Moet je weer aan het werk straksquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor terrassen open.
in de rij staan voor een plekje
Dat ga ik echt net doen. Dan wacht ik wel een jaar of zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
Massale knokpartijen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
Geen tijd meer voor Eigen Huis en Bitterbal, dan zakt je tempo in tot IJs-tempo.quote:
e serenade bestaat op dit moment uit ‘ik koester je oester’quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje Ferry across the Mersey zingen
niks meer te lachen voor julliequote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor Eigen Huis en Bitterbal, dan zakt je tempo in tot IJs-tempo.
Smaakvolle keuzequote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
De dagelijks
[..]
e serenade bestaat op dit moment uit ‘ik koester je oester’
je bedoeld regelmatig?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dan niet af en toe een glas over iemand gooien of zo?
Beetje ruzie maken met de chef.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dan niet af en toe een glas over iemand gooien of zo?
Je ging toch vrijwilligerswerk doen ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik nog paar maandjes vakantie heb hoor
ha die werkt er nog steedsquote:
Zou je weer bij die tent solliciteren? Nee, toch, hopelijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ha die werkt er nog steeds![]()
maar ben al paar dagen uit de groepsapp dus geen sappige verhalen meer
gek zegquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je weer bij die tent solliciteren? Nee, toch, hopelijk?
Het snotterige kruis.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil voor rode kruis maar blijf maar hoesten en snotteren en dan mag ik mij niet aanmelden.
Oh, matigquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil voor rode kruis maar blijf maar hoesten en snotteren en dan mag ik mij niet aanmelden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotel des Indes dan? Civetkatkoffie over mensen heen gooien?
Afblussen met Moët et Chandon.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotel des Indes dan? Civetkatkoffie over mensen heen gooien?
ja fuck dat. het is iets met die pollen. heb het elke jaar zelfde periodequote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, matig
Maar dan mag je toch sowieso eigenlijk de deur niet uit![]()
Verblijven veel staatshoofden en andere belangrijke mensen. Dan houden we geen vrienden over in de wereld.quote:
Hooikoorts, best bizar eigenlijk als je bedenkt hoeveel mensen daar last van hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja fuck dat. het is iets met die pollen. heb het elke jaar zelfde periode
ja maar ik heb niet die typische rode ogen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hooikoorts, best bizar eigenlijk als je bedenkt hoeveel mensen daar last van hebben
Hebben we toch al niet veel over.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verblijven veel staatshoofden en andere belangrijke mensen. Dan houden we geen vrienden over in de wereld.
Nee, heel Zuid-Europa begint te sissen en te spugen als ze een blokje Goudse kaas in de super zien liggenquote:
Gewoon bij gaan blowen, dan komt dat vanzelfquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet die typische rode ogen.
Sturen we 10 niet al te snuggere blonde vrouwen, dan zijn ze het ook weer snel vergeten, ze zijn liever geil dan moe.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, heel Zuid-Europa begint te sissen en te spugen als ze een blokje Goudse kaas in de super zien liggen
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon bij gaan blowen, dan komt dat vanzelf
Wel benieuwd hoe het gaat wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, heel Zuid-Europa begint te sissen en te spugen als ze een blokje Goudse kaas in de super zien liggen
Ik ook niet hoor. Wel duidelijk hooikoortslijer.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet die typische rode ogen.
Trump wil zijn Amerikaanse schulden bij China al bevriezen als genoegdoening voor het Chinese virus.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe het gaat worden
Hopelijk gaat China niet de wereldmacht overpakken
dacht dat dat er bij hoordequote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Wel duidelijk hooikoortslijer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |