Verder alles goed? De mods deleten hier helemaal niets.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:07 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
So de mods hier doen ook actief mee aLles wat niet mainstream complot is (alleen wat de overheid zegt dat complot is is waar) te deleten wtf.
En ze geven tegelikkertijd China en Rusland alle shit.
Als jij nou eens ophoudt met roepen dat het een hoax is zonder dat te onderbouwen. Je kan natuurlijk ook gewoon even uitleggen op basis van welke gegevens jij geconcludeerd hebt dat het een hoax is.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Staan hier een paar te springen om goed te praten dat ze verteld word wat ze moeten doen tijdens een hoax , sommige mensen vinden dat onderdanige gewoon lekker van een autoritaire figuur
Zo als die man geen hartaanval krijgt wauw. Maarja deze is wel opvallend. Ik dcaht dat heel het Italiaande parlement samenzwoor om geld los te peuteren van het EU met overdreven corona-doden-cijfers. Ik dacht verkeerd.quote:
Het europese corona paradepaardje Italie Oh kijk eens wat erg en nu blijkt dat 96,3 % van de 25.000 niet aan corona is overleden . En dan moet ik de pandemie als absolute waarheid aannemenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus omdat 1 politiek figuur uit Italie iets zegt, maakt het de absolute waarheid?
Op fok bedoel ik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Verder alles goed? De mods deleten hier helemaal niets.
Van welke complotten zegt de overheid dat ze waar zijn?
Ja ik ook hier op Fok, wat is er gedelete dan.quote:
Ik zeg helemaal niet wat jij voor waar moet aannemen. Sterker nog, ik probeer je juist na te laten denken waarom jij 1 ding wel geloofd, en het andere niet. Wat maakt het ene juister dan het andere? Op basis van welke feiten?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Het europese corona paradepaardje Italie Oh kijk eens wat erg en nu blijkt dat 96,3 % van de 25.000 niet aan corona is overleden . En dan moet ik de pandemie als absolute waarheid aannemenSchandalig dat maar 1 politici zijn bek opentrekt en dat de rest zwijgt als een stelletje zombies
Nog niet zo lang geleden werd dat inderdaad gedaan met terroristen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden mensen die protesteren voor vrijheid gewoon tegen de muur moeten worden gezet. Maar ja, dan kunnen ze geen belasting meer betalen. Dan maar een boete.
En waar is de rest aan gestorven dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Het europese corona paradepaardje Italie Oh kijk eens wat erg en nu blijkt dat 96,3 % van de 25.000 niet aan corona is overleden
Ja, en als ze allemaal hun bek open hadden getrokken had je 't waarschijnlijk niet geloofd. Misschien is er maar één gek die zoiets roept omdat het gewoon een achterlijke idioot is.quote:. En dan moet ik de pandemie als absolute waarheid aannemenSchandalig dat maar 1 politici zijn bek opentrekt en dat de rest zwijgt als een stelletje zombies
Je kunt een hele documentaire maken van 2uur lang met alles gegevens uit alle hoeken van de wereld die dat zeer aannemelijk kunnen maken. Ondertussen wanneer je 1 feit oodraagt wordt het gewoon weggelachen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jij nou eens ophoudt met roepen dat het een hoax is zonder dat te onderbouwen. Je kan natuurlijk ook gewoon even uitleggen op basis van welke gegevens jij geconcludeerd hebt dat het een hoax is.
Aan jou de keuze.
In subforum cor. Heel veel. er staat dna als. reden 'dit is geen bnw' bij.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik ook hier op Fok, wat is er gedelete dan.
Zoals welk feit dan? Kan je ook met voorbeelden komen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:16 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Je kunt een hele documentaire maken van 2uur lang met alles gegevens uit alle hoeken van de wereld die dat zeer aannemelijk kunnen maken. Ondertussen wanneer je 1 feit oodraagt wordt het gewoon weggelachen.
Ja maar mensen zoals jij blijven maar vragen maar wat dit wat dat dan. Je staat er toch niet open voor. Je zult toch alles wel marginaliseren.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals welk feit dan? Kan je ook met voorbeelden komen?
We hebben niets aan een documentaire van 2 uur. We willen graag feiten voor de beweringen die hier gesteld worden. Is dat zo erg?
Iedereen kan 2 uur lang de gekste dingen schreeuwen zonder onderbouwing, youtube staat er vol mee. Maar goed, laat die gegevens maar eens zien dan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:16 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Je kunt een hele documentaire maken van 2uur lang met alles gegevens uit alle hoeken van de wereld die dat zeer aannemelijk kunnen maken. Ondertussen wanneer je 1 feit oodraagt wordt het gewoon weggelachen.
Ik vraag het je nu. Kom eens met een feit. Als ik er niet voor open stond zat ik niet in dit topic te discussieren vriend.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:18 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ja maar mensen zoals jij blijven maar vragen maar wat dit wat dat dan. Je staat er toch niet open voor.
Je noemt het bij voorbaat al 'de gekste dingen'.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iedereen kan 2 uur lang de gekste dingen schreeuwen zonder onderbouwing, youtube staat er vol mee. Maar goed, laat die gegevens maar eens zien dan.
Nee, ik zeg alleen dat "een documentaire maken van 2 uur lang" niks zegt over de kwaliteit van de inhoud.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:19 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Je noemt het bij voorbaat al 'de gekste dingen'.
Je zit hier alleen maar te trollen, vriend. Hierboven noem je al 'Jamaar als een italiaanse politicus wat roept is het zeker waar'. En zo blijf je aan de gang.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vraag het je nu. Kom eens met een feit. Als ik er niet voor open stond zat ik niet in dit topic te discussieren vriend.
Hey, kan je ook nog eens aantonen waarom je denkt dat deze italiaanse politicus het bij het rechte eind heeft, maar de rest van de wetenschappelijke community het bij het foute eind heeft?quote:
Ik vraag aan de poster, wat maakt het dat deze meneer wel gelijk heeft maar andere mensen niet?quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:21 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Je zit hier alleen maar te trollen, vriend. Hierboven noem je al 'Jamaar als een italiaanse politicus wat roept is het zeker waar'. En zo blijf je aan de gang.
Daar heb je gelijk in hoor . Als ze het echt wilden weten zouden ze net als de rest zich gewoon gaan verdiepen en zou niemand ze tegen kunnen houden om iets bij te leren . Ze hebben alleen maar interesse om je te bekeren en meer niet . Spaar je energie zo veel mogelijk .quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:19 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Je noemt het bij voorbaat al 'de gekste dingen'.
Je probeert niemand wat bij te leren, en je gaat ook niet in op de discussie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoor . Als ze het echt wilden weten zouden ze net als de rest zich gewoon gaan verdiepen en zou niemand ze tegen kunnen houden om iets bij te leren .
Over de gehele wereld is de trend dat zeker 96% van sterfte gevallen NIET door cprona komt. Van China t/m zweden. Op Italie na. En Newyork. Ik vind dat dus aannemelijk. Italie had kennelijk direkt een gemuteerde vorm. Joh zoveel ongeluk. Of Italie liegt. Ook zeer aannemelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2020 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey, kan je ook nog eens aantonen waarom je denkt dat deze italiaanse politicus het bij het rechte eind heeft, maar de rest van de wetenschappelijke community het bij het foute eind heeft?
Kan je hier ook bewijzen voor aantonen?
Klopt, het komt door hart falen / long problemen / hart problemenquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:24 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Over de gehele wereld is de trend dat zeker 96% van sterfte gevallen NIET door cprona komt. Van China t/m zweden. Op Italie na. En Newyork. Ik vind dat dus aannemelijk. Italie had kennelijk direkt een gemuteerde vorm. Joh zoveel ongeluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |