abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:00:45 #176
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192983847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik scheld mensen uit wanneer ik dat wil, dat is mijn recht van meningsuiting.

Of wil je mijn vrijheid gaan beperken? Vies gezwel van een mens dat je bent?
Ga je gang maar scheld erop los als dat je goed doet. Mensen gaan schelden als ze in het nauw worden gedreven, het verbaal niet redden worden ze vals. Toont alleen maar aan hoe zwak je bent.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:01:13 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_192983857
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ga je gang maar scheld erop los als dat je goed doet. Mensen gaan schelden als ze in het nauw worden gedreven, het verbaal niet redden worden ze vals. Toont alleen maar aan hoe zwak je bent.
Nee, mensen kunnen ook schelden als ze boven hun kookpunt uitkomen. Zoals nu, met dit soort zwakzinnige reacties. Dat je je gewoon niet voor kan stellen dat er een levend denkend mens achter de reacties zit. En dat je gewoon fucking medelijden met ze hebt omdat ze zo achterlijk zijn.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_192983951
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:57 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Dude.

Politiek bepaald beleid, bepaald waar geld valt te verdienen. Statistici (ook wetenschappers) verdraaien de cijfers. En zo gaat het balletje rollen. Wetenschappers zijn voornamelijk verbonden met de industrie.
Wie bedoel je exact met 'wetenschappers'. Bedoel je dan alle 8 miljoen wetenschappers in de wereld? Even los van 't feit dat wetenschap een denkwijze is en geen groep waar je tot kan toetreden.

Want dan is dit wel een complot van epische porties. Samen met nog eens 240 overheden.. In Nederland werken er een miljoen mensen voor de overheid..

En dan nog eens alle artsen die corona van dichtbij meemaken. Alle verzorgende medewerkers en medewerksters.

Zou best kunnen dat er dan iets van 500 miljoen mensen deel uitmaken van een 'grotere macht'.

Hmm.. Hoe zouden ze vergaderen..?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:05:04 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192983959
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
Het is sowieso wel typisch dat je tegelijkertijd in twee tegenstrijdige theorieën kan geloven. Het is OF een hoax en er is geen virus, OF er is een virus en het is de schuld van Bill Gates. Allebei tegelijk kan niet.
Je bent hier op bnw hé..
Natuurlijk kan dat wel.

Het is heel lastig maar probeer logica overboord te gooien.

Dus in plaats van te luisteren naar de honderden en duizenden berichten dat covid-19 een gevaarlijk virus is.
Alleen luisteren naar die ene die zegt dat het niet zo is.
En bij alles wat tegenovergestelde beweerd nee schudden.
Al het nieuws onder de mat vegen, en alleen die gene uitfilteren die jou idee ondersteunen.

Sorry off..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:05:17 #180
189978 controlaltdelete
pi_192983968
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee, mensen kunnen ook schelden als ze boven hun kookpunt uitkomen. Zoals nu, met dit soort zwakzinnige reacties. Dat je je gewoon niet voor kan stellen dat er een levend denkend mens achter de reacties zit. En dat je gewoon fucking medelijden met ze hebt omdat ze zo achterlijk zijn.
Schelden is een teken van onmacht. Omdat je op dat moment niet bij machte bent om met normale argumenten te discussiëren of praten, ga je maar schelden of schreeuwen in jouw geval met veel CAPS!! (die twee gaan meestal samen). Is dus een teken van zwakte.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192983997
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Schelden is meestal een teken van onmacht. Omdat je op dat moment niet bij machte bent om met normale argumenten te discussiëren of praten, ga je maar schelden of schreeuwen in jouw geval met veel CAPS!! (die twee gaan meestal samen). Is dus een teken van zwakte.
Eens wel

:D
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:08:58 #182
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192984038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Schelden is meestal een teken van onmacht. Omdat je op dat moment niet bij machte bent om met normale argumenten te discussiëren of praten, ga je maar schelden of schreeuwen in jouw geval met veel CAPS!! (die twee gaan meestal samen). Is dus een teken van zwakte.
Het is vast ook niet makkelijk , denk je lekker achterover te leunen en alleen andere mensen bewijs te vragen , moet je zelf inene na gaan denken over jezelf en waarom je iets geloofd en op basis waarvan ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:17:08 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192984178
quote:
Ik had filmpje, nog niet echt bekeken..
Dank je wel voor opnieuw posten.
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:17:37 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192984186
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is vast ook niet makkelijk , denk je lekker achterover te leunen en alleen andere mensen bewijs te vragen , moet je zelf inene na gaan denken over jezelf en waarom je iets geloofd en op basis waarvan ..
Jij was ook niet bij het protest of wel?
pi_192984245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Op basis waarvan?
Ik denk dat jij en MMarsu weinig verschillen. Correct me if I'm wrong, maar jullie doen beide je onderzoek op 't publieke internet. En op 't internet staan miljoenen bronnen en elke kant van het verhaal heeft eigen bronnen.

Het is puur aan jullie inschattingsvermogen en jullie vaardigheid tot het verifiëren van bronnen om te bepalen welke waarheid je gelooft.

Vind 't een beetje oneerlijk om te zeggen dat jij wel moeite hebt gedaan voor de waarheid en de andere niet terwijl je exact hetzelfde hebben gedaan... Alleen met een andere uitkomst. Je hebt niet harder gezocht ofzo.
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:26:11 #186
189978 controlaltdelete
pi_192984366
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jij was ook niet bij het protest of wel?
Nu komt het kruisverhoor was u wel/niet bij het protest. Willen ze zo graag weten, waarom eigenlijk? Als ik erbij ben geweest ga ik het heus niet aan de grote klok hangen hier bij jullie.
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:37:36 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192984645
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nu komt het kruisverhoor was u wel/niet bij het protest. Willen ze zo graag weten, waarom eigenlijk? Als ik erbij ben geweest ga ik het heus niet aan de grote klok hangen hier bij jullie.
Kijk als je iets post en mensen hebben er vragen over kan je die nou gewoon eenmaal verwachten.
Niks met kruisverhoor te maken.
Maar je reageert hier op een forum!
Waarbij hier een topic is geopend over dit protest.
  woensdag 6 mei 2020 @ 22:43:33 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192984784
Ik heb erg veel respect voor de mensen die gaan protesteren voor iets waar ze in geloven.
Ook al is het iets wat ik niet support.

Alleen dat zelfde respect verliezen ze, omdat ze niet aangevraagd hebben en de regels verder aan hun laars lappen.
pi_192988248
Jezus wat is het hier toch triest geworden, het is stuitend hoe ontieglijk vaak er gevraagd wordt om bepaald bewijs of iets substantieels waar men zich op baseert - NIET ÉÉN KEER wordt dit gegeven. :')

En dan maar dingen roepen als "succes met je kruisverhoor" en "gestapo", super overtuigend allemaal - alles wordt uit de kast getrokken om de vraag maar te ontwijken want ALLES is een hoax en NIETS hoeft ergens op gestoeld te zijn, behalve het onderbuikgevoel natuurlijk.

Mensen hier hebben echt hele serieuze psychische problemen, en omdat ze zich enkel begeven in cirkels van like-minded mensen zoals gekke Facebook groepjes krijgen ze continu die bevestiging dat ze echt niet gek zijn, en zijn ze trots geworden op hun eigen psychose.
  donderdag 7 mei 2020 @ 10:54:01 #190
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192991191
Word het toch een keer tijd om een keer zelf onderzoek te gaan doen . In de bnw kluis zijn genoeg documentaires .Internet ligt voor iedereen open . Iedereen weet op welke zoektermen ze zich zouden kunnen verdiepen . Misschien bnw zelf een keer serieus genoeg nemen om alternatieve links en filmpjes te bekijken .
Misschien ophouden om van de zijlijn mee te roepen en in het diepe te duiken net als iedereen .
Het ligt aan je eigen benadering .

Mensen leven in de waan dat ze een soort van autoriteit zijn waar een groep zich aan moet gaan verantwoorden voordat ze het recht hebben om te spreken . Ga je toch lekker naar nieuws naar de normies , naar de mensen die volgens jou wel normaal denken .Wij hoeven niet veranderd te worden of bekeerd naar msm wereldbeeld en willen ons juist nog meer verdiepen en nog meer bnw kennis op doen . ^O^
pi_192991364
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:54 schreef Summers het volgende:
Word het toch een keer tijd om een keer zelf onderzoek te gaan doen . In de bnw kluis zijn genoeg documentaires .Internet ligt voor iedereen open . Iedereen weet op welke zoektermen ze zich zouden kunnen verdiepen . Misschien bnw zelf een keer serieus genoeg nemen om alternatieve links en filmpjes te bekijken .
Misschien ophouden om van de zijlijn mee te roepen en in het diepe te duiken net als iedereen .

Mensen leven in de waan dat ze een soort van autoriteit zijn waar een groep zich aan moet gaan verantwoorden voordat ze het recht hebben om te spreken . Ga je toch lekker naar nieuws naar de normies , naar de mensen die volgens jou wel normaal denken .Wij hoeven niet veranderd te worden of bekeerd naar msm wereldbeeld en willen ons juist nog meer verdiepen en nog meer bnw kennis op doen . ^O^
Dit is wel echt een uitermate zwak verhaal zeg. :')_________!!
Hoe moeilijk kan het zijn om je eigen standpunt zelf even uit te leggen in je eigen woorden en argumenten? En nee, een filmpje op youtjoep is geen argument.

Je zou je moeten afvragen wat je op een discussieforum te zoeken hebt als je dat niet kan, of als je daar geen zin hebt. :W
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:07:08 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192991467
quote:
13s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dit is wel echt een uitermate zwak verhaal zeg. :')_________!!
Hoe moeilijk kan het zijn om je eigen standpunt zelf even uit te leggen in je eigen woorden en argumenten? En nee, een filmpje op youtjoep is geen argument.

Je zou je moeten afvragen wat je op een discussieforum te zoeken hebt als je dat niet kan, of als je daar geen zin hebt. :W
Jij zou je moeten afvragen wat je hier doet als je toch alles gestoord vind en tegen vooroordelen is niet op te boksen .
pi_192991602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 21:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wetenschappers en onderzoekers hebben geen reden om te liegen. Het zijn wetenschappers.

Dat betekend niet dat elke wetenschapper het bij het rechte eind heeft.

Maar als alle neuzen 1 kant op staan is de kans groot dat het gewoon de waarheid is.

Net zoals dat de aarde niet plat is.
Nou, er wordt binnen de wetenschap voldoende gefraudeerd. Dirk Stapel vergeten??? En dat is er maar 1, zijn veel meer voorbeelden.
Verder als wetenschappers gemene zaak bedrijven met de commercie, dan zijn de uitkomsten ook niet altijd even fris. Zie opioïde crisis in de VS???
En als vervolgens grote bedrijven wetenschappelijk onderwijs gaan financieren, hoe betrouwbaar zijn dan de resultaten? Je bent, neem ik aan, bekend met het feit dat de tabaksindustrie en de petro-chemische industrie wetenschappelijk onderzoek hebben beïnvloed???
I´m back.
pi_192991782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, er wordt binnen de wetenschap voldoende gefraudeerd. Dirk Stapel vergeten??? En dat is er maar 1, zijn veel meer voorbeelden.
Verder als wetenschappers gemene zaak bedrijven met de commercie, dan zijn de uitkomsten ook niet altijd even fris. Zie opioïde crisis in de VS???
En als vervolgens grote bedrijven wetenschappelijk onderwijs gaan financieren, hoe betrouwbaar zijn dan de resultaten? Je bent, neem ik aan, bekend met het feit dat de tabaksindustrie en de petro-chemische industrie wetenschappelijk onderzoek hebben beïnvloed???
Dat is het mooie van wetenschap, die fraude is ontdekt door.. de wetenschap. Net zoals valse onderzoeken in tabaksindustrie etc etc

Die zelfregulerende functie van wetenschap is wat het zo goed maakt.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 10:54 schreef Summers het volgende:

Je kunt je niet superieur voordoen als je exact dezelfde methode van onderzoek hanteert dan wij. Die bronnen die jij bekijkt kunnen wij ook zien. Dus je moet niet voordoen alsof jij wel diepgaand onderzoek doet en wij niet, maar dat had ik al eerder uitgelegd.
pi_192991863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dat is het mooie van wetenschap, die fraude is ontdekt door.. de wetenschap. Net zoals valse onderzoeken in tabaksindustrie etc etc

Die zelfregulerende functie van wetenschap is wat het zo goed maakt.
Maar wetenschappers zijn geen koene ridders op het witte paard per definitie. Er zijn er maar genoeg die ook een reden hebben om te liegen en te bedriegen helaas. Hetzij omdat ze hun eigen vooronderstellingen willen bewijzen en niet naar andere bewijzen kijken, hetzij omdat ze daar financieel beter van worden, hetzij omdat ze macht en status najagen etc. etc. En bedrog is vaak moeilijk op te sporen en blijft wrs soms ook onontdekt.
I´m back.
pi_192991895
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar wetenschappers zijn geen koene ridders op het witte paard per definitie. Er zijn er maar genoeg die ook een reden hebben om te liegen en te bedriegen helaas. Hetzij omdat ze hun eigen vooronderstellingen willen bewijzen en niet naar andere bewijzen kijken, hetzij omdat ze daar financieel beter van worden, hetzij omdat ze macht en status najagen etc. etc.
Maar dat is geen aanval op de wetenschap, maar op de personen die dat uitvoeren. De wetenschap kan er toch weinig aan doen als er mensen zijn die onderzoeken voor geld laten beïnvloeden? Sterker nog, technisch gezien bedrijven die geen wetenschap...

Zoals ik zei, de waarheid achterhaalt ze wel.
pi_192991955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Maar dat is geen aanval op de wetenschap, maar op de personen die dat uitvoeren. De wetenschap kan er toch weinig aan doen als er mensen zijn die onderzoeken voor geld laten beïnvloeden? Sterker nog, technisch gezien bedrijven die geen wetenschap...

Zoals ik zei, de waarheid achterhaalt ze wel.
Is geen aanval op de wetenschap, maar wel op degenen die de dragers zijn van de wetenschap, de wetenschappers. Wetenschap als zodanig is een theoretisch systeem, van epistemologische opvattingen, methode, theses, peer review.
I´m back.
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:40:07 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192991995
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is geen aanval op de wetenschap, maar wel op degenen die de dragers zijn van de wetenschap, de wetenschappers. Wetenschap als zodanig is een theoretisch systeem, van epistemologie, methode, theses, peer review.
Maar wel een systeem waarin fraude en bedrog een stuk lastiger gemaakt wordt door de hele opzet ervan, waarvan je al een aantal belangrijke elementen noemt.

De mate van zelfreinigend vermogen van de wetenschap zie je bijna nergens anders terug.
Huilen dan.
pi_192991998
Nieuwe acties:

:').
I´m back.
pi_192992029
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar wel een systeem waarin fraude en bedrog een stuk lastiger gemaakt wordt door de hele opzet ervan, waarvan je al een aantal belangrijke elementen noemt.
Maar niet onmogelijk. Overigens is fraude ook moeilijker vast te stellen.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')