Oh ja jij wist het ook niet he?quote:Op maandag 4 mei 2020 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat hier gezegd wordt.
Ja alle horecazaken waar het niet 7 dagen in de week vol zit zijn witwastokos, ik heb het begrepen.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh ja jij wist het ook niet he?
Wat denk je dan dat een toko is waar amper mensen komen maar die wel jaren ergens open blijven?
Dat zijn witwastokos, dat is algemeen bekend (bij mensen die niet uit een ei komen).
https://www.dvhn.nl/groni(...)e-hand-24218606.html
Ja. Ik ga nooit uit van witwas praktijken etc. omdat ik zelf eerlijk ben. Of goedgelovig of naïef. Zoiets.quote:
Dat is nog wel een dingetje voor me. Vat dingen erg letterlijk opquote:Op maandag 4 mei 2020 13:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat hier gezegd wordt.
Dat probleem speelt al veel langer.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik maak me meer zorgen om de antiquariaten die zie je nergens meer, maar of dat aan corona ligt weet ik niet
Je hoeft niet zo te reageren natuurlijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denk ook een hoop met rijke ouders. Maar nu gaat er weer iemand heel boos worden dat ik met cijfers moet komen.
Okokquote:Op maandag 4 mei 2020 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Positief geteste personen
40.770* (+199)
Ziekenhuisopnames
11.037 (+42)
Overleden personen
5.082** (+26)
Dit had ik zo ook begrepen. Dat dit ontmoedigingsbeleid ook de reden is dat rijke mensen investeren in onroerend goed i.p.v. geld. oppotten op de bank.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee dat is echt niet hoe het werkt. Winstbelasting vs investeringsaftrek maken dat het veel gunstiger is om te investeren in je bedrijf dan om veel winst te maken en dat geld op de bank te zetten. Dat wordt ECHT tegengewerkt.
Hmmm die paasdrukte slaat nu echt toe.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
40.770* (+199)
Ziekenhuisopnames
11.037 (+42)
Overleden personen
5.082** (+26)
R0 = 4.8quote:Op maandag 4 mei 2020 14:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hmmm die paasdrukte slaat nu echt toe.
Weekend effectquote:Op maandag 4 mei 2020 14:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Per glas kost het nog geen euro inkoop. Dus als je het voor een redelijke prijs verkoopt hou je nog wel meer dan een euro over (na aftrek BTW).quote:Op maandag 4 mei 2020 13:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iets meer, maar voor kleine cafes is het vaak goedkoper om flesjes uit de supermarkt te verkopen.
Beter tot 2030 alles sluiten want dit is niet te stoppen.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 mei 2020 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
40.770* (+199)
Ziekenhuisopnames
11.037 (+42)
Overleden personen
5.082** (+26)
Als ik mijn restaurant als voorbeeld mag nemen. Nee. Ik moet personeel inzetten, inkoop etc zoals gebruikelijk terwijl m’n bezetting maar max 20% mag zijn door 1.5m. De gebruikelijke kosten blijven doorgaan. Het kost mij meer om op deze voorwaarden open te gaan dan dat het oplevertquote:Op maandag 4 mei 2020 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar gaat het deze toko's helpen als je mag openen met beperkingen?
Verrek ja, altijd op dinsdag. Dus maar niet te vroeg juichen.quote:Op maandag 4 mei 2020 14:04 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Maar morgen komt de hornbach-rij-pasenpiek
Ben hier ook voorstander vanquote:Op maandag 4 mei 2020 14:07 schreef byah het volgende:
Ik denk dat het goed is als het RIVM stopt met de dagelijkse updates. Omdat het een gevoel geeft over de situatie op dit moment terwijl het niets zegt over de dag van vandaag. En daardoor de mensen die vanmiddag weer lekker de winkelstraat ingaan omdat ze pushbericht hebben gehad met maar 26 doden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |