Prima, verander maarquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:46 schreef SQ het volgende:
Geen gestolen bankjes?
Anyway, ik zou niet eens willen dat ze de viering gaan inhalen. We hebben het over peuters. Bij grotere kinderen kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar bij alles van 4 en jonger, na zoveel tijd? Neh.
Omdat de traktatie een maand voor z’n verjaardag al klaar stond.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Je moet niks he. Ik laat Noud ook echt niet meer trakteren 2 maanden na zijn verjaardag. Dat vind ik écht gaar namelijk. Zou hij zelf ook niks van snappen, dus waarom zou je dat doen?
Oeps.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Omdat de traktatie een maand voor z’n verjaardag al klaar stond.
Wij hebben m allang zelf opgegeten thuisquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Weet je wat pas oneerlijk is?quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:49 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben wel blij dat ik 1 traktatie minder hoef te verzinnen en maken dit jaar.
(Volgens mij is dit ook een tweede en volgend kind dingbij de oudste had ik het denk ik wel erg gevonden)
Dat ja, heb je je er zo op verheugd, je eerste moederdag knutsel... Homaar...quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Weet je wat pas oneerlijk is?
Dat de vaders dit jaar wél allemaal voetschilderdingen krijgen op vaderdag en wij net precies niks
Nou zeg, ik verheugde me al dagen op Marktplaatsbankje of zo.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:49 schreef SQ het volgende:
Nee johik vond het gewoon leuk om eindelijk eens écht over bankjes te praten in dit topic
Oh hier hebben ze een knutselpakketje in de bus gedaan, "geheim voor mama", dus papa moet aan de slag met de peuter haha.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat de vaders dit jaar wél allemaal voetschilderdingen krijgen op vaderdag en wij net precies niks
quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Hier danquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nou zeg, ik verheugde me al dagen op Marktplaatsbankje of zo.
Hier ook!quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh hier hebben ze een knutselpakketje in de bus gedaan, "geheim voor mama", dus papa moet aan de slag met de peuter haha.
als je dat nou deze week een paar keer hardop zegt, wellicht dat dat de papa op een idee brengtquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat ja, heb je je er zo op verheugd, je eerste moederdag knutsel... Homaar...
Nu ben ik erg benieuwd wat het is.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
mag ik even heel hard lachen?quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
als je dat nou deze week een paar keer hardop zegt, wellicht dat dat de papa op een idee brengt![]()
klinkt goed, hier willen der er in t voorjaar denk ik eentje erin. Nu nog te vroeg?quote:Over bankjes gesproken, als de schommel hier de tuin uit gaat, dan wil ik heel graag een grote lounge/hoekbank op die plek.
ai, das balen!quote:Maar dat plan kan voorlopig even de ijskast in, want we mogen eerst een leuk bedrag neerleggen omdat er een stuk gevel door de dakbeddeking omgetrokken is en opnieuw opgemetseld moet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Fazz op 07-05-2020 10:46:08 ]
Ik heb een combi stoom en een combi magnetron.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:22 schreef FlyingFish het volgende:
wat zijn hier de ervaringen met combi-stoomovens? Voor wie er een heeft, gebruiken jullie hem veel? En hebben jullie daarnaast nog een (combi)-magnetron?
quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind het niet echt erg hoor, vandaar de pi.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij hebben de week voor de vakantie iets laten maken door de kinderen.
Instructie per filmpje en materiaal in de envelop met materialen die voor die week nodig waren
Ik zou echt niet weten wat ik in een stoomoven zou moeten makenquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb een combi stoom en een combi magnetron.
Ik moet toegeven dat ik de stoomfunctie pas 1 keer heb gebruikt sinds installatie op 30 januari. De asperges kwamen er wél heel lekker uit. Maar ik heb het 38 jaar zonder stoomoven gedaan, dus het zit denk ik ook niet zo in mijn systeem?
Zonder magnetron zou ik niet willen, dus ik zou eerder voor die combi kiezen dan voor die andere, als ik er maar 1 kon kiezen.
Maar als je 2 ovens hebt, heb je toch geen groot formaat nodig?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:29 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb een gewone grote oven en een combi magnetron. Toen we twee jaar terug de apparaten uitzochten probeerde elke verkoper ons een stoomoven aan te smeren, maar ik wilde gewoon een grote oven. En dan had ik weer drie apparaten moeten nemen (oven, combi stoom en combi magnetron) dat was dan weer wat overdreven. Overigens wilde ik perse een gewone oven met pyrolyse functie en dat is echt een gouden greep. Pas 1 keer gebruikt maar wauw, oven als nieuw!
Je kan ook gewoon je groente er in stomen héquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat ik in een stoomoven zou moeten makenDat zou ik dan echt op moeten zoeken
Asperges dus!quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat ik in een stoomoven zou moeten makenDat zou ik dan echt op moeten zoeken
Haha nee ik heb kleuters dus hopelijk kunnen die iets meer zelf met het filmpje.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:28 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind het niet echt erg hoor, vandaar de pi.
Zulke opdrachten zijn voor driejarigen ook niet te doen denk ik
Maar ik weet dat er moeders zijn die het wél heel erg vinden, dus mooi dat jullie daar dan toch iets voor hebben
Ja maar ik stoom dus letterlijk nooit iets hahahahahquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je groente er in stomen héhoeft niet eens per se een heel gerecht te zijn. Ik stoom er ook regelmatig dimsumshizzle in
quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:32 schreef Aure het volgende:
En met de regeneratiefunctie zijn je leftovers lekkerder dan uit de magnetron
de binnenkant van mijn magnetron combi is kleiner dan die van mijn oven. Ik maak grotere dingen en taart enzo altijd in de 'grote oven' met hetelucht etc. De combi heeft wat minder functies daarin. Overigens kunnen we als het moet met vier tegelijk pizza eten. Eentje in de combi en drie in de andere oven. Praktijk doen we dat nooit, altijd twee aan twee.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar als je 2 ovens hebt, heb je toch geen groot formaat nodig?
Ik zet gewoon beide ovens aan als ik veel heb?
Of heb jij ovenschalen van 80 cm breed?
Dat zou zooo chill zijn! Maar nee, hij warmt gewoon op met een beetje stoomquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zie nu een machine voor me die de restjes kunstmatig aanvult tot een compleet gerecht
Ik heb een combi-magnetron (die is wat kleiner) en een stoom-bakoven, met added steam, dus geen full blown stoomoven. Heb ik in de vorige keuken wel gehad, maar in de praktijk gebruikte ik dat eigenlijk alleen om rijst te stomen.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:22 schreef FlyingFish het volgende:
wat zijn hier de ervaringen met combi-stoomovens? Voor wie er een heeft, gebruiken jullie hem veel? En hebben jullie daarnaast nog een (combi)-magnetron?
Mijn man stond erop dat er in onze nieuwe keuken een stoomcombi gaat komen, ik moet nog maar zien dat we het ook écht gaan gebruiken.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:31 schreef SQ het volgende:
Nee, je kunt er heel veel mee, schijnt. Vandaar dat ik het gratis receptenboek maar heb aangevraagd.
Oh oké. Ik heb 2 ovens van 60cm en kan daar echt héél veel in kwijt. Meer dan eerst in mijn grote boretti. Want dat pasten dan net geen 2 dingen naast elkaar inquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:37 schreef mefke79 het volgende:
[..]
de binnenkant van mijn magnetron combi is kleiner dan die van mijn oven. Ik maak grotere dingen en taart enzo altijd in de 'grote oven' met hetelucht etc. De combi heeft wat minder functies daarin. Overigens kunnen we als het moet met vier tegelijk pizza eten. Eentje in de combi en drie in de andere oven. Praktijk doen we dat nooit, altijd twee aan twee.
De combi van nu is trouwens wel groter dan de combi van ons vorige huis, die was echt klein, daar kon eigenlijk geen fatsoenlijke ovenschaal in. Dat kan in de huidige dan weer wel.
Ik dacht eerst dat jij een man was (sorry) en ik dacht steeds. Jemig. Voor een man doet ie wel heel vrouwelijk...quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:28 schreef exode het volgende:
B had 2 knutselpakketjes ontvangen om voor ons te maken voor moederdag. 2 doosjes met versierspul en waardebonnen om erin te doen. Maar ik weet van niets, heb het met mijn ogen dicht klaar gelegd voor hem....;)
En hilarische topictitel!
Zat er dan niet zo'n verhoogrekje in/bij?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:57 schreef amaranta het volgende:
Onze combi oven kan geen bakplaat in het midden. Zitten geen pinnetjes. Je kan enkel de ronde “bakplaat” onderin gebruiken. Heel onhandig
Een rooster ja. Maar dat is geen bakplaat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zat er dan niet zo'n verhoogrekje in/bij?
Ik kan niks met een combi, alles wordt dan precies niet wat ik wil
Oh daarop zette ik altijd de bakplaat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een rooster ja. Maar dat is geen bakplaat.
Toen ik vervanging zocht voor onze jaren 90 combi oven kon ik kiezen uit 2 formaten. De kleine bleek evenveel binnenruimte te hebben (genoeg dus voor ons).quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:37 schreef mefke79 het volgende:
De combi van nu is trouwens wel groter dan de combi van ons vorige huis, die was echt klein, daar kon eigenlijk geen fatsoenlijke ovenschaal in. Dat kan in de huidige dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |