Gisteraaf begon het met mijn huid die gevoelig werd en vanmorgen was voeden pijnlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:30 schreef Tink89 het volgende:
Onder de warme douche en daar met de hand leegkolven en de (harde) douchestraal erop? En eens kritisch kijken of je kolfschelpen goed passen en nergens drukken.
Hoe lang duurt het al?
Voed je ook in verschillende posities?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
hmmz, volgens mij zit ik tegen een borstonsteking aan te tikken :/
Borst is gevoelig aan de zijkant en onderkant, voeden is ook pijnlijk.
Ik neem al iboprufen en maak de borst warm, masseer de plek voor het voeden. Kan ik nog iets anders doen?
Ik kolf omdat ze op de opvang is en probeer mijn borst goed leeg te kolven. Las dat je ook vaker moet kolven, maar ben dan weer bang voor overproductie.
Of maak ik me zorgen om niks?
Wil liever niet naar de ha en aan de antibiotica
nou, sinds vanochtend wel weer. Voorheen altijd Maria en vanmorgen Rugby want las dat je daarmee de onderkant van de borst beter leegdrinkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Voed je ook in verschillende posities?
ik zou zeker nog niets kopen. Zo'n kolf is in no time gehaald. En stel dat de borstvoeding niet aanslaat, dan is het toch zonde van een grote uitgave.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ben van plan om borstvoeding te gaan geven en ook te kolven als dit allemaal goed gaat. Is het zinvol om al voor de bevalling een kolfapparaat aan te schaffen of kan ik beter eerst afwachten hoe het precies loopt?
Ik had volgens mij ergens gelezen dat jij bepaalde medicijnen slikte. Nu wil ik me absoluut nergens mee bemoeien (meer een goedbedoelde vraag), maar kunnen jouw medicijnen samen gaan met borstvoeding?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:00 schreef MaJo het volgende:
Ik ben van plan om borstvoeding te gaan geven en ook te kolven als dit allemaal goed gaat. Is het zinvol om al voor de bevalling een kolfapparaat aan te schaffen of kan ik beter eerst afwachten hoe het precies loopt?
Dat is precies mijn twijfel. Ik zag dat een elektrische kolf al gauw 200/300 euro kost en het is dan wel zonde om voor niets aan te schaffenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:02 schreef SQ het volgende:
[..]
ik zou zeker nog niets kopen. Zo'n kolf is in no time gehaald. En stel dat de borstvoeding niet aanslaat, dan is het toch zonde van een grote uitgave.
De medicijnen die ik slik kan ik borstvoeding mee gevenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ergens gelezen dat jij bepaalde medicijnen slikte. Nu wil ik me absoluut nergens mee bemoeien (meer een goedbedoelde vraag), maar kunnen jouw medicijnen samen gaan met borstvoeding?
Huren is ook wel een goed idee, ik zag dat mijn verzekering dat dekt tot een bepaald bedragquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:26 schreef Wolken het volgende:
Ivm de ks kwam hier de bv langzaam op gang en was toen blij dat we snel zo een sterke konden huren bij de thuiswinkel, de Symphony. Die hadden ze ook in het ziekenhuis en heb ik uiteindelijk 5 dagen gehuurd. Daarna pas weer na een week of 6 een andere, wat lichtere kolf aangeschaft om te gaan oefenen met flesjes.
Ja, zou ik ook mee wachten. En koop niet meteen een heel pakket flesjes want wie weet pakt je baby helemaal geen fles of niet dat speentje. Zo had ik een redelijk duur pakket van Dr Brown flesjes maar die blieft meneer niet, die wilt alleen de Difrax.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is precies mijn twijfel. Ik zag dat een elektrische kolf al gauw 200/300 euro kost en het is dan wel zonde om voor niets aan te schaffen
[..]
De medicijnen die ik slik kan ik borstvoeding mee gevenSinds wij bezig zijn om zwanger te raken (nu 6 jaar) ben ik overgestapt naar medicatie die het minst schadelijk is bij zwangerschap en waarbij borstvoeding gewoon mag
[..]
Huren is ook wel een goed idee, ik zag dat mijn verzekering dat dekt tot een bepaald bedrag![]()
En aanschaf van flesjes? Ook daar even mee wachten? Want als je gaat kolven zal je ze toch ooo gebruiken, net als bij kv
Kunstmestquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:37 schreef Mariposas het volgende:
In die baby pakketten zitten vaak flesjes, weet niet of je inmiddels je ziel al hebt verkocht aan 1 van die aanbieders?
Op zich is alles zo gekocht hoor. Aan een flesje heb je niets zonder kolf of zonder kunstmest, dus dan zal je 1 van de 2 toch in huis moeten hebben als je alles al klaar wilt hebben staan. Maar over het algemeen komt het er niet op aan dat je midden in de nacht een flesje, kolf of kunstvoeding nodig hebt, dan zie je meestal wel aankomen. Maar goed, kwaad kan het niet om 1 flesje alvast in huis te hebben, dat is wel iets wat vrijwel iedereen vroeg of laat gaat gebruiken.
Ja ik gaf die van mij wel wat extra’s hoor. Lekker snel groeien.quote:
Ach ik ben toch al de hele dag luiers aan het wassen, dat kan er nog wel bijquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:36 schreef SQ het volgende:
Als je 1 flesje in huis hebt voor de nood is dat genoeg. In het allerergste geval moet je het ding 8 keer per dag schoonmakenmaar ook dat is zo bijgekocht als je ze nodig hebt.
Oh ja, dat kan natuurlijk ook! Ik was zelf van plan om voor Difrax te gaan vanwege de “knik”, ik had als baby (en nogquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:37 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook mee wachten. En koop niet meteen een heel pakket flesjes want wie weet pakt je baby helemaal geen fles of niet dat speentje. Zo had ik een redelijk duur pakket van Dr Brown flesjes maar die blieft meneer niet, die wilt alleen de Difrax.
Die flesjes zitten helaas niet meer in die boxenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:37 schreef Mariposas het volgende:
In die baby pakketten zitten vaak flesjes, weet niet of je inmiddels je ziel al hebt verkocht aan 1 van die aanbieders?
Op zich is alles zo gekocht hoor. Aan een flesje heb je niets zonder kolf of zonder kunstmest, dus dan zal je 1 van de 2 toch in huis moeten hebben als je alles al klaar wilt hebben staan. Maar over het algemeen komt het er niet op aan dat je midden in de nacht een flesje, kolf of kunstvoeding nodig hebt, dan zie je meestal wel aankomen. Maar goed, kwaad kan het niet om 1 flesje alvast in huis te hebben, dat is wel iets wat vrijwel iedereen vroeg of laat gaat gebruiken.
Maak je maar geen illusies daarmee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan natuurlijk ook! Ik was zelf van plan om voor Difrax te gaan vanwege de “knik”, ik had als baby (en nog) namelijk veel last van darmkrampjes.
[..]
Bij ons zat een flesje in de box ban de babydumpquote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik ben toch al de hele dag luiers aan het wassen, dat kan er nog wel bij
[..]
Oh ja, dat kan natuurlijk ook! Ik was zelf van plan om voor Difrax te gaan vanwege de “knik”, ik had als baby (en nog) namelijk veel last van darmkrampjes.
[..]
Die flesjes zitten helaas niet meer in die boxenWel een speentje van Difrax en een van Philips. Er moet blijkbaar bezuinigd worden
Kunstmest zou ik nooit in een flesje geven, zo zonde van het flesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |