Ja ik moet eigenlijk wel beter wetenquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is jouw eerste osodevo topic?
En juist als andere mensen zien dat je plezier hebt wordt het versiercircus stukken makkelijker.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Met zo een instelling uitgaan....dan snap je het niet echt. Uitgaan doe je om plezier te maken met je vrienden.
Is het dan niet gewoon zoals jij overkomt? Je hebt hier al zoveel topics over en elke keer geven mensen je tips maar je doet er niets mee, waarom zou je dan wel naar zo'n coach luisteren?quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:09 schreef osodevo het volgende:
[..]
Denken niet, feitelijk is het zo. Tijdens het uitgaan vis ik steeds achter het net en blijf ik met nog vele andere mannen over. Alcohol wegdrinkend de wetenschap dat al die andere lucky mannen wel een vrouw hebben weten te bemachtigen. Dat is frustrerend.
Ik neem zeker initiatief, maar word vaak afgewezen. Probleem is dat vrouwen geen reden geven, vaak niet eens de kans geven om in gesprek te gaan. Maar goed, dit wijkt teveel af van de oorspronkelijke vraagstelling in de OP.
Opvolgen van tips is misschien al een wat hoger niveau van leren dan TS nodig heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon zoals jij overkomt? Je hebt hier al zoveel topics over en elke keer geven mensen je tips maar je doet er niets mee, waarom zou je dan wel naar zo'n coach luisteren?
Omdat het niveau best hoog ligt en niet zomaar te implementeren valt. Vergelijk het maar met iemand die op vmbo werk en denkniveau zit om een tentamen op wo niveau te doen. Dat is moeilijk, faalt keer op keer. Ik weet ook wel dat er geen quick fix is, dat is al talloze keren genoemd maar ik zal toch door moeten strijden. Stoppen is geen optie.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon zoals jij overkomt? Je hebt hier al zoveel topics over en elke keer geven mensen je tips maar je doet er niets mee, waarom zou je dan wel naar zo'n coach luisteren?
Wat een afschuwelijke bril zeg.quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:46 schreef nietzman het volgende:
Judith is zeker geen scam.
[ afbeelding ]
NEE NIET JUDITH.
Ik begrijp het punt wat je wil maken maar dit gaat over de dating coaches, niet over mijquote:Op woensdag 6 mei 2020 12:04 schreef Hexagon het volgende:
Zeg TS misschien moet je eens naar de commentaren in je 348923 eerdere topic kijken waar jij je reet mee afgeveegd hebt
Andersom dan?quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:54 schreef motherfokker99 het volgende:
Azie is inderdaad de place to be als lange witte man.
Nouja het verschilt per dating coach. Er is namelijk geen keuringsinstantie voor dus als die uit zijn nek lult kun je het niet controleren.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:06 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik begrijp het punt wat je wil maken maar dit gaat over de dating coaches, niet over mij
Er zijn dating coaches die kunnen helpen ja. Die kunnen je tips geven, al dan niet om aan je zelfvertrouwen te werken. Maar er is niet iets van een code die 100% garantie geeft op succes...quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:06 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik begrijp het punt wat je wil maken maar dit gaat over de dating coaches, niet over mij
Weet niet hoor maar als ik uit ga en de tent sluit rond een uur of 5 een keer dan ben ik totaal niet bezig met chicks ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2020 11:09 schreef osodevo het volgende:
[..]
Denken niet, feitelijk is het zo. Tijdens het uitgaan vis ik steeds achter het net en blijf ik met nog vele andere mannen over. Alcohol wegdrinkend de wetenschap dat al die andere lucky mannen wel een vrouw hebben weten te bemachtigen. Dat is frustrerend.
Fout, niet iedereen gaat uit om vrouwen te scoren. Wat dacht je van een lekker avondje gezellig zuipen met vrienden?quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:18 schreef osodevo het volgende:
Dat is ook de reden waarom de meeste mannen uitgaan, die willen gewoon seks en niet om 05:00 alleen overblijven waarbij de club met mannelijke leftovers zit. Laten we daar wel eerlijk over zijn.
Dan moet je een andere vmbo-meid kiezen ipv alleen achter de wo meiden aan te gaan..quote:Op woensdag 6 mei 2020 11:42 schreef osodevo het volgende:
[..]
Omdat het niveau best hoog ligt en niet zomaar te implementeren valt. Vergelijk het maar met iemand die op vmbo werk en denkniveau zit om een tentamen op wo niveau te doen. Dat is moeilijk, faalt keer op keer. Ik weet ook wel dat er geen quick fix is, dat is al talloze keren genoemd maar ik zal toch door moeten strijden. Stoppen is geen optie.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:18 schreef osodevo het volgende:
Dat is ook de reden waarom de meeste mannen uitgaan, die willen gewoon seks en niet om 05:00 alleen overblijven waarbij de club met mannelijke leftovers zit. Laten we daar wel eerlijk over zijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:07 schreef osodevo het volgende:
Ik volg al een tijdje verschillende YouTube influencers die de wereld rondreizen en van elke vrouwelijke verovering een post maken. Het ziet er allemaal behoorlijk geloofwaardig uit, maar ik weet niet wat ik wel/niet moet geloven. Die coaches willen natuurlijk ook geld verdienen maar in hoeverre is dit voor een gemiddelde man bereikbaar? Zij zeggen dat elke man dit kan, mits de juiste instelling.
Hoe denken jullie hierover? Ik ben zelf vaak genoeg uitgeweest om te weten dat dit kan, een man in staat is in een bar of discotheek een vrouw te ontmoeten en deze mee naar je hotelkamer te brengen. Alleen de juiste code mis is, de sleutel naar de oplossing.Heb nu pas de video gezien. Wat een clowns man. Die chicks vallen niet eens op die gozers. Ja ze krijgen kusje, nou woehoe. Puur omdat ze fysiek gedwongen worden of het wel lollig vinden. Vrouwen zoenen ook met homo's of vriendinnen alsof het niets is, puur voor de lol. Uiteindelijk ligt er iemand anders in haar bed aan het einde van de avond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke magische truc gebruiken deze mensen en in hoeverre speelt een sexy uiterlijk daarmee een rol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |