SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enorm gezellig inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2020 21:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha vandaar. En ik al die tijd maar denken dat je helemaal alleen daar thuis bentMaar gelukkig heb je wat gezelschap van zoonlief!
![]()
![]()
Andersomquote:Op maandag 4 mei 2020 21:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Is hij het type die je vooral als ouder met rust moet laten?
Zonder wrijving geen glans![]()
Dat is je gelukt.quote:Op maandag 4 mei 2020 21:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wou er zeker van zijn dat ik de lapo had.Zonder wrijving geen glans![]()
Juist niet gelukkig, hebben juist nu meer gedeeld dan andersquote:Op maandag 4 mei 2020 21:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Is hij het type die je vooral als ouder met rust moet laten?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 mei 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Juist niet gelukkig, hebben juist nu meer gedeeld dan anders![]()
![]()
Donequote:Op maandag 4 mei 2020 22:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, maar helaas heb ik niet de rechten om die 't' weg te halen.Zonder wrijving geen glans![]()
tr zettenquote:Op maandag 4 mei 2020 22:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, maar helaas heb ik niet de rechten om die 't' weg te halen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En hij oefent zijn schoolwerk op mij.....ik ben na drie zinnen volledig het verhaal kwijt maar hij blijft zijn best doen om het uit te leggenquote:![]()
![]()
Dacht dat zulke dingen alleen voor grensoverschrijdende zaken was. Maar zo te zien is het een soort hulplijn. Leuke baan dan om mot te zijnquote:![]()
![]()
Zo leer je nog elke dag.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En hij oefent zijn schoolwerk op mij.....ik ben na drie zinnen volledig het verhaal kwijt maar hij blijft zijn best doen om het uit te leggenZonder wrijving geen glans![]()
wist niet dat motten dat dedenquote:Op maandag 4 mei 2020 22:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat zulke dingen alleen voor grensoverschrijdende zaken was. Maar zo te zien is het een soort hulplijn. Leuke baan dan om mot te zijn
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |