons verwacht dat het ons iets zou boeien wat er nu weer met "miss Nina" zou gebeuren of dat de mega gehypte "wie ligt er onder de auto" een random figurant bleek te zijn. (:'))
Ik vind het een mooie samenkomst van verschillende open einden en zelfs een actrice die er nog niet zo lang in zit heeft het eindshot.
Erg netjes gedaan ^O^.

[ Bericht 2% gewijzigd door miaeak op 11-06-2020 23:54:24 ]
pi_193616214
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:48 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nu ook wel mede door de corona crisis is. Ze zijn natuurlijk eerder gestopt met een "mindere" cliff dan ze zouden willen, dus is er druk om kijkers vast te houden.

Wat betreft de cliff vond ik het dit jaar juist erg "less is more". Natuurlijk niet zo spectaculair en groots, maar wat mij betreft hoeft het ook allemaal niet op speciale locaties met dure stunts en decors. (Al was die parachute sprong wel geweldig natuurlijk i.c.m die app)
Zeker voor een cliff die niet de cliff had moeten zijn vond ik het een erg goed eindpunt. Bracht genoeg vragen op die wat minder geforceerd overkwamen dan in andere jaren.
Toen werd er maar van ons verwacht dat het ons iets zou boeien wat er nu weer met "miss Nina" zou gebeuren of dat de mega gehypte "wie ligt er onder de auto" een random figurant bleek te zijn. (:'))
Ik vind het een mooie samenkomst van verschillende open einden en zelfs een actrice die er nog niet zo lang in zit heeft het eindshot.
Erg netjes gedaan ^O^.
Ik moet zeggen dat dat het ook wel 'spannend' maakt. Want als Nina of Janine weer eens is aangereden weet je al dat het goed komt. Nu weet je oprecht niet wat er gaat gebeuren :D
  dinsdag 16 juni 2020 @ 12:09:04 #137
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_193653852
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 06:15 schreef NedKelly het volgende:
In seizoen 6 komt de moeder van Rick ook op het toneel.
Joke Bruijs is wel veranderd in de loop der jaren. :D
Dat is Janine Veeren. Zij speelde Maria in de jaren 90.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_193677579
Toch wel erg vet dat je op videoland oude GTST seizoenen kunt bekijken :)
  zaterdag 20 juni 2020 @ 11:18:20 #139
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_193709864
inmiddels zit ik al een aantal dagen in seizoen 27, Net de aflevering gezien dat Bill Norris vertrekt, ontzettend jammer, Bart Oomen speelde een overtuigende rol en daar zit nog zo veel meer in, ik irriteer me ontzettend aan het vriendje van Lucas die Felix die rol hadden ze wat mij betreft kunnen overslaan, ook viel mij dat het personage van Zoë in het begin nog verteld dat ze gewoon bij haar ouders op bezoek gaat ( wat later dus niet het geval blijkt te zijn) voor mij stopt het hier, En dan het einde van de rol van Maxime daar had nog veel in kunnen zitten, Op de één of andere manier geloof ik ook niet echt in haar dood, hoe fantastisch zou het zijn als Maxime ineens weer opduikt en jarenlang gevlucht is voor bijvoorbeeld Martine Hafkamp (Die is vast ook niet dood) daarover de comeback van Hafkamp was echt vreselijk de aanloop er naartoe was veel interessanter en dat terwijl Inge Ipenburg een fantastische actrice is

Wat ik momenteel mis in de serie is een echte Soap bitch
de laatste was Billy De Palma die zeker in het aankomende seizoen haar comeback moet gaan maken
pi_193712361
Fajah Lourens had spijt van abrupte dood in GTST: ‘Daarna kreeg Yolanthe alle rollen die ik ook wilde’

https://www.ad.nl/show/fa(...)-ook-wilde~a1400bd7/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 20 juni 2020 @ 15:49:41 #141
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_193712476
ja of die cliff, waar nina dreigt geplet te worden bij die autosloperij :')

ieder ander karakter had dat niet overleefd, maar nina die overleeft van alles, net zoals d'r vader :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_193768675
Voor degenen die GTST compleet op dvd willen hebben:

Seizoen 25 en 26 komen dan toch nog op dvd, respectievelijk op 22 september en 15 december van dit jaar. Zijn nu al te reserveren via bol.com.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 juli 2020 @ 02:15:27 #143
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193883391
Ik wil Amy weer in gtst.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 2 juli 2020 @ 15:52:41 #144
436222 Japepk
Padvinder
pi_193890631
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil Amy weer in gtst.
Dan moeten ze Valentijn wel lozen vind ik. Huize Sanders is geen kindercrêche. Het zou wel leuk zijn als Amy & Nina de zussen zijn die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. En dan niet met doorgedraaide Amy die haar zus wil opblazen, maar gewoon 2 rivaliserende vrouwen die elkaar steeds een loer draaien. Kan Sil ook weer langs komen bij Laura!
't Echte en 't ware!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 2 juli 2020 @ 21:19:55 #145
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193895239
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:52 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dan moeten ze Valentijn wel lozen vind ik. Huize Sanders is geen kindercrêche. Het zou wel leuk zijn als Amy & Nina de zussen zijn die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. En dan niet met doorgedraaide Amy die haar zus wil opblazen, maar gewoon 2 rivaliserende vrouwen die elkaar steeds een loer draaien. Kan Sil ook weer langs komen bij Laura!
Amy gespeeld door Holy Mae Brood heeft wel een karakter ontwikkeling ondergaan is geen puberkind meer ofzo knappe dame ook,

Sil bij laura zou idd ook leuk zijn maar zou Valentijn niet lozen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_193909431
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Amy gespeeld door Holy Mae Brood heeft wel een karakter ontwikkeling ondergaan is geen puberkind meer ofzo knappe dame ook,

Sil bij laura zou idd ook leuk zijn maar zou Valentijn niet lozen.
Valentijn is inderdaad wel een leuke aanwinst......misschien kan hij Amy verleiden?
  zondag 5 juli 2020 @ 11:17:31 #147
269767 miaeak
haw haw!
pi_193937993
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Valentijn is inderdaad wel een leuke aanwinst......misschien kan hij Amy verleiden?
Valentijn hebben ze heel goed omgedraaid. Mag wat mij bereft blijven ^O^
pi_193938527
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 11:17 schreef miaeak het volgende:

[..]

Valentijn hebben ze heel goed omgedraaid. Mag wat mij bereft blijven ^O^
Ja eens :Y
pi_193939450
Ik kijk die Goede Tijden Zomer Tijden, heb nu die spoilers van Nina en Bing al 2x gehoord.
Voor mensen zonder Videoland.

Zet het in een spoiler voor degene die het niet willen lezen ;)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_193946514
Dat Goede Tijden Zomer Tijden... Het idee is leuk, de uitvoering matig (goedkope visuals, fragmenten van amper 10 seconden), en de 'presentatrice' van dienst uiterst belabberd. Serieus, elke keer dat "dankjewel voor al je práchtige verhalen, ik heb ervan genóten". Please, stop it :') _O-

Nu ja, de seizoenssamenvattingen zijn vooralsnog ook weinig soeps helaas. De behandelde verhalen worden in een noodvaart er doorheen gejaagd, en verder mist er soms zoveel essentieels dat ik me afvraag wie die keuzes maakt. Want als ik er algemeen naar kijk zie ik wel dat er écht gespot wordt door de redactie.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_193966396
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Valentijn is inderdaad wel een leuke aanwinst......misschien kan hij Amy verleiden?
Valentijn met Amy? Amy is zijn tante.
pi_193966485
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 22:57 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Valentijn met Amy? Amy is zijn tante.
Amy is van Ludo en Isabella toch? En Valentijn van Nick en Charlie.....ben altijd zo slecht in familieverbanden :@

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2020 23:06:36 ]
pi_193966568
quote:
17s.gif Op maandag 6 juli 2020 23:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Amy is van Ludo en Isabella toch? En Valentijn van Nick en Charlie.....ben altijd zo slecht in familieverbanden :@
Klopt. Amy en Nick zijn beide van Ludo dus Amy is de tante van Valentijn.
pi_193966591
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 23:08 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Klopt. Amy en Nick zijn beide van Ludo dus Amy is de tante van Valentijn.
Ah okee :)
  dinsdag 7 juli 2020 @ 23:35:30 #155
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_193982895
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:35 schreef LetsGame het volgende:
Vandaag de cliffhanger van seizoen 2 teruggekeken. Grappig dat deze aflevering heel sterk was terwijl dat seizoen grotendeels lachwekkend slecht was. Seizoen 2 is echt mijn minst favoriete 90s seizoen samen met seizoen 8. Seizoen 3, 6 en 9 waren het beste. _O_
Ik doe al JAREN over seizoen 2. Ik ben er serieus mee gekapt om verder te gaan met S4, toen S5, toen S6 (ook eventjes over gedaan, pas vorige maand de laatste 2 afleveringen afgekeken) om nu te twijfelen of ik 'm weer oppak. DVD 12 dacht ik (of DVD 16? /Rohan In ieder geval toen Annette net haar miskraam had gehad en ze moesten uitvogelen wie de geheimzinnige briefschrijver was). Oef :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_193985488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik doe al JAREN over seizoen 2. Ik ben er serieus mee gekapt om verder te gaan met S4, toen S5, toen S6 (ook eventjes over gedaan, pas vorige maand de laatste 2 afleveringen afgekeken) om nu te twijfelen of ik 'm weer oppak. DVD 12 dacht ik (of DVD 16? /Rohan In ieder geval toen Annette net haar miskraam had gehad en ze moesten uitvogelen wie de geheimzinnige briefschrijver was). Oef :')
Ik ben via Videoland nu bij seizoen 6, in de periode dat Arnie vreemd gaat met Linda, Rik en Anita een relatie krijgen en dat Martin Helmink waarvan jaren werd gedacht dat hij dood was toch nog blijkt te leven.
pi_193993419
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik doe al JAREN over seizoen 2. Ik ben er serieus mee gekapt om verder te gaan met S4, toen S5, toen S6 (ook eventjes over gedaan, pas vorige maand de laatste 2 afleveringen afgekeken) om nu te twijfelen of ik 'm weer oppak. DVD 12 dacht ik (of DVD 16? /Rohan In ieder geval toen Annette net haar miskraam had gehad en ze moesten uitvogelen wie de geheimzinnige briefschrijver was). Oef :')
Ik vind seizoen 2 juist de leukste seizoen. 😜 Na seizoen 2 veranderde de serie heel erg. Althans die indruk kreeg ik. Meer midden seizoen 3. Seizoen 6 & 7 zijn ook niet verkeerd.😉 Vooral in het begin met Ludo Sanders is heel interessant! 😎
pi_193994215
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 09:13 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Ik ben via Videoland nu bij seizoen 6, in de periode dat Arnie vreemd gaat met Linda, Rik en Anita een relatie krijgen en dat Martin Helmink waarvan jaren werd gedacht dat hij dood was toch nog blijkt te leven.
Daar ben ik ook.
Dat gezeur van Robert dat Roos zich niet aan moet stellen over het vreemdgaan. Stelt niks voor mensen, gewoon doorlopen. :+
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:32:24 #159
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_193997395
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ik doe al JAREN over seizoen 2. Ik ben er serieus mee gekapt om verder te gaan met S4, toen S5, toen S6 (ook eventjes over gedaan, pas vorige maand de laatste 2 afleveringen afgekeken) om nu te twijfelen of ik 'm weer oppak. DVD 12 dacht ik (of DVD 16? /Rohan In ieder geval toen Annette net haar miskraam had gehad en ze moesten uitvogelen wie de geheimzinnige briefschrijver was). Oef :')
Waarom zou je seizoen 3 overslaan? Het is het beste seizoen van de serie zonder twijfel. Seizoen 6 en 9 komen daar wel bij in de buurt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  woensdag 8 juli 2020 @ 23:16:19 #160
436222 Japepk
Padvinder
pi_193999603
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
Nu ja, de seizoenssamenvattingen zijn vooralsnog ook weinig soeps helaas. De behandelde verhalen worden in een noodvaart er doorheen gejaagd, en verder mist er soms zoveel essentieels dat ik me afvraag wie die keuzes maakt. Want als ik er algemeen naar kijk zie ik wel dat er écht gespot wordt door de redactie.
Ze focussen duidelijk op de karakters die kijkers van nu nog zouden kunnen herkennen. Rik, Janine, Ludo, Julian. Op zich een slimme manier om het rijke verleden van de serie aan bod te laten komen. Ergens moet je toch keuzes maken en de verhalen die ze laten zien hebben ze inderdaad goed uitgezocht.

Eens met je over Zomer Tijden btw. Wat een zouteloze show is dat. De scoops over het nieuwe seizoen geven natuurlijk niets weg en verder zit er weinig opzienbarends in. Al was het interview met Jimmy Geduld wel mooi.
't Echte en 't ware!
pi_194002793
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:16 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ze focussen duidelijk op de karakters die kijkers van nu nog zouden kunnen herkennen. Rik, Janine, Ludo, Julian.
Was het maar waar... Julian's exit met Jessica in seizoen 9 is niet getoond, en ook bij Rik maken ze er een zooitje van: geen Bert de Jong, geen ontmoeting met Job, en zijn verhaallijn stopt blijkbaar wanneer hij de identiteit van Jan Eerdmans overneemt en Anita denkt dat hij dood is. Whut?!
En ook bij Ludo en Janine zijn ze verre van volledig: het hele wraakplan van Janine en Stefano in seizoen 11 wordt afgedaan met een paar zinnetjes, de hele erfenisstrijd rond Maximiliaan in seizoen 12 ontbreekt, Janine's verhaallijn met Simon komt zelfs helemaal niet aan bod in de samenvatting van seizoen 13... En oké, je kan nooit volledig zijn in samenvattingen, maar de meest essentiële scènes of zelfs verhaallijnen overslaan is wel heel erg slordig.

quote:
Op zich een slimme manier om het rijke verleden van de serie aan bod te laten komen. Ergens moet je toch keuzes maken en de verhalen die ze laten zien hebben ze inderdaad goed uitgezocht.
Nou: de scènes zijn goed en verrassend uitgezocht, maar het grotere plaatje is en blijft slordig. Als je alleen al kijkt naar de samenvatting van seizoen 13, waarin alle hoogtepunten worden overgeslagen en de behandelde verhaallijnen wat blijven zweven omdat ze worden afgekapt/afgeraffeld. Doodzonde.

quote:
Eens met je over Zomer Tijden btw. Wat een zouteloze show is dat. De scoops over het nieuwe seizoen geven natuurlijk niets weg en verder zit er weinig opzienbarends in. Al was het interview met Jimmy Geduld wel mooi.
Ook de anekdotes van Bartho vond ik erg verrassend, moet ik zeggen. Zijn mooiste herinnering is de laatste scène met Henriëtte Tol ( _O_ ) en hij had eigenlijk willen vertrekken in 1993 :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 9 juli 2020 @ 13:13:37 #162
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194005643
Ik kijk GTST seizoen 6 dus ook terug via Videoland. Ik kijk sinds eind seizoen 5 al weer mee. :P

Martin Helmink :r
Linda :r
Arnie :r
Sylvia :r :r :r
Roos O+
Jessica O+
Rik _O_
Arthur _O_
Remco :r :r :r
Stan :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 9 juli 2020 @ 14:38:38 #163
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_194006527
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:32 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Waarom zou je seizoen 3 overslaan? Het is het beste seizoen van de serie zonder twijfel. Seizoen 6 en 9 komen daar wel bij in de buurt.
Omdat ik via een prijsvraag op FOK seizoen 4 won, seizoen 3 niet in huis had en gewoon verder wilde met een ander seizoen _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 9 juli 2020 @ 14:40:01 #164
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_194006551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 13:13 schreef LetsGame het volgende:
Ik kijk GTST seizoen 6 dus ook terug via Videoland. Ik kijk sinds eind seizoen 5 al weer mee. :P

Martin Helmink :r
Linda :r
Arnie :r
Sylvia :r :r :r
Roos O+
Jessica O+
Rik _O_
Arthur _O_
Remco :r :r :r
Stan :D
En wat vind je van Suzanne? :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 9 juli 2020 @ 14:40:13 #165
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_194006556
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 09:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ook de anekdotes van Bartho vond ik erg verrassend, moet ik zeggen. Zijn mooiste herinnering is de laatste scène met Henriëtte Tol ( _O_ ) en hij had eigenlijk willen vertrekken in 1993 :D
Oh joh :o :D Maar fuck it, elke gelegenheid om die scène te linkdumpen grijp ik aan ook:


_O_ _O_ _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 9 juli 2020 @ 14:43:01 #166
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_194006595
Om even in de verre jaren van lang geleden te blijven (want de serie van nu ligt toch stil), een bijzonder artikel rond de duizendste.

quote:
Acteurs uit Goede tijden, slechte tijden afgestudeerd als theaterwetenschappers

Eindelijk, na jarenlang genomineerd te zijn, won de televisie-soap Goede tijden, slechte tijden vorige maand de Televizierring. Vanavond zendt RTL4 de feestelijk omlijste duizendste aflevering uit. De serie blijft populair, maar is voortdurend aan verandering onderhevig. “In het begin stonden de vrouwelijke personages alleen klaar om bij thuiskomst een borrel voor hun werkende mannen in te schenken”, aldus acteur Bartho Braat (Jef in de serie). Hetgeen collega Paul Groot (Stan), met veel minder GTST-dienstjaren, vroeger voor de buis al blijkt te zijn opgevallen: “Het was toen vreselijk veel conservatiever”. En zij weten waarover ze het hebben. Beide soap-sterren zijn afgestudeerd in de theaterwetenschap.

PETER DE BROCK - 10 november 1995

Allebei studeerden ze theaterwetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Ook werken ze allebei graag in het theater. Paul Groot staat op dit moment op de planken in een door de critici lovend ontvangen toneelbewerking van de roman 'Zilver' van Adriaan van Dis. Samen met Bartho Braat en een aantal andere GTST-acteurs wil hij volgend theaterseizoen 'Loot' (Roof) van Joe Orton gaan spelen.

Na wat omzwervingen in de theaterwereld studeerde Braat in 1986 af met de scriptie 'Inbeelding van de realiteit als realiteit; een onderzoek naar het spel in het spel in Trilogie des Wiedersehens van Botho Strauss'. In hetzelfde jaar nam de jonge Paul Groot plaats in de collegebanken. Ondanks zijn voorliefde voor het toneel schreef hij in 1991 een scriptie over de technieken van de grap in Fawlty Towers. “Die scriptie was een goed alibi om lekker vaak naar mijn favoriete televisieserie te kijken”, grapt Groot. Na zijn studie schreef Groot scripts voor tv-series. Trots is hij op de toneelbewerking van de roman 'Zilver' van Adriaan van Dis, die hij samen met dramaturg Netty Droog schreef, en die nu na jarenlange voorbereiding wordt gespeeld. “Het is wel hectisch naast de opnamen voor GTST.”

Voor Braat en Groot is GTST brood op de plank. De serie wordt gedraaid in een normale vijfdaagse werkweek in de tv-studio Aalsmeer. “Desondanks hebben wij best tijd voor andere activiteiten”, zegt Braat. Hij was betrokken bij de stichting Oeuvre, organiseerde eenacter-festivals in Frascati, werkte mee aan het losbladig Handboek voor amateurtoneel en het tijdschrift Podiumkunsten. Sneller ging zijn entree bij GTST. Braat speelde een gastrolletje - “Robert Alberts kwam bij mij solliciteren en ik moest zeggen: Nee, meneer niet bij mij” - en werd gespot voor de nieuwe rol van Jef, de broer van Robert Alberts. “Een paar dagen later moest ik een stem inspreken voor een flash-back. Ik merkte dat ik vanuit de coulissen werd geobserveerd door producer Olga Madsen, waarna ik nog dezelfde avond werd gebeld. En dat terwijl ik de serie helemaal niet kende. Ik stond 's avonds gewoon op de planken. Voor mij was doorslaggevend dat oud Centrum-collega Henriëtte Tol mijn tegenspeelster werd. Alleen heeft zij, in de rol van Karin Alberts, mij na een jaar laten zitten.”

Voor Paul Groot duurde het wat langer. “Twee weken nadat ik mijn foto's en een videoband had opgestuurd naar het castingbureau van Harry Klooster werd ik gevraagd voor GTST.” Al snel werd hem duidelijk dat Stan een belangrijk personage zou gaan worden. “Maar het blijft afwachten”, relativeert Groot achteraf. “De kans blijft altijd aanwezig dat een personage, als het niet bevalt, er voortijdig wordt uitgeschreven.” Stan is een produkt van de scenarioschrijvers rondom Rogier Proper, die de van oorsprong Australische serie bewerken. Braat heeft de beginjaren meegemaakt, waarin werd gewerkt naar de oorspronkelijke Australische scenario's. “Hoewel de serie werd vernederlandst, bleven de karakters boerse Australische types. De broers Alberts gingen geregeld met elkaar op de vuist. Jef mocht in die tijd wel vaker iemand neerslaan. Aan de andere kant zag je destijds veel duidelijker dan nu, dat de verhaalstructuur binnen vijf afleveringen zo geconstrueerd was dat de kijker makkelijk de draad kon oppakken na twee gemiste afleveringen”, zegt Braat. “Scènes waarin beslissingen werden genomen, werden in een andere aflevering nog een keer naverteld. De Australiërs waren gek op spiegelscènes, waarin hetzelfde verhaal tegen een andere personage wordt verteld. Het zit er nu nog een beetje in, maar veel minder duidelijk.”

De serie heeft zich ten goede ontwikkeld, vinden de acteurs. Het is nu een duidelijk volwassen Nederlands produkt, met verhoogde kwaliteit. “Ik vond het vroeger een conservatieve serie”, zegt Groot.

“Inderdaad”, valt Braat hem bij. “Karin Alberts, de eerste vrouw van Jef, stond altijd klaar om bij thuiskomst van haar werkende man een borrel in te schenken. Uiteindelijk is zij met een duidelijke Nederlandse lijn, ze ging zich emanciperen, de serie uitgeschreven.” Op de vraag of de Nederlandse scripts niet te bol staan van mysterieuze verdwijningen en dito verschijningen, antwoordt Braat: “Onder Australisch gezag hadden wij ook een meisjesmoordenaar die zijn jonge slachtoffers de keel afsneed. Vergeet niet, dat gijzelingen en dergelijke noodzakelijk zijn voor spanning. Een serie als GTST heeft sterke cliffhangers nodig.”

Ook over de ontwikkeling van hun eigen personages hebben ze zo hun ideeën. Groot: “Stan was in het begin een rebelse, gesloten jongen. Ik denk dat hij nu veel opener en gevoeliger is. Je hebt altijd een beetje inspraak bij je rol. Er wordt hier zo geredeneerd dat je aan de tekst van de dialoogschrijvers zelf nog een laatste draai mag geven. Waardoor je dichter op het personage komt te staan.” Een proces waarbij volgens Braat ook het aantal van vijftien dialoogschrijvers een rol speelt.

“Zij streven naar een gemiddeld idioom, een constante taal. Ik heb gemerkt dat mijn persoonlijke omzettingen van de taal op een gegeven moment door de schrijvers worden overgenomen. Waarop ik het niet kan laten om die woorden weer om te zetten. Want ik vind dat het voortdurend zo moet overkomen alsof je half staat te improviseren. Dat lijkt mij essentieel voor de speelstijl, als je daarover kan spreken, van GTST.”

Gevaarlijk probleem van het acteren in GTST blijft dat het grote publiek en producenten de personages zien als stereotypen. Vooral Braat heeft de gevolgen ondervonden. En dan doelt hij niet op die onplezierige ontmoeting op straat met een fanatieke GTST-kijker die uit woede over de handel en wandel van Jef Alberts een mes op zijn borst zette. “Ik heb jarenlang veel free-lance werk gedaan voor televisie. Maar zodra je hier zit, neemt de belangstelling af. Producenten denken dat je geen tijd meer hebt, te duur bent geworden of te bekend bent als Jef.”

Groot merkt, naast de stortvloed aan liefdesbrieven van meiden, vooral een daling van inkomsten uit bedrijfsfilms. “Ik kan door Stan geen onschuldige student meer spelen. Daarvoor is wel ander werk in de plaats gekomen. Ik doe veel nasynchronisatie van tekenfilms. Fantastisch werk, bijna sport. Je concentreren op één zinnetje, een paar woorden. Zoals laatst bij 'Pocahontas', de nieuwe tekenfilm van Disney, eindeloos schaven aan een zinnetje als: De nieuwe wereld wordt geweldig!”

Paul Groot en Bartho Braat koesteren nog geen plannen om de scenarioschrijvers te verzoeken hen uit de serie te schrijven. “Iedere scène is een avontuur, een heuvel die genomen moet worden”, benadrukt Braat. Groot blijft, zolang hij ruimte houdt voor zijn andere bezigheden. En dan is er nog het groepsgevoel van de GTST-cast, waar sommige media zo graag over schrijven. Hoewel Bartho Braat daar moeite mee blijkt te hebben: “Wij werken hier in een team. En ik ben de afgelopen vijf jaar geen dag met tegenzin naar Aalsmeer gegaan. Maar het is gewoon werk voor me. Ik word kriegel van dat halfzachte 'gezellige' sausje dat door de pers over de serie wordt uitgegoten.”

Bron: Trouw.nl
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:36:49 #167
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194007249
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:40 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

En wat vind je van Suzanne? :')
Op het moment erg weinig in beeld, niet dat dat erg is. :P
Ze heeft weinig te doen na exit Peter.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 13 juli 2020 @ 23:07:38 #168
436222 Japepk
Padvinder
pi_194077151
Jette heeft wel flink gespoilerd in Zomer Tijden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En leuke toevoeging:
Jette vindt dat Arnie het leukste personage is om terug te laten keren en haar ideale exit lijkt haar een happily ever after met Robert in Frankrijk.
't Echte en 't ware!
  woensdag 15 juli 2020 @ 00:05:07 #169
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_194093518
Goede Tijden Zomer tijden, Leuke gasten ook wel leuke verhalen en spoilers om te horen.
Alleen erger ik me ontzettend aan Froukje de Both alsof ze echt alles van een autocue leest
het is echt overacting

Vandaag in seizoen 6 op videoland heeft Ludo zijn intrede gedaan. ben benieuwd naar zijn verhalenlijn (aflevering 1059)
pi_194094654
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 23:07 schreef Japepk het volgende:
Jette heeft wel flink gespoilerd in Zomer Tijden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En leuke toevoeging:
Jette vindt dat Arnie het leukste personage is om terug te laten keren en haar ideale exit lijkt haar een happily ever after met Robert in Frankrijk.
Waarom eigenlijk met Robert? Die man heeft haar zo vaak belazerd. Kan me voorstellen dat ze hoe dan ook beter af is zonder die man. :P
  woensdag 15 juli 2020 @ 18:07:40 #171
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194103223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 00:05 schreef gilmore2000 het volgende:
Goede Tijden Zomer tijden, Leuke gasten ook wel leuke verhalen en spoilers om te horen.
Alleen erger ik me ontzettend aan Froukje de Both alsof ze echt alles van een autocue leest
het is echt overacting

Vandaag in seizoen 6 op videoland heeft Ludo zijn intrede gedaan. ben benieuwd naar zijn verhalenlijn (aflevering 1059)
Geloof me.. de Ludo hier was een heeeeel andere Ludo dan we gewend zijn. Die kwam rond 1998 vond ik zelf.. deze Ludo was een monster.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_194123092
Zo ik ben ook weer helemaal bij met GTST. Ik was vorig jaar een tijdje gestopt met kijken omdat ik de verhaallijnen niet meer zo leuk vond, en de exit van Aysen vond ik ook belachelijk.

Ik moet zeggen dat het wel leuker begint te worden, en ondanks het abrubte einde van het seizoen vond ik deze ‘cliff’ nog beter dan vorig jaar. Dat is voor mij de allerslechtste cliff in al die 30 jaar, en ben toen ook even afgehaakt.

Ik ben benieuwd of Amelie dood is. Richard kan ik wel waarderen. Ik vind het altijd leuk als Ludo een tegenstander heeft wat natuurlijk weer helemaal uit de hand loopt. Ook leuk dat het een keer een man is na Bowien, Dian, Martine, Isabella en vele andere dames.

Ik vind het wel stom dat ze Billy eruit hebben geschreven, zij was voor mij één van de beste nieuwe aanwinsten van afgelopen jaren. Ik zie haar ook nog wel terugkomen in de toekomst.
Leuk dat Julian weer terug is. Met de rest van de familie (op opa na) heb ik nog niet zoveel.
  vrijdag 17 juli 2020 @ 21:37:02 #173
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194135111
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_194141229
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2020 01:25 schreef Thatsmelv het volgende:
Zo ik ben ook weer helemaal bij met GTST. Ik was vorig jaar een tijdje gestopt met kijken omdat ik de verhaallijnen niet meer zo leuk vond, en de exit van Aysen vond ik ook belachelijk.

Ik moet zeggen dat het wel leuker begint te worden, en ondanks het abrubte einde van het seizoen vond ik deze ‘cliff’ nog beter dan vorig jaar. Dat is voor mij de allerslechtste cliff in al die 30 jaar, en ben toen ook even afgehaakt.

Ik ben benieuwd of Amelie dood is. Richard kan ik wel waarderen. Ik vind het altijd leuk als Ludo een tegenstander heeft wat natuurlijk weer helemaal uit de hand loopt. Ook leuk dat het een keer een man is na Bowien, Dian, Martine, Isabella en vele andere dames.

Ik vind het wel stom dat ze Billy eruit hebben geschreven, zij was voor mij één van de beste nieuwe aanwinsten van afgelopen jaren. Ik zie haar ook nog wel terugkomen in de toekomst.
Leuk dat Julian weer terug is. Met de rest van de familie (op opa na) heb ik nog niet zoveel.
Zou wel leuk zijn wanneer Kim haar broer eens op komt zoeken.
pi_194141373
Ja inderdaad! Al is het maar 1 aflevering ofzo!
  zaterdag 18 juli 2020 @ 18:52:10 #176
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194147515
Hoe Ludo Dian neukt en vervolgens afwijst.

In 1 dezelfde aflevering! :D _O-
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 20:05:28 #177
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_194148896
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 00:05 schreef gilmore2000 het volgende:
Goede Tijden Zomer tijden, Leuke gasten ook wel leuke verhalen en spoilers om te horen.
Alleen erger ik me ontzettend aan Froukje de Both alsof ze echt alles van een autocue leest
het is echt overacting

Vandaag in seizoen 6 op videoland heeft Ludo zijn intrede gedaan. ben benieuwd naar zijn verhalenlijn (aflevering 1059)
Froukje is wmb ook niet de persoon die dit zou moeten doen. Heel matig. Zet lekker Wilfed Genee daar neer.

Het is op zich wel een leuk programma, maar echt veeeel te korte afleveringen. Zoals bij Ludo en Bowien, die hadden echt een hoop te vertellen, maar helaas is het na 10 minuutjes weer klaar. Ze kunnen ook veel meer oude beelden laten zien bijvoorbeeld. Gewoon 30 min per aflevering.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 22:34:39 #178
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_194152179
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:05 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Froukje is wmb ook niet de persoon die dit zou moeten doen. Heel matig. Zet lekker Wilfed Genee daar neer.

Het is op zich wel een leuk programma, maar echt veeeel te korte afleveringen. Zoals bij Ludo en Bowien, die hadden echt een hoop te vertellen, maar helaas is het na 10 minuutjes weer klaar. Ze kunnen ook veel meer oude beelden laten zien bijvoorbeeld. Gewoon 30 min per aflevering.
Froukje heeft gewoon niks, maar dan ook echt níks met GTST te maken. Zij was de 'Lieke-Charlie' toen zij Mariet uit Goudkust verving, dat is pretty much haar enige soap-ervaring; een totaal andere soap :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 18 juli 2020 @ 23:20:29 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_194153134
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 22:34 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Froukje heeft gewoon niks, maar dan ook echt níks met GTST te maken. Zij was de 'Lieke-Charlie' toen zij Mariet uit Goudkust verving, dat is pretty much haar enige soap-ervaring; een totaal andere soap :')
Onjuist @ArnieAlberts ze was ook een paar seizoenen te zien in de soap Costa.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_194153643
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 22:34 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Froukje heeft gewoon niks, maar dan ook echt níks met GTST te maken. Zij was de 'Lieke-Charlie' toen zij Mariet uit Goudkust verving, dat is pretty much haar enige soap-ervaring; een totaal andere soap :')
Níks?


Froukje de Both in een gastrol als model, afl. 1238 en 1239.

Plus: ze presenteerde in 2011 de eerste editie van GTST Live :P

Neemt niet weg dat ze totaal niet past als presentatrice van dat Zomer Tijden, maar goed, dat format is ook nogal slap door de uitvoering ervan. Wat anderen ook al aangeven: te weinig tijd en aandacht waardoor het nogal oppervlakkig blijft. Maar wat hoort Froukje toch elke aflevering weer "práchtige verhalen" waar ze "zo óntzettend van genóten" heeft :')

[ Bericht 5% gewijzigd door PeterKelder op 19-07-2020 00:12:52 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 19 juli 2020 @ 01:16:27 #181
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194154217
Ik vind Froukje heel goed voorbereid. Ze komt oprecht over met iemand die een hart heeft voor GTST en ze heeft zover geen enkele fout gemaakt w.b. informatie. Zelfs Carlo Boszhart en Ruud Feltkamp maakten geregeld fouten tijdens de GTST quiz bv.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zondag 19 juli 2020 @ 12:02:47 #182
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_194157563
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Onjuist @:ArnieAlberts ze was ook een paar seizoenen te zien in de soap Costa.
Ik twijfelde Costa te noemen @:Dr.Mikey maar ik besloot dat achterwege te laten; een dramaserie. Een populaire dramaserie, maar een dramaserie.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_194157694
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 01:16 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind Froukje heel goed voorbereid. Ze komt oprecht over met iemand die een hart heeft voor GTST en ze heeft zover geen enkele fout gemaakt w.b. informatie. Zelfs Carlo Boszhart en Ruud Feltkamp maakten geregeld fouten tijdens de GTST quiz bv.

[sarcasm-mode off]
Fixed :P

Want qua oprecht overkomen is het al niet sterk (ze weet het in elk geval niet geloofwaardig over te brengen imo), en wat informatie betreft is het ook niet veel, en dat is dan nog uitgezocht door een redactie.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 19 juli 2020 @ 12:20:53 #184
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194157774
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 18:52 schreef LetsGame het volgende:
Hoe Ludo Dian neukt en vervolgens afwijst.

In 1 dezelfde aflevering! :D _O-
Welke afl was dat dan ook weer?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 19 juli 2020 @ 12:36:46 #185
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194157988
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 12:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Fixed :P

Want qua oprecht overkomen is het al niet sterk (ze weet het in elk geval niet geloofwaardig over te brengen imo), en wat informatie betreft is het ook niet veel, en dat is dan nog uitgezocht door een redactie.
Of de informatie van een redactie af komt of niet.. ze is in ieder geval goed voorbereid. Maar ik geef toe, het is een shitty format. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_194158228
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 12:20 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Welke afl was dat dan ook weer?
Aflevering 1063
pi_194165858
Ik vind Froukje ook vréselijk gemaakt overkomen idd.
  maandag 20 juli 2020 @ 11:19:43 #188
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_194173873
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 12:36 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Of de informatie van een redactie af komt of niet.. ze is in ieder geval goed voorbereid. Maar ik geef toe, het is een shitty format. :P
Zit best wat potentie in dit programma. Zeker als er wat interessante (ex) gtst acteurs/actrices willen komen. Alleen de afleveringen moeten gewoon langer. Lekker kletsen met wat oude fragmenten tussendoor, lijkt me top! Froukje doet natuurlijk gewoon haar uiterste best, en ze is idd gewoon goed voorbereid, alleen ze komt altijd wat gemaakt over. Kan ze zelf waarschijnlijk ook niets aan doen, maar daarom is de keuze voor haar als presentatrice niet zo gelukkig.
  maandag 20 juli 2020 @ 14:14:30 #189
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194176200
Ludo Sanders. Wie anders? :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  woensdag 22 juli 2020 @ 21:42:03 #190
436222 Japepk
Padvinder
pi_194213836
In de samenvatting van seizoen 16 geen woord over de babywissel of amulet. En dat terwijl de babywissel met de terugkeer van Linda en begrafenis van Arnie eigenlijk niet kan ontbreken. Ze doen er dus zoveel mogelijk aan om die wissel te vergeten, maar vervolgens bij de moord op Ludo wel uitgebreid Dennis en zijn 'ouders' aan bod laten komen. :')

Ze hadden die samenvattingen prima op tv uit kunnen zenden trouwens. De hele zomer van rtl staat vol met herhalingen. Met 30 afleveringen zouden ze bijna 2 maanden kunnen uitzenden.
't Echte en 't ware!
  donderdag 23 juli 2020 @ 12:18:17 #191
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194220670
Man, man, man, wat was ik vergeten wat voor akelig personage Sylvia was. :r

Gelukkig draait ze wel een beetje bij wanneer Kim de serie intreedt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_194225832
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 21:42 schreef Japepk het volgende:
In de samenvatting van seizoen 16 geen woord over de babywissel of amulet. En dat terwijl de babywissel met de terugkeer van Linda en begrafenis van Arnie eigenlijk niet kan ontbreken.
Dat ben ik niet met je eens. Ik ben juist blij dat ze dat hebben overgeslagen, geen zin om nog eens herinnerd te worden aan die vreselijke hersenspinsels van een op hol geslagen schrijversteam.

De dood van Roos of de dood van Simon, of de wederopstanding van Rik tijdens de bruiloft van Anita en Mickey, dát zijn pas momenten die niet mogen ontbreken, daar het legendarische momenten zijn. En juist die ontbreken. En die lijst is eindeloos :')

quote:
Ze doen er dus zoveel mogelijk aan om die wissel te vergeten, maar vervolgens bij de moord op Ludo wel uitgebreid Dennis en zijn 'ouders' aan bod laten komen. :')
Mwah, zo uitgebreid was dat niet, sterker nog: het hele hoe en waarom Dennis bonje had met Ludo ontbreekt totaal, dat valt er nu gewoon niet uit te halen als je er niet bekend mee bent. Zelfde met het hele spacecake-moment waarin ze in een trip opperen om de kogels te verwisselen: een belangrijk punt in de hele verhaallijn, maar nergens te zien. Oké, het is een samenvatting, maar doe het dan goed, of doe het niet. Maar dit slappe gedoe is gewoon pijnlijk om te zien. Met als voorlopig hoogtepunt het veranderen van de cliffscène van seizoen 17 :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_194225906
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:18 schreef LetsGame het volgende:
Man, man, man, wat was ik vergeten wat voor akelig personage Sylvia was. :r
Hoe kan je dat zelfs vergeten? :o _O-

quote:
Gelukkig draait ze wel een beetje bij wanneer Kim de serie intreedt.
Nou, om je geheugen dan nog even op te frissen: zelfs dan is ze vreselijk als Kim Jef valselijk beticht van aanranding :r
Als ik Jef had geweest had ik na dat hele gebeuren zowel Kim als Sylvia buitengegooid. "Kruuuuip, mijn zogenaamde vrouw, kruuuuip!"
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:58:12 #194
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194227966
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hoe kan je dat zelfs vergeten? :o _O-
[..]

Nou, om je geheugen dan nog even op te frissen: zelfs dan is ze vreselijk als Kim Jef valselijk beticht van aanranding :r
Als ik Jef had geweest had ik na dat hele gebeuren zowel Kim als Sylvia buitengegooid. "Kruuuuip, mijn zogenaamde vrouw, kruuuuip!"
Ja, je hebt gelijk daarin. Ze was onredelijk, maar seizoen 6 was wel haar top van onredelijkheid.

Vandaag op Videoland de aflevering waarin ze zonder reden champagne over Dian heen gooit. :')

Jef heeft echt geen ruggengraat w.b. Sylvia. Ze zoent met een vreemde man en doet strippoker met 4 gasten, wordt betrapt en het boeit hem echt niks. Wtf! :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:59:41 #195
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194228006
Linda's comeback in seizoen 16 was zo een grote faal. Ze was totaal niet dezelfde Linda uit de jaren 90. Toen werd ze vaak verkeerd begrepen en had eigenlijk weinig valse streken. In die comeback haalde ze zoveel valse streken uit, meer dan ze ooit gedaan had. :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_194228750
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:59 schreef LetsGame het volgende:
Linda's comeback in seizoen 16 was zo een grote faal. Ze was totaal niet dezelfde Linda uit de jaren 90. Toen werd ze vaak verkeerd begrepen en had eigenlijk weinig valse streken. In die comeback haalde ze zoveel valse streken uit, meer dan ze ooit gedaan had. :')
En nu is ze weer een totaal ander persoon. Beste vriendinnen met Laura terwijl ze elkaar vroeger niet uit konden staan, zijn zelfs nog in gevecht geraakt waarbij Laura haar heeft verwond in het gezicht met een mes.
  donderdag 23 juli 2020 @ 21:40:02 #197
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194229826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

En nu is ze weer een totaal ander persoon. Beste vriendinnen met Laura terwijl ze elkaar vroeger niet uit konden staan, zijn zelfs nog in gevecht geraakt waarbij Laura haar heeft verwond in het gezicht met een mes.
Ja, maar het vage is.. Linda en Laura hadden het goedgemaakt in seizoen 8, in seizoen 16 hadden ze dan randomly weer vijandigheid naar elkaar toe en vanaf haar rentree zijn ze weer goed. :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_194229848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:40 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ja, maar het vage is.. Linda en Laura hadden het goedgemaakt in seizoen 8, in seizoen 16 hadden ze dan randomly weer vijandigheid naar elkaar toe en vanaf haar rentree zijn ze weer goed. :')
Misschien al die jaren contact gehouden toen Linda in Canada zat. Vraag me overigens wel af wat er met Erik, de man met wie ze voor haar eerste exit trouwde is gebeurt.

Ook had ze in seizoen 16 de slaapziekte narcolepsie, hoor je ook niets meer over.
pi_194230852
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:58 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk daarin. Ze was onredelijk, maar seizoen 6 was wel haar top van onredelijkheid.

Vandaag op Videoland de aflevering waarin ze zonder reden champagne over Dian heen gooit. :')
Over Sylvia en Dian gesproken: ik zag vorige week toevallig de eerste aflevering van Dian #2 voorbij komen op RTL Lounge. Ik was alleen vergeten dat Sylvia, toen ze Jef en Dian gezellig uit de auto zag stappen, meteen haar conclusies trok en dacht dat Jef een verhouding had en als een briesend paard bij de deur ging staan - om direct haar keutel in te trekken op het moment dat ze doorhad dat het om zijn dochter ging :')

Maar wát een begripvolle vrouw was Sylvia toch altijd o|O

quote:
Jef heeft echt geen ruggengraat w.b. Sylvia. Ze zoent met een vreemde man en doet strippoker met 4 gasten, wordt betrapt en het boeit hem echt niks. Wtf! :')
Echt hoor, er is in het verleden vaak genoeg gezegd dat Jef een slappe zak werd ten tijde van Barbara, maar volgens mij zat die relatie evenwichtiger en gelijkwaardiger in elkaar dan heel de periode met Sylvia. Dat was vooral "nou Jèf!", hysterisch doen over Lex/Dian/Floris/Kim en aan het einde van de rit werd ze nog opgevoerd als engel ook, want wat was het toch een geweldige vrouw :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_194231008
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 22:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Over Sylvia en Dian gesproken: ik zag vorige week toevallig de eerste aflevering van Dian #2 voorbij komen op RTL Lounge. Ik was alleen vergeten dat Sylvia, toen ze Jef en Dian gezellig uit de auto zag stappen, meteen haar conclusies trok en dacht dat Jef een verhouding had en als een briesend paard bij de deur ging staan - om direct haar keutel in te trekken op het moment dat ze doorhad dat het om zijn dochter ging :')

Maar wát een begripvolle vrouw was Sylvia toch altijd o|O
[..]

Echt hoor, er is in het verleden vaak genoeg gezegd dat Jef een slappe zak werd ten tijde van Barbara, maar volgens mij zat die relatie evenwichtiger en gelijkwaardiger in elkaar dan heel de periode met Sylvia. Dat was vooral "nou Jèf!", hysterisch doen over Lex/Dian/Floris/Kim en aan het einde van de rit werd ze nog opgevoerd als engel ook, want wat was het toch een geweldige vrouw :') _O-
Ik vond Dorothea nog de leukste vrouw voor Jef O+

Blijft jammer dat dat personage uit de serie geschreven werd omdat actrice Chris Comvalius te oud zou zijn. Ze gaf toen eens in een interview aan dat ze zelf graag langer had willen blijven.
pi_194234999
Spoiler over het nieuwe seizoen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_194235776
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:55 schreef PeterKelder het volgende:
Spoiler over het nieuwe seizoen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 12:35:01 #203
436222 Japepk
Padvinder
pi_194237459
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 09:55 schreef PeterKelder het volgende:
Spoiler over het nieuwe seizoen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 13:11:22 #204
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_194237955
Vertrek Valentijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:27:09 #205
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194253016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:41 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Misschien al die jaren contact gehouden toen Linda in Canada zat. Vraag me overigens wel af wat er met Erik, de man met wie ze voor haar eerste exit trouwde is gebeurt.

Ook had ze in seizoen 16 de slaapziekte narcolepsie, hoor je ook niets meer over.
Sam en Rover zijn veel ouder dan Valentijn.. dus Linda zou toentertijd allang moeder moeten zijn geweest. Linda had in seizoen 16 ook nog een succesvolle kledinglijn.. LinLicious. Daar is nog wel het afgelopen jaar naar verwezen. Echt wtf. :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:29:12 #206
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194253040
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 22:46 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Ik vond Dorothea nog de leukste vrouw voor Jef O+

Blijft jammer dat dat personage uit de serie geschreven werd omdat actrice Chris Comvalius te oud zou zijn. Ze gaf toen eens in een interview aan dat ze zelf graag langer had willen blijven.

Dorothea had ook haar irritante kanten hoor. Vooral in seizoen 17 was ze strontvervelend.. maar ze draaide na de Lovetree verhaallijn wel weer bij en toen werd ze opeens bruut vermoord. Ook echt randomly dat ze niet gewoon Barbara hebben laten omleggen, want voor Dorothea zat er veel meer potentie nog in de serie. Zelfs hedendaags nog nu Bing er nog in zit en heel groot personage is geworden.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_194253144
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:29 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Dorothea had ook haar irritante kanten hoor. Vooral in seizoen 17 was ze strontvervelend.. maar ze draaide na de Lovetree verhaallijn wel weer bij en toen werd ze opeens bruut vermoord. Ook echt randomly dat ze niet gewoon Barbara hebben laten omleggen, want voor Dorothea zat er veel meer potentie nog in de serie. Zelfs hedendaags nog nu Bing er nog in zit en heel groot personage is geworden.
Ja, had het wel willen zien oma Dorothea met de kleinkinderen :)
pi_194253167
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:27 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Sam en Rover zijn veel ouder dan Valentijn.. dus Linda zou toentertijd allang moeder moeten zijn geweest. Linda had in seizoen 16 ook nog een succesvolle kledinglijn.. LinLicious. Daar is nog wel het afgelopen jaar naar verwezen. Echt wtf. :')
Nieuwe verhaallijn straks: Sam en Rover blijken biologisch gezien van Eric te zijn die er vandoor is gegaan doordat Linda vreemdging met Bill en vervolgens de kinderen heeft erkent/geadopteerd zodat hij de wettelijke vader werd.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 25 juli 2020 @ 18:54:01 #209
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_194256828
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:38 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Ja, had het wel willen zien oma Dorothea met de kleinkinderen :)
Ja Dorothea en Stanga waren toffe personages beiden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_194256852
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:29 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Zelfs hedendaags nog nu Bing er nog in zit en heel groot personage is geworden.
Didn’t see that one coming, btw.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 25 juli 2020 @ 19:18:53 #211
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_194257148
Oprecht jammer van Valentijn en mogelijk Amilee.
Vind beiden wel verfrissende aanwinsten met een rouw randje.

Kunnen ze beter een van die kinderen van julian laten doodgaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_194261395
Iemand zei hier laatst wel dat de actrice die Amelie vertolkt nog opnames heeft dus de kans is aanwezig dat ze gewoon blijft.
  woensdag 29 juli 2020 @ 18:09:41 #213
436222 Japepk
Padvinder
pi_194310626
Net de samenvatting van seizoen 18 gezien. Wat was Lorena toch een heerlijk karakter O+ Verder blijven die seizoenen een beetje gezapig. Nick & Jack vechten hun vetes nooit met zoveel klasse uit als Ludo deed. Die staat hen eigenlijk ook alleen maar in de weg. Die babywissel was op zich een goed verhaal, maar toen al draaide het teveel om liefdesdriehoeken en kwam dat al snel aan het licht. Verder is Vadim de eerste in een véél te lange rij bad-guys die door Superjack wordt neergeschoten waarna het verhaal meteen klaar is. Van dat euvel heeft de serie dus al bijna de helft van haar bestaansperiode last.

Rik en Anita zijn teruggehaald voor de nostalgie en hangen er verder alleen maar een beetje bij (om over die ridicule cliff op de Rozemboom maar te zwijgen). Fos is ook zo'n type wat nooit iets heeft toegevoegd aan de serie. Ik mis de Noudster tot nu toe in de samenvattingen!

Sowieso blokkeert Ludo veel nieuwe impulsen in de serie. Elke relatie behalve Janine is ongeloofwaardig. En áls ze uit elkaar zijn zitten ze toch alleen maar in elkaars leven te wroeten. Nieuwe bad guys krijgen eigenlijk geen kans omdat Ludo door de jaren heen een beetje onaantastbaar is geworden. Hij (en Janine) is wel de grootste kurk waar de serie op drijft, zeker de afgelopen jaren. Maar als de serie zich blijft ontwikkelen zoals het nu gaat wordt het brede midden interessant genoeg om op te teren en is de serie minder aan haar lot over gelaten als het exit Ludo & Janine zou zijn denk ik.
't Echte en 't ware!
pi_194320325
Wat ik een nogal ongeloofwaardige verhaallijn vond was die Ebola verhaallijn. Hoe verzinnen ze zoiets?

En dan bijvoorbeeld de verhaallijn dat Arthur kanker kreeg en genas, jaren later kreeg Bing, net als Arthur een personage van Surinaamse afkomst dezelfde vorm van kanker en ook hij genas. Bij Arthur was de verhaallijn overigens wel minder dramatisch dan bij Bing, Arthur slikte een tijdje wat pillen en was opeens helemaal genezen.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 juli 2020 @ 15:07:19 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_194324133
Rob is verliefd geworden op Janine nadat hij was ingehuurd door Billy de Palma om haar en Ludo uit elkaar te krijgen. Dit plan is uiteindelijk gelukt, maar pas nadat Rob er zelf mee was gestopt. Hij heeft zijn eigen ontvoering in scene gezet en schuift de schuld in de schoenen van Ludo. In het begin van seizoen 30 wordt bekend dat hij samenwerkt met Carmen Vermeer. Dit blijkt een oud patiënt van hem te zijn, onder een andere naam: ze heet eigenlijk Mia Jansen. Rob faket ook een hersentumor om Janine langer aan zich te kunnen binden. Ludo en Billy zijn noodgedwongen getrouwd dankzij Carmen, maar komen overal achter. Billy bedreigd Rob. Uiteindelijk wordt hij dood aangetroffen in zijn eigen kantoor door Janine. Niemand weet nog of dit moord of zelfmoord is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:39:12 #216
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194324658
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 18:09 schreef Japepk het volgende:
Net de samenvatting van seizoen 18 gezien. Wat was Lorena toch een heerlijk karakter O+ Verder blijven die seizoenen een beetje gezapig. Nick & Jack vechten hun vetes nooit met zoveel klasse uit als Ludo deed. Die staat hen eigenlijk ook alleen maar in de weg. Die babywissel was op zich een goed verhaal, maar toen al draaide het teveel om liefdesdriehoeken en kwam dat al snel aan het licht. Verder is Vadim de eerste in een véél te lange rij bad-guys die door Superjack wordt neergeschoten waarna het verhaal meteen klaar is. Van dat euvel heeft de serie dus al bijna de helft van haar bestaansperiode last.

Rik en Anita zijn teruggehaald voor de nostalgie en hangen er verder alleen maar een beetje bij (om over die ridicule cliff op de Rozemboom maar te zwijgen). Fos is ook zo'n type wat nooit iets heeft toegevoegd aan de serie. Ik mis de Noudster tot nu toe in de samenvattingen!

Sowieso blokkeert Ludo veel nieuwe impulsen in de serie. Elke relatie behalve Janine is ongeloofwaardig. En áls ze uit elkaar zijn zitten ze toch alleen maar in elkaars leven te wroeten. Nieuwe bad guys krijgen eigenlijk geen kans omdat Ludo door de jaren heen een beetje onaantastbaar is geworden. Hij (en Janine) is wel de grootste kurk waar de serie op drijft, zeker de afgelopen jaren. Maar als de serie zich blijft ontwikkelen zoals het nu gaat wordt het brede midden interessant genoeg om op te teren en is de serie minder aan haar lot over gelaten als het exit Ludo & Janine zou zijn denk ik.
Anita was in seizoen 16 al teruggekeerd. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:41:56 #217
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194324709
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 10:47 schreef Oppulregaj het volgende:
Wat ik een nogal ongeloofwaardige verhaallijn vond was die Ebola verhaallijn. Hoe verzinnen ze zoiets?

En dan bijvoorbeeld de verhaallijn dat Arthur kanker kreeg en genas, jaren later kreeg Bing, net als Arthur een personage van Surinaamse afkomst dezelfde vorm van kanker en ook hij genas. Bij Arthur was de verhaallijn overigens wel minder dramatisch dan bij Bing, Arthur slikte een tijdje wat pillen en was opeens helemaal genezen.
Ze allebei idd lymfeklierkanker, maar er zijn veel verschillende soorten. De vorm van Arthur was denk ik veel milder.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 30 juli 2020 @ 16:37:57 #218
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_194325609
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

Uiteindelijk wordt hij dood aangetroffen in zijn eigen kantoor door Janine. Niemand weet nog of dit moord of zelfmoord is.
Waarmee een potentieel goede verhaallijn in één keer als een nachtkaars uitdooft. Het lijkt wel alsof de schrijvers eigenlijk geen idee meer hadden waar ze met die verhaallijn heen moesten en daarom maar een "Rob is dood, einde."-oplossing kozen.

Die verhaallijn was toch al heel raar. Ludo was een tijd lang verdwenen, ineens stond hij voor het altaar met z'n rivaal Billy de Palma. De machtige Ludo Sanders, die voor niemand bang is en die altijd wel een oplossing weet te vinden. Die zelfs de dood heeft overleefd. En uitgerekend hij laat zich bedreigen door een wildvreemde? 8)7
pi_194337251
Zo'n erg die burn-out dat ze er maar op los sloeg? Hoe ze toen ook zat te janken bij Late Night, volgens mij een echte aanstelster.

https://www.rtlboulevard.(...)O9M2GPoSmkgLtzYyhfNk
pi_194337809
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 16:37 schreef James1988 het volgende:

[..]

Waarmee een potentieel goede verhaallijn in één keer als een nachtkaars uitdooft. Het lijkt wel alsof de schrijvers eigenlijk geen idee meer hadden waar ze met die verhaallijn heen moesten en daarom maar een "Rob is dood, einde."-oplossing kozen.

Die verhaallijn was toch al heel raar. Ludo was een tijd lang verdwenen, ineens stond hij voor het altaar met z'n rivaal Billy de Palma. De machtige Ludo Sanders, die voor niemand bang is en die altijd wel een oplossing weet te vinden. Die zelfs de dood heeft overleefd. En uitgerekend hij laat zich bedreigen door een wildvreemde? 8)7
Die verhaallijn van Billy-Rob-Ludo hebben ze geforceerd beëindigd omdat de schrijvers de wacht werd aangezegd door Peter van der Vorst en er een koerswijziging moest komen. Dat stond een paar maanden geleden in dat artikel van achter de schermen dat hier ook ergens in het topic is geplaatst (of een vorig topic). Actrice Barbara Pouwels zou een grote rol krijgen bij de chantage van Billy/Ludo maar uiteindelijk is dat allemaal niet doorgegaan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 31 juli 2020 @ 13:57:00 #221
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_194338839
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 12:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Actrice Barbara Pouwels zou een grote rol krijgen bij de chantage van Billy/Ludo maar uiteindelijk is dat allemaal niet doorgegaan.
Wat best jammer is, want dat is een heel goede actrice.
pi_194338892
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:57 schreef James1988 het volgende:

[..]

Wat best jammer is, want dat is een heel goede actrice.
:Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194341934
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:57 schreef James1988 het volgende:

[..]

Wat best jammer is, want dat is een heel goede actrice.
Ja :Y :Y :Y Vond haar in Celblok H ook goed als gevangenisdirectrice Agnes Brinkhorst.
pi_194341949
Ben nu op Videoland beland bij de aflevering waarin Bert wordt dood gestoken door Maria en Rik de schuld op zich neemt.
pi_194342990
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:43 schreef Oppulregaj het volgende:
Ben nu op Videoland beland bij de aflevering waarin Bert wordt dood gestoken door Maria en Rik de schuld op zich neemt.
En waarin Ludo voor het eerst naar Janine zit te loeren in het café :D
  vrijdag 31 juli 2020 @ 19:45:45 #226
436222 Japepk
Padvinder
pi_194343716
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:57 schreef James1988 het volgende:

[..]

Wat best jammer is, want dat is een heel goede actrice.
Dat hele verhaal was kut. De acteurs waren goed, maar de ene hogere macht na de andere viel uit de kast en de motieven waren ook maar slapjes. Billy mag van mij nog weleens terugkeren om Ludo het vuur aan de schenen te leggen, verder ben ik blij dat we daar vanaf zijn.
't Echte en 't ware!
pi_194358633
Voor degenen die de legendarische 25 jaar-dvd hebben gemist: niet getreurd!! Koop seizoen 25 van de serie en je krijgt deze disc er gratis bij! :') _O-

quote:


Het 25e seizoen van GTST was in meerdere opzichten bijzonder. Naast het zilveren jubileum van de langst lopende soap van Nederland werd de 5.000e aflevering gevierd. In dit seizoen zien we hoe Nick Sanders terugkeert om wraak te nemen op zijn familie. Aysen komt oog in oog te staan met haar broer Ardil, die voor haar neus wordt vermoord. Bianca krijgt te horen dat ze ongeneeslijk ziek is. Maar naast deze tragiek is er ook liefde in de lucht. Zo valt Noud als een blok voor de mooie Sacha, krijgen Nina en Bing gevoelens voor elkaar en wordt Wiet tot haar eigen verbazing verliefd op een vrouw. Bonus: unieke jubileumspecial! Ter gelegenheid van het jubileum werd ook een ruim tweeënhalf uur durende special gemaakt. Met memorabele momenten uit de geschiedenis van de serie, maar ook bloopers, afscheidsvideo's van geliefde personages en uniek backstagemateriaal. Kortom, een heerlijke special, die aan deze dvd-box is toegevoegd. Zo is dit een uitgave geworden die geen GTST-fan mag missen!
Die hadden bij Just Entertainment gewoon nog scheepsladingen met die dvd-special en moeten het kwijt _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 2 augustus 2020 @ 06:53:29 #228
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194364853
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
Voor degenen die de legendarische 25 jaar-dvd hebben gemist: niet getreurd!! Koop seizoen 25 van de serie en je krijgt deze disc er gratis bij! :') _O-
[..]

Die hadden bij Just Entertainment gewoon nog scheepsladingen met die dvd-special en moeten het kwijt _O- _O- _O-
Zou het :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_194364885
Was dit het seizoen waarin Bianca MS kreeg en dood ging aan een hartaanval ofzo? :')
pi_194365268
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 06:53 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Zou het :D
Het klinkt wel als die 25 jaar-dvd als ik de beschrijving zo lees. En ik heb niet het idee dat dat zo'n succesuitgave is geweest... _O-

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 07:09 schreef vencodark het volgende:
Was dit het seizoen waarin Bianca MS kreeg en dood ging aan een hartaanval ofzo? :')
Yes :') Wat een belabberde cop out was dat ook _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_194365720
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 07:09 schreef vencodark het volgende:
Was dit het seizoen waarin Bianca MS kreeg en dood ging aan een hartaanval ofzo? :')
ALS toch?
Dat was echt heel gek inderdaad.
pi_194366226
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:00 schreef miaeak het volgende:

[..]

ALS toch?
Dat was echt heel gek inderdaad.
Oh, dat zou ook kunnen.
pi_194366527
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 07:09 schreef vencodark het volgende:
Was dit het seizoen waarin Bianca MS kreeg en dood ging aan een hartaanval ofzo? :')
Oh ja, dat had best een hele mooie verhaallijn kunnen zijn, maar die diagnose ALS kwam volgens mij al vrijwel zonder vooropbouw en vervolgens ging ze ergens anders aan dood _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194373394
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh ja, dat had best een hele mooie verhaallijn kunnen zijn, maar die diagnose ALS kwam volgens mij al vrijwel zonder vooropbouw en vervolgens ging ze ergens anders aan dood _O-
Ja klopt. Een week vantevoren liet ze ineens dingen vallen (koffie kopje enzo) en bam, ALS.
Maar dat bleek sowieso niet te boeien, want ze had er nog weinig hinder van, om vervolgens aan een random hartaanval dood te gaan.
Leek een beetje alsof ze een touchy ALS verhaallijn wilde aanraken, maar toen het zo ver was ineens niet meer drufden.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 01:46:57 #235
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_194393173
Ze had ook een figurant vermoord toch? Die maxime tot haar grote liefde noemde zodat ze weer eens wraak kon nemen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_194394777
quote:
Lol. Onterecht ontslag.
pi_194395040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:33 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Lol. Onterecht ontslag.
Als ze hem nu maar niet weer een maandenlange exitlijn geven, om hem vervolgens binnen het jaar weer terug te halen voor een spin-off :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_194395370
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Als ze hem nu maar niet weer een maandenlange exitlijn geven, om hem vervolgens binnen het jaar weer terug te halen voor een spin-off :') _O-
Ik zeg je heel eerlijk. Ferry vind ik kwa persoon vervelend. En zijn rol ook.

Maar ontslag door een feest dat hij prive heeft is echt bullshit.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:00:18 #240
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_194395550
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 10:41 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik zeg je heel eerlijk. Ferry vind ik kwa persoon vervelend. En zijn rol ook.

Maar ontslag door een feest dat hij prive heeft is echt bullshit.
Tja, maar hij was al eens op non-actief gesteld omdat hij de fout in is gegaan wat betreft corona. Ze hebben bij GTST protocollen. Als hij zo'n feest heeft gehouden dan kan hij eigenlijk weer een tijdje niet werken. Veel andere medewerkers zullen het risico ook niet graag nemen bij hem in de buurt te komen. Schiet allemaal niet op zo. En dan nog meegenomen dat hij toch een voorbeeldfunctie heeft. Snap wel dat het nu een keertje klaar is. .
pi_194397917
Exit Ferry Doedens w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_194397973
https://www.ad.nl/show/fe(...)itief-gtst~a989f7b2/

Er is dus wel meer aan de hand geweest...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194398095
Zou hij weer aan de coke zijn?
pi_194398146
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:20 schreef YT123 het volgende:
Zou hij weer aan de coke zijn?
Ik las op een andere site roddels dat mensen hem niet alleen naakt voor de webcam zagen, maar ook coke hebben zien snuiven. Die beelden zijn niet opgedoken vooralsnog.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 17:04:50 #245
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194400582
Moeten wij geloven dat Ferry + Gordon geen coke snuiven wordt. :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_194401527
Pure speculatie dit, maar mij lijkt hij wel een type dat er complottheorieën op na houdt over het coronavirus enzo. Als hij dan mede door rare sprongen in de media de aandacht op zich vestigt wil ik dat wel een 'verstoorde werkrelatie' noemen ja.

Hij krijgt dus wel een exitverhaal. Wellicht zijn hiv? Zou wel cliché zijn als 'de homo' daaraan doodgaat, maar het kan wel mooie lijnen opleveren.
't Echte en 't ware!
pi_194401656
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:17 schreef Japepk het volgende:
Pure speculatie dit, maar mij lijkt hij wel een type dat er complottheorieën op na houdt over het coronavirus enzo. Als hij dan mede door rare sprongen in de media de aandacht op zich vestigt wil ik dat wel een 'verstoorde werkrelatie' noemen ja.

Hij krijgt dus wel een exitverhaal. Wellicht zijn hiv? Zou wel cliché zijn als 'de homo' daaraan doodgaat, maar het kan wel mooie lijnen opleveren.
Lucas heeft ook hiv? Net als Anita destijds. Die hebben ze er alleen niet aan laten sterven.
pi_194402244
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 11:00 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Tja, maar hij was al eens op non-actief gesteld omdat hij de fout in is gegaan wat betreft corona. Ze hebben bij GTST protocollen. Als hij zo'n feest heeft gehouden dan kan hij eigenlijk weer een tijdje niet werken. Veel andere medewerkers zullen het risico ook niet graag nemen bij hem in de buurt te komen. Schiet allemaal niet op zo. En dan nog meegenomen dat hij toch een voorbeeldfunctie heeft. Snap wel dat het nu een keertje klaar is. .
Maar collega Alkan mocht wel met duizenden anderen op de dam staan?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 19:05:40 #249
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194402263
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 18:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Lucas heeft ook hiv? Net als Anita destijds. Die hebben ze er alleen niet aan laten sterven.
Ja, maar er valt al jaren goed te leven met HIV. Deze mensen hebben zelfs dezelfde levensverwachtingen als mensen zonder HIV tegenwoordig. :P

Ze zouden dan een personage HIV moeten geven die zich niet laat helpen of onderzoeken. Dan kan je er een sterfgeval uit halen, ja..
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 4 augustus 2020 @ 20:03:39 #250
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_194403013
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_194404629
quote:
Juich maar niet te vroeg, de vorige keer was zijn definitieve ontslag ook niet zó definitief :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_194404684
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 19:05 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ja, maar er valt al jaren goed te leven met HIV. Deze mensen hebben zelfs dezelfde levensverwachtingen als mensen zonder HIV tegenwoordig. :P

Ze zouden dan een personage HIV moeten geven die zich niet laat helpen of onderzoeken. Dan kan je er een sterfgeval uit halen, ja..
Ik denk dat ie een douchekop op z'n hoofd krijgt :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 22:01:57 #253
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_194404923
Hij zal wel samen met Tiffy en Wolf een nieuw leven buiten meerdijk gaan beginnen
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 22:33:29 #254
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_194405386
https://www.telegraaf.nl/(...)gtst-bestaan-om-soap

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 08:46:06 #255
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_194408542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 22:01 schreef gilmore2000 het volgende:
Hij zal wel samen met Tiffy en Wolf een nieuw leven buiten meerdijk gaan beginnen
Tiffy, of Lucas krijgt een nieuwe liefde, zoveel was al bekend
pi_194409179
Doe Tiffy dan ook maar weg.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_194411144
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 09:59 schreef ConqueringChaos het volgende:
Doe Tiffy dan ook maar weg.
Ajb ja, Lucas had van mij niet weg gehoeven :)
pi_194411688
Ik ben in de vakantie verder gegaan met de classics op Videoland. Ik zit nu aan het einde van seizoen 2. Johan, die slachtoffer wordt van de sebsaliet-affair, heet Rigter met zijn achternaam. Is dat een knipoog naar Gute Zeiten, Schlechte Zeiten, dat rond die koers van start ging in Duitsland? Daar heten de Albertsen Richter met hun achternaam.
't Echte en 't ware!
  woensdag 5 augustus 2020 @ 14:02:51 #259
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194412476
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 09:59 schreef ConqueringChaos het volgende:
Doe Tiffy dan ook maar weg.
Nee Tiffy is lekker.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_194419569
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 12:30 schreef Magica het volgende:

[..]

Ajb ja, Lucas had van mij niet weg gehoeven :)
Van mij ook niet. Als het echt over die regels ging vind ik het ook maar onzin.. Gelukkig bemoeit mijn werk zich niet mer wat ik privé wel en niet doe omtrent corona...
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_194422114
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 21:53 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Van mij ook niet. Als het echt over die regels ging vind ik het ook maar onzin.. Gelukkig bemoeit mijn werk zich niet mer wat ik privé wel en niet doe omtrent corona...
Opstapeling van dingen denk ik, en corona wordt nu als excuus gebruikt. Die foto's zullen er ook wel mee te maken hebben
pi_194423168
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 01:00 schreef Magica het volgende:

[..]

Opstapeling van dingen denk ik, en corona wordt nu als excuus gebruikt. Die foto's zullen er ook wel mee te maken hebben
En hij gaf zelf toe zich niet aan bepaalde afspraken te hebben gehad. Dit zal wel met meer te maken hebben dan foto’s en Corona-maatregelen.
Bij alle werkgevers heb je je toch aan bepaalde afspraken te houden.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:10:44 #263
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194457663
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:26:23 #264
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_194457820
quote:
Mwoah, een beetje :P
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:32:03 #265
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194457886
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:26 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Mwoah, een beetje :P
het is wat sneller, en hoger, maar volgens mij precies dezelfde beat hoor :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 16:49:22 #266
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_194523091
nog een kleine drie weken komen we er eindelijk achter of Amelie nog leeft
denk trouwens dat Valentijn met Nick de serie gaat verlaten
pi_194530252
Weet iemand hoe het zit met de site gtst.nl. Toen ik daarheen ging kwam ik ineens op de pagina van gtst bij rtlxl uit. Is die site uit de lucht? En youtube deden ze ook een tijdje wat mee maar daar stopten ze ook toen weer mee met uploaden.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 17:05:32 #268
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_194556350
Caroline de bruin over het nieuwe seizoen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194557081
Is er eigenlijk ooit gezegd of Amelie een gastrol zou zijn of een vaste rol?
pi_194575592
Ik zit wat goede tijden zomer tijden te kijken.

Geeft iemand ook al aan weg te gaan :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_194581096
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 19:39 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik zit wat goede tijden zomer tijden te kijken.

Geeft iemand ook al aan weg te gaan :)
Iemand? c_/
pi_194583495
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 00:36 schreef miaeak het volgende:

[..]

Iemand? c_/
Ja zag er hier nog niets over. Dus dacht het is niet bekend.


Maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zondag 16 augustus 2020 @ 10:30:27 #273
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194583524
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 10:28 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ja zag er hier nog niets over. Dus dacht het is niet bekend.

Maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat die de serie uit gaat was toch al bekend.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_194583779
Ah oke. Ik wist het nog niet. Is misschien al eerder voorbij gekomen, dat ben ik dan vergeten.

Sorry :{
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_194597012
Misschien was dit al bekend, maar de eerste keer dat Wik Jongsma volgens IMDB als acteur optrad in 1972 staat op youtube. Volgens de aftiteling speelt hij daadwerkelijk mee.

Ik kan hem zo snel alleen op 48.51 herkennen, misschien hebben jullie meer succes ;)



[ Bericht 4% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 17-08-2020 01:14:25 ]
Een heer met stijl
pi_194597163
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 22:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Over Sylvia en Dian gesproken: ik zag vorige week toevallig de eerste aflevering van Dian #2 voorbij komen op RTL Lounge. Ik was alleen vergeten dat Sylvia, toen ze Jef en Dian gezellig uit de auto zag stappen, meteen haar conclusies trok en dacht dat Jef een verhouding had en als een briesend paard bij de deur ging staan - om direct haar keutel in te trekken op het moment dat ze doorhad dat het om zijn dochter ging :')

Maar wát een begripvolle vrouw was Sylvia toch altijd o|O
[..]
Wel het volledige verhaal vertellen hè Meneer Kelder ;) Jef was na een ruzie met Robert zo boos geworden op Sylvia die met Robert en Laura bleef omgaan dat hij uit pure agressie een fles naar haar hoofd gooide die haar verwondde. Daarna was ie chronisch dronken, op non-actief gesteld door AA&F vanwege wangedrag en hokte met Xandra (waar hij ook een soort van affaire mee had) in hun nieuwe huis dat nog leeg stond. Sylvia probeerde het toen die scene die jij beschreef voorbij kwam het net weer een dag met Jef. Die was letterlijk even goed de weg kwijt geweest, dus dat ze hem niet vertrouwde vond ik toen niet zo vreemd.
quote:
Echt hoor, er is in het verleden vaak genoeg gezegd dat Jef een slappe zak werd ten tijde van Barbara, maar volgens mij zat die relatie evenwichtiger en gelijkwaardiger in elkaar dan heel de periode met Sylvia. Dat was vooral "nou Jèf!", hysterisch doen over Lex/Dian/Floris/Kim en aan het einde van de rit werd ze nog opgevoerd als engel ook, want wat was het toch een geweldige vrouw :') _O-
Vooral gezegd door mij ja, en nog steeds omdat Jef zoals ik hierboven bespreek ook goed wat streken had en ook goed te ver kon gaan. Bovendien als Jef goed van leer wilde trekken (zoals tegen Remco met dat briefje van duizend gulden) kon Sylvia hem gewoon niet aan. Hij kon zijn vrouw overrulen als ie dat wilde. Dat kon hij met Barbara vrijwel nooit en als ie het al probeerde was hij de grote sukkel die met een mond vol tanden en lege handen bleef staan terwijl zij self-entitled met opgeheven hoofd voorbij marcheerde. Een erger mens dan zij ben ik dan weer niet tegen gekomen. Nadat Jef en Sylvia zich weer verzoenden werd Sylvia wat feller ja en ze was onredelijk toen Floris bij dr wegging, maar ze past wat mij betreft gewoon in het rijtje van Laura, Meike en zelfs Janine die extreme dingen konden doen als ze merkten (of dachten) dat hun kinderen van ze werden afgenomen. En nog een ander ding was dat Sylvia in zo een geval ook werd neergezet als degene die fout zat en dat toegaf, bij Barbara werd in zo een geval altijd gedaan of zij foutloos had gehandeld en goed haar mannetje had gestaan, terwijl ze zelf de agressor was. :r :')

We hebben dit al vaker besproken en worden het hier waarschijnlijk ook niet over eens, geheel niet erg. ;)
Maar ik vond Karin erger zeiken dan Sylvia en ook onredelijker toen zij nota bene vreemd ging met Jan-Henk en Jef de schuld daarvan gaf en Barbara was in mijn optiek gewoon vals, leugenachtig, egoïstisch, dominant over Jef, overspelig, hypocriet....ach de mening ken je ook wel. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 17-08-2020 02:42:11 ]
Een heer met stijl
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 17 augustus 2020 @ 02:48:00 #277
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_194597225
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 02:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wel het volledige verhaal vertellen hè Meneer Kelder ;) Jef was na een ruzie met Robert zo boos geworden op Sylvia die met Robert en Laura bleef omgaan dat hij uit pure agressie een fles naar haar hoofd gooide die haar verwondde. Daarna was ie chronisch dronken, op non-actief gesteld door AA&F vanwege wangedrag en hokte met Xandra (waar hij ook een soort van affaire mee had) in hun nieuwe huis dat nog leeg stond. Sylvia probeerde het toen die scene die jij beschreef voorbij kwam het net weer een dag met Jef. Die was letterlijk even goed de weg kwijt geweest, dus dat ze hem niet vertrouwde vond ik toen niet zo vreemd.
[..]

Vooral gezegd door mij ja, en nog steeds omdat Jef zoals ik hierboven bespreek ook goed wat streken had en ook goed te ver kon gaan. Bovendien als Jef goed van leer wilde trekken (zoals tegen Remco met dat briefje van duizend gulden) kon Sylvia hem gewoon niet aan. Hij kon zijn vrouw overrulen als ie dat wilde. Dat kon hij met Barbara vrijwel nooit en als ie het al probeerde was hij de grote sukkel die met een mond vol tanden en lege handen bleef staan terwijl zij self-entitled met opgeheven hoofd voorbij marcheerde. Een erger mens dan zij ben ik dan weer niet tegen gekomen. Nadat Jef en Sylvia zich weer verzoenden werd Sylvia wat feller ja en ze was onredelijk toen Floris bij dr wegging, maar ze past wat mij betreft gewoon in het rijtje van Laura, Meike en zelfs Janine die extreme dingen konden doen als ze merkten (of dachten) dat hun kinderen van ze werden afgenomen. En nog een ander ding was dat Sylvia in zo een geval ook werd neergezet als degene die fout zat en dat toegaf, bij Barbara werd in zo een geval altijd gedaan of zij foutloos had gehandeld en goed haar mannetje had gestaan, terwijl ze zelf de agressor was. :r :')

We hebben dit al vaker besproken en worden het hier waarschijnlijk ook niet over eens, geheel niet erg. ;)
Maar ik vond Karin erger zeiken dan Sylvia en ook onredelijker toen zij nota bene vreemd ging met Jan-Henk en Jef de schuld daarvan gaf en Barbara was in mijn optiek gewoon vals, leugenachtig, egoïstisch, dominant over Jef, overspelig, hypocriet....ach de mening ken je ook wel. 8-)
Conclusie Dorothea was Jef zijn beste vrouw.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_194598000
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2020 01:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien was dit al bekend, maar de eerste keer dat Wik Jongsma volgens IMDB als acteur optrad in 1972 staat op youtube. Volgens de aftiteling speelt hij daadwerkelijk mee.

Ik kan hem zo snel alleen op 48.51 herkennen, misschien hebben jullie meer succes ;)

Hij is van '43 dus in 1972 zou hij 29 geweest zijn. Lijkt me niet dat hij dat is ;)

Ik heb even erdoor geskipt. Wiki zegt dat hij een fotograaf speelde, maar volgens IMDB speelde hij second man. Nog niet gevonden.

[ Bericht 4% gewijzigd door miaeak op 17-08-2020 08:53:52 ]
pi_194598451
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 08:26 schreef miaeak het volgende:

[..]

Hij is van '43 dus in 1972 zou hij 29 geweest zijn. Lijkt me niet dat hij dat is ;)

Ik heb even erdoor geskipt. Wiki zegt dat hij een fotograaf speelde, maar volgens IMDB speelde hij second man. Nog niet gevonden.
Ja het is natuurlijk zo dat ie bij zijn eerste Harmsen scene ook pas 47 was en er uit zag als ouder en zich ook zo gedroeg, maar inderdaad zo snel zal ie er wel niet ouder uit hebben gezien.
Een heer met stijl
pi_194598501
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Conclusie Dorothea was Jef zijn beste vrouw.
Mijn conclusie is dat zeker niet, toen zij erin kwam waren zowel de soap als Jef op hun retour. Het begon een beetje clownesk te worden zelfs. Niks ten nadele van Dorotea en het was ergens wel grappig, maar persoonlijk nam ik Jef (en Robert) niet meer serieus nadat A&A verdween en Robert en hij uit elkaar werden gehaald.
Een heer met stijl
pi_194601181
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja het is natuurlijk zo dat ie bij zijn eerste Harmsen scene ook pas 47 was en er uit zag als ouder en zich ook zo gedroeg, maar inderdaad zo snel zal ie er wel niet ouder uit hebben gezien.
Harmsen had het ook vaak over zijn jonge jaren in de oorlog, blijkt ook uit dat hij in gtst dus een veel ouder personage speelde dan hij in werkelijkheid was gezien hij net 2 was toen de oorlog voorbij was.

Hij zag er in de beginjaren van gtst al uit als 65+ vind ik.
pi_194603704
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 13:16 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Harmsen had het ook vaak over zijn jonge jaren in de oorlog, blijkt ook uit dat hij in gtst dus een veel ouder personage speelde dan hij in werkelijkheid was gezien hij net 2 was toen de oorlog voorbij was.

Hij zag er in de beginjaren van gtst al uit als 65+ vind ik.
Dat is wat ik bedoel.
Een heer met stijl
  maandag 17 augustus 2020 @ 17:48:50 #283
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_194604884
De soapserie Goudkust vanaf 4 september op videoland
pi_194627930
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 17:48 schreef gilmore2000 het volgende:
De soapserie Goudkust vanaf 4 september op videoland
Oh dat heb ik toen ook nog even proberen te kijken, maar kwam daar nooit echt goed in.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 09:06:59 #285
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_194628442
Gefeliciteerd PeterKelder! *O*

Ondanks alle maatregelen toch een verrassingsconcert:
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 10:59:58 #286
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_194629846
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 17:48 schreef gilmore2000 het volgende:
De soapserie Goudkust vanaf 4 september op videoland
Grappig! Gaan we kijken? @PeterKelder
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_194631574
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 17:48 schreef gilmore2000 het volgende:
De soapserie Goudkust vanaf 4 september op videoland
Tof, zat er al op te hopen dat die serie ook online zou worden gezet.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 13:07:49 #288
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194631697
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 17:48 schreef gilmore2000 het volgende:
De soapserie Goudkust vanaf 4 september op videoland
Ik zou graag ONM nog eens terugzien, maar dat zal wel niet meer kunnen
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_194635434
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 13:07 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ik zou graag ONM nog eens terugzien, maar dat zal wel niet meer kunnen
Op npo start Plus staat volgens mij alleen het eerste seizoen. Zou van mij wel op Videoland mogen maar dan is er denk ik gedoe met de rechten gezien de serie eerst een tijd door een publieke omroep is uitgezonden, vervolgens door een commerciële omroep en daarna weer door een publieke. Of NPO zou de TROS en BNN seizoenen op start plus moeten plaatsen en dan Videoland de seizoenen die op Veronica/Yorin te zien waren.
pi_194637250
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 09:06 schreef Frey het volgende:
Gefeliciteerd PeterKelder! *O*
Dankjewel :D

quote:
Ondanks alle maatregelen toch een verrassingsconcert:
[ afbeelding ]
Oooh, dus dat was die klereherrie vanochtend vroeg :D _O- _O- _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_194637316
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 10:59 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Grappig! Gaan we kijken? @:peterkelder
Ik ben inmiddels weer bezig met seizoen 3 op dvd :P

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 17:20 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Op npo start Plus staat volgens mij alleen het eerste seizoen. Zou van mij wel op Videoland mogen maar dan is er denk ik gedoe met de rechten gezien de serie eerst een tijd door een publieke omroep is uitgezonden, vervolgens door een commerciële omroep en daarna weer door een publieke. Of NPO zou de TROS en BNN seizoenen op start plus moeten plaatsen en dan Videoland de seizoenen die op Veronica/Yorin te zien waren.
De rechten zijn inderdaad wel een probleem daarbij. Sterker nog: op NPO Plus staat niet eens het volledige eerste seizoen omdat ze daar klaarblijkelijk al moeite mee hebben qua rechten. AVROTROS heeft van seizoen 1 en 2 een deel van de rechten, maar het andere deel daarvan zit bij RTL Nederland, die die heeft verworven nadat Veronica in '95 commercieel ging. Maar, aangezien de NPO van 2013 tot 2015 vier commerciële seizoenen heeft kunnen herhalen via een deal met Endemol, moet het mogelijk zijn.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 20 augustus 2020 @ 15:45:41 #292
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_194647978
Trailer voor het nieuwe seizoen!!!


instagram

Heh? Ludo heeft een baard? _O- :D :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 augustus 2020 @ 15:55:46 #293
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_194648214
ja lol er moet ook idd iets spannends gaan gebeuren nu, om wat kijkcijfers terug te winnen natuurlijk
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 20 augustus 2020 @ 16:27:54 #294
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_194649009
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 15:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
ja lol er moet ook idd iets spannends gaan gebeuren nu, om wat kijkcijfers terug te winnen natuurlijk
Ik heb het afgelopen seizoen bar weinig gekeken. Eigenlijk al sinds die verhaallijn met die Carmen.
Volgens mij heb ik ook weinig gemist. Maar misschien ga ik op Videoland toch die verhaallijn eens af kijken.
pi_194649746
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194650908
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
  donderdag 20 augustus 2020 @ 18:15:05 #297
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_194650935
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_194652839
Heeel vet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 20 augustus 2020 @ 21:16:58 #299
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_194653874
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 17:48 schreef gilmore2000 het volgende:
De soapserie Goudkust vanaf 4 september op videoland
Echt waar?😁
pi_194671203
Ik ben trouwens net klaar met seizoen 2, maar wat een dijk van een seizoenseinde is dat zeg! De cliffhanger met Arnie, Hogendoorn, Frits en Martine is natuurlijk al goed, maar er zijn nog zoveel meer dingen die dat seizoen goed naar een einde of hoogtepunt werken. Sterker nog, dat hele verhaal met Martine is redelijk random. Ineens is zij terug vol wraakgevoelens naar Frits & Herman. Suzanne is voor haar karretje gespannen maar wisselt off-screen toch ineens van kant. Toch is het verhaal spannend en wordt het goed opgebouwd, met Helen, Simon en Daniël die als het geweten van Meerdijk vinger aan de pols proberen te krijgen.

Frits is hierna wel een stuk leuker als bad guy, tot nu toe vond ik hem meer een lulletje rozenwater als zakenman. Een soort Nick, slinks, laf bijna, maar niet meedogenloos. Jef wordt harder neergezet. Die heeft sowieso een goede lijn met de sebsaliet-affaire, en de draai die hij daardoor als personage maakt. En hoe Johan uiteindelijk slachtoffer wordt van deze kwestie. Het personage liep maar korte tijd in Meerdijk rond, maar zijn dood maakte toch indruk. Temeer ook omdat het zo'n mooie kant van Myriam liet zien.

Het sebsalietverhaal is wat mij betreft een voorbeeld van een goed soapverhaal. Het wordt subtiel geintroduceerd, gewoon omdat er over wordt gesproken. De zakenjongens gaan ermee aan de haal omdat er geld in zit en later wordt de gewone man erbij betrokken omdat het giftig is en er mensen aan doodgaan. Het laat zijn sporen na, niet alleen door de slachtoffers maar ook door de gewetenskwestie van Jef die hem anders doet omgaan met werk en gezin. Én het heeft níets te maken met relaties of vreemdgaan :P

Ondertussen zwalkt Trix onzeker door Meerdijk met het kind van Frits als tikkende tijdbom in haar buik. Laura zit middenin de voogdijstrijd om Lotje en trekt met haar labiele gedrag steeds meer aandacht naar zich toe. Simon krijgt te horen dat Annette is verdwenen. In de laatste weken wordt ook het 'Helen-is-de-moeder-van-Peter' raadsel nog even aangeslingerd door Rolf Huygens te laten verongelukken. En Arnie en Linda leven hun leventje afgezonderd van de rest zonder dat er iets verandert. Zij neemt nog steeds plaatjes op en hij gaat wel of niet studeren. Niet de meest boeiende karakters dit seizoen.
't Echte en 't ware!
  maandag 24 augustus 2020 @ 14:25:37 #301
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')