Moet je weer aan het werk straksquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor terrassen open.
in de rij staan voor een plekje
Dat ga ik echt net doen. Dan wacht ik wel een jaar of zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
Massale knokpartijen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
Geen tijd meer voor Eigen Huis en Bitterbal, dan zakt je tempo in tot IJs-tempo.quote:
e serenade bestaat op dit moment uit ‘ik koester je oester’quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje Ferry across the Mersey zingen
niks meer te lachen voor julliequote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor Eigen Huis en Bitterbal, dan zakt je tempo in tot IJs-tempo.
Smaakvolle keuzequote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
De dagelijks
[..]
e serenade bestaat op dit moment uit ‘ik koester je oester’
je bedoeld regelmatig?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dan niet af en toe een glas over iemand gooien of zo?
Beetje ruzie maken met de chef.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dan niet af en toe een glas over iemand gooien of zo?
Je ging toch vrijwilligerswerk doen ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ik nog paar maandjes vakantie heb hoor
ha die werkt er nog steedsquote:
Zou je weer bij die tent solliciteren? Nee, toch, hopelijk?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ha die werkt er nog steeds![]()
maar ben al paar dagen uit de groepsapp dus geen sappige verhalen meer
gek zegquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je weer bij die tent solliciteren? Nee, toch, hopelijk?
Het snotterige kruis.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil voor rode kruis maar blijf maar hoesten en snotteren en dan mag ik mij niet aanmelden.
Oh, matigquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil voor rode kruis maar blijf maar hoesten en snotteren en dan mag ik mij niet aanmelden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotel des Indes dan? Civetkatkoffie over mensen heen gooien?
Afblussen met Moët et Chandon.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotel des Indes dan? Civetkatkoffie over mensen heen gooien?
ja fuck dat. het is iets met die pollen. heb het elke jaar zelfde periodequote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, matig
Maar dan mag je toch sowieso eigenlijk de deur niet uit![]()
Verblijven veel staatshoofden en andere belangrijke mensen. Dan houden we geen vrienden over in de wereld.quote:
Hooikoorts, best bizar eigenlijk als je bedenkt hoeveel mensen daar last van hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja fuck dat. het is iets met die pollen. heb het elke jaar zelfde periode
ja maar ik heb niet die typische rode ogen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hooikoorts, best bizar eigenlijk als je bedenkt hoeveel mensen daar last van hebben
Hebben we toch al niet veel over.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verblijven veel staatshoofden en andere belangrijke mensen. Dan houden we geen vrienden over in de wereld.
Nee, heel Zuid-Europa begint te sissen en te spugen als ze een blokje Goudse kaas in de super zien liggenquote:
Gewoon bij gaan blowen, dan komt dat vanzelfquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet die typische rode ogen.
Sturen we 10 niet al te snuggere blonde vrouwen, dan zijn ze het ook weer snel vergeten, ze zijn liever geil dan moe.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, heel Zuid-Europa begint te sissen en te spugen als ze een blokje Goudse kaas in de super zien liggen
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon bij gaan blowen, dan komt dat vanzelf
Wel benieuwd hoe het gaat wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, heel Zuid-Europa begint te sissen en te spugen als ze een blokje Goudse kaas in de super zien liggen
Ik ook niet hoor. Wel duidelijk hooikoortslijer.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet die typische rode ogen.
Trump wil zijn Amerikaanse schulden bij China al bevriezen als genoegdoening voor het Chinese virus.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe het gaat worden
Hopelijk gaat China niet de wereldmacht overpakken
dacht dat dat er bij hoordequote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Wel duidelijk hooikoortslijer.
Ja daarom, shit is on zeg maar. Ben benieuwd hoe de herschikking gaat wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump wil zijn Amerikaanse schulden bij China al bevriezen als genoegdoening voor het Chinese virus.
persoon 1 had waarschijnlijk te weinig geld.quote:
Nee, ik hoop eigenlijk dat we weer wat productie weg gaan halen daar. We zijn veel te afhankelijk van China geworden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe het gaat worden
Hopelijk gaat China niet de wereldmacht overpakken
Denk van wel ja. Plus medicatieproductie weg uit India, wat qua kwaliteit al twijfelachtig wasquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik hoop eigenlijk dat we weer wat productie weg gaan halen daar. We zijn veel te afhankelijk van China geworden.
zo zo gezin 2 heeft doekoesquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
persoon 1 had waarschijnlijk te weinig geld.
gezin 2 wilde dit als 2de huis hebben, maar vond dat er te weinig plek was voor gasten. Dat hadden ze zich ook kunnen bekijken aan de maten op de plattegrond ipv vanuit Purmenrend naar hier te rijden
Dus ik hoop nog steeds dat de mensen van gisteren een bod doen, maar nog niks dus
1 kroket maar?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
Ah, mijn kroket en patat zijn gearriveerd
Even de lokale horeca steunen
Zelfs vķķr mijn maagverkleining at ik 'maar' één kroket als ik patat atquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 kroket maar?
wat een zelfbeheersing.
Minimaal meer spreiding van productie, gaat wel betekenen dat we meer gaan betalen voor alles.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik hoop eigenlijk dat we weer wat productie weg gaan halen daar. We zijn veel te afhankelijk van China geworden.
ik ook 1 kroket.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfs vķķr mijn maagverkleining at ik 'maar' één kroket als ik patat at
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar oke, dat wist ik niet
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik kan zittend douchenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet douchen, maar ik wil niet opstaan.
Ik theoretisch ook, maar opstaan moet wel echt.quote:
Laatst een uitzending van, ik dacht, Zembla waar ze vertelden dat er maar twee fabrieken in de wereld zijn waar de grondstof voor paracetamol wordt gemaakt, beiden in China.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk van wel ja. Plus medicatieproductie weg uit India, wat qua kwaliteit al twijfelachtig was
Wat zal het schelen per televisie, paar euro?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal meer spreiding van productie, gaat wel betekenen dat we meer gaan betalen voor alles.
Ik had een patatje vandaag.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:14 schreef Koen66 het volgende:
Biw, eten op, koolhydraatarme wraps met groente en vis en vleeskliekje
maar je kijkt wel... dus ergens trekt je je het wel aan..quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik sta nog steeds ingepland in de weekplanning voor morgen, overmorgen en vrijdag. Nog steeds niet mijn probleem.
Nou ik ken de kale inkoopprijzen van high tech apparatuur die wij af en toe bestellen, scheelt toch wel 70-80 procent in de prijs of ik een Amerikaans product koop of een Chinees.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zal het schelen per televisie, paar euro?
klinkt goed.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:14 schreef Koen66 het volgende:
Biw, eten op, koolhydraatarme wraps met groente en vis en vleeskliekje
jij hebt vrij genomen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik sta nog steeds ingepland in de weekplanning voor morgen, overmorgen en vrijdag. Nog steeds niet mijn probleem.
Ja klopt inderdaad dat ik kijk, ik kom hem altijd tegen als ik aan het einde van de dag mijn tabs sluit die ik niet meer nodig hebquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je kijkt wel... dus ergens trekt je je het wel aan..
Ja en dat meerdere keren aangegeven en ook meerdere keren aangegeven dat ik dus niet aan die werkplanning kan/ga voldoenquote:
lol. hun probleem dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en dat meerdere keren aangegeven en ook meerdere keren aangegeven dat ik dus niet aan die werkplanning kan/ga voldoen.
Lekker tochquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lol. hun probleem dan.
ik heb na volgende week een week vrij gepakt.
Niet dat ik ergens heen kan, maar ik had zin in een week vrij.
Holy Molo, hoeveel vakantie heb jij?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gisteren verspreid over de rest van het jaar 6 weken vakantie aangevraagd. Dat moest ik van het werk. En dat is exclussief de 2.5 week die ik al had aangevraagd...
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb gisteren verspreid over de rest van het jaar 6 weken vakantie aangevraagd. Dat moest ik van het werk. En dat is exclussief de 2.5 week die ik al had aangevraagd...
Gewoon het wettelijk. Maar overuren worden omgezet in vakantieuren (tijd voor tijd). Maar bij mij mogen uren ook langer blijven staan, zo had ik dus nog ruim 200 uur open staan. En ik werk 18 u/w.....quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Holy Molo, hoeveel vakantie heb jij?
Ik heb niet zoveel vakantie hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Holy Molo, hoeveel vakantie heb jij?
Kun je niet uit laten betalen dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon het wettelijk. Maar overuren worden omgezet in vakantieuren (tijd voor tijd). Maar bij mij mogen uren ook langer blijven staan, zo had ik dus nog ruim 200 uur open staan. En ik werk 18 u/w.....
Dat is wel jammerquote:
Ah ja, dat tikt lekker aan dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon het wettelijk. Maar overuren worden omgezet in vakantieuren (tijd voor tijd). Maar bij mij mogen uren ook langer blijven staan, zo had ik dus nog ruim 200 uur open staan. En ik werk 18 u/w.....
Ik wilde net voorstelen om die bingokerk de Kerk van Heilige Molo met de Genummerde Ballen te gaan noemenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vakantie hoor
Laat mij er eens buiten
Hardlopen gaat weer de goede kant op, vandaag weer 6.5 km gelopen en op een tempo wat weer wat goede hoop geeft...quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is wel jammer
Dan maar lekker vakantie en hardlopen of wandelen meer oppakken. Of weg als dat weer mogelijk is
Nee dit moeten we echt niet willenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde net voorstelen om die bingokerk de Kerk van Heilige Molo met de Genummerde Ballen te gaan noemen
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde net voorstelen om die bingokerk de Kerk van Heilige Molo met de Genummerde Ballen te gaan noemen
Komt die religie met extraveel vakantiedagen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel simpel kun je toch ook weg gaan? Of dagjes uit, wandelen of whatever. Niet te groots of moeilijk denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hardlopen gaat weer de goede kant op, vandaag weer 6.5 km gelopen en op een tempo wat weer wat goede hoop geeft...
Financieel is weg gaan niet aan te raden...
Zonder vrije dagen is een religie zinloos, dusquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt die religie met extraveel vakantiedagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |