abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 14:36:30 #176
5428 crew  miss_sly
pi_193065676
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:32 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Ik denk dat al zou iemand zijn sociale leven op orde hebben. Interessante dngen doen en werk en lavlchen enz. Dat het nog geen (noemenswaardige grotere) kans zal hebben op het ontmoeten van meiden die hem ook zien ziten. Een knappe jongen hoeft nieteens zoveel moeite te doen. Zulke jongens hoeven nieteens te proberen. En niet iedere knap inderdaad. Maar dit zegt mij meteen wat eigenlijke belangrijkste onderliggende oorzaak is. Uiterlijk.
Jij blijft zo in je cirkeltje vastzitten, dat is echt onbegonnen werk. Net als je maat osodevo. Je hebt gewoon ongelijk, maar je wil er niet aan. Prima hoor, maar dan verandert er ook niets.

Als je blijft doen wat je altijd deed, zul je krijgen wat je altijd kreeg.

Als jij jezelf lelijk wil blijven denken en vooral jaloers wil blijven kijken naar mannen met een in jouw ogen beter uiterlijk, en tegelijkertijd vrouwen als oneerlijke bitchen die alle keus van de wereld hebben blijft zien, verandert er niets voor je. Verandering moet uit jezelf komen, niet uit een ander.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 mei 2020 @ 14:42:56 #177
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193065782
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij blijft zo in je cirkeltje vastzitten, dat is echt onbegonnen werk.
Zoals ik dit zie blijf je zelf in een cirkeltje zitten. Met alsmaar dezelfde vage niet concrete adviezen die je geeft. Je stuurt mensen eigenlijk het bos in zonder duidelijk doel. En als ze wel je adviezen opvolgen. En ze openen weer een topic dat het allemAl niet erg lukt. Dan zeg je vast dat ze niet genoeg hun best doen. Het blijft altijd allemaal heel erg vaag.
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 14:43:59 #178
5428 crew  miss_sly
pi_193065799
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:42 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Zoals ik dit zie blijf je zelf in een cirkeltje zitten. Met alsmaar dezelfde vage niet concrete adviezen. Je stuurt mensen n eigenlijk het bos in zonder duidelijk doel. En als ze wel je adviezen opvolgen en ze openen weer een topic dat het niet erg lukt. Dan zeg je vast dat ze niet genoeg hun best doen.
Nee joh, zet hem op! ^O^
Lekker zo doorgaan! Lekker bezig! Jij komt er wel! ^O^
*O*
  maandag 11 mei 2020 @ 14:46:28 #179
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193065829
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee joh, zet hem op! ^O^
Lekker zo doorgaan! Lekker bezig! Jij komt er wel! ^O^
*O*
Je bent zelf een vrouw. Dus je praat vanuit je eigen ervaring als een vrouw. Je weet niet hoe het is als jongen of man die maar geen aandacht weet te trekken. Je kreeg zelf vast genoeg belangstelling van het manvolk. Dan heb je makkelijk praten.
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 14:48:33 #180
5428 crew  miss_sly
pi_193065855
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:46 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Je bent zelf een vrouw. Dus jeen praat vanuit je eigen ervaring als een vrouw. Je weet niet hoe het is als jongrn of man die maar geen aandacht weeet te trekken. Je kreeg zelf vast genoeg belangstelling van het manvolk. Dan heb je makkelijk praten.
Je weet niets over mij, over mijn verleden, over mijn relaties. Maar je neemt van alles aan. Omdat je vol vooroordelen en haat zit tegenover vrouwen, want die hebben het gemakkelijk.

Mensen die zichzelf altijd blijven vergelijken met anderen, zullen altijd ontevreden en ongelukkig blijven. Veel succes daarmee.
pi_193066247
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is zinloos. Echt volstrekt zinloos, om tegen jou iets te zeggen.

Er is al zo vaak gezegd dat je NIET bij verenigingen moet gaan om op de versiertoer te gaan. NIET!
Je moet je leven leuk maken, je moet sociale vaardigheden opdoen. Dat kan bij een vereniging. Dat kan met een hobby. Je BENT een creep als je in iedere situatie waarbij je in aanraking komt met (een) vrouw(en) je dwangmatig op de versiertoer gaat omdat je wil neuken. Zo simpel is het gewoon.
Niets dwangmatig, ik zie het overal gebeuren. Overal waar mannen en vrouwen samenkomen wordt er geflirt. De één doet dat net wat handiger dan de ander.

Vrouwen hebben dat misschien niet door maar als man heb je het meteen wel door als concurrenten op je target hebben voorzien.

Maar dat kenmerkt het verschil, vrouwen hebben de keuzes en mannen moeten onderling strijden om bij de vrouw in de smaak te vallen. Het is inderdaad niet alleen uiterlijk, ook charisma.
  maandag 11 mei 2020 @ 15:18:08 #182
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193066349
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je weet niets over mij, over mijn verleden, over mijn relaties. Maar je neemt van alles aan. Omdat je vol vooroordelen en haat zit tegenover vrouwen, want die hebben het gemakkelijk.

Mensen die zichzelf altijd blijven vergelijken met anderen, zullen altijd ontevreden en ongelukkig blijven. Veel succes daarmee.
Ik denk dat dit ook voor jouzelf geldt. Jij kent en ziet de mannen die hier klagen niet. Maar je weet altijd wel heel makkelijk over ze te oordelen. Ik denk ook dat jouw referentie van mannen alleen die mannen zijn die het met een beetje moeite toch wel lukt. Echt belabberde mannen had je zelf nooit oog voor als vrouw (en waarom zou je) dus die zie je nooit. Die bestaan voor jou niet op deze wereld. Wanneer jij leest dat mannen klagen denk je alleen aan die mannen die jij zelf kent. En dan denk je dat klagende mannen hier maar wat zitten te zeuren. Je ervaart deze wereld op sexueel-relationeel gebied heel anders als vrouw.

Ik ben ook van mening dat vrouwen over het algemeen geen goede adviezen kunnen geven in dit soort zaken tegenover mannen. Dit kun je mysogeen vinden of niet gelijk. Maar ik vind dit wel reëel. Vrouwen krijgen ten eerste (over het algemeen) veel meer aandacht van het andere geslacht. Dit heeft met meer testosteron in mannen te maken en daarmee ook meer sexdrive. Dus je hebt het zelf al wat makkelijker als je een vrouw bent.

Je hebt het dan over hobbies. Dan doe je zelf aan ik noem maar wat Yoga (wat een flauwe fluthobby is). En dan kreeg je daarnaastbook al wat aandacht van mannen. Niet zoveel als je vriendinnen maar toch. Dus je voelde je al redelijk positief en dat straalde je dan ook uit. En zo kwam je verder in dit leven. En je denkt dat je deze ervaring kunt projecteren op mannen de werkelijk 0.0 aandacht genieten. Mannen waarvan je het bestaan nieteens afweet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jar-Jar-Rhymes op 11-05-2020 15:44:16 ]
  maandag 11 mei 2020 @ 15:32:49 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193066569
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 15:18 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook voor jouzelf geldt. Jij kent en ziet de mannen die hier klagen niet. Maar je weet altijd wel heel makkelijk te oordelen. Ik denk ook dat jouw referentie van mannen alleen die mannen zijn die het met een beetje moeite toch wel lukt. Echt belabberde mannen had je zelf nooit oog voor als vrouw (en waarom zou je) dus die zie je nooit. Die bestaan voor jou niet. Wanneer jij leest dat mannen klagen denk je alleen aan die mannen die jij kent. En dan denk je dat klagende mannen hier maar zeuren. Je ervaartvdeze wereld op relationeel gebied heel anders.

Ik ben ook van mening dat vrouwen over het algemeen geen goede adviezen kunnen geven in dit soort zaken tegenover mannen. En dit kun je mysogeen vinden of niet gelijk of wat dan ook. Maar dat vind ik wel reëel. Vrouwen krijgen ten eerste (over het algemeen) al veel meer aandacht van het andere geslacht. Dit heeft met meer testosteron in mannen te maken en daarmee ook meer sexdrive. Dus je hebt het zelf al wat makkelijker als je een vrouw bent. Daar durf ik vanuit te gaan.

Je hebt het over hobbies. Dan doe je zelf aan ik noem maar wat Yoga (wat een flauwe fluthobby is). En dan kreeg je ook al wat aandacht van mannen. Niet zoveel als je vriendinnen mischien maar toch. Dus je voelde je redelijk positief. En dat straalde je dan uit. En zo kwam je verder. En je denkt dat je diezelfde ervaring kunt projecteren op mannen de werkelijk 0.0 aandacht krijgen. De mannen waarvan je het bestaan nieteens ziet.
Ja we kennen jouw elpee onderhand wel dat je als man die geen aandacht krijgt zo zielig en hulpeloos bent en dat je niet wilt geloven dat je er wat aan kan doen door op andere vlakken wat meer uit te blinken.

Maar een lelijke vrouw zoeken wil je ook niet.
  maandag 11 mei 2020 @ 15:36:22 #184
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193066629
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 15:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja we kennen jouw elpee onderhand wel dat je als man die geen aandacht krijgt zo zielig en hulpeloos bent en dat je niet wilt geloven dat je er wat aan kan doen door op andere vlakken wat meer uit te blinken.

Maar een lelijke vrouw zoeken wil je ook niet.
Die vrouwen waarvan je een plaatje postte zou je daar zelf wel mee naar bed gaan?

Denk je dat het reëel of ook maar enigzins vergelijkbaar is. Een man van 1.73 en 65 kg. Met een vrouw van 130 kg. Hoe denk jij?

Vergelijkbaar zou pas zijn een vrouw van zeg 1.69 en 60 kg. En ondergemiddeld kwa gezicht. Dat vind ik beter passen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jar-Jar-Rhymes op 11-05-2020 15:46:08 ]
  maandag 11 mei 2020 @ 15:46:40 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193066831
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 15:36 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Die vrouwen waarvan je een plaatje postte zou je daar zelf wel mee naar bed gaan?

Denk je dat het reëel of ook maar enigzins vergelijkbaar is. Een man van 1.73 en 65 kg. Met een vrouw van 130 kg. Hoe denk jij?
Als ik er zoals jij de overtuiging had dat ik met puur mijn uiterlijk geen betere kan krijgen dan zou ik dat wel doen ja.

Maar gelukkig is dat niet het geval hier.
  maandag 11 mei 2020 @ 15:50:15 #186
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193066896
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 15:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als ik er zoals jij de overtuiging had dat ik met puur mijn uiterlijk geen betere kan krijgen dan zou ik dat wel doen ja.

Maar gelukkig is dat niet het geval hier.
Oh 'gelukkig is dat voorjouzelf niet het geval' maar een ander moet dan dan maar wel vind je.

Ik schreef ook nog: Vergelijkbaar zou pas zijn een vrouw van zeg 1.69 en 60 kg en ondergemiddeld (aan het gemiddelde wat je ziet) kwa gezicht. Dat vind ik beter passen.
  maandag 11 mei 2020 @ 16:01:58 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193067061
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 15:50 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Oh 'gelukkig is dat voorjouzelf niet het geval' maar een ander moet dan dan maar wel vind je.

Ik schreef ook nog: Vergelijkbaar zou pas zijn een vrouw van zeg 1.69 en 60 kg en ondergemiddeld (aan het gemiddelde wat je ziet) kwa gezicht. Dat vind ik beter passen.
Je moet niks natuurlijk. Maar als je echt zo lelijk bent en je wenst ook niet aan te nemen dat er naast je uiterlijk ook nog andere mogelijkheden zijn, dan heb je weinig keuze he?
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 16:06:40 #188
5428 crew  miss_sly
pi_193067128
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je moet niks natuurlijk. Maar als je echt zo lelijk bent en je wenst ook niet aan te nemen dat er naast je uiterlijk ook nog andere mogelijkheden zijn, dan heb je weinig keuze he?
Zeiken, zaniken en naar anderen blijven wijzen dat het allemaal oneerlijk is. Je vergeet die optie nog.
  maandag 11 mei 2020 @ 16:08:57 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193067168
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zeiken, zaniken en naar anderen blijven wijzen dat het allemaal oneerlijk is. Je vergeet die optie nog.
Maar ook bijzonder dat je claimt hopeloos lelijk te zijn en klaagt daarop te worden afgerekend. Maar vervolgens zelf wel eisen stellen aan het uiterlijk van vrouwen.
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 16:10:01 #190
5428 crew  miss_sly
pi_193067189
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar ook bijzonder dat je claimt hopeloos lelijk te zijn en klaagt daarop te worden afgerekend. Maar vervolgens zelf wel eisen stellen aan het uiterlijk van vrouwen.
Dat valt onder het kopje 'zaniken' :+
pi_193067252
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 15:50 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Ik zag net dat je als reactie op Hexagon's fotoboek brr schreef en in deze post bestempel je 60 kilo bij iemand die praktisch de 1.70 aantikt als zwaar. Het is uiteraard jouw feestje om alleen naar buitengewoon knappe en slanke mensen te kijken, maar de realiteit laat zien dat dat voor jou niet echt haalbaar is om zo'n eis te stellen. En bovendien, als jij al bovengenoemde voorbeelden beneden jouw standaard vindt, dan ben ik bang dat zelfs ongefilterde knappe meiden je gaan teleurstellen.
  maandag 11 mei 2020 @ 16:17:53 #192
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193067310
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:14 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Ik zag net dat je als reactie op Hexagon's fotoboek brr schreef en in deze post bestempel je 60 kilo bij iemand die praktisch de 1.70 aantikt als zwaar. Het is uiteraard jouw feestje om alleen naar buitengewoon knappe en slanke mensen te kijken, maar de realiteit laat zien dat dat voor jou niet echt haalbaar is om zo'n eis te stellen. En bovendien, als jij al bovengenoemde voorbeelden beneden jouw standaard vindt, dan ben ik bang dat zelfs ongefilterde knappe meiden je gaan teleurstellen.
Wat wil je zeggen jongen ik begrijp je niet. Een meisje van 1.69 en 60kg is toch normaal. Ik legde de nadruk op het gezicht als je dit niet goed begreep.
  maandag 11 mei 2020 @ 16:20:22 #193
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193067349
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:32 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Ik denk dat al zou iemand zijn sociale leven zeer op orde hebben. Interessante dngen doen en werk en blij voelen enz. Dat hij nog geen noemenswaardige grotere kans zal hebben op het ontmoeten van meiden die hem ook daadwerkelijk zien ziten. Een knappe jongen bijvoorbeeld hoeft nooit zoveel moeite te doen. Niks van dat geforceerde positiviteits-nonsense in ieder geval. En niet iedere jongen is knap natuurlijk. Maar dit zegt mij wel wat de onderliggende oorzaak is. De grote gemene deler. Namelijk het uiterlijk.
Ik denk dat het feit dat dit 'zoveel moeite' is juist symptomatisch is voor het daadwerkelijke probleem. Lekker in je vel zitten, interessante dingen doen en je sociale leven op orde hebben is de standaard voor heel veel mensen. Net zoals ervaringen met het andere geslacht dat ook zijn. Voor velen komt dat vanzelf en dat is dus niet door het uiterlijk.
  maandag 11 mei 2020 @ 16:39:21 #194
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193067670
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En daarom post je plaatjes van vrouwen van 150kg. Die vind jij vergelijkbaar met een jongen die verder normaal is kwa psotuur maar alleen een ondergemiddeld gezicht heeft?

Zie je niet ook in hoe erg scheef je denkt?

Je overdrijft de zaken dus. En als ik iemand van 150kg afwijs dan zeg je zie je zie je! Dan ben je toch gewoon aan het trollen volgens mij.
  maandag 11 mei 2020 @ 16:44:23 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193067773
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:39 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

En daarom post je plaatjes van vrouwen van 150kg. Die vind jij vergelijkbaar met een jongen die verder normaal is kwa psotuur maar alleen een ondergemiddeld gezicht heeft?
Och ik post het eerste willekeurige plaatje van een lelijke vrouw die ik vond. Een slanke lelijke vrouw kan ook natuurlijk.

Maar je beperkt je als lelijke man zonder mogelijkheden wel als je vrouwen met overgewicht uitsluit.
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 16:45:20 #196
5428 crew  miss_sly
pi_193067788
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:20 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik denk dat het feit dat dit 'zoveel moeite' is juist symptomatisch is voor het daadwerkelijke probleem. Lekker in je vel zitten, interessante dingen doen en je sociale leven op orde hebben is de standaard voor heel veel mensen. Net zoals ervaringen met het andere geslacht dat ook zijn. Voor velen komt dat vanzelf en dat is dus niet door het uiterlijk.
Goed gezegd! Het toont aan dat het probleem echt elders zit.
  maandag 11 mei 2020 @ 16:58:39 #197
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193067988
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:46 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Je bent zelf een vrouw. Dus je praat vanuit je eigen ervaring als een vrouw. Je weet niet hoe het is als jongen of man die maar geen aandacht weet te trekken. Je kreeg zelf vast genoeg belangstelling van het manvolk. Dan heb je makkelijk praten.
Ik ben een man en kan uit eigen ervaring zeggen dat jouw ervaring niet ieders ervaring hoeft te zijn. Dus wat is je punt?
Er zijn ook vrouwen die geen aandacht krijgen, of waar elke man met een grote boog omheen loopt, geen blik waardig gunnen.

Ik zou eerst eens de stank van de wanhoop wegwassen, welllicht is het dan wat fijner vertoeven in je gezelschap.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193068017
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:42 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Zoals ik dit zie blijf je zelf in een cirkeltje zitten. Met alsmaar dezelfde vage niet concrete adviezen die je geeft. Je stuurt mensen eigenlijk het bos in zonder duidelijk doel. En als ze wel je adviezen opvolgen. En ze openen weer een topic dat het allemAl niet erg lukt. Dan zeg je vast dat ze niet genoeg hun best doen. Het blijft altijd allemaal heel erg vaag.
Maar voor vrouwen scoren op zich hoef je geen Chad te zijn. Ja, als Chad is het veel makkelijker, maar als niet-Chad is het verre van onmogelijk. Je moet echt butt-ugly zijn wil je totaal geen kans maken.

Ik ben ook geen Chad (maar ver van butt-ugly ook), maar heb toch ruim keuze. Natuurlijk weet ik niet hoe jij eruit ziet, maar het is vast niet zo erg dat je niks kunt krijgen.

Maar waarom niet je uiterlijk verbeteren dan? Als jij gelooft dat uiterlijk de oplossing is voor jou, dan kun je daar toch aan werken? Behalve je lengte, kun je vrijwel alles laten aanpassen.
  maandag 11 mei 2020 @ 17:00:40 #199
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193068021
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Och ik post het eerste willekeurige plaatje van een lelijke vrouw die ik vond. Een slanke lelijke vrouw kan ook natuurlijk.

Maar je beperkt je als lelijke man zonder mogelijkheden wel als je vrouwen met overgewicht uitsluit.
Die vrouw in dat plaatje, dat noem ik geen overgewicht hebben. Dat noem ik gewoon goor. Je ziet deze zaken dus totaal niet in verhouding. Je overdrijft zaken en maakt er je eigen stropoppen van en schiet ze zelf af. Dat is jouw manier van discussieren hier. Men noemt dat ook wel trollen.
  maandag 11 mei 2020 @ 17:01:10 #200
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193068025
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:39 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Zie je niet ook in hoe erg scheef je denkt?

Je overdrijft de zaken dus. En als ik iemand van 150kg afwijs dan zeg je zie je zie je! Dan ben je toch gewoon aan het trollen volgens mij.
Die vrouw wordt steeds dikker. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Goed gezegd! Het toont aan dat het probleem echt elders zit.
Alleen dat wil er absoluut niet in helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')