SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan gebeuren ja, vaak zie je dan alles rooskleurig in. Maar aan de andere kant depressieve mensen zien de wereld het meest waargetrouw. Die zien alles veel realistischer, veel van de lolletjes en pleziertjes in het leven maken we toch echt wel zelf en zitten tussen de oren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat je de realiteit niet meer in ziet .,...Gelieve verwijderen![]()
En die lolletjes heb ik niet echt tijd voor...moeten gewoon uren gemaakt worden etc en als ik dan vrij heb...zit ik ook niet te wachten op een paar babys die weer naar pa of ma moeten worden gebracht etcquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren ja, vaak zie je dan alles rooskleurig in. Maar aan de andere kant depressieve mensen zien de wereld het meest waargetrouw. Die zien alles veel realistischer, veel van de lolletjes en pleziertjes in het leven maken we toch echt wel zelf en zitten tussen de oren.Ik zwaai naar dieren.![]()
Je hebt je leven ingericht op het 'alleen' zijn. Ik herken het ook vanuit mezelf.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
En die lolletjes heb ik niet echt tijd voor...moeten gewoon uren gemaakt worden etc en als ik dan vrij heb...zit ik ook niet te wachten op een paar babys die weer naar pa of ma moeten worden gebracht etc
Is het bij jou dat als er iemand voor je is dat het allemaal mooi meegenomen is?![]()
Ja idd,,quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt je leven ingericht op het 'alleen' zijn. Ik herken het ook vanuit mezelf.Ik zwaai naar dieren.![]()
Geen id...ik heb nog nooit "iemand" gehad...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt je leven ingericht op het 'alleen' zijn. Ik herken het ook vanuit mezelf.
Is het bij jou dat als er iemand voor je is dat het allemaal mooi meegenomen is?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik snap dat ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen id...ik heb nog nooit "iemand" gehad...
Wat je nooit hebt gehad kan je niet missen...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik snap dat ja.
Wat je nooit hebt gehad kan je niet missen...
Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Wtf man #ALTIJDREADY nooit gezeur of gezeikquote:
Vrouwen, kan je beter wiet verbouwen![]()
![]()
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
f f gamen ,,, doctrer lovequote:Op dinsdag 5 mei 2020 22:17 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
[..]
Wtf man #ALTIJDREADY nooit gezeur of gezeik
Vrouwen, kan je beter wiet verbouwen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
KOM OP DAN!!!!quote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
quote:Goedemorgen!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Kameraadquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Primaquote:vroeg wakker... Zo nog even slapen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En daar?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |