8/ In de praktijk zijn de gevolgen van deze ‘intelligente lockdown light’ net zo voelbaar als in Nederland.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:15 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Omdat ik een broertje dood heb aan kereltjes met een grote slabek. Kijk eens, een prachtig draadje voor jou op twitter van Peter Slagter
Even doornemen en in het vervolg gewoon je grote mond houden over dat daar zoveel meer gedaan wordt dan in Nederland en het de ultieme weg naar jouw utopische corona-samenleving is oke?
Gaat niet om mij, maar om de KLM. Als het niet veilig is, dan vlieg je niet.quote:
Zei Rutte vorige week bij zijn persconferentie.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:07 schreef hooibaal het volgende: [..] Nooit gesloten geweest, dat is bij ideeën gebleven.
Ach nu kunnen Anita en John niet meer vandaag schuimbekken op twitter over het "kutRIVM"quote:Op maandag 4 mei 2020 17:29 schreef tompsv18 het volgende:
RIVM heeft de cijfers vandaag niet meer op Twitter gezet. Enkel op de website. Bijzonder.
En hoe ziet het eruit als die zieke figuur iets voor zijn mond en neus heeft?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:05 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Simulatie van de verspreiding van droplets in een vliegtuig. Lijkt me sterk dat mondkapjes dit helemaal gaan voorkomen.
Dan kun je beter met een corona paspoort gaan werken.
Dat is toch constant gaande? Mensen zitten allemaal te wijzen naar andere landen, landen die totaal onvergelijkbaar zijn. Er zijn zoveel factoren van belang, dat is niet te vergelijken.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het aanpakken zoals de Zweden zou hier een ramp zijn geworden, leuk dat jullie kennis hebben van de samenleving in andere landen maar kennen jullie de Nederlanders ook?
Er is geen 'Nederlander' op het punt van social distancing; er zijn zat mensen die zich aan de regels houden, maar ook legio mensen die lijken te vragen om een besmetting.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het aanpakken zoals de Zweden zou hier een ramp zijn geworden, leuk dat jullie kennis hebben van de samenleving in andere landen maar kennen jullie de Nederlanders ook?
Laat ze lekker besmet raken, hoe meer van dat soort simpele zielen besmet raken hoe eerder er eventueel immuniteit kan optreden.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er is geen 'Nederlander' op het punt van social distancing; er zijn zat mensen die zich aan de regels houden, maar ook legio mensen die lijken te vragen om een besmetting.
Maar het is net als bijna alle maatregelen vrijblijvend. 'We roepen iedereen op om'. Maar in tegenstelling tot de eerste paar weken werkt dat niet meer zo goed, dus het wordt tijd dat hij ergens anders mee komt.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Zei Rutte vorige week bij zijn persconferentie.
SjekGodtwitter:jackvangelder twitterde op maandag 04-05-2020 om 09:39:17Zou onze economie ook zo onder druk hebben gestaan als we genoeg mondkapjes, testen en intensivecare bedden hadden gehad vanaf het begin? reageer retweet
In Nederland kon je nog op markten terecht waar dat in Zweden verboden is. Winkels werden gesloten als er te veel drukte was of rijen gevormd werden. Supermarkten en al. Met je uitgeluld. Ben je een 12-jarige VMBO'er ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:22 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
8/ In de praktijk zijn de gevolgen van deze ‘intelligente lockdown light’ net zo voelbaar als in Nederland.
Schoolexamens zijn afgelast. Theater, concert en opera gesloten. Atletiek, marathons en sportevenementen afgelast. Vrijwel alle binnenlandse vluchten zijn geannuleerd.
Rechtstreeks copy paste. Voor de rest mogen alle zaken die ik opnoemde. Maar ok ik snap dat je uitgeluld bent. Met je ja ik heb vrienden daar. Zijn net zo bang als dat jij bent zeker.
Zie je de vrijheden die men in Zweden volgens het allemansrecht heeft in Nederland al positief uitpakken?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Prima, lekker niet mee doen.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Gaat niet om mij, maar om de KLM. Als het niet veilig is, dan vlieg je niet.
En wil je wel vliegen als KLM, dan moet je zorgen voor fatsoenlijke maatregelen. Uitdelen van de juiste materialen die in ieder geval iets doen (al is een FFP2 mondmasker voor de gewone mens ook grotendeels schijnveiligheid) of je vliegtuigen aanpassen. Bijvoorbeeld met plastic schermen en lagere bezetting. De luchtfilters die standaard in een vliegtuig zitten doen sowieso al een hoop werk.
Overigens vlieg ik ook niet, zojuist vlucht van KLM geannuleerd. Ik ga niet mee met die schijnheilige troep.
quote:Op maandag 4 mei 2020 17:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
hoe eerder er eventueel immuniteit kan optreden.
Achteraf een koe in z'n reet kijken maakt iemand nog geen god natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:39 schreef Gehrman het volgende:
SjekGodtwitter:jackvangelder twitterde op maandag 04-05-2020 om 09:39:17Zou onze economie ook zo onder druk hebben gestaan als we genoeg mondkapjes, testen en intensivecare bedden hadden gehad vanaf het begin? reageer retweet
KABAMquote:
Haha, huftertje.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
KABAM
Nu een welverdiend pilsje drinken op café
Nee, wel als mensen zoals Jack wat minder biertjes kappen en hamburgers vreten.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:39 schreef Gehrman het volgende:
Dat is toch de bedoeling?quote:Op maandag 4 mei 2020 17:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Laat ze lekker besmet raken, hoe meer van dat soort simpele zielen besmet raken hoe eerder er eventueel immuniteit kan optreden.
Whaha grapjas die man, Dolf is aan het lachen vanuit de hel.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:54 schreef Nadelspiel het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ng-op-nazi-ideologie
’Naleven coronamaatregelen overwinning op nazi-ideologie’
aldus Ferd Grapperhaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |