abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2020 @ 16:51:37 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193032837
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 16:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is Jar-Jar een tweede profiel van osodevo, of is dat een nieuwe kloon van weer een andere incel?
Nee dat is Schenkstroop. Een andere prominente incel hier.
pi_193032859
Tja, als je lelijk bent en je wilt sex met vrouwen die er beter uitzien ben je gewoon fucked.

Gewoon bij neerleggen
pi_193032980
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 16:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat is Schenkstroop. Een andere prominente incel hier.
Aha. Dat regelmatig virtueel reincarneren (kennelijk ook een inceldingetje) werkt nogal vertroebelend..
  zaterdag 9 mei 2020 @ 17:14:41 #154
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193033118
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 16:53 schreef SwitchSwatch het volgende:
Tja, als je lelijk bent en je wilt sex met vrouwen die er beter uitzien ben je gewoon fucked.

Gewoon bij neerleggen
Of je zorgt dat je op een andere manier "het mannetje" bent.

En anders genoegen nemen met een niet knappe vrouw
  zaterdag 9 mei 2020 @ 18:36:46 #155
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193034089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 16:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik sprak vandaag nog met een vriend van mij, die vertelde hoe aantrekkelijk zijn vriendin het vind als een man goed is in fotograferen.

Maar dat maakt zeker niet uit, want je bent zo verpest door al die incel praat dat je toch niet meer gelooft.
Dat moet ik maar van je aannemen. Kan het zijn dat je vriend gewoon knap is en dat zijn vriendin het interessant vindt alleen omdat hij dat doet?
Als ie kite-surfer was geweest vond ze dat mischien weer :aantrekkelijk'.

Ik vraag me af wie er meer star is. Hexagon bijvoorbeeld overdrijft in elk soortgelijk topic. Alleen om lelijke mannen zwart te kunnen maken. Vindt ie waarschijnlijk leuk is mijn conclusie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 16:53 schreef SwitchSwatch het volgende:

Gewoon bij neerleggen
Niet alleen dat. Vrouwen van hetzelfde kaliber hebben tegenwoordig gewoon veel meer opties. Veel meer orbiters, suiters, meer belangstelling. En die kunnen dus omhoog-daten. En dat doen ze ook.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 18:41:38 #156
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193034151
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 10:07 schreef osodevo het volgende:
Ik volg al een tijdje verschillende YouTube influencers die de wereld rondreizen en van elke vrouwelijke verovering een post maken.
Ik zou dat met een korreltje zout nemen eigenlijk. In een hoop gevallen gaat het om een betaalde "actrice". Of minimaal iemand die gevraagd is om op een bepaalde manier te reageren voor geld.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 9 mei 2020 @ 18:45:30 #157
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193034210
Ik schrijf hierboven al tweemaal dat die bekende pickup art-coaches tegenwoordig hun busniessmodel hebben veranderd. Omdat (vooral lelijke) mannen er gewoonweg niet meer intrappen. Je hebt toch een zekere 'looksrequirement' ervoor nodig. En dat is toch ook wel logisch. Men dacht toch zeker niet dat vrouwen blind waren en niet zouden kijken naar het uiterlijk en dus zouden trappen in die pickup-art onzin? Iat is ook beledigend tegenover vrouwen. 'Oja wees maar gewoon het mannetje vrouwen kijken toch niet naar je uiterlijk'. Rariteiten..

[ Bericht 10% gewijzigd door Jar-Jar-Rhymes op 09-05-2020 18:51:39 ]
  zaterdag 9 mei 2020 @ 19:02:25 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193034447
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 18:45 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Ik schrijf hierboven al tweemaal dat die bekende pickup art-coaches tegenwoordig hun busniessmodel hebben veranderd. Omdat (vooral lelijke) mannen er gewoonweg niet meer intrappen. Je hebt toch een zekere 'looksrequirement' ervoor nodig. En dat is toch ook wel logisch. Men dacht toch zeker niet dat vrouwen blind waren en niet zouden kijken naar het uiterlijk en dus zouden trappen in die pickup-art onzin? Iat is ook beledigend tegenover vrouwen. 'Oja wees maar gewoon het mannetje vrouwen kijken toch niet naar je uiterlijk'. Rariteiten..
Tja als je niet van ons aan wilt nemen dat je een matig uiterlijk nog ergens mee kan compenseren zit er maar een ding op. Een vrouw zoeken die ook lelijk is.
pi_193034613
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 18:36 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Dat moet ik maar van je aannemen. Kan het zijn dat je vriend gewoon knap is en dat zijn vriendin het interessant vindt alleen omdat hij dat doet?
Als ie kite-surfer was geweest vond ze dat mischien weer :aantrekkelijk'.

Ik vraag me af wie er meer star is. Hexagon bijvoorbeeld overdrijft in elk soortgelijk topic. Alleen om lelijke mannen zwart te kunnen maken. Vindt ie waarschijnlijk leuk is mijn conclusie.

Ja hij is knap.

Maar dat maakt verder niet uit. Het is een passie en dat maakt het aantrekkelijk.

Ze is zelf ook erg van fotograferen. Daarom passen ze zo goed bij elkaar.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 19:17:44 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193034655
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 18:36 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

Ik vind het eerder belangrijk dat je geen andere onzekere mannen hier die nog te redden zijn gaat lopen vergiftigen met je rare ideeen dus mag dat wat tegengas krijgen.
pi_193034726
Omdenken: ga ervan uit dat je ontzettend veel lol.wil hebben zonder vrouwen en op het eind vd avond lekker alcohol wegtikt met meerdere gelukkigen.
Eindig je weer op een hotelkamer met een ongewassen mol. :(
Vakman pur sang
pi_193035281
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2020 23:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er niks veranderd kan worden, maar dat puur uit jezelf is keiharde stierenstront. Zelfverzekerd zijn is net als elke vaardigheid, iets wat ingeprent wordt door leren. In je jeugd leer je het snelst en het meest (en dan doel ik niet op theoretische kennis). Veel van die processen betreffen onbewust (voor de lerende) leren, waaronder vele sociale vaardigheden. Elke ervaring is namelijk een leermoment. Het is simpel: veel negatieve ervaringen op een bepaald gebied leidt tot onzekerheid op dat gebied. Het concept 'negatief' alleen al is een sociaal concept. Begrijp dan dat sociale waardering en afkeuring de graadmeter is voor het oordeel over ons kunnen en dus ons zelfvertrouwen. En dit zijn niet alleen gedachten die als een wolkje door ons hoofd zweven, nee, het betreft neurale verbindingen in onze hersenen die je niet zomaar "weg wilt". Je moet het afleren. Dat is een kwestie van anders gedragen, handelen en denken om nieuwe neurale verbindingen te leggen en de oude verbindingen af te zwakken. Bedenk wel dat leren met ouder worden steeds moeilijker wordt. Dus afleren (je fundering notabene), en nieuwe dingen leren in een lichaam en brein dat moeilijker leert dan ervoor.

Snap je nu waarom Ludachrist en Stoney poep praten? Fijn. Zeg dan nog eens dat mensen vanuit zichzelf zomaar even zelfverzekerder moeten worden, als ze opgegroeid zijn in een 'figuurlijk gesproken' beerput aan ellende.
Nou, ik durf wel te beweren dat je tussen je twintigste en dertigste opgedane negatieve ervaringen in je jeugd deels kunt herstellen. Je leert namelijk in die periode ook weer veel nieuwe sociale skills en doet nieuwe ervaringen op. Zie toch vaak in reddit topics dat mensen met een rotjeugd tegen het afsluiten van hun twintiger jaren, een heel ander persoon zijn geworden in de positieve zin.

En als ik naar mezelf kijk, kan ik dat wel beamen. Niet dat ik de vervelende herinneringen uit mijn jeugd vergeten ben, maar ik ga er totaal mee anders om en sta steviger in mijn schoenen. Mijn tienerjaren en begin twintigerjaren kan ik niet meer overdoen, maar er zijn andere dingen voor in de plaats gekomen, die ik als heel positief ervaar. Alsof zoenen in de discotheek of dronken iemand uit de kroeg sleuren een hoogtepunt uit je leven zou moeten zijn. En als je dat niet hebt mogen ervaren dan heb je niet geleefd. :') Osedevo moet eens verder kijken dan zijn neus lang is en zichzelf niet constant met tieners en jongvolwassen jongens in de uitgaansscene vergelijken. Het zou al zoveel schelen als hij keek naar activiteiten die hem daadwerkelijk gelukkig maken en niet wat een of andere nutjob op Youtube post. Ik durf er zelfs om te wedden dat veel van die meiden in die video's gewoon betaald worden. :D Alsof veel tienermeisjes wild worden van dertigers. Ja, een handjevol en daar focust de incelcommunity zich dan op en generaliseert dat vervolgens op alle 18-jarigen. :') Oh, en dat vrouwen vallen op oudere mannen verhaal hier. _O- Toen ik nog op de middelbare school zat waren de meeste relaties tussen medescholieren met een maximaal verschil van 3 jaar. En toen ik ging studeren veranderde dat gegeven ook niet. Praat jezelf maar die flauwekul aan dat zo'n meisje in je geïnteresseerd is, dan ga je nog een gedesillusioneerd leven tegemoet.

Edit: Over dat laatste stukje, heb ik het niet zozeer over jouw post, maar de incelposts die ik hier voorbij zie komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door 01100101 op 09-05-2020 20:50:30 ]
pi_193036573
Ik zeg niet dat je niet kunt veranderen, het is alleen niet zo simpel en makkelijk zoals Ludachrist en co beweren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cockwhale op 09-05-2020 22:03:48 ]
pi_193037270
Dat zijn gaslighters. Een soort psychopatische pisnichtjes op deze interwebs Ze proberen je te manipuleren zodat je je eigen realiteit in twijfel trekt. Hier kicken zij op.

quote:
Gaslighting is a form of psychological manipulation in which a person or a group covertly sows seeds of doubt in a targeted individual, making them question their own memory, perception, or judgment, often evoking in them cognitive dissonance and other changes such as low self-esteem. Using denial, misdirection, contradiction, and misinformation, gaslighting involves attempts to destabilize the victim and delegitimize the victim's beliefs
gs0bkfBl..
  zondag 10 mei 2020 @ 11:02:17 #165
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_193046392
Ik snap het hele punt van deze discussie ook niet meer. Oke sommige mannen zijn lelijk en kunnen daarom moeilijk vrouwen krijgen. Daar kunnen we nog 10 topics over gaan klagen, en dan ben je welgeteld niks opgeschoten.

Wat wil OP dan? Dat we allemaal zeggen hoe zielig hij is, waarna vrouwen a la Kate Upton hem spontaan om de nek vliegen? Al die tijd kun je ook gebruiken om jezelf te leren accepteren voor wie je bent, die pijn te verwerken en jezelf beter te maken.
Ignorance is bliss
pi_193047347
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 21:38 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
Dat zijn gaslighters. Een soort psychopatische pisnichtjes op deze interwebs Ze proberen je te manipuleren zodat je je eigen realiteit in twijfel trekt. Hier kicken zij op.
[..]

Zoals Mark Rutte zegt dat wanneer ambitieus bent, je best doet altijd je doel behaald... Of al die guru's als Trump die talloze boeken en trainingen geven hoe je snel rijk kunt worden?
  zondag 10 mei 2020 @ 12:54:28 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193047598
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 12:29 schreef osodevo het volgende:

[..]

Zoals Mark Rutte zegt dat wanneer ambitieus bent, je best doet altijd je doel behaald... Of al die guru's als Trump die talloze boeken en trainingen geven hoe je snel rijk kunt worden?
Probleem is vooral dat jij voortdurend het tegenovergestelde doet van wat mensen jou adviseren.
  Moderator zondag 10 mei 2020 @ 13:23:03 #168
5428 crew  miss_sly
pi_193047908
quote:

[..]

En dus zet jij je geld (letterlijk) in op andere zelfbenoemde guru’s omdat zij iets verkondigen dat je wél graag wil horen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193048584
quote:

[..]

Zegt Premier Rutte dat? Dacht dat hij veel beter in jokken was.
  maandag 11 mei 2020 @ 11:53:51 #170
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193062900
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 12:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Probleem is vooral dat jij voortdurend het tegenovergestelde doet van wat mensen jou adviseren.
Die adviezen zijn altijd heel vaag en niet concreet draaien om de zaak heen. Waarschijnlijk is dit expres omdat men het eigenlijk ook niet weet. Het zijn non-adviezen.
  maandag 11 mei 2020 @ 11:57:00 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193062949
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 11:53 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:

[..]

Die adviezen zijn altijd heel vaag en niet concreet draaien om de zaak heen. Waarschijnlijk is dit expres omdat men het eigenlijk ook niet weet. Het zijn non-adviezen.
Wat is er niet duidelijk?
pi_193065040
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 13:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dus zet jij je geld (letterlijk) in op andere zelfbenoemde guru’s omdat zij iets verkondigen dat je wél graag wil horen?
Omdat zij iets bieden wat ik wil bereiken. Waarom zou ik hen dan niet serieus moeten nemen?

quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2020 12:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Sportschool, (sport)club, verenigingen. Allemaal reeds geprobeerd maar de drempel is nogal hoog om op de versiertoer te gaan. Want één misser en je staat als creep te boek. Daarom dat ik naar alternatieve opties zocht.
  maandag 11 mei 2020 @ 14:07:10 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193065135
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:03 schreef osodevo het volgende:

Sportschool, (sport)club, verenigingen. Allemaal reeds geprobeerd maar de drempel is nogal hoog om op de versiertoer te gaan. Want één misser en je staat als creep te boek. Daarom dat ik naar alternatieve opties zocht.
Als het je in sociale verbanden niet lukt om contacten te krijgen dan heb je daar andere hulp bij nodig dan een versiercoach.
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 14:08:58 #174
5428 crew  miss_sly
pi_193065172
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:03 schreef osodevo het volgende:

[..]

Omdat zij iets bieden wat ik wil bereiken. Waarom zou ik hen dan niet serieus moeten nemen?
[..]

Het is zinloos. Echt volstrekt zinloos, om tegen jou iets te zeggen.

Er is al zo vaak gezegd dat je NIET bij verenigingen moet gaan om op de versiertoer te gaan. NIET!
Je moet je leven leuk maken, je moet sociale vaardigheden opdoen. Dat kan bij een vereniging. Dat kan met een hobby. Je BENT een creep als je in iedere situatie waarbij je in aanraking komt met (een) vrouw(en) je dwangmatig op de versiertoer gaat omdat je wil neuken. Zo simpel is het gewoon.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 11 mei 2020 @ 14:32:15 #175
490754 Jar-Jar-Rhymes
Meesa go eeh aah!
pi_193065604
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is zinloos. Echt volstrekt zinloos, om tegen jou iets te zeggen.

Er is al zo vaak gezegd dat je NIET bij verenigingen moet gaan om op de versiertoer te gaan. NIET!
Je moet je leven leuk maken, je moet sociale vaardigheden opdoen. Dat kan bij een vereniging. Dat kan met een hobby. Je BENT een creep als je in iedere situatie waarbij je in aanraking komt met (een) vrouw(en) je dwangmatig op de versiertoer gaat omdat je wil neuken. Zo simpel is het gewoon.
Ik denk dat al zou iemand zijn sociale leven zeer op orde hebben. Interessante dngen doen en werk en blij voelen enz. Dat hij nog geen noemenswaardige grotere kans zal hebben op het ontmoeten van meiden die hem ook daadwerkelijk zien ziten. Een knappe jongen bijvoorbeeld hoeft nooit zoveel moeite te doen. Niks van dat geforceerde positiviteits-nonsense in ieder geval. En niet iedere jongen is knap natuurlijk. Maar dit zegt mij wel wat de onderliggende oorzaak is. De grote gemene deler. Namelijk het uiterlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jar-Jar-Rhymes op 11-05-2020 14:39:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')