Moet je weer aan het werk straksquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor terrassen open.
in de rij staan voor een plekje
Dat ga ik echt net doen. Dan wacht ik wel een jaar of zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
Massale knokpartijen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
Geen tijd meer voor Eigen Huis en Bitterbal, dan zakt je tempo in tot IJs-tempo.quote:
e serenade bestaat op dit moment uit ‘ik koester je oester’quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje Ferry across the Mersey zingen
niks meer te lachen voor julliequote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor Eigen Huis en Bitterbal, dan zakt je tempo in tot IJs-tempo.
Smaakvolle keuzequote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
De dagelijks
[..]
e serenade bestaat op dit moment uit ‘ik koester je oester’
je bedoeld regelmatig?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dan niet af en toe een glas over iemand gooien of zo?
Beetje ruzie maken met de chef.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dan niet af en toe een glas over iemand gooien of zo?
Je ging toch vrijwilligerswerk doen ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik nog paar maandjes vakantie heb hoor
ha die werkt er nog steedsquote:
Zou je weer bij die tent solliciteren? Nee, toch, hopelijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ha die werkt er nog steeds![]()
maar ben al paar dagen uit de groepsapp dus geen sappige verhalen meer
gek zegquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je weer bij die tent solliciteren? Nee, toch, hopelijk?
Het snotterige kruis.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil voor rode kruis maar blijf maar hoesten en snotteren en dan mag ik mij niet aanmelden.
Oh, matigquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil voor rode kruis maar blijf maar hoesten en snotteren en dan mag ik mij niet aanmelden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotel des Indes dan? Civetkatkoffie over mensen heen gooien?
Afblussen met Moët et Chandon.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotel des Indes dan? Civetkatkoffie over mensen heen gooien?
ja fuck dat. het is iets met die pollen. heb het elke jaar zelfde periodequote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, matig
Maar dan mag je toch sowieso eigenlijk de deur niet uit![]()
Verblijven veel staatshoofden en andere belangrijke mensen. Dan houden we geen vrienden over in de wereld.quote:
Hooikoorts, best bizar eigenlijk als je bedenkt hoeveel mensen daar last van hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja fuck dat. het is iets met die pollen. heb het elke jaar zelfde periode
ja maar ik heb niet die typische rode ogen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hooikoorts, best bizar eigenlijk als je bedenkt hoeveel mensen daar last van hebben
Hebben we toch al niet veel over.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verblijven veel staatshoofden en andere belangrijke mensen. Dan houden we geen vrienden over in de wereld.
Nee, heel Zuid-Europa begint te sissen en te spugen als ze een blokje Goudse kaas in de super zien liggenquote:
Gewoon bij gaan blowen, dan komt dat vanzelfquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet die typische rode ogen.
Sturen we 10 niet al te snuggere blonde vrouwen, dan zijn ze het ook weer snel vergeten, ze zijn liever geil dan moe.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, heel Zuid-Europa begint te sissen en te spugen als ze een blokje Goudse kaas in de super zien liggen
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon bij gaan blowen, dan komt dat vanzelf
Wel benieuwd hoe het gaat wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, heel Zuid-Europa begint te sissen en te spugen als ze een blokje Goudse kaas in de super zien liggen
Ik ook niet hoor. Wel duidelijk hooikoortslijer.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet die typische rode ogen.
Trump wil zijn Amerikaanse schulden bij China al bevriezen als genoegdoening voor het Chinese virus.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe het gaat worden
Hopelijk gaat China niet de wereldmacht overpakken
dacht dat dat er bij hoordequote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Wel duidelijk hooikoortslijer.
Ja daarom, shit is on zeg maar. Ben benieuwd hoe de herschikking gaat wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump wil zijn Amerikaanse schulden bij China al bevriezen als genoegdoening voor het Chinese virus.
persoon 1 had waarschijnlijk te weinig geld.quote:
Nee, ik hoop eigenlijk dat we weer wat productie weg gaan halen daar. We zijn veel te afhankelijk van China geworden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe het gaat worden
Hopelijk gaat China niet de wereldmacht overpakken
Denk van wel ja. Plus medicatieproductie weg uit India, wat qua kwaliteit al twijfelachtig wasquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik hoop eigenlijk dat we weer wat productie weg gaan halen daar. We zijn veel te afhankelijk van China geworden.
zo zo gezin 2 heeft doekoesquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
persoon 1 had waarschijnlijk te weinig geld.
gezin 2 wilde dit als 2de huis hebben, maar vond dat er te weinig plek was voor gasten. Dat hadden ze zich ook kunnen bekijken aan de maten op de plattegrond ipv vanuit Purmenrend naar hier te rijden
Dus ik hoop nog steeds dat de mensen van gisteren een bod doen, maar nog niks dus
1 kroket maar?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
Ah, mijn kroket en patat zijn gearriveerd
Even de lokale horeca steunen
Zelfs vķķr mijn maagverkleining at ik 'maar' één kroket als ik patat atquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 kroket maar?
wat een zelfbeheersing.
Minimaal meer spreiding van productie, gaat wel betekenen dat we meer gaan betalen voor alles.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik hoop eigenlijk dat we weer wat productie weg gaan halen daar. We zijn veel te afhankelijk van China geworden.
ik ook 1 kroket.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfs vķķr mijn maagverkleining at ik 'maar' één kroket als ik patat at
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar oke, dat wist ik niet
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik kan zittend douchenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet douchen, maar ik wil niet opstaan.
Ik theoretisch ook, maar opstaan moet wel echt.quote:
Laatst een uitzending van, ik dacht, Zembla waar ze vertelden dat er maar twee fabrieken in de wereld zijn waar de grondstof voor paracetamol wordt gemaakt, beiden in China.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk van wel ja. Plus medicatieproductie weg uit India, wat qua kwaliteit al twijfelachtig was
Wat zal het schelen per televisie, paar euro?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal meer spreiding van productie, gaat wel betekenen dat we meer gaan betalen voor alles.
Ik had een patatje vandaag.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:14 schreef Koen66 het volgende:
Biw, eten op, koolhydraatarme wraps met groente en vis en vleeskliekje
maar je kijkt wel... dus ergens trekt je je het wel aan..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik sta nog steeds ingepland in de weekplanning voor morgen, overmorgen en vrijdag. Nog steeds niet mijn probleem.
Nou ik ken de kale inkoopprijzen van high tech apparatuur die wij af en toe bestellen, scheelt toch wel 70-80 procent in de prijs of ik een Amerikaans product koop of een Chinees.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zal het schelen per televisie, paar euro?
klinkt goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:14 schreef Koen66 het volgende:
Biw, eten op, koolhydraatarme wraps met groente en vis en vleeskliekje
jij hebt vrij genomen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik sta nog steeds ingepland in de weekplanning voor morgen, overmorgen en vrijdag. Nog steeds niet mijn probleem.
Ja klopt inderdaad dat ik kijk, ik kom hem altijd tegen als ik aan het einde van de dag mijn tabs sluit die ik niet meer nodig hebquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je kijkt wel... dus ergens trekt je je het wel aan..
Ja en dat meerdere keren aangegeven en ook meerdere keren aangegeven dat ik dus niet aan die werkplanning kan/ga voldoenquote:
lol. hun probleem dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en dat meerdere keren aangegeven en ook meerdere keren aangegeven dat ik dus niet aan die werkplanning kan/ga voldoen.
Lekker tochquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lol. hun probleem dan.
ik heb na volgende week een week vrij gepakt.
Niet dat ik ergens heen kan, maar ik had zin in een week vrij.
Holy Molo, hoeveel vakantie heb jij?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gisteren verspreid over de rest van het jaar 6 weken vakantie aangevraagd. Dat moest ik van het werk. En dat is exclussief de 2.5 week die ik al had aangevraagd...
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gisteren verspreid over de rest van het jaar 6 weken vakantie aangevraagd. Dat moest ik van het werk. En dat is exclussief de 2.5 week die ik al had aangevraagd...
Gewoon het wettelijk. Maar overuren worden omgezet in vakantieuren (tijd voor tijd). Maar bij mij mogen uren ook langer blijven staan, zo had ik dus nog ruim 200 uur open staan. En ik werk 18 u/w.....quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Holy Molo, hoeveel vakantie heb jij?
Ik heb niet zoveel vakantie hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Holy Molo, hoeveel vakantie heb jij?
Kun je niet uit laten betalen dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon het wettelijk. Maar overuren worden omgezet in vakantieuren (tijd voor tijd). Maar bij mij mogen uren ook langer blijven staan, zo had ik dus nog ruim 200 uur open staan. En ik werk 18 u/w.....
Dat is wel jammerquote:
Ah ja, dat tikt lekker aan dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon het wettelijk. Maar overuren worden omgezet in vakantieuren (tijd voor tijd). Maar bij mij mogen uren ook langer blijven staan, zo had ik dus nog ruim 200 uur open staan. En ik werk 18 u/w.....
Ik wilde net voorstelen om die bingokerk de Kerk van Heilige Molo met de Genummerde Ballen te gaan noemenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vakantie hoor
Laat mij er eens buiten
Hardlopen gaat weer de goede kant op, vandaag weer 6.5 km gelopen en op een tempo wat weer wat goede hoop geeft...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Dan maar lekker vakantie en hardlopen of wandelen meer oppakken. Of weg als dat weer mogelijk is
Nee dit moeten we echt niet willenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde net voorstelen om die bingokerk de Kerk van Heilige Molo met de Genummerde Ballen te gaan noemen
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde net voorstelen om die bingokerk de Kerk van Heilige Molo met de Genummerde Ballen te gaan noemen
Komt die religie met extraveel vakantiedagen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel simpel kun je toch ook weg gaan? Of dagjes uit, wandelen of whatever. Niet te groots of moeilijk denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hardlopen gaat weer de goede kant op, vandaag weer 6.5 km gelopen en op een tempo wat weer wat goede hoop geeft...
Financieel is weg gaan niet aan te raden...
Zonder vrije dagen is een religie zinloos, dusquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt die religie met extraveel vakantiedagen?
Ik vind je best lief hoor skattie en zoquote:
Dat zou wel kunnen. Museumpje in A'dam staat wel op mijn wishlist...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel simpel kun je toch ook weg gaan? Of dagjes uit, wandelen of whatever. Niet te groots of moeilijk denken
Oeh, welk?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen. Museumpje in A'dam staat wel op mijn wishlist...![]()
"Muck was here" staat in dode schapen in de slotgracht geschrevenquote:
Eerst een DDR stadhuis en nu weer zulke vreemde ideeën, vreemde burgemeester ...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde net voorstellen om het te laten lijken op kasteel Bran in Transsylvanië. Daar passen wat dode schapen wel bijquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Muck was here" staat in dode schapen in de slotgracht geschreven
Ja, bijna net zo vreemd als hoofden spietsen. Maar met die vrouw wil je trouwenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst een DDR stadhuis en nu weer zulke vreemde ideeën, vreemde burgemeester ...
Zeker welquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind je best lief hoor skattie en zomaar heiligenverering
Dat wil je zelf ook niet.
Ja geloof niet dat ik een keuze hebquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bijna net zo vreemd als hoofden spietsen. Maar met die vrouw wil je trouwen
In before awkward silencequote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die post wilde quoten?
Nou ja, handigquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu is ze ook nog erg handig geworden met een schuurmachine
Kozijnen dachten ook, 'verrot!'quote:
Nee joh, zat natuurlijk foutquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, zat natuurlijk fout![]()
Bedoelde die over vrouw die hoofden wil spietsen en trouwen
Maar fake it till you make it dit dat
Maar dan nog heeft @Muck meer patentrechten dan jij op doorslotjeposten. Oudere rechten om te beginnenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde net voorstellen om het te laten lijken op kasteel Bran in Transsylvanië. Daar passen wat dode schapen wel bij
wat.. een Fok!huwelijk tussen @LTVDK en @bitterbal?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan noemen we het Slot Muckensteijn. Ook mooiquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan nog heeft @:Muck meer patentrechten dan jij op doorslotjeposten. Oudere rechten om te beginnen
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
wat.. een Fok!huwelijk tussen @:LTVDK en @:bitterbal?
Je bedoelt Fokkers die irl zijn gaan trouwen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij al eens op een FOK!-huwelijk geweest?
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij al eens op een FOK!-huwelijk geweest?
En wat niet weet, wat niet deertquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je bedoelt Fokkers die irl zijn gaan trouwen?
Nee, ken nauwelijks Fok stellen waarvan ik beide partners ooit zagquote:
JJH en Knetter iig..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, ken nauwelijks Fok stellen waarvan ik beide partners ooit zag
Muck Slottensteijn. Nee die van jou is beterquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan noemen we het Slot Muckensteijn. Ook mooi
Ik zou weleens willen weten hoeveel FOK!-echtparen er zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Best wel wat...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou weleens willen weten hoeveel FOK!-echtparen er zijn
Dat zijn eigenlijk de enigen. Ohja Symphonic en MarijkeZwolle maar die zijn al niet meer samenquote:
Oh niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk de enigen. Ohja Symphonic en MarijkeZwolle maar die zijn al niet meer samen
Jij kent mij toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan vergeet je nog 2 paartjes . Die waren ook aanwezig bij de GF bbq.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk de enigen. Ohja Symphonic en MarijkeZwolle maar die zijn al niet meer samen
MPG en Takkie hadden toen nog niks toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dan vergeet je nog 2 paartjes . Die waren ook aanwezig bij de GF bbq.![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Iedereen hier weet nu wel dat jij @:Koos bent
Oh fuck jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Iedereen met een IQ van boven het vriespunt van stikstof weet dat dat onzin isquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen net aan.. en dan heb je nog WOK en Pien die laat kwamen aanzetten..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG en Takkie hadden toen nog niks toch?
Dan nomineer ik dus Ladylike en JohnFrusciantequote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dan vergeet je nog 2 paartjes . Die waren ook aanwezig bij de GF bbq.![]()
Die heb ik geloof ik wel allebei gemeet op de enige FOK!meeting waar ik ben geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG en Takkie hadden toen nog niks toch?
Inmiddels allebei toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:21 schreef Koen66 het volgende:
En vergeet Muck en Toek niet, al waren ze nooit getrouwd
Owquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen met een IQ van boven het vriespunt van stikstof weet dat dat onzin is
Nou ja of volgende week dan. Get it over withquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muck toch niet? Of heb ik onder een steen gelegen?
Als ik dat kind was kon ik dat allang zelfquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
Kind van @:koos AKA @:koen66 maar op bed slingeren nu
Intussen ook beide verschwunden hierquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen net aan.. en dan heb je nog WOK en Pien die laat kwamen aanzetten..
Ja, helaasquote:
Wok heb ik een paar weken geleden hier nog gezien hoorquote:
Volgens mij gaan we @koos op visite krijgen hierquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
Kind van @:koos AKA @:koen66 maar op bed slingeren nu
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wok heb ik een paar weken geleden hier nog gezien hoor
Dit klinkt eerder als een dame van lichte zeden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
21 mei 10:00 kapper![]()
Eerste dag dat Kelly weer werkt![]()
Prrrr.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Schoon, poezenpak aan, ik ga zo min mogelijk doen.
De eigenaresse van de kapsalon hier onder heet ook Kellyquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
21 mei 10:00 kapper![]()
Eerste dag dat Kelly weer werkt![]()
ja dat vinden matrozen van elke meisjesnaamquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit klinkt eerder als een dame van lichte zeden.
Nou ja onze Ami heeft ook een Ami gents. En als Kelly er niet is en je wilt niet veroordeeld worden tot een indische nicht, dan kun je nog een paar weken wachten op Joyce of Pauline waar ook prima zaken mee te doen is. Maar dan duurt het allemaal nog langer.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De eigenaresse van de kapsalon hier onder heet ook Kelly![]()
Niet dat zij mij altijd knipt, dat laat ik liever aan iemand anders over..
![]()
![]()
zeker een blik wormen die je kop kaal vreten of zoquote:
Ja, ik heb voor de gein weleens gevraagd of ze met onbespoten scharen werkenquote:
Dat is de luxe behandeling, maar die kan ik niet betalenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeker een blik wormen die je kop kaal vreten of zo
Ik ontken alles.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:21 schreef Koen66 het volgende:
En vergeet Muck en Toek niet, al waren ze nooit getrouwd
Hmmmmm er gaat me wel een licht op jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:40 schreef Toekito het volgende:
Die meet bij GF waar ik was met taxi Sol waren Tak en MPG al samen
Ik wilde niks zeggenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Leuke meet was dat, alleen het gezeik wat ik hier thuis had eerst...
" Aaaah mag ik ECHT niet naar een hoerentent om onbekenden van internet te ontmoeten waarvan ik alleen maar een bijnaam ken?quote:
Nou ja actiequote:
Hahaha de meeste had Koen al eens ontmoet bij Gasthof toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
" Aaaah mag ik ECHT niet naar een hoerentent om onbekenden van internet te ontmoeten waarvan ik alleen maar een bijnaam ken?Het voelt zo vertrouwd!
![]()
![]()
"
Nee daar ging het niet eens om, ik had kennelijk niet duidelijk genoeg gezegd dat ik weg was dus ze was het vergeten, toen ik weg wilde gaan moest ik dus maar oprotten en bij die nepvrienden blijvenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
" Aaaah mag ik ECHT niet naar een hoerentent om onbekenden van internet te ontmoeten waarvan ik alleen maar een bijnaam ken?Het voelt zo vertrouwd!
![]()
![]()
"
Of elders. Bij DaMart thuis bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hahaha de meeste had Koen al eens ontmoet bij Gasthof toch?
Geen idee. Ik heb Gasthof 1 keer ontmoet en daar was Koen ook bij. Dat was toen ik net in de verhuizing hierheen zatquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hahaha de meeste had Koen al eens ontmoet bij Gasthof toch?
Jij was niet bij die grote meet in dat hotel toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb Gasthof 1 keer ontmoet en daar was Koen ook bij. Dat was toen ik net in de verhuizing hierheen zat
Oh was het zo ergquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet eens om, ik had kennelijk niet duidelijk genoeg gezegd dat ik weg was dus ze was het vergeten, toen ik weg wilde gaan moest ik dus maar oprotten en bij die nepvrienden blijven
Klopt maar dat was in Utrecht tochquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb Gasthof 1 keer ontmoet en daar was Koen ook bij. Dat was toen ik net in de verhuizing hierheen zat
De kelder is pas opgeruimdquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee daar ging het niet eens om, ik had kennelijk niet duidelijk genoeg gezegd dat ik weg was dus ze was het vergeten, toen ik weg wilde gaan moest ik dus maar oprotten en bij die nepvrienden blijven
Samen met toen nog haar echtgenoot toch?quote:
Ja, die was toen met d'r vent met mij meegereden, in Noordwijk was ik met haar meegereden en kon ik lekker zuipenquote:
Daar was ik volgens mij ook. Was wel een gezellige meet. Ook vrij druk volgens mij. Yuki, LDG, Suikertaartje, Marijke, Lovely_lady... Wel.ok en nog wel meer..quote:
Ik had in NW ineens een Mart en Lola in de kamer toen ik de douch uit kwamquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, die was toen met d'r vent met mij meegereden, in Noordwijk was ik met haar meegereden en kon ik lekker zuipen
Ja die waren er allemaal bij iddquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar was ik volgens mij ook. Was wel een gezellige meet. Ook vrij druk volgens mij. Yuki, LDG, Suikertaartje, Marijke, Lovely_lady... Wel.ok en nog wel meer..
Die meet heb ik gemistquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar was ik volgens mij ook. Was wel een gezellige meet. Ook vrij druk volgens mij. Yuki, LDG, Suikertaartje, Marijke, Lovely_lady... Wel.ok en nog wel meer..
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik had in NW ineens een Mart en Lola in de kamer toen ik de douch uit kwam
Dat was KG toch met die hunt?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die waren er allemaal bij idd![]()
Wok met de Geleide Blinde Hont
O ja, dat was ik vergeten. wat een lief beest was datquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die waren er allemaal bij idd![]()
Wok met de Geleide Blinde Hont
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KLopt, wij hebben elkaar volgens mij alleen toen in Bels ontmoet.quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja, dat was ik vergeten. wat een lief beest was dat![]()
Ja idd maar ik heb een foto met Wok en de GBHquote:
Jupsquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KLopt, wij hebben elkaar volgens mij alleen toen in Bels ontmoet.
Wasn't mequote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:53 schreef Koen66 het volgende:
Iets zegt me dat iemand @:suikertaartje hierheen gelokt heeft
Wat ik weet woont ze weer, daar waar ze vandaan kwam en is nu verloskundigequote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:55 schreef Toekito het volgende:
Iemand trouwens ooit nog wat van Yuki gehoord?
Moet haast welquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:53 schreef Koen66 het volgende:
Iets zegt me dat iemand @:suikertaartje hierheen gelokt heeft
Yuki en ik zijn op dezelfde dag jarig, eind deze maand hebben we dus weer even contactquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:55 schreef Toekito het volgende:
Iemand trouwens ooit nog wat van Yuki gehoord?
Ah de studie is dus met succes afgerond. Tof.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat ik weet woont ze weer, daar waar ze vandaan kwam en is nu verloskundige
Haha tof!quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yuki en ik zijn op dezelfde dag jarig, eind deze maand hebben we dus weer even contact
Maar voor hetzelfde geld doet ze een Barretjequote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet haast wel![]()
[ afbeelding ]
Haar laatste fok! presence in februari 2017 was ook in de KSC. 2301 topics geleden.![]()
Maar heyST is back
Wat maakt het uit hoe
En wat versta je daar precies onder?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar voor hetzelfde geld doet ze een Barretje
Nou ja veel verder komt ST nu ook niet eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 post en weer weg. Die deed dat nogal eens
Die deed volgens mij zelf alleenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 post en weer weg. Die deed dat nogal eens
Vandaar dat ik er aan dacht hequote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja veel verder komt ST nu ook niet eerlijk gezegd
Dagen op rij tot ze weer even wat actiever was.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die deed volgens mij zelf alleen![]()
en kwam de volgende dag weer terug met dezelfde post..
Cat is ook al ff vermist toch? Althans in de ksc.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:03 schreef Bos81 het volgende:
Zo kunnen we wel een hele waslijst maken van vroeger users die nu (op fok! dan) spoorloos lijken
Maar er is ook een hoop constant geblevenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:03 schreef Bos81 het volgende:
Zo kunnen we wel een hele waslijst maken van vroeger users die nu (op fok! dan) spoorloos lijken
Maar als we het beperken tot mensen die we heel graag nogeens zouden zien wordt de lijst ineens een stuk korterquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:03 schreef Bos81 het volgende:
Yup geen idee waarom die destijds vertrokquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Cat is ook al ff vermist toch? Althans in de ksc.
@Cat-astrophe? Die spreek ik nogal eens hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga alquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar als we het beperken tot mensen die we heel graag nogeens zouden zien wordt de lijst ineens een stuk korter
De vlaai zal wel op geweest zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup geen idee waarom die destijds vertrok
op FOK is ze gewoon actief, ook in "haar" eigen opvangtopic in flora en fauna...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, ik heb beide nog een keer gemeet in EHV samen met Inieminiemuis..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Zwab en Isax hebben hier toch ook gepost?
Zwab op zeker ja. Isax miss in de periode dat ik kwijt was.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Isax zegt me niksquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Zekersquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik heb geen idee hoe lang ik wel weggeweest benquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee toen was jij hier een jaar of wat weg
Is er al een 'Einde Corona SJOEL meet'?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Cat kwam tegelijk met Takaiki binnenvallenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wist eigenlijk niet dat Cat ook ooit in de KSC kwam.
Gek johquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cat kwam tegelijk met Takaiki binnenvallen
Volgens mij een jaar of 4 vrijwel weggeweestquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoe lang ik wel weggeweest beneigenlijk ben ik pas een paar maanden terug of zo
Lol geen idee maar de sjoels waren ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Is er al een 'Einde Corona SJOEL meet'?
Ik heb echt geen idee meer wanneer ik ging denken van "hee die Cat die mag ik wel" of zoquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cat kwam tegelijk met Takaiki binnenvallen
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen idee maar de sjoels waren ook altijd leuk.
ja minstensquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij een jaar of 4 vrijwel weggeweest
Dat vind ik dan echt knapquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij ben ik zowat de enige die nooit een sabbatical heeft gehad hier
Nee hoor was er vorige week nogquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
@:DaMart lijkt ook weer even weg (paar weekjes) te zijn of....
Hai BBquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
Powned![]()
https://www.facebook.com/(...)4418784658231/?t=214
' tegen magnetronstraling'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |