quote:Op woensdag 6 mei 2020 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die mail in een nieuw boek gestopt.
Alles voor de verkoop.
hoop ophef om niksquote:Op woensdag 6 mei 2020 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)eboren-lafaard-.html
Wtf?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:32 schreef roos94 het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_4.5.ProductPageUrl
Wat is dezendie prijs ook
quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:32 schreef roos94 het volgende:
2de hands verkoper. Dus waarsch zijn er maar paar boeken van verschenen. Verkoper hoopt op desperate koper.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Die wil ook even makkelijk cashen.
Boek is ook uit de handel gehaald door de schrijfster. Stond ook in het laatste boek van Gijp. Schijnt dat ze alles weer goed hebben gemaakt toen Gijp zijn oudste zoon kanker had .quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Die wil ook even makkelijk cashen.
Die had aan eentje genoeg.quote:Op woensdag 6 mei 2020 23:03 schreef De_Kraam het volgende:
Wat chanant al die boeken. Alles voor het geld. Lijkt Anne Frank wel.
@:slobeend
quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:32 schreef roos94 het volgende:
quote:* Geldwolf
JanKeesJanJan 11 november 2019
Saai
Nutteloos onzinboek.
Boskampje overleeft corona niet. Oppassen Jan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
Jan Boskamp mag eindelijk weer zijn huis verlaten en is daarom morgen te gast in het voetbalpraatprogramma Veronica Inside. De oer-Feyenoorder woont in België en kon het land niet uit omdat de grenzen dicht waren.
De grens van België blijft in principe voorlopig tot 8 juni dicht, maar er wordt uitzondering gemaakt voor woon-werkverkeer. Boskamp kan niet wachten. ''Ik kijk er naar uit om weer lekker te ouwehoeren met de mannen, en veel te lachen.''
JAAAAAAAAAAAAA
quote:Goed nieuws! Jan mag België weer verlaten. De grens van België blijft in principe voorlopig tot 8 juni dicht, maar er wordt uitzondering gemaakt voor woon-werkverkeer.
Dit betekent dat een zwaargewicht als Jan Boskamp niet geweigerd mag worden aan de grens. De fans hebben al lang genoeg moeten wachten op publiekslieveling Boskamp, die zelf ook helemaal 'mesjokke' wordt van het thuiszitten. De vrouw van Boskamp meldde eerder al aan de Belgische tabloid HUMO dat Jan voor het eerst in zijn leven aan het stofzuigen en afwassen is in huis, nou dan weet je wel hoe laat het is.
Daarom heeft de goedlachse Boskamp ook onwijs veel zin om vandaag weer aan te schuiven. 'Ik kijk er naar uit om weer lekker te ouwehoeren met de mannen, en veel te lachen', laat hij weten aan Veronica Inside. Ook zal hij dieper ingaan op de situatie in België. Hoe moet het namelijk nu verder met het Belgische voetbal?
Het is nog wel een beetje spannend of Jan daadwerkelijk de studio haalt. Zijn vrouw werd gisteren namelijk al gecontroleerd door de politie, toen ze besloot de weg op te gaan voor een boodschap. Voor Jan ligt er van zijn vrouw in ieder geval al een kit klaar voor vandaag met een masker, tissues, alcoholgel en handschoenen. Blijf op je hoede Jan!
Niet gewoon Louis de beslissingen laten nemenquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Louis van Gaal vindt dat Rutte 'aardig wat fouten heeft gemaakt'
De voormalig voetballer heeft geen goed woord over voor onze premier. In de podcast van Yves Gijrath (53) vertelt Louis van Gaal (68) dat hij vindt dat Mark Rutte (53) flink wat steken heeft laten vallen in de strijd tegen corona.
"Het is natuurlijk een dilemma, dat begrijp ik ook wel"
Louis is vanwege de lancering van zijn biografie LvG. De trainer en de totale mens weer eventjes terug in Nederland. Alleen al de vliegreis was een hele belevenis, vertelt hij. "Ik kan niet begrijpen dat je daar geen oplossing voor kunt verzinnen", zegt hij over de treurige situatie op Schiphol. "Maar [oplossingen] zijn er niet, maar je ziet wel de treurnis van het omvallen van een grote industrie."
"Het is natuurlijk een dilemma, dat begrijp ik ook wel", gaat hij verder. "Het is natuurlijk ook zo dat dit virus veel overledenen en verdriet telt, maar de overledenen zijn meestal oud. En het coronavirus tast niet de jeugd en de werkende mensen aan."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)fouten-heeft-gemaakt
Nu heeft hij wel een punt want Rutte is behoorlijk nalatig en oppervlakkig geweest in deze crisis
In de omschrijving staat de link naar het volledige interview met Johan, dat duurt ongeveer een kwartier.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Geen deel 2 van groeten uit grollo
Met Louis van Gaal aan het roer is het coronavirus vissenvoer.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:07 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben zeg maar degene die het vaccin gevonden heeft.
- Lowie na de coronacrisis
Als aidsclub coronakapjes verkopenquote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
FC Utrecht mondkapjes zijn er al wel.
@:Paul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |